Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 21:14

(ehm, ja... Jayden's wix profil. Lavet til en karakter på Potterskolen: Hogwarts universet. Må meget gerne kommenteres :].. Lavet fra bunden af. Undskylder for den hvide kant, men måtte gøre så den passede ind, ellers ville man ikke kunne se det hele. http://www.wix.com/calsifer/jayden <- linket hvis man vil se det i hel stand.)


Free website - Powered By Wix.com

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Sv: Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 21:18

Den er ret flot, må jeg indrømme.. Det med, at man skal trykke på billeder, er ret nyt, og jeg har i al fald ikke set nogen på potterskolen, som havde en wix, hvor man skulle det. Så.. en floooot side. ^w^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Sv: Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 21:42

aaawh mange tak :'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Sv: Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 21:50

Må man spørge, hvad brugeren hedder? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Sv: Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 21:51

*peger på det store navne skilt* Jayden xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Sv: Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 21:53

Åhh.. så jeg ikke. xD
Jeg har også været inde på potterskolen. Det var faktisk fordi, at jeg blev banned der inde fra, at jeg fandt den her side, som jeg synes er meget bedre. n___n Meow~.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Sv: Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 21:54

Uha naughty you o:
men er da glad for at du fandt denne side :D
- Elsker din kreativitet n__n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Sv: Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 22:17

Er jeg kreativ? Du smigrer. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Sv: Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 22:19

meget 8D.. elsker dit indlæg xD.. skal bare lige tage mig sammen at begynde at svare emner nu x3 burde egentlig gå i seng xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^') Empty Sv: Wix hjemmeside.. (Meget gerne kommenteres ^^')

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum