Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en hvad? (Akane) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en hvad? (Akane) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en hvad? (Akane) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en hvad? (Akane) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en hvad? (Akane) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en hvad? (Akane) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en hvad? (Akane) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en hvad? (Akane) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en hvad? (Akane) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en hvad? (Akane) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en hvad? (Akane)

Go down

en hvad? (Akane) Empty en hvad? (Akane)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 21:06

T: 22.47
S: Forlystelsesparken.
O: Forlystelser :D
V: smuk nat, med måneskin, og klare stjerner, der er skyfrit.

Asmodeus havde nu gået i mange timer, og han fprtsatte, og gik ind i noget han ikke havde set før... der stod ordet.. forlystelsespark ude på et skilt... hvad kunne dette mon være? han gik ind, og begyndte at kigge sig omkring, han forstod virkelig ikke principperne i en rutsjebane, eller noget af det andet der var der.. han satte sig så lidt senere på en bænk ''hvad er det her for en sted...?'' mumlede han for sig selv, tydeligvis forvirret...


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hvad? (Akane) Empty Sv: en hvad? (Akane)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 21:11

Akane kom gående i shorts i hvid og en stram sort trøje der gik til lidt over hofterne og så ikke nok med det så gik ærmerne kun til albuerne, hun havde en fletning ned af den højre skuldre der var løs og startede først ved nakken med at flette, og var ikke stram men stor og smukt. Hun smilede og hendes sorte hår skindet, som de grønne lyse dådyr øjne af hendes mens hun stod der i de hvide sorte sneakers, hvid med sort snørre-. Hun kiggede rundt og bar en jakke i sort der gik til hendes knæ og gik der ind og kiggede lidt rundt og smilede og sagde"Wauw.." hun betragtede forlystelserne og løb hen til en og kiggede på alle lysene og sagde"fantastisk" der var en forlystelse der var utrolig smuk men hun skulle ha en og prøve den med så... man skulle sætte to..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hvad? (Akane) Empty Sv: en hvad? (Akane)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 21:20

Asmodeus sad på benken og kiggede ned i jorden, for hurtigt at rejse sig op, da han fornemmede en tilstedeværelse fra hans egen race, han begyndte at gå over imod denne, tilstedeværelse.. og han gik forbi mange andre forlystelser, og over til den der vakte aller mest opsigt, så kiggede han på pigen der stod der ''Jeg havde ikke forventet at det ville være en af kvinderne der kom op umiddelbart efter mig...'' sagde han stille, og gik over ved siden af hende og kiggede op på forlystelsen, han håbede at denne pige var klar over at han var af højere status end hun var, og at han var den første fødte, og retmæssige arving til helvede, han smilte af forlystelsen, og kiggede på pigen ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hvad? (Akane) Empty Sv: en hvad? (Akane)

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 23:13

Akane aka Infinity, stod og kiggede stille rundt i det hun stivnede da hun hørte en fyr komme hen til hende og snakke med hende?. Hun så stille til siden med de grønne dyriske dog venlig sindet øjne og rødmede let over kinderne!?, hvor var han dog egenlig flot?, men hvorfor snakkede han til hende. Hun mærket noget i hjertet... han var af samme race som hende"mig?, jeg tror du forveksler mig med en anden, ser du... jeg er ikke kommet for at hente nogen" hun erindret intet om sin fortid andet end 2 år tilbage, og hun havde været skabt for 17 år siden. Hun stod helt stille og betragtede ham lidt nogen gange, hun kunne dog ikke rigtig lade vær med at gi ham elevator blikket efter som hun aldrig havde set en mandelig djævle af sin slags?. Hun stod der lidt og sagde"navnet er AKane" hun måtte hellere sige sit rigtige navn denne gang end infinity fordi hun ku ikke li vis nogen racer som væsner kunne spore hende vis hun ikke ville ha det, via hendes navn når hun endelig fandt et sted hun hørte til i denne mærkelige by?. Hun så lidt på forlystelsen og roede sig let flovt i håret og så en af vognene komme ind, dog var dette en skræmme forlystelse så man var i vandet hele tiden og så ville alt muligt skræmmende komme frem og i vandet nogen gange og sådan. Hun så chancen til at slippe for den pinlige situation og skyndte sig foran i køen og sagde"Undskyld mig må jeg komme forbi, undskyld" hun skyndte sig at sætte sig, der var plads til en til. En fyr skulle til at gå hen og sætte sig ved hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hvad? (Akane) Empty Sv: en hvad? (Akane)

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 22:15

//? SVares eller droppes :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hvad? (Akane) Empty Sv: en hvad? (Akane)

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 23:06

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hvad? (Akane) Empty Sv: en hvad? (Akane)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum