Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aften igen [Sookie=privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aften igen [Sookie=privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aften igen [Sookie=privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aften igen [Sookie=privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aften igen [Sookie=privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aften igen [Sookie=privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aften igen [Sookie=privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aften igen [Sookie=privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aften igen [Sookie=privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aften igen [Sookie=privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aften igen [Sookie=privat]

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

aften igen [Sookie=privat] Empty aften igen [Sookie=privat]

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:04

Tid: Aften/starten af natten
Sted: Foran døren til Strip-Tease
Omgivelser: Strip stangen og scenen af en art
Vejr: Køligt og blæsende udenfor

Claire var allerede på job hun gled elegant op og ned af stangen hun var top løs fordi hun ikke ville tage nogen på hun havde højhælede så det så mere sexet ud udover det havde hun kun G-streng på hun lod sig vene rundt og glide ned af stangen med ryggen imod den så hendes ben spredte sig virkelig meget ud mod gæsterne her hvorefter hun rejste sig i det øjeblik mændene ville røre hende med et frækt og drillende smil.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

aften igen [Sookie=privat] Empty Sv: aften igen [Sookie=privat]

Indlæg af Sookie Lør 9 Okt 2010 - 16:16

Sookie gik forbi, den berygtede Strip-Tease. Og blev næsten helt ør i hovedet, da hun så ind af døren. Hun rystede fabrilsk på hovedet, og smilede til dørmanden.
For det føreste var hun for ung til at komme ind, både udseende og rigtigt. Og for det andet, havde hun overhovedet ikke noget ønske om at komme derind.
Dørmanden smilede ondt tilbage, og viste sine sorte tænder. Sookie kunne ikke andet end, at smile tilbage, uden held. Og gå et par skridt tilbage, men da hun gjorde det. kom der en flok mænd, og skuppede hende indenfor. Og pludselig, stod hun indefor.
"PIS!" hviskede hun, og prøvede at finde ud. Hun tog sig til hovedet, og håbede at hun ikke mødte nogle hun kendte, for så var hun død.
Der var utrolig varmt derinde, men Sookie svedte jo ikke, så hun mærkede kun varmen rent physisk. Mere hun kunne mærke, var mændenes begær, efter de strippere der var ved at udsætte sig selv for.. Noget Sookie ALDRIG ville, og turer. Hun havde det fint, ja mere end fint med sin kæreste. Hun blev helt varm indeni, da hun kom til at tænke på ham. Så hun kom til at gå ind en mand, som havde en øl i hånden.
"U.. Undskyld.. Det var ikke.. For a.." og så var helvede løs.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:22

Claire stoppede op og så en pige ramme den værste derinde han havde hidtil voldtaget alle stripperne herinde bortset for Claire her Claire hoppede ned og gik derhen "HOLD DIG VÆK BUDDY" Buddy var hans navn som andre kaldte ham "hun gik bare ind i dig skrid med dig" Buddy vente sig og gik Claire rettet blikket mod Sookie og hev hende med ud i baglokalet hvor der var mindre varmt "er du sindssyg" sagde hun hårdt og lukkede døren efter dem "gå direkte ind i Buddy" hun vente blikket mod hende og opdagede at det ikke var en af deres strippere "nåh undskyld troede at du arbejdede her"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 9 Okt 2010 - 16:31

Hun stod bare som forstenet, mens at Clarie ordnede hele hendes rod. Da hun blev trukket ud i baglokalet, gik hun lydigt efter, med små skridt.
Da Clarie vendte sig om mod hende, kunne hun kun se hende i øjnene. Hvordan kan man dog, være så afslappet ude særlig meget tøj på.
Hun blinkede et par gange, og så hende kun i øjnene. Hun fnøs trist, og trak vejret dybt.
"Nej.. Det gør jeg ikke." Hun så sig rundt omkring. "Og.. Jeg er også kommet herind, mod egen fri vilje!." Hun så over mod nogle kasser, hun ville ikke ønske at vide hvad der var i dem. Hun rettede sig op, og så op på pigen.
"Du må undskylde alt det besvær.. Jeg skulle slet ikke være gået her hen, ikke engang en radius herfra." Hun lukkede øjnene, og smilede.
"Og Buddy... kan man hedde det?" HUn begyndte at grine, det var ikke et særlig 'sejt' navn.
Sookie
Sookie

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:35

Hun så alvorlig ud "han hedder Buddy fordi han er Buddy med H.A. lederen her i Frankrig" sagde hun hårdt og vredt "du skal ikke gøre grin med ham ellers voldtager han dig" sagde hun roligt før hun trak vejret dybt og gik hen til kasserne og tog 2 jordbær cider op fra den og rakte hende den ene

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 9 Okt 2010 - 16:42

hun blødede sit grin lidt af, og bed sig i læben. Hun tog imod drinken, med havde ikke tænkt sig at drikke den. Hun havde jo ikke penge og det, hun var rent ud sagt på røven.
"H.A hvad for noget?" Spurgte hun undrende, hun sank engang. "Voldtage mig? Hallo.. Jeg er 17 år?" Hendes smil blegnede, det var han nok lidt ligeglad med.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:44

Hun sukkede "Hells Angels" sagde hun roligt og åbnede sin drink "drik det er gratis fordi jeg arbejder her" sagde hun roligt og drak lidt af sin drink med et smil før hun så på hende "Claire forresten" hun rakte hende sin hånd med et smil "undskyld mig før er bare bange for Buddy"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Lør 9 Okt 2010 - 16:57

Hun smilede og nikkede, tog imod hånden.
"Sookie.." Hendes smil falmede. *Skal jeg sige hans efternavn? Nej* "Bare Sookie." Hun smilede, og åbnede drinken. Det var jo ikke ren alkohol, så hun kunne vel godt smage. Lige siden hun fandt ud af at hun var vampyr, ironisk nok. Havde hun ikke kunnet tåle, eller lide alkohol. Så hun holdte den bare i hånden, mens hun smilte til hende.
"Hvordan kan du arbejde sådan et sted?" Spurgte hun, her var der fint nok. Men vis hun skulle derud, med skær de fulde mennesker, så var hun den der var skredet!
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:00

Hun sukkede og satte sig på en kasse og så på hende "ved du hvad det sværeste er at være og så finde en kæreste" spurgte hun roligt og så på hende roligt "lebbe eller bøsse det er næsten umuligt at finde en bøsse eller en lebbe til sig så jeg arbejder her for at kigge på de andre stripper for at møde bi eller lebber og for at få penge" sagde hun roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Søn 10 Okt 2010 - 15:50

Hun nikkede, mens hun halvt lyttede. Hun smilede lidt, og bed sig i læben.
"E..Er det så vigtigt med en kæreste?" Spurgte hun uskyldigt, dette med pengene havde hun hørt før, mange gange. Nogle manglede penge, og når man specielt er kvinde, så må det være let at komme til at arbejde i en strip-bar.
Sookie rystede på hovedet, og nikkede igen. En dårlig vane, når hun var nervøs. Det var nok selve stedet, der gjorde det ved hende. Clarie var nok en fin pige, til hverdag, men det var denne bar ikke. Over hovedet ikke, den ville altid være noget uforklarligt grimt og uselt. Efter Sookies mening, men der var sikkert en masse mænd der elskede den.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:09

Claire grinte "nej overhovedet ikke Sookie det er bare dejligt at have nogen som holder af en og efter 20 år uden en eneste så er det lidt trist" sagde hun roligt og smilede mens hun fortsat så på Sookie med et smil mens hun tænkte på hvor heldig Sookie egentlig var folrdi hun ikke havde en drenge kæreste troede hun i hvert fald

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Søn 10 Okt 2010 - 18:25

Sookie smilede, og så ned i jorden. Det kunne godt være, at hun troede de holdte af hende. Men var det da ikr bare begær? Eller var der noget mellem disse stripperere, eller hvad?
"Det er god at høre du kan lide de.. Eller altså, at du ikke har noget imod det., Men vis du en dag ønsker at stoppe. Så kan jeg nok skaffe dig et job i biograffen."
Hun så op på ham, og lod en hånd gå igennem håret. Mens at hun og en dyb indånding, og smilede kært.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 15:01

Hun grinte smilende "nej nej jeg har fået mange job muligheder og vis jeg en dag får en kæreste stopper jeg her" sagde hun smilende og omfavnede Sookie "men tak fordi du er så sød mod mig" hviskede hun roligt "jeg er ikke så van til at blive behandlet sødt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Man 11 Okt 2010 - 15:18

Hun smilede forlegent, man fik ikke specielt mange penge i biografen. Men hun kunne leve for det, nu når hun ikke spiste lige så meget som hun plejede at gøre.
Hun kløede sig i håret, og rødmede, da hun omfavnede hende.
"Det var så lidt.." Sagde hun, og smilte. Det kunne være hun ville få en ven, en veninde.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 17:31

Hun smilede glad og slap hende med et smil mens hun så på hende "tak fordi du er så sød" sagde hun smilende igen og gik et skridt tilbage mens hun smilende fortsat så på hende "øh jeg plejer ikke bare og spørge men min lejlighed skal under renovering så jeg har brug for et sted og bo" sagde hun og så nervøst på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Tors 14 Okt 2010 - 21:39

Hun smilede tilbage, og lagde sit runde hoved på skrå. Og nu da hun havde store runde æblekinder, så gjorde det hende bare endnu mere lille-pige agtig. Som hun haddede, enten skulle hun være sexet, eller en sød lille pige.
"Det skal du ikke takke mig for, sig det til min personlighed." Smilede hun, og tabte kæpepatiet da hun indledte til et spørgsmål. Sookie havde faktisk ønsket sig en værelseskammerat, lige fra skolen af. Så.. Hvorfor ikke?
"Og nu spørger du mig, om du må låne mig og min lejelighed?.." Hun gjorde sådan at det så ud som om hun tænkte, rigtig grundigt. "Det tror jeg godt jeg lige kan klare." Sagde hun glad, men holdte en hånd op som for at sige at hun ikke var færdig.
"Hvor mange har du da spurgt?" Spurgte hun sødt, og udbrød i grin.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 13:21

Claire omfavnede hende smilende og nussede hendes ryg med et stort smil "det ville være dejligt vis jeg måtte låne dig" sagde hun sexet og frækt med et frækt smil og lagde hovedet på hendes skulder "tusind tak" hviskede hun roligt "kun dig" hviskede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 14:36

Hun rynkede brynene, og smilede let.
"Øhm Claire.. For det føreste, min lejelighed er pænt lille." Hun grinede lidt, og himlede med øjne. "Og.. Det ville være rart vis.. Vi bare kunne være vendinder." Hun smilede igen, og håbede ikke at hun havde fornermet hende.
Hun var jo sød og sådan, men Sookie var altså ikke til piger så.. Ja, det ville blive en prøvelse. Men dem skulle man også have, nogle af her i livet.
"Og så.. Hvornår havde du tænkt dig at du flytter ind?" Hendes smil lyste hele hendes ansigt op, og hendes øjne strålede med 1000 K.V.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:47

Claire smilede roligt og nussede hende videre "jeg driller bare Sookie jeg er desuden forelsket" hviskede hun roligt og slap hende blidt "men du kunne jo altid prøve lidt lebbe" sagde hun roligt og så fortsat på hende med et smil "men idag vis det ikke gør noget"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 14:51

Hun så med åben mund på hende, og grinede let.
"Forelsker? Godt at høre." Sagde hun, og skippede til hende med sin skulder. "Og nej tak.. Jeg har det fint med mændene." Sagde hun smilende, og grinede.
"Alerede idag? Waow!.. Jeg må nok advare dig om, at der er lidt rodet og sådan." Sagde hun forlegent, men nikkede så. "Er der noget jeg skal hjælpe dig med? Pakning?" Spurgte hun glad, sin føreste lejeligheds kammerat.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:07

Claire nikkede roligt og hev hende med hjem til sig selv der var total rodet tøj over det hele og alt muligt "dit er sikkert ikke lige sp rodet som mit" sagde hun roligt med et smil før hun begyndte at pakke "det hele er rent Sookie så du ved det det er bare mig som ikke gider tage det hjem"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 15:20

Hun fuldte efter hende, og så sig rundt.
"Okay.." Sagde hun og smilede, mens hun tog et par trusser op. Men lagde dem ned igen, da hun fandt ud af hvad det var. "..Du har godt nok meget tøj Claire!" Udbrød hun, og grinede let.
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:41

Claire nikkede roligt smilende og pakkede færdig og så på hende "så skal vi af sted" sagde hun smilende og ventede på at høre hvad hun sagde mens Claire bare smilede stort "tak fordi jeg må bo hos dig" sagde hun smilende og ventede på at de kunne komme af sted

Gæst
Gæst

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 15:49

Hun smilede tilbage, og nikkede.
"Jep.. Det er lige ved siden af biografen." Sagde hun, mens hun tog en af hendes tasker. Og smilede støre, mens hun lagde hovedet på skrå. "Det var så lidt."
Hun gik ud af døren, og så sig omkring.
"Du må hellere vise vej ud, jeg glemte at orinterre mig. Da vi gik her op, så.. Vis jeg prøver at finde ud." Hun grinede, og tog en taske mere. "Så skal du ikke regne med at komme ud, lige forløbelig."
Sookie
Sookie

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 11:03

Claire grinte lidt og gik hen til et vindue "vi kom så osse ind igennem vinduet" sagde hun og åbnede det hvorefter hun hoppede ud på brandtrappen med et roligt smil mens hun ventede på Sookie kom med "forresten hvad med kærester? tager du sådan nogle med hjem" spurgte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum