Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
aften igen [Sookie=privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
aften igen [Sookie=privat]
Sted: Foran døren til Strip-Tease
Omgivelser: Strip stangen og scenen af en art
Vejr: Køligt og blæsende udenfor
Claire var allerede på job hun gled elegant op og ned af stangen hun var top løs fordi hun ikke ville tage nogen på hun havde højhælede så det så mere sexet ud udover det havde hun kun G-streng på hun lod sig vene rundt og glide ned af stangen med ryggen imod den så hendes ben spredte sig virkelig meget ud mod gæsterne her hvorefter hun rejste sig i det øjeblik mændene ville røre hende med et frækt og drillende smil.
Gæst- Gæst
Sv: aften igen [Sookie=privat]
For det føreste var hun for ung til at komme ind, både udseende og rigtigt. Og for det andet, havde hun overhovedet ikke noget ønske om at komme derind.
Dørmanden smilede ondt tilbage, og viste sine sorte tænder. Sookie kunne ikke andet end, at smile tilbage, uden held. Og gå et par skridt tilbage, men da hun gjorde det. kom der en flok mænd, og skuppede hende indenfor. Og pludselig, stod hun indefor.
"PIS!" hviskede hun, og prøvede at finde ud. Hun tog sig til hovedet, og håbede at hun ikke mødte nogle hun kendte, for så var hun død.
Der var utrolig varmt derinde, men Sookie svedte jo ikke, så hun mærkede kun varmen rent physisk. Mere hun kunne mærke, var mændenes begær, efter de strippere der var ved at udsætte sig selv for.. Noget Sookie ALDRIG ville, og turer. Hun havde det fint, ja mere end fint med sin kæreste. Hun blev helt varm indeni, da hun kom til at tænke på ham. Så hun kom til at gå ind en mand, som havde en øl i hånden.
"U.. Undskyld.. Det var ikke.. For a.." og så var helvede løs.
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
Gæst- Gæst
Da Clarie vendte sig om mod hende, kunne hun kun se hende i øjnene. Hvordan kan man dog, være så afslappet ude særlig meget tøj på.
Hun blinkede et par gange, og så hende kun i øjnene. Hun fnøs trist, og trak vejret dybt.
"Nej.. Det gør jeg ikke." Hun så sig rundt omkring. "Og.. Jeg er også kommet herind, mod egen fri vilje!." Hun så over mod nogle kasser, hun ville ikke ønske at vide hvad der var i dem. Hun rettede sig op, og så op på pigen.
"Du må undskylde alt det besvær.. Jeg skulle slet ikke være gået her hen, ikke engang en radius herfra." Hun lukkede øjnene, og smilede.
"Og Buddy... kan man hedde det?" HUn begyndte at grine, det var ikke et særlig 'sejt' navn.
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Gæst- Gæst
"H.A hvad for noget?" Spurgte hun undrende, hun sank engang. "Voldtage mig? Hallo.. Jeg er 17 år?" Hendes smil blegnede, det var han nok lidt ligeglad med.
Gæst- Gæst
"Sookie.." Hendes smil falmede. *Skal jeg sige hans efternavn? Nej* "Bare Sookie." Hun smilede, og åbnede drinken. Det var jo ikke ren alkohol, så hun kunne vel godt smage. Lige siden hun fandt ud af at hun var vampyr, ironisk nok. Havde hun ikke kunnet tåle, eller lide alkohol. Så hun holdte den bare i hånden, mens hun smilte til hende.
"Hvordan kan du arbejde sådan et sted?" Spurgte hun, her var der fint nok. Men vis hun skulle derud, med skær de fulde mennesker, så var hun den der var skredet!
Gæst- Gæst
"E..Er det så vigtigt med en kæreste?" Spurgte hun uskyldigt, dette med pengene havde hun hørt før, mange gange. Nogle manglede penge, og når man specielt er kvinde, så må det være let at komme til at arbejde i en strip-bar.
Sookie rystede på hovedet, og nikkede igen. En dårlig vane, når hun var nervøs. Det var nok selve stedet, der gjorde det ved hende. Clarie var nok en fin pige, til hverdag, men det var denne bar ikke. Over hovedet ikke, den ville altid være noget uforklarligt grimt og uselt. Efter Sookies mening, men der var sikkert en masse mænd der elskede den.
Gæst- Gæst
"Det er god at høre du kan lide de.. Eller altså, at du ikke har noget imod det., Men vis du en dag ønsker at stoppe. Så kan jeg nok skaffe dig et job i biograffen."
Hun så op på ham, og lod en hånd gå igennem håret. Mens at hun og en dyb indånding, og smilede kært.
Gæst- Gæst
Hun kløede sig i håret, og rødmede, da hun omfavnede hende.
"Det var så lidt.." Sagde hun, og smilte. Det kunne være hun ville få en ven, en veninde.
Gæst- Gæst
"Det skal du ikke takke mig for, sig det til min personlighed." Smilede hun, og tabte kæpepatiet da hun indledte til et spørgsmål. Sookie havde faktisk ønsket sig en værelseskammerat, lige fra skolen af. Så.. Hvorfor ikke?
"Og nu spørger du mig, om du må låne mig og min lejelighed?.." Hun gjorde sådan at det så ud som om hun tænkte, rigtig grundigt. "Det tror jeg godt jeg lige kan klare." Sagde hun glad, men holdte en hånd op som for at sige at hun ikke var færdig.
"Hvor mange har du da spurgt?" Spurgte hun sødt, og udbrød i grin.
Gæst- Gæst
"Øhm Claire.. For det føreste, min lejelighed er pænt lille." Hun grinede lidt, og himlede med øjne. "Og.. Det ville være rart vis.. Vi bare kunne være vendinder." Hun smilede igen, og håbede ikke at hun havde fornermet hende.
Hun var jo sød og sådan, men Sookie var altså ikke til piger så.. Ja, det ville blive en prøvelse. Men dem skulle man også have, nogle af her i livet.
"Og så.. Hvornår havde du tænkt dig at du flytter ind?" Hendes smil lyste hele hendes ansigt op, og hendes øjne strålede med 1000 K.V.
Gæst- Gæst
"Forelsker? Godt at høre." Sagde hun, og skippede til hende med sin skulder. "Og nej tak.. Jeg har det fint med mændene." Sagde hun smilende, og grinede.
"Alerede idag? Waow!.. Jeg må nok advare dig om, at der er lidt rodet og sådan." Sagde hun forlegent, men nikkede så. "Er der noget jeg skal hjælpe dig med? Pakning?" Spurgte hun glad, sin føreste lejeligheds kammerat.
Gæst- Gæst
"Okay.." Sagde hun og smilede, mens hun tog et par trusser op. Men lagde dem ned igen, da hun fandt ud af hvad det var. "..Du har godt nok meget tøj Claire!" Udbrød hun, og grinede let.
Gæst- Gæst
"Jep.. Det er lige ved siden af biografen." Sagde hun, mens hun tog en af hendes tasker. Og smilede støre, mens hun lagde hovedet på skrå. "Det var så lidt."
Hun gik ud af døren, og så sig omkring.
"Du må hellere vise vej ud, jeg glemte at orinterre mig. Da vi gik her op, så.. Vis jeg prøver at finde ud." Hun grinede, og tog en taske mere. "Så skal du ikke regne med at komme ud, lige forløbelig."
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» skoven [Sookie=privat]
» en tur i biffen Sookie(privat)
» Ritualet [Sookie Angelie og Sandlio=Privat]
» Gotta kill by Instincts ((Privat Emne - Sookie))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
|
|
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham