Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o')

Go down

Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') Empty Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o')

Indlæg af Gæst Tors 11 Mar 2010 - 22:06

Love poem


Okay xD jeg har så lavet et meget, seksuelt poem, og jeg er lidt nervøs overfor hvad folk vil sige da det er mit første o.o' så i må meeeeget gerne kommentere, både ris og ros ! ^^

My body is shaking, when you touch ma skin
Lightly you move your hand down my naked body
I close ma eyes, and feel the planked lie under my back
You look at me with a passion I’ve never seen before
Your tongue is dancing and your hands are calm and still wanting
The flame is getting bigger for every minute
I look down and whispers quietly and breathless
“Do you love me?”
Your lips against my skin stops touching you look at me
And pulls me down to you
“You now I do” your eyes are excited
Ma body against yours like one everything fits
“Then… Make love to me” the voice is light and a whispering like the wind
There’s a eye contact with trust, love and passion
Slowly there not to, but one moving with each other
Out in the universe forever their love there be.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') Empty Sv: Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o')

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 7:01

Hvis du spørger mig, så er der ikke alt for meget 'Poem' i x3 Men det var sgu godt formuleret ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') Empty Sv: Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o')

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 13:25

Weeeeell det er jo ikke fordi at et digt skal rime :3 såååe i princippet så er det et digt, men forstår godt hvor du vil hen med det ^^
- og mange tak :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') Empty Sv: Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o')

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 14:17

Jeg er en af de nokke-får, som kun sys at ting er et digt hvis det rimer ... Så jeps :] Men det er altså ret godt alligevel :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') Empty Sv: Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o')

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 14:54

Vi har jo alle forskellige synsvinkler.. og ser tingene anderledes ^^
Men jeg er nu glad for du kan lide det :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') Empty Sv: Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o')

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 15:06

Jeps, uden tvivl. Og jeg kan lide den ^^ så ja..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') Empty Sv: Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o')

Indlæg af Damia Ons 12 Maj 2010 - 8:15

Lækkert digt ;3

Haha jeg ELSKEDE det virkelig!! Jeg kunne godt
lide den historie i digtet og er måske lidt enig med
Reiya om at der nok ikke er ALT for meget digt over det xD
men jeg er heldigvis et af de personer der også er elendig
til at få ting til at rime - måske går det af og til men
ellers er det helt og aldeles umuligt for mig. Men det var godt
skrevet ^^

MVH Damia
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o') Empty Sv: Love poem (må meget gerne kommenteres da det er mit første o.o')

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum