Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
på indkøb Cervo(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
på indkøb Cervo(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
på indkøb Cervo(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
på indkøb Cervo(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
på indkøb Cervo(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
på indkøb Cervo(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
på indkøb Cervo(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
på indkøb Cervo(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
på indkøb Cervo(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
på indkøb Cervo(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

på indkøb Cervo(privat)

Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 16:06

T: 14:00
O: en masse handlen
V: solskin
S: gågaden



Malika var ud og købe ind. Hun hade en takse og et net med til alle sine indkøb hun skulle ha en masse ting i dag, og hun hade en smule tralvet med at komme af sted ned af gågaden men alle puffe til hende. Uden at siger undskyld da den ment at hun skulle siger und skyld for at hun puffet til dem, Men Malika var en stole og stærk kvinde som ingen skulle tire

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 16:40

Cervo gik inde i byen og så ned i jorden. Han så ikke hvad eller hvem han gik forbi.
Pludslig stødte han ind i en pige med en masse varer. Han så undskyldende på hende da hun tabte det hele på jorden. "Gud det må du sq undskylde fru!" sagde han og samlede stille og ydmygt hendes varer op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 16:49

" det er okey jeg skulle har set mig for " sagde Malika. Og fik alle sine vare igen hun tog sit net og lag det ned i den hun så på ham, hendes bruneøjne og langebrunehår fik hende til at linde en ung pige på de her 19-22 år og hun var 21 år. Hun hade en lille taske over skulderen hun så ned i jorden, da hun vølde sig tom og forviret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:10

"Mit navn er Cervo." sagde Cervo og rakte hende hånden. "Jeg skulle vist også have set mig for. Jeg gik bare og guderne måtte vide hvor længe jeg havde gået der og set ned i jorden." sagde han med et smil. Hans brune øjne så ind i hendes og han så væk. Han ville ikke være til besvær men han ville også gerne sige undskyld sådan rigtigt.
"Kan jeg byde på en kop kaffe eller noget? det er da det mindste jeg kan gøre nu hvor jeg gik dig ned." sagde han og smilede et skævt smil til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:23

" jeg hedde Malika. Og det er okey vi var begge 2 lige gode om det og ja tak som byder " sagde malika, hun gik med ham med alle hendes vare i armen hun hade meget små sår på hånde og fødder efter nogen. Nærkampe med ander væsner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:26

"Nu skal jeg." Sagde Cervo og tog nogle af hendes varer. Han gik hen imod en café og åbnede døren for hende. "Find et bord, så bestiller jeg. Hvad vil du have?" spurgte han høfligt. Han havde godt nok set ringen på hendes finger så han ville ikke prøve at score hende, men ville bare være høflig og venlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:33

" en kop simaki te 2 sagde malika. Og fandt et bord ned et vindue hun satte sig ned og så i et blad og fik øjne på er billede, af hende og hendes familie da de var på udfluget sammen ned stranden. Hun var rasen over at ingen hade viste hende det føre hun købet baldet og ville vise det der hjemme, til sin mand Angel og hendes døter som ikke viste det endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:41

Cervo gik op til disken. "en kop Simaki the og en Tai latte tak." sagde han og betalte.
Han fik de to kopper the og gik ned og gav hende hendes. "Værsgo." sagde han med et smil og satte sig ned. Han tog en tør af sin Tai Latte og så så på hende. "Hvad er det du kigger på?" spurgte han og hentydede til bladet i hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:48

" tak. Det er bare det billede i baldet jeg ikke finde mig i " sagde malika og viste ham det var ikke, noget nogen hade får lov til at tag eller trygge da hun kun selv var i badedrager og hendes mand. Sad på et tæppe med børne som var i gang med at spise en is

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:59

Cervo kunne ikke holde et lille fnis tilbage. "Så køb alle bladende og brænd dem" sagde han og kunne ikke se det alvorlige i den sag. Han kunne hurtigt blive en smule barnlig og at Malika's ansigt så så alvorligt ud fik ham bare til at synes at det hele var meget sjovere så han begyndte at grine en smule højt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:22

" det er ikke sjovet det er krænken for mig og min familie. Vis nogen se det og i sær mine venner og søster " sagde malika og bliv ked af det, tåre kom frem og den strømme ned af hendes kinder og ned på bordet. Hun sad og græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:25

Cervo stoppede straks med at grine. "Ej det må du sq undskylde. Det var ikke min mening men hvad ville du ha at jeg skulle gøre? jeg kan ikke trylle dem væk eller spole tiden tilbage... jeg er ikke en troldmand eller en mandlig heks." sagde han og prøvede at trøste hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:31

2 men hvordan kunne det bliv tager vi var på en privat strand " sukke Malika. Og tørte øjne hun var både vred men også ked af det hvordan kunne den som hade tager billedet, ha funde med på er privat sted hvor ingen ander må komme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:41

"Paparatsier er over alt om det er privat eller ej." sagde Cervo stille og prøvede at trøste hende. Han var dårlig til sådan noget, en smule i hvertfald, og han gjorde sit bedste.
"Det skal nok gå min ven... måske har du en ven der har taget det og stukket dig i ryggen for 1500 kroner? eller en af din mands venner?" sagde han prøvende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:46

" nej det vil de aldrig gøre " sadge Malika. Hun kendt hendes venner og Angels venner de ville aldrig af stukke dem eller noget, malika tro nok at hun viste hvem det endlig var en som hade Angle for at være Gift med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:48

"Er der nogle andre du tror kunne finde på det?" spurgte han


//Kan ikk lige finde på noget andet?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:08

" jo kun en som hade Angel fordi han gifte sig med mig og fordi vi fik 5 døter sammen " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:09

//Out.... orker ikk lige nu... for stress.... desværre..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på indkøb Cervo(privat) Empty Sv: på indkøb Cervo(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum