Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Frikvarter // Theodor// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Frikvarter // Theodor// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Frikvarter // Theodor// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Frikvarter // Theodor// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Frikvarter // Theodor// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Frikvarter // Theodor// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Frikvarter // Theodor// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Frikvarter // Theodor// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Frikvarter // Theodor// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Frikvarter // Theodor// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Frikvarter // Theodor//

Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 11:41

Sted: High school Di Morga
Tid: Irl
Dato: Irl
Vejr: Regnvejr
Omgivelser: Skoleting og elever
Skoleuniform xD : http://yfrog.com/49hhaschooluniformconceptj

Det var trist vejr udenfor, så de fleste elever blev indenfor i det lige startede frikvarter. En mystisk pige sad henne i hjørnet af klasselokalet... nede bagved. Helt alene og væk fra de andre..
Pigen bar navnet Mieu, og var ikke særlig glad for skolen... hun var der også kun når det var overskyet udenfor, eller andet dårligt vejr....

Mieu sad der bare og stirrede ud af vinduet...sad der som en statue, og alle fra klassen undgik hende... kendte hende ikke rigtig.
Hun havde langt sort hår og blodrøde øjne... hvad gemte hun på?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 11:51

"Hmpf.. Hun kan da ligeså godt rende mig op et vis sted.. Hvorfor fanden skal jeg gøre de andres opgave.." En svag vrissen kunne så høres sammen med et par ubekymrede og irritende skridt. Og lidt efter kom en høj dreng i syne i døråbningen ind til denne stille klasse. Han var iført den samme skoleuniform som så mange andre drenge her på skolen ud over at han ahvde et af de mærker der vidste at han var på årgangen over dem i den klasse han nu var gået ind i. Han bar på en stor stak bøger af den samme slags. Tynde men når der var mange af dem var de ret tunge. Dog klarede han det sagtens. Han ænsede ingen et blik mens at han gik gennem rummet og hen mod katedret. Han nærmest smed eller tabte bøgerne ned på bordet og et brag rungede gennem rummet. "Ja.. Jeg ved godt jeg forstyrre jer i dere frikvarter men de her bøger skal være delt ud inden der er time.." sagde hn bestemt før at han så igen gik ud på gangen. Theodor, som denne dreng hed, tog sine høretelefoner på igen og skruede op for musikken fra hans gamle iPod. Så begyndte at stille og roligt at gå ned af gangen igen. Hen mod trappen for at komme op til sit eget klasseværelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 11:57

Mieu rejste sig stille efter at have hørt braget fra bøgerne... hun gik op til de nu spredte bøger der lå over hele katederet... hun tog en af bøgerne med sin lille silkebløde marmor hvide hånd.. tog den ind til sin krop og kiggede på bøgerne... lagde hovedet på skrå
"hmm..." hun kiggede mod døren hvori han gik ud

"du...lagde din egen bog her også" hviskede hun da hun vidste han ikke ville kunne høre det alligevel... men hun tog hans bog der lå under alle de andre... gik ned til sin plads og lagde sin egen bog

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:03

Der gik noget tid inden at Theodor fandt ud af at han vist manglede noget i sine hænder. Han stoppede op og tænkte sig kort om. "Åhr shit! Det var da pokkers typisk" vrissede han igen og vendte sig hurtigt om på hælen og macherede hen mod klasse værelset igen efter bogen. "Hmpf.." Han stoppede så op igen og tog en dyb indånding. Nok havde han ikk lieg den bestemste dag men han kunne vel godt falde lidt til ro igen. Han gik så lidt mere roligt og afslappet det sidste stykke hen til klasselokalet og ind i det. Hen til katedret og rodede lidt rundt men kunne ikk finde den. "Hvad fanden....!" Han så sig lidt omrking før at han så kunne skimme omslaget nede ved af piges bord. Han himlede kort med de klare og tydelig blå øjne og gik så ned til hende med hænderne begravet i sine lommer. Da han stod ved siden af hendes bord gjorde han bare det med at skubbe hendes bog blidt væk og så tage sin egen der lå under. "Tak fordi du passede på min bog.." mumlede han og sendte hende et kort men let charmerende smil. Så gik han igen hen mod døren ned sin bog i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:07

Mieu så efter ham og rullede sine øjne "typisk drenge at være sådan..." hun kiggede så mod klokken og smilte stille
hun fulgte efter ham hen til døren og snød lige ind foran ham før han gik ud... et lille charmerende blink til ham før hun gik videre mod trapperne der førte ned ad...
hun løb mere end hun gik og så gladere ud end før da hun bare sad i klassen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:12

Theodor stoppede rbat op og løftede kort det ene øjenbryn da hun pludselig bare lige havde sneget sig ind foran ham. Hvad prøvede hun lige på? Nåeh det kunne vel være ligemeget. Han gik bare forbi hende og hen mod trapperne igen. Han kunne sagtens høre hende løbe efter ham. OG han kunne svagt fornemme hende blik imod hans ryg og hendes smil der åbentbart havde ladet sig kro frem. Havde hun troet at han ville snakke med hende da han havde tage hans bog? Måske. Han stoppede så op og vendte sig halvt om mod hende med et spørgende blik. Så vendte han sig helt om mod hende da hun nogenlunde var oppe ved sig. Han sukkede lavmælt og lod sin ene hånd køre gennem sit blonde og pjuskede og let uglede kort før han så sagde noget. "Hør her.. Jeg har ikk tid til sjov og ballade nu.." sagde han med en afslappet stemme hvor efter at han så lagde sin ene hånd på ehndes hoved og drejede hende rundt så hun vendte mod den anden vej. Så gav han hende et blidt skub i ryggen. "Så smut nu hen i din klasse igen.. Det ringer alligevel også snart" Så vendte han sig ige om og gik videre mod trapperne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:17

Mieu var blevet forvirret over det han havde gjort ved hende... bare lige drejet hende og skubbet hende væk... troede han virkelig at hun ville snakke med ham?
"ehm... gider du godt lade være med det der!" hendes stemme lød vred og irriteret...
hun vednte sig om og så på ham
"alt handler altså ikke om dig hr..." hun gik rundt om ham og hen til trappen der førte ned til klasserne under hendes og rektorskontor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:24

Theodor blev lidt paf men så kunne han ikk alde være med at grine. Han havde det vist med at blive forvirret og tro ting så nemt. Og denne lille pige havde vist taget fusen på ham som nummer to idag. Men han blev ikk flov eller pinligberørt over det. Han var så vant til det. Han gik så bare videre op videre op af trapperne op til sit klasseværelse. Han gik og små lo for sig selv. Da han kom ind i sit klasseværelse blev en stol smidt efter ham. Han nåede dog at dukke sig. "Hey! Baker-Boy!" lod en munter stemme og Theodor så op og fik hurtigt fjernet sine høretelefoner og et drenget smil kom frem. "Hvad skulle det nu til for!? Vil du have mig indlæg, dit Psyko-head" sagde han grinende og gik så hen til sin plads ved vinduet. Han havde altid fået sin ynglings plads. Dog var hans tanker underligt nok blevet placere mod denne sjove pige med de sorte hår. Øjnene havde han ikke bemærket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:28

Mieu var kommet ned på rektors kontor... og sad nu og snakkede med ham om forflytningen til aftenklassen... det var for de væsner der levede mest om natten og det var hun jo selv blevet til.
efter samtalen spurgte han om hun lige gad aflevere noget til, drengen fra førs, klasse.
hun nikkede stille og tog i mod en kasse med opgaver i... meget tung men hun klarede det

hun gik med kassen ud af kontoret og op ad trapperne... besværligt fik hun åbnet døren og kigget ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:35

"Jo og så var det hende der.. Hey der er hun jo!" udbørd Theodor overrakset da han ahdve ladet sit blik glide over mod døren da han havde hørt den blive åbnet. Anton, som den anden hed, rettede hurtigt blikket mod hende og et drenget smil voksede frem. "Jamen.. Hun er jo ikk særlig lille. Blot et år ynglinge" lod det svagt grinende fra Anton. Theodor rejste sig roligt op og gik hen mod hende mens at hun stadig stod i døråbningen. Han støttede sig kort til dørkarmen men ikke sådan at hun ikke kunne komme ind. "Nåeh så kommer man vist igen vraltende, hva?" sagde han spørgende og lod sit blik glie ned og op af hende før at han så fik øje på kasse. "Åhr.. Thay got to be kidding!!" Han tog kassen ud af hendes hænder da han havde set på den at det havde været til ham. Han var den eneste der hed Theodor på skolen. Han algde den på det nærmeste bord. "Øhm.. Du der pige. Prøv lige og vent!" Han gik hen mod hende og stoppede foran hende. "Du ser jo helt bleg ud.. Har du det fint nok" Han lagde ubekymret sin hånd mod hende pande men trak den hurtigt til sig. "..og du er helt kold. Tror du ikk du skal tage til skolesygeplejsken og så det tjekket??" Han vidste intet om andre væsner end mennesker. Kun i eventyr og film men ellers ikke. Og han troede heller ikke på at de fandets i virkelighede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:40

"ok først... så var du irriterende i min klasse... så på trapperne... nu bagtaler du mig og tror jeg er syg" hun rullede øjne af ham og grinte stille... "få dig nogle andre score teknikker"
hun vendte ryggen til ham "der er en kasse til... jeg kommer med den om lidt"
hun begyndte at gå... hen mod trappen
*hvad mener han med det? ved han ikke at der findes andre væsner? og han er altså ikke selv et menneske så det burde han da?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:47

Theodor blev lidt undrende. Han ahvde ikk det mindste prøvet at score hende. Han havde ingen intresse i en kæreste for tiden. Han var skam en romatisk fyr og var ikk den type der gik fra tøs til tøs. Han ahvde faktisk kun haft en kæreste hele tid liv. Og ville sige 18 laaaange år. Han gik så efter hende. Eller rettere løb efter hende til sidst. Han tog så blidt fat i hendes håndled og fik hende stoppe. "Okay.. Lad os lige få noget på det rene.. Jeg har ikk haft den bedste dag idag.. Jeg skulle gå hele vejen i skole i det her møgvejr, jeg skulle gøre ditten og datten for alle og en hver.. Og nej! Jeg bagtalte dig ikk.. Jeg fortalte bare om hvem jeg havde mødt på gangen.. Og hvordan mit ellers så dejlige nummer gik i vasken og jeg gjorde mig selv til grin.. Forstår du så nu??" Han slap hendes hånd og lod hende gå hvis hun ville. Hende her var lidt anderledes. Men det gjorde intet lige nu ud over at han ikke ville have hende til at tro at han var sådan en idiot eller barsk fyr. Han kunne lidt selvforsvar men mere var det heller ikk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:50

Mieu stoppede op og så på ham med sine blodrøde øjne, lyttede til hvad han sagde "tak for undskyldningen, jeg acceptere" hun lagde hovedet på skrå medens hun smilte blidt
"men du kan gå med ned og hente kassen selv ik" hun tog fat i hans hånd og hev ham lidt med så han ikke sneg sig tilbage til klassen
hun slap dog igen da hun var sikker på han gik med
"hmm... du er altså helelr ikke helt normal selv... tror du ikke du skal til skole sygeplejersken også" i mens de gik kiggede hun ud af vinduerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:59

"Hey vent lige lidt, ikk!!" Theodor blev ret overrasket over denne piges opførsel. Det ene øjeblik var hun sur eller trist og så pludsleig var hun utrolig munter og bare trak ham hvor han hun ville. Og han fulgte med? Hvad var lige det? Nåeh men det kunen vel være ligemeget. De skulle jo abre hente en forbandet kasse med opgaver. Hvorfor skulle det lige gå ud over ham. Han var jo ikk læreren. Og han havde aldrig ladet det sænke en tanke til at han kunne blive det hvis han ville. For det ville han ikk.
Han så lidt undrende på hende og løftede sit ene øjenbryn. "Øhm.. Det er da ikk mig der ligner et lig og er iskold.. Du virker utrolig meget som om at du har utrolg høj feber ellers også er du bare en af de der der leger vampyre og andre mærkelige eventyrs væsner.." sagde han og lo lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 13:07

Mieu stoppede op og tog fat i hans arme, skubbede ham ind mod væggen med en utrolig kraft
"at lege vampyr og være vampyr er to forskellige ting... og forresten lad være at sige folk leger fantasi væsner når du selv leger dæmon"
hendes øjne lyste op medens hun kiggede op og ned ad ham
"dit blod fortæller hvad du er... men du ved det åbenbart ikke selv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 13:13

Theodor blev utrolig overrasket og en smule forskrækket over dette. Hvad fadnen tænkte hun dog på. Hun mindede lige nu om Anton. Bare meget værre. Hun var alvorlig over dette. Han sagde ikk noget med blev bare stående lidt afslappet og lyttede til hende. Hvad menete hun nu med det? Stod hun og på ppegede at han legede dæmon. Han anede ikk enagng hvordna at de opførte sig. Og hvad mene hun med at være og lege vampyr?? Var hun virkelig så langt inde i leget at hun faktisk troede hun var en?? Hvor dumt.. Han himlede kort med øjnene. "Blod.. Åhr ja. Det fortæller jo alt. Men nu gider jeg ikk dit plader om eventyrs figure" Så nemt som ingen ting kom han fri fra hende og forsætte på egen hånd hen mod det sted hvor han skulle hente kasse. Han løftede bare sin ene hånd som et farvel før at han begravede sine hænder i sin lomme igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 13:20

Et stille smil kom frem på hendes læbe "haha... du ved virkelig ikke hvad der foregår omkring dig" hun kiggede efter ham, nød duften af hans blod... men lod det ligge... kiggede mod vinduet..
udenfor var solen ved at titte frem bag skyerne...
"...sol?" hun stod stille, skræmt af solen... hun tog ikke skade af solen, men hun blev ufattelig svag når den lyst mod hendes hud... det føltedes som ild

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 14:03

//er du der?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frikvarter // Theodor// Empty Sv: Frikvarter // Theodor//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum