Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bloody hell// Cervo - privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bloody hell// Cervo - privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bloody hell// Cervo - privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bloody hell// Cervo - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bloody hell// Cervo - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bloody hell// Cervo - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bloody hell// Cervo - privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bloody hell// Cervo - privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bloody hell// Cervo - privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bloody hell// Cervo - privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bloody hell// Cervo - privat//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 14:42

S~Allées
T~00:30
V~Fuldmåne, koldt og det blæser
O~Gyder?
P~http://images.thesimsresource.com/1214/1214378.jpg

_____________________________________________________

Gyderne var igen mørkelagt og tågen lagde som et tæppe på jorden, der var ikke mange personer der var dumme nok til at begive sig ind i gyderne på denne tid af natten og især ikke når der var fuldmåne. Gyderne var som altid fuld af vampyrer, dæmoner og varulve der var på jagt efter et eller andet dumt menneske eller et andet væsen der turde våge sig ind i gyderne. En af dem der holdt til i gyderne på denne tid var Alena, en ung vampyr på 20 år. Hun havde efterhånden været vampyr i 2 måneder efter Killer bed hende. Hun var egentlig godt tilfreds med hun var blevet vampyr, så hun kunne komme væk fra hendes sindssyge plejemor som stadig troede at Alena var 5 år, hvilket pissede hende godt og grundigt af. Alena var som alle da andre her i gyderne sultne og dræbte gerne de andre for at få noget blod denne nat, hun var klar og ventede bare på en eller anden dumpap skulle gå forbi den gyde hun holdt til. ENDELIG! Et eller andet væsen havde begivet sig ind i gyderne, dum som dette væsen var gik det over mod hendes gyde, men Alena var ikke hurtig nok, da der var en af de andre der tog byttet fra hende, så måtte hun jo bare vente. Endnu engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 14:48

Gyderne var mørke og Cervo tænkte ikke så meget over hvad han gik forbi. Han kom forbi en gyde, og en til og en til. Han stoppede aldrig for at se hvad der var i gyderne. Det ville han komme i fedtefadet af. Han havde aldrig stoppet op og kigget ned i en af gyderne før nu.
Han havdet stoppet sin spaser tur og kiggede ned i en af gyderne hvor en smuk kvinde på omkring de tyve stod. Hun havde brunt hår og var usædvanelig smuk.
Cervo skænkede aldrig tanken om at hun sikkert var vampyr, en tanke. Han så på hende med et nærmest fortryllet blik og tog nogle tøvende skridt ned imod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 14:59

Alena drejede hovedet da hun hørte en der var påvej ind i gyden hvor hun var, det var temmelig modigt gjordt. Alena skænkede ham et mystisk blik " Hvad laver du her du kære" sagde hun koldt og gik over mod ham. Hendes kjole var kort, hvilket sjovt nok tiltrak en masse mænd, det var så også det eneste blod hun ville have, kvinders blod var for sødt. Hendes mørkebrune hår sad over hendes skulder og blæsten tog fat i det og legede med det. Alena's krystal klare øjne lyste næsten hele gyden op med en grøn farve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 15:05

Cervo så på hende og hendes tiltrækkende udseende. "Jeg var på vej hjem fra diskoteket da jeg så dig." Sagde han og smilte. Han kiggede på hendes tøj og hendes hår og hendes smukke elegante ansigst træk. "Hvad laver en pige som dig her?" spurgte han så. Han havde drukket en smule og var ikke helt sig selv. Normalt havde han bare været gået forbi hende. men ikke i aften. Han studerede hende nøje, hendes gang, hendes hår, hendes øjne og hendes tøj. Han var tydeligvis tilfreds med hvad han så og var stadig på vej imod hende i gå tempo, ikke noget med at skynde sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 15:10

Alena grinte så man kunne se hendes hjørnetænder " Mig? Tja ser du søde..:" sagde hun og gik helt op til ham og kørte en finger over hans læber " Jeg hører til her" sagde hun så for at ende sin sætning. Hun kunne lugte at denne mand havde drukket. Alena gik igen væk fra ham og så så ind i gyden for at se om de var alene, hvilket de var, for ingen ville i nærheden af Alena når hun havde blodtørst og hvis de gjorde, kunne det gå grueligt galt. Alena studerede denne person " Animagus hva?" sagde hun med et blidt smil, Animagus blod var noget af det bedste hun vidste, men denne unge mand var noget specielt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 15:20

Cervo så på hende. Han nikkede. "Hvid hjort og hvid ulv. aner ikk hvorfor jeg kan forvandle mig til begge." sagde han og trak på skulderne. "Hvad er du så?" spurgte han og så på hende med nogle ellers så forførende øjne. Det var ikke med vilje at han gjorde det, sådan så hans øjne bare ud en gang imellem. Han kunne ikke få øjne fra hende men han vidste ikke hvorfor. Han lagde mærke til at ingen andre nærmede sig dem og det undrede han sig en smule over men lod det ligge. Lige nu var det kun ham og hende og han vidste ikke hvad han skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 15:25

Alena smilte svagt " Skulle være sikekr på vi var alene" sagde hun stille og så på ham, hans øjne var forførende, men det hjalp ikke så meget på hende og hvis de gjorde så var der et eller andet galt! Alena var ikek nem at forføre, der skulle en del til efterhånden som hun var blevet de 20, Før skulle der intet til. Alena kunne lugte blod fra et eller andet sted, måske var en anden vampyr heldig? eller var det ham der blødte, næppe! Hun blottede sine tænder og så ud fra gyden. En vampyr havde fået fat i en aspara * heldige ham* tænkte hun, men hun lod det ligge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 15:32

Cervo kiggede på hende og så hendes blottede tænder. "Aaaaarrrhhh! nu jeg med! du vampyr ikk?" sagde han og kunne på ingen måde få øjne fra hende. Hun var som en magnet.
Der var intet han kunne gøre for at lade være med at kigge på hende.
"Du smuk..." sagde han bare, normalt ville han aldrig sige sådan til en men nu var han jo også fuld, eller næsten da. Selvom han havde drukket gjorde det det jo ikke mindre sandt.
Han rakte hånden frem for at røre ved hende for at være sikker på at hun var virkelig og at han ikke bare stod og snakkede med sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:30

Alena grinte " ja præsis" sagde hun og så på ham igen, hun rødmede da han sagde hun var smuk, selvom der var mange der sagde det til hende " Tak, du er nu heller ikke værst" sagde hun. Alena gik helt op til ham igen og smilte blidt til ham # gad vide hvorfor jeg ikke har bidt ham endnu?* tænkte hun, men hun ville ikke tænke yderligere over det og lod det så ligge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:36

Cervo kiggede på hende. "Meget endda..." sagde han med et smil.
Han var ikke helt med, hvorfor bed hun ham bare ikke og dræbte ham? der var sikkert en masse fyrer efter hende så han var en smule forvirret.
Han tog hånden hen og rørte hendes kind. "Okay... jeg fantaserer ikke... du er her faktisk" sagde han og tog hånden til sig igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:00

//Alena?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:50

Alena smilte blidt, hvad skulle hun sige? hun var som tømt for ord. Hun bed sig let i underlæben da han rørte ved hendes kind " Hvorfor er du her ude? jeg viser dig ud" sagde hun, der skulle ikke ske ham noget, det ville være spild nu hvor han var så sød mod hende, for det var der ikke mange der var udover hendes bedste ven, men eftersom han er blevet myrdet så er der ingen

// Sorry var lige faldet i staver XD//


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:53

Han så på hende med et fjoget smil "Jeg var jo på vej hjem, jeg gik kun ned igennem gyden her for at se dig tæt på" sagde han. Han havde ikke drukket så meget og han var ved at blive en smule klarer i hjernen. Han begyndte at gå ud af gyden med hende efter sig.
"Undskyld... men fik jeg spurgt dig om hvad du hed?" spurgte han med et drenget smil, selv om at han faktisk ikke kunne huske det hvis han havde gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 20:02

Alena smilte svagt " jamen dog " sagde hun og fniste lavt. Hvor var det sødt, hun havde sådan en underlig fornemmelse i maven, hvad var det mon? " Alena og du?" sagde hun og fulgte efter ham. Hun anede ikke hvor de skulle hen så hun kunne ikke andet end at følge efter ham. Vinden tog fat i Alena's hår og hvirvlede ind foran hendes ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 20:14

Cervo så på hende med et fortyllet udtryk. Han vidste ikke hvorfor men noget ved Alene tiltrak ham på en mærkelig måde. "Cervo. Det er italiensk og betyder hjort." sagde han og kunne ikke få øjne fra hende, han studerede hende nøje og tog ikke blikket til sig på noget tidspunkt. "Jeg er en hvis hjort i animaaaagus form men jeg kan også godt blive en hvid ulv... du har nok lagt mææærke til at jeg er lidt lysere i huden end normale mennesker ikk?" sagde han, han lyd lidt mærkelig og han vendte sig væk fra hende og skulle til at kaste op men gjorde det ikke. Da han vendte sig mod hende igen var han lidt friskere. Han kunne snakke normalt igen og han så mere vågen ud nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 20:28

Alena nikkede " jo det har jeg lagt mærke til, men det er bedårende" sagde hun, * OKAY hvad var det der lige? Bedårende?* tænkte hun, men det passede jo! Han var vildt bedårende af en animagus at være, hvis han ikke havde været det havde hun helt sikkert taget hans blod. Hun så på ham da han vendte sig om, skulle han brække sig? nej åbenbart ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 20:33

Cervo så på hende med et skævt smil. "Bedårende... Ja så...Nå Alena... Hvor ung er denne skønhed så?" spurgte han og hentydede selvfølgelig til hende. *Hvad fuck er det lige du står og siger tumpe? prøver du at gøre dig mere til grin end du er?* tænkte han og så rundt og så så på hende igen. Hun var smuk, høj og brunette. Hun var helt klart på hans top ti og tæt på første pladsen endda. *Du sq en Ener Alena* tænkte han, han havde glemt at vampyrer kunne læse tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 20:42

Alena rødmede let " Denne skønhed, som du nu siger, er 20" hun fniste let og så på ham * en ener hva? sødt* hun havde æøst hans tanker, hun kunne ikke lade være, hvorfor ikke gøre det når han var så sød overfor hende. Hun tog et elastik op fra hendes bh og samlede håret i en høj hestehale og satte elastikket om den, så kunne hendes hår da i det mindste ikke irritere hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 20:47

Nu da hendes hår var væk fra hendes ansigt kunne man tydeligt se de smukke markerede tegn, det lagde Cervo ihvertfald mærke til. Han syntes hun var en skønhed. "Sjovt.. det er jeg ogs." sagde han og sendte hende et halv nervøst drenget forførende skævt smil. "Er du 20 eller er det din kropsalder?" spurgte han da man godt kunne blive forvirret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 21:11

"Jeg er 20 og det er også min kropsalder, ser du jeg er en temmelig ny vanpyr, jeg er næsten lige blevet skabt" sagde Alena med et svagt smil, halv stolt og halv ked af hun var blevet til det hun var. Ganske vidst var hun også smuk da hun var menneske, men da hun blev vampyr blev hun mere smuk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 21:42

Cervo blev en smule nervøs. En ny vampyr. Ville hun dræbe ham nu? Eller var hun en sær skabning der kun drak dyreblod? Dyreblod. Han var jo både dyr og menneske. Ikke varulv, bare Animagus. Han så på hende med sine skræmte bambi øjne. Han lignede faktisk et dådyr der var blevet trængt op i en krog med en jæger med et gevær lige for næsen af ham.
"Vil...Vil... Vil... Du mig...No...No...Noget?" stammede han nervøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 21:57

Alena grinte svagt " Nej dit tosse hoved" sagde hun og tog hans hånd, hun var kold, måske var det fordi hun ikke havde synderlig meget tøj på eller så var det fordi hun var hvad hun var. Alena så på ham med rolige øjne og smilte svagt. Hvis der var noget hun ikke gjorde så var det at angribe animaguser, da hun havde tendens til altid at blive enten venner eller hun danner par med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 22:01

Cervo åndede lettet op og smilte skævt til hende. Hans brune bambi/dådyr øjne lyste af venlighed. Han tog den ene hånd, den hun ikke havde fat i, op og kørte den igennem hans hår. Han havde ikke regnet med at hun tog ham i hånden så han startede med at blive helt stiv frossen men tøede så op og gav hendes hånd et lille klem.
"Jeg er blevet kaldt mange ting, Mors dreng og den store stygge ulv, men aldrig tosse hoved" sagde han og grinte svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 22:16

Alena smilte svagt og gav igen slip på hans hånd efter det lille tryk han gav. Alena kunne ikke få sine øjne fra ham, hun havde aldrig set noget lignende. " Hvilken vej?" spurgte hun og så på ham uden sådan egentlig at vide hvad hun mere skulle sige så hun ventede på et svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 22:25

"Hvor skal vi da hen?" spurgte han forvirret. Han vidste ikke rigtig hvor de var på vej hen og vidste jo derfor ikke hvilken vej de skulle.



//Meget kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum