Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What aim doing here. - Audrey. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What aim doing here. - Audrey.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

What aim doing here. - Audrey. - Page 2 Empty Sv: What aim doing here. - Audrey.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:29

//Srry men skal logge nu =_________= Mens skrives ved i morgen :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What aim doing here. - Audrey. - Page 2 Empty Sv: What aim doing here. - Audrey.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:31

//Det er i orden, skal også logge :3 ja vi ses^^'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What aim doing here. - Audrey. - Page 2 Empty Sv: What aim doing here. - Audrey.

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 21:06

Audrey kunne svagt fornemme og høre på de lyder sofaen klagende gav da Dakota rejste sig og kunne så mærke hans nærvær ved siden af hende. Nok bag hende. Hun lod ham bare ligge der og der kom kun et svagt 'Hmm' fra hende som svar på hans spørgsmål eller rettere hans ebkræftelse eller noget. Hun blev sådan lidt undrende da hun kunne mærke hans bløde læber blive presset mod hendes kind og efterlod et blidt kys som hun stadig kunne mærke lidt efter. Hunlod sin ene hånd lægge sig det sted og sagde stadig ikke noget. Hun vidste ikke helt hvad hun havde at sige til ham. At han skulle komme tættere på?? Nej hun lod være med at sige noget om det. Det ville lyde sådan lidt som en ordre eller en åndsvag hentydning. Hun lod så sig selv forsigtigt dreje ig mens at hans arm stadig lå om hende. Hun lå nu med front mod ham men hendes øjne var stadig lukkede. Dog åbnede de sig svagt et meget kort øjeblik. Som et blink. Og hun havde ikke set på noget bestemt. Hun lod sig så selv rykke tættere på ham. Helt ind til ham for at kunne få overført noget af hans varme over hendes krop. Hendes krop rystede meget svagt af og til men det var ikke noget hun selv opdagede. Hendes hænder lå indt mod hans brystkasse og hun havde lukket sin blidt om hans trøje. Som et form for kropssprog om at han ikke måtte flytte sig lige forløbig. "Vaaaarme.." mumlede hun svagt for sig selv med en lettere barnlig stemme og hun nussede uden rigtigt selv at vide det mod hans kraveben eller i hvert faldt lige over hendes hænder. Hun trak sine ben op under sig mens at det ene på en eller anden måde fik sniget sig ind mellem hans ben. Blot en smule og det var bare noget hun gjorde automatisk. Hvorfor svarede hun helst ikke på. Hun spændte lidt i ryggen og et lille forsigtigt nys kom fra hende. Dog kom hendes store englevinger med de skinnende sorte fjer ud af hendes ryg. Nærmest skydt ud ved hjælp af nysset. Hun gjorde ikke noget ved det. Hendes blude var gået en smule i stykker dog kun på ryggen ved hendes skulderblade og havde ikke efterlagt mere en lå flænsede huller. Hun samlede sine vinger bag sig og den anden lå en smule hen over hende. Ikke meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What aim doing here. - Audrey. - Page 2 Empty Sv: What aim doing here. - Audrey.

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 22:34

Dakota havde bare sine øjne lukket, trak vejret dybt og slappede af i kroppen, mens at han mærkede at hun drejede sig, men at hans arm stadig lå om hende. Inden at hun kom tættere på ham, men han havde intet imod det, han sagde intet til det. Også det at hendes krop rystede en smule, kunne han mærke, men han tog sig ikke af det, et svagt smil dukkede frem på hans læber, pga det første som hun sagde, "Mhm.." mumlede han og trak en dyb indånding og åndede ud. Han mærkede hendes hænder mod sin brystkasse, og at hun greb fat om hans trøje, han blev liggende hvor han var, helt stille. Han vidste ikke helt hvad der foregik, men han gad ikke rigtig til at spørge, da han hørte at et nys kom fra hende og noget mere skete.. som han ikke vidste hvad var, han mærkede hendes ene ben mellem hans, langsomt åbnede han sine øjne og kiggede hen på hende, "Yay.." sagde han stille og vidste ikke hvad han ellers skulle sige, han bed sig diskret i underlæben inden at han lod sin tungespids glide ud at slikke ved læben, og han mærkede varmen i kinderne mens at han ikke rødmede, *Dumt sagt.. Dakota* tænkte han letter irriteret, Dakota vendte sit blik op mod loftet, "Hm.. hvordan har du det?" spurgte han så stille imens at han smilede let. Han lagde sine hænder ned på hans mave. Afventede svar fra hende inden at et gab undslap fra hans læber.. hm? Måske var han også ved at blive træt, men der var et eller andet som sagde ham, at han ikke gad at sove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What aim doing here. - Audrey. - Page 2 Empty Sv: What aim doing here. - Audrey.

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 10:31

Audrey lyttede roligt til hans stemme. Den trængte helt ind på hendes lystalve og satte sig fast. Det var ikke nogen høj og skinger stemme eller nogen ufattelig hurtig og uforståelig. Den var blød som smør og havde en dejlig beroligende virkning på hende. Sådan havde hun det dog for det meste med de fleste personer rundt om hende. Og hun følte sig godt tilpas stort set hver gang. Hun slap hans træje igen men lå stadig på siden helt op af ham. "Hmm.. Jeg har det lidt bedre.. Men jeg fryser ret meget stadigvæk" sagde hun svagt som en mumlen og som han nok lige kune høre. Sådan knap og nap. Hun kunne i hvert faldt godt høre et selv. Hun lod sine øjne vlive sloget op i små blink og hun satte sig så lidt op ved hjælp af hendes arme. Hun så på ham med de klare øjne som havde fået tildelt en tydelige og kraftig turkis farve. "Hvad med dig??" Hun lagde sit hoved lidt på skrå før at hun så satte sig lidt mere op. Hun lænede sig lidt hen over sofaen for at få fat i et tæppe hun havde lagt over ryglænet. Hvorfor vidste hun ikke helt. Nok for at sofaen så lidt mere.. ny ud eller sådan noget. Hun svang det om sig og satte sig sådan at hun sad med ryggen støtte mod sofaen. "Av for helved" Hun lagde sin hådn forsigtigt på det sted hvor hun ahvde hamret hovedet ned i bordet men fjernede den så hurtigt igen. "Sikke et slags.." Et smil kom fra på hendes bløde og let blege læber. Som om at intet var sket. Dog havde det stadig et snit af mystisk sådan blandt det søde og nuttede. Små skridt kunne så høres og en hund kom stille luntende. Man kunne sagtens se at det var et gadekryds på forskellige vinkler. Men det var det der gjorde den speciel og ret så nuttet. Audrey så hen mod den og hendes smil voksede lidt "Stripz?.." Hunden stod lidt og så Dakota an. Som an vagthund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What aim doing here. - Audrey. - Page 2 Empty Sv: What aim doing here. - Audrey.

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 10:45

Dakota smilede, "Det lyder godt.. at du har det bedre" sagde han stille, og fulgte hver og en af hendes bevægelser da hun satte sig op. "Jeg har det fint", han nikkede kort til bekræftelse. Og hævede det ene bryn da hun sagde av, han satte sig op lige så stille, mens at han ikke havde bemærket at en hund var kommet gående hen mod dem, Dakota rykkede sig hen til hende og satte sig op på sine knæ, "..Ja lad mig se på det" sagde han stille og tog fat i hendes hånd som lå på hendes hoved, det sted hvor det gjorde ondt og fjernede hendes hånd, Dakota lagde sit hoved en smule på skrå, mens at han førte sin hånd op mod hendes hår ved det sted som gjorde ondt på hendes hoved og han begyndte at rode lidt i hendes hår, for at se om der var noget, han hørte hende sige et navn, men han tog sig ikke rigtig af det, da han var bekymret for Audrey og kun lige havde hende i tankerne. "Hm.. det er ikke så voldsomt" smilede han skævt og lod sin tungespids glide ud at strejfe ved sin underlæbe. Han trak sig lidt tilbage, inden at han vendte sig om og fik øje på en hund, som tydeligt nok var hendes, han satte sig med ryggen op af sofaen og trak sine ben ind til sig, lagde sine arme omkring sine ben dernæst, han frøs også en smule. Langsomt lagde han sit hoved med hagen ned på sine knæ og smilede let, "Lov mig.. at du ikke bruger så mange kræfter på andre igen.. og især ikke mig" sagde han med en alvorlig tone i stemmen, "Kan ikke lide at se dig blive svækket på måde..", et suk gled gennem hans næse. Mens at han kiggede lidt skiftevis på Audrey og hendes hund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What aim doing here. - Audrey. - Page 2 Empty Sv: What aim doing here. - Audrey.

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 22:03

Endnu et 'av' kom fra hende da han endelig fandt den lille bule der var godt gemt under hendes blå hår efter en ordentlig omgang 'Quest for the mysterious thing'. Dog havde det vlret dejligt at kunne mærke hans fingre flitre sig ind i hendes hår. Lige indtil at han fandt frem. Hun blev dog så lidt ærget over at han træk sig tilbage. Hun havde kunnet mærke hans varme ånde og det havde igen fået hendes smil frem. Hun så lidt over mod ham og ignoerede Stripz i den tid. Han så faktisk ud til at fryse lidt. Hun sad lidt før at hun lod sig læne sig lidt frem og fik bredt tæppet noget mere før at det blev lagt om hans skuldre. Så godt hun nu kunne for at det ikke ente hende at vælte over ham. Hun lænede sig så lidt tilbage og puttede sig godt ind til ham mens at halvdelen af tæppet stadig tilhørte hende. "Hey.. Jeg vidste faktiske ikke at jeg kunne det der.. Du var vel en forsøgskanin. Men det lykkes da alligevel gjorde det ikke. Jo ser du jeg er ikke sikker på hvad jeg gjorde men hvis du kender til de folk der for gjort et eller andet for at få stoppet deres næseblodsproblemer så kan man vel sig det var meget á la det." sagde hun helt roligt og ubekymret som om at det var det mest naturlige at sige til ham lige nu. "Og så var det faktisk sjovt.. Plejer kun at bruge mine kræfter til at tænde op i pejsen der gemmer sig bag hundekurven der over" En kort latter brød over hendes læber men den var stadig svag så den ikke ødelagde denne stemning de sammen havde fået opbygget. Hun så lidt ind i hans øjne men så blev de klare turkise øjne rettet mod hunden. Hun så lidt på den og lagde så hovedet på skrå og et smil voksede. "Kom her.." Hunden tøede med det samme op da den fandt ud af at der ingen fare var at finde hos Dakota og at den måtte være med til at hygge lidt under tæppet. Den massede sig så vej lidt ind mellem dem og lagde sig som en kugle og faldt hurtigt i halvsøvn. Audrey grinede lidt igen og så endnu en gang mod Dakota. "Men jeg kan da hurtigt gøre dig blind igen hvis du ikke vil se mig lide mere.. Ej jeg laver bare sjov"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What aim doing here. - Audrey. - Page 2 Empty Sv: What aim doing here. - Audrey.

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 15:16

Dakota havde fulgt hver og en af hendes bevægelser, et svagt smil dukkede frem på hans læber da han fik noget tæppe over sig. Han hævede det ene bryn da hun begyndte at snakke om at han var et forsøgskanin, et lille grin undslap fra hans læber, "Du gjorde et stort stykke arbejde.. og er glad for at jeg tog imod tilbuddet" sagde han med et lille nik inden at han rykkede sig langsomt tættere ind mod hende. Han frøs en smule, det kunne han ikke komme uden om og han mærkede lige så stille varmen når han var tæt på hende. Han fniste en smule over det som hun sagde, "Vel.. så fik du da afprøvet dine kræfter" sagde han og lod sin tungespids glide ud at strejfe sin underlæbe, han kiggede ind i hendes øjne da de fik øjenkontakt, inden at han kiggede lidt ned mod sig selv da Audrey kaldte på sin hund, og Dakota rykkede sig lidt til den anden side da hunden kom ind imellem dem. Han grinede svagt, "Hvis jeg vidste bedre.. at det ville svække dig.. havde jeg nok ikke taget imod tilbuddet" sagde han stille og bed sig diskret i underlæben, han kunne ikke lide at se andre få det dårligt også videre, som var negativt. Han trak vejret roligt imens at han lod sit blik glide rundt en omgang, kiggede i hendes hjem og betragtede det. Han fniste igen. "Tja... så er det da også nemmere at bortføre en, hvis man er blind.. faktisk var jeg skrækslagen som blind.. når jeg intet kunne se. Selvom jeg sjældent vidste at jeg var bange"


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What aim doing here. - Audrey. - Page 2 Empty Sv: What aim doing here. - Audrey.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum