Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hot and Cold together it is Spicy(Spike EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 17:20

T : Nær 19:42 Solnedgang

O : Ingen folk i nærheden

S : De varme kilder + Bjergenes område

V : Lunt, dog med en kølig blæst, det sidste tilbage af sommeren


Langt silkeblødt, shampoo duftende brun sort hår flagrede i den slikkende vind, der kom ind under huden på en så småt man gik udenfor i denne lettere lune aften stund. Læberne blev let fugtede med en jordbær rød tunge der så let strejfede de fløjls bløde og fyldige læber af hendes egne. Navnet på denne pige der var høj 1,64. Slank og formet tøs var Infinity os kendt som Akane. Hun blev kaldt Infinity af fjender, Akane af venner. Denne pige kunne godt ligne en der gik op i hendes udseende 24/7 men egentlig gjorde hun det ikke?, for hende var det at gå op i udseende som at sidde der hjemme hver dag og glo tv indtil man selv blev en lille boks, der kun kørte i samme rutiner som hver dag. Infinity var så småt på vej op i bjergene fordi hun havde hørt om disse dejlige varme kilder der ville hjælpe en med at heale sår hurtigere og gøre ens forsvar stærker, lige det hun havde brug for i disse tider, med uheldige møder og nye fjender frem for venner. Hendes fodtrin var nogenlunde lydløse på grund af hendes gummi sneakers i hvid og sort, samt hun var iført stramme jeans(skinny), der var mørkeblå og havde kalk ligende hvide pletter. Hendes hår var løst og hendes jakke var hvid og lang, samt trøjen var en sort trøje der havde lange ærmer og var stram og tæt siddende til kroppen. Hun gik med en rygsæk over skuldren hvor der var et håndklæde i så hun kunne gå i den varme kilde uden tøj. Hun kiggede rundt med sine smaradgrønne dådyr øjne af hendes og smilede lidt over de smukke omgivelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 17:50

Spike var ude at jage han havde været væk fra hans mester det meste af dagen og han vidste at det ikke tegnede god for ham når han endelig kom hjem. Han luskede afsted i sin ulveform han var vel 1,70 over ryggen i denne form. En flok rådyr var tæt på ham og han gjorde klar til dagens sidste jagt, en af dyrene fik færten af ham og begyndte at kigge uroligt rundt. *for pokker du skal ikke ødelægge det hele nu* han sneg sig så tæt på han kunne inden han sprang frem og begyndte at jage rådyrene, det gik i midlertid ikke så godt for han var for langt væk og dyrene fik et langt forspring. Efter en lang jagt havde han isoleret et af dyrene, han sprang på det så de begge fløj ud på en nærtliggende sti.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 17:55

Infinity stoppede brat og op kiggede lidt rundt og løftede sin hånd lidt over panden for at holde solens sidste stråler væk og kneb let øjnene sammen for at skærpe området bedre end med helt åbne øjne. Hun fokuserede på det punkt hvor hun kunne høre buskas støj og sagde undrende med et forvirrende glimt i øjnene "Hva i??" pludselig før hun egenlig fik sagt mere end blot to stavelser skrig hun højt"ARGH!" da hun opdagede den kæmpe ulv der kom flyvende nærmest ud på stien foran hende, sammen med et lille hjælpeløs rådyr. Hun stivnede lettere af skræk, og holdte armene op foran sig, og betragtede let dyret foran hendes øjne. De grønne øjne blev lidt mere vilde i det fordi? hva ville der mund ske nu. Få skridt blev der taget af afstand fra dyret og Infinity, indtil hun besluttet sig for at løbe ned af stien hurtigt og ned i den nærmeste skov af bare forskrækkelse!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 18:10

Spike fik øje på kvinden, han glemte alt om rådyret han lige havde nedlagt. Iulveform var han ligesom en hund på visse punkter løb man ville han gøre alt for art fange det er løb, han hylede og glammede som han løb efter kvinden han jagede som besat. *frøken Faith vil kunne lide denher* han løb afsted så sneen føg om ørene på ham, kvindens fært var nem at følge hun lugtede kraftigt af shampoo og andet. hun havde gæmt sig inde i skoven. Spike fik en ondskabsfuld idé, han kiggede sig om og sikrede sig hun ikke kunne se ham, derefter lavede han sig til menneske igen hvorefter han gav sig til at rive og flå i sig selv så det så ud som om han var blevet angrebet af en ulv. Han begav sig ind i skoven mens han skreg på hjælp "HJÆLP MIG ÉN ELLER ANDEN HJÆLP MIG, DER ER ET MONSTER DERUDE" han lænede sig op af et træ og blødte stærkt fra sine selvlavede sår. *dether lokker dem alle frem*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 18:17

Infinity så rundt og gik ned i knæ og fik lange negle som ville ku forsvar hende, dog var de os lette at knække for sådan et kæmpe dyr som denne. Hun så rundt og huskede Ulven komme ca denne vej? fra, men?.. men ham der råbte, vis den var løbet denne vej hvorfor havde han så ikke råbt noget før, og hvorfor havde hun så ikke hørt ulven hyle mere. Hun så stille ned på sneen og gik efter lyden og betragtede sporene der blev til menneskespor og sagde"hmmm" Hun gik stille hen til ham og så temmelig alvorlig ud og sagde"Vis mig din rigtige form, jeg tror ikke på at noget har angrebet dig" hun så på skaderne, de var dog egenlig temmelig store?, ville han ha lavet dem på sig selv?. Hun gik lidt nær ham og hendes finger var samlet så neglene var ligesom nogen lange knive. Hun så på ham med de lettere dyriske grønne øjne af hendes og havde let adskilte øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 18:33

"rigtige form?" Spike så fuldstændig uskyldig ud "Tror du jeg har gjort dether til mig selv..." han så meget skræmt ud. han hostede lidt og noget blod landede på jorden foran ham. "hvad er du"? han kiggede på de lange negle. "Du...du må ikke slå mig ihjel" han begyndte at kravle baglæns væk fra kvinden. *hun tror ikke på mig... jeg giver det lidt tid endu* han var nervøs hvilket måtte give ham en ekstra grad af troverdighed. "Du kan ikke fortælle mig du ikke så det, En sort ulv, men den var kæmpestor!" hvis hans plan skulle falde i hak var han nød til at få kvinden til at få medlidenhed med ham og hjælpe ham, han begyndte et falsk krampeanfald "hvis du ville slå mig ihjel havde du allerede gjort det" han grad som et lille barn han vidste det måtte hjælpe lidt på medlidenheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 18:39

Infinity så lidt undrende på ham da han begyndte at græde og sagde"Hey så rolig okay? øhm... græd ikke eller noget i den retning" hun gik hen til ham og neglene kom ind i hendes negle igen de var nu helt almindelige igen og se på. Hun smilede venligt og rev lidt i sin jakke og sagde"læg stille okay" hun tog noget sne på og gned hænderne mod hinanden så de blev noget varme og lagde det over sneen og det stof hun havde pillet af før det smeltede. Hun strøg ham blidt hen af sårene og sagde"bare læg helt stille" hun så lidt på ham og strøg en tåre væk og sagde"Jeg er... en ? en Øhm? Infinity blot.. en Infinity det kan du kalde mig" hun ville nødig give ham hendes rigtige navn, det var nemlig Akane, men det var kun det som venner måtte få af vide dem hun vidste hun kunne stole på?. Hun så lidt på ham og bed sig let i underlæben og hun havde en mild duft rundt om sig. Hun så undrende på sårene og sagde"Hmm? er du menneske" hun kiggede lidt mistroisk på ham og sagde"Kan man stole på dig" hun nærmede sig ham lidt og så ham dybt i øjnene, med hendes glas klare grønne dådyr øjne og smilede så lidt og sagde"Hm måske kan man vel?" hun´ordnede sårene og fandt noget i sin rygsæk som hun kunne lægge om hans mave og bandt det blidt fast og sagde" sådan der" hun grinte let og sagde"Hva laver du helt her ude? alene..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:00

*Fik dig* "Jeg var ude at jage men så blev jeg den jagede, han grinede lidt men blev hved med at hoste, "Du virker bekendt" sagde han og stønnede overdrevent som han kom på benene igen. han kunne næsten smage hendes varme blod nu. "Tak skal du have, men vi må se at komme væk herfra inden det monster finder os" han begyndte at bevæge sig dybere ind i skoven. den kolde sne var forfærdelig mod hans bare fødder og han kom i tanke om dem *hvis hun ser jeg ikke har sko på... jeg er en idiot"! han vendet sig mod hende igen, "Øhmm jeg holder vagt bagved hvis det er iorden" inde i hans hoved forbandede han sin dumhed på russisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:06

Infinity så undrende på ham og sagde"jeg ved ikke med dig men jeg skal ikke... den vej? jeg er på vej til de varme kilder der helbredende og du burde komme med egenlig, de kan heale dine sår hurtigt og gøre dig mere sund så du måske næste gang kan undgå det uhyre?" hun grinte blik og blinkede til ham som ment i sjov i det hun stille begyndte at gå... den anden vej?.
Hun gik der stille go roligt og vidste ikke om han fulgte med hende eller ej, hun ville nu stadig ikke stole helt på ham, så hendes negle var lidt lange i det, dog ikke så det var til at se, det lignede bl.ot hun havde falske negle på. Hun gik stille op af stien og stod nu ved de varme kilder, der var utrolig varmt og meget fugtigt, man nærmest indåndede vand syntes hun. Hun så sig over skuldren for at se om ham fyren var med hende"forresten hva hedder du!?" hun halv råbte det fordi hun var gået lidt hurtigt. der var ca 4 kilder her. Hun smilede lidt og sagde"Bliver så dejligt med et varmt kilde bad"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:30

"Navnet er Sageii Polinkof men min mester kalder mig Spike" han bed sig i tungen, *din torsk er du da helt dum, nu ved hun du er en slave" han lavede et hovedspring ned i kilden for at slippe for flere spørgsmål, han kunne mærke hans selvlavede sår hele over hele hans krop. hansatte sig ned på bunden og krydsede armene, hvordan skulle han nu få fat på hende... han havde ikke taget sin chance nede i skoven. uden han tænkte over det begyndte han stille og roligt at forvandle sig nede på bunden. Han dukkede hoved op af vandet igen og lagde hans hænder på bredden, han fik øje på de lodne poter og så op på Infinity *din tordk*. han sprang op af vandet og forvandlede sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:35

Infinity så undrende på ham og trak let på skuldrene og sagde"Hmm okay tror jeg nok? så du har en mester der kan man bare se? kaldes det ikke slave eller sådan noget i denne verden i stedet for tjener og alt det der?" hun betragtede ham lidt, og i det hun pludselig så noget underligt i hans vand opdagede hun de sorte poter og gik ldit bagud og fik lange negle og sagde vredt"jeg vidste det!" hun bed tænderne sammen og så temmelig dyrisk ud nu i selveste sin helhed og sagde"du nærmer dig ikke mig vis du er ude på at slås og kæmpe kun, jeg orker ikke sådan noget overhovedet er det forstået" hun ville ikke slås med flere mere, hun hadet at slåsse fordi hun ikke var god til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 20:38

Han hylede som en besat, før han lavede sig om til menneske igen. "Hahaha jeg er slave for frøken Faith, og nu er du blevet dagens bedste bytte" han begyndte at gå rundt i cirkler om hende "jeg er ked af det søde men jeg syntes bare det er sjov" et stort smil bredte sig på hans læber. "Tænk at du troede på mig, tænk at du stolede på Spike" han forvandlede sig til ulveform igen han snappede og glammede af hende *dumme tøs ingen slipper fra mig* han kunne ikke vente med at sætte sine tænder i hende, han gik hele tiden tættere på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 20:44

Hun så temmelig vred ud og sagde med et lumsk smil" nej det mig der ked af det Spike... mit navn er Akane og jeg er..." Hun samlede hænderne og lukkede øjnene i det der kom et skarpt lys om hende og et æg kom frem mellem hendes finger og hun skar let hul på sin finger hurtigt og spurte ægget ind i blodet og kastet det op i luften og alt blev helt oplyst, man kunne høre og mærke jorden ryste da noget ramte jorden hårdt, noget tungt med vinger og en meget gru brummen. Hun smilede og sagde"det dig der er blevet bytte for min elskede ANgel" Hun hoppede op og tog fat i den store isblå drage der var flere meter højre end den lille ulv nu. Hun var utrolig lille i forhold til den kæmpe drage der nu stirrede med frygtelige sultende øjne mod Spike og så åbnede den sin mund, og et nærmest frossen ligende væske røg ud fra dens mund i det den brølede og åbnede munden helt nu og bed ud hurtigt som en slange efter SPike.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 20:58

*Nu bliver det interasant* Spike blev ramt i benet og haltede tilbage før han forvandlede sig til menneske igen "HaHIHI" han grinede højt og pegede på dragen mens han trillede rundt på jorden. "Den har taget en drage med... en drage!" han frotsatte sin meget bisare adfærd, han stak den ene fod op til munden og begyndte at slikke det som en hund. "Du hved godt jeg ikke er bange for dig ligemeget hvor stort et firben du fremmaner" han grinede lidt mere for igen at lave sig om til ulveform. han listede rundt om Dragen hele tiden udenfor rækkevidde. og så i et hurtigt angreb, sprang han efter halsen på dragen med sin mund på vid gab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 21:07

Akane sprang ned fra dragen direkte imod SPike og efter som spike ikke kunne rette kurs mens han havde sprunget ud efter hendes drage, kom hende lange sværd ligende negle direkte imod Spike og ville ramme ham direkte ved brystet eller munden. Hun smilede ondt mens hun nærmede sig spike fordi han skulle skam ikke undervudere hende og hendes drage. Hendes drage var meget, meget større end Spike og dens skæld kunne sådan en lille ulv umulig trænge igennem.... kun besværelser kunne det, men tænder på så lille et dyr, der ingen gang ku nå rundt om halsen på dragen tsk... det ville nødig hjælpe, dog følte akane stadig at ingen skulle nærme sig hendes drage. Vis han blot havde ramt efter øjnene eller halen måske, der ville han ha ku bide igennem og få fat. Hun vidste dog stadig ikke hvor stærk denne ulve form var så hun tog ingen chancer... hendes drage var jo ikke lige frem af panser skæld..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 21:16

Spike blev ramt i ansigtet og han begyndte at bløde fra hans ansigt *Elendige tøs* han fortsatte med munden åben mod dragens hals. en lyd af glas der splinterde lød som han knasede igennem skældene, det var ikke et dybt sår men det var nok, hans gift var nu i blodet på dragen. *den dør ikke af det den er for stor, men den kommer ikke til at gøre meget mere i denne kamp* han slap dragen og forvandlede sig til menneske igen og rullede væk fra dyret. Han fokuserede nu på Infinity, og pegede på sit ansigt "Se nu hvad du har gjordt" han grinede til hende mens han var på vagt for dragen, "Jeg har lige forgiftet dit elendige firben... det dør ikke men det går nok i kramper om lidt... og så er det kun dig og mig" Hans vanvittige smil lod intet skjule, han var fuldkommen sindsyg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 21:23

Akane landet og hørte lyden og sagde"NEJ!!! ANGEL!" hun vendte sig om og så det og hørte lyden og sagde"dit forbandet køtersvin!" hun var utrolig vred og havde alt i verden bare lyst til at brænde spike op!. Hun så på sin drage og løb hen til den og sagde"nej Angel" hun tog om den og kyssede dens skeld og før man vidste af det forsvandt den i det lille æg som hun stille gjorde så det forsvandt. Hun så vredt mod Spike og sagde"Hva fanden er dit problem! du har så meget andet ædelse i byen og her ude hvorfor skal du så lige angribe mig! jeg skrider" hun vendte sig om og sagde"det sår har du pålagt dig selv køter!" hun så vredt væk og gik stille videre men dog med de lange negle klar vis han ville gøre hende noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 21:30

"Jamen jeg valgte dig ikke, dether er da kun for sjov" han var igen menneske og fulgte provokerende efter Infinity, "Syntes du slet ikke det er sjov´, for det gør jeg" han grinede som et lille barn han blødte fra ansigtet men var ligeglad, han gik og slikkede det op, som han fulgte efter hende på sikker afstand. sneen fik ham til at fryse igen han luskede tættere på hende og opførte sig nu som en trofast hund der fulgte efter sin mester. *hun er færdig nu, ingen drage og de smørknive hun render rundt med, bliver knust hvis jeg ser for hårdt på dem* han var konstant lige i hælende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 21:34

Hun vendte sig vredt om og de grønne øjne så nærmest flammende ud nu,. i det hun bed tænderne hårdt sammen og en lang hale af skelet kom frem, den var utrolig lang næsten 2 meter og virkelig tyk. Hun så direkte på Spike og sagde"Et skridt tættere og jeg skære din hals over!" hun spændte i fingerne og adskildte dem så de rakte langt, og de kunne skære meget i stykker, dog vis han fik bidt i nogen af dem ja så var det jo så færdigt, hun vidste os nu at han havde gift i munden så halen var til for at undgå at hun ville blive forgiftet, men dragen var det eneste kamp våben hun havde dette var blot til at forsvar sig med, ikke til kamp. Hun så på ham og sagde"Jeg vil ikke lege mere med dig skrid hjem til din ejer vis du har en"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 21:47

Spike stoppede og kiggede med hundeøjne på hende, hans lange tunge dinglede ud af munden på ham. han satte sig ned i sneen og forvandlede sig igen. "Frøken Faith ville blive stolt af mig hvis jeg kom hjem med en dragemager, men du er vidst ikke så meget for at lege mere HIHI" han grinede af hende på en meget hånlig måde. "Tror du virkelig dine smørknive kan gøre mig noget, HAHA... din drage er væk nu" Han fik et vanvittigt grineanfald og hans øjne blev mere sindsyge at se på. Han var stolt over denne jagt, han var ikke sikker på han ville lade hende gå mere, de havde det jo så sjovt her på bjerget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 21:54

Akane så rødt nu og løb direkte hen mod Spike i det hun skrig"ANGEL ER IKKE DEN ENESTE DRAGE JEG KAN SKABE! DIN KØTER!!!!" Hun sprang mod ham og vis det virkede viklede hendes hale sig om hans ben og kastede ham hårdt væk fra hende, men inden ville hun ha nået at lave 3 lange flænser hen af hans ansigt på den ulv han nu var. Hun var så aggrastiv, hendes eneste og første drage var Angel, hun vidste ikke om han ville dø, men hun kunne ikke se til ham før smerten i hendes bryst var væk, han var såret det kunne hun mærke og det pinte hende inderligt at mærke. Hun ville se Spikes blod på den hvide natte sne, hun ville se ham og høre ham lide!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 22:09

*Slap dog a....* han blev afbrudt sf Infinity´s angreb, han havde set det komme og var parat, han hoppede til siden men blev ramt på foden af hendes hale, det var som at blive pisket men, så var det heller ikke værre.
Han stod og haltede mens han kiggede på hende *så har man vækket kæmpen* han slikkede sig om tænderne og gjorde selv klar til at angribe, *Håber du er klar* han sprang af sted i sneen mens han lavede en uhyggelig lyd, hans kæmpe pote langede ud efter Infinity´s ansigt, hun ville ikke blive forgiftet, men det ville gøre meget ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 22:14

Akane blokeret med sine negle og hoppede så hårdt mod ham med albuerne først og lod så halen sno sig om ham ellers vis hun ramte ham med albuen. Hun ville klemme ham med sin hale og så skære i ham i mens"Hva vil du mig sig det!, hva er dit problem egenlig lige!?" hun betragtede ham med vrede og såret øjne, hun ville bare klemme livet ud af den dumme ulv hun ville se ham lide så inderligt som hun led lige nu inden i. Hun ville se blodet flyde fra ham og vis han ikke blev fanget i halen, ville hun gå ned i knæ og stille fingerne direkte ind mod hans mave i den fart han kom ville han umulig ku nå at stoppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 22:28

Infinitys hale snogede sig rundt om halsen på Spike og han var fanget. Han forvandlede sig igen til menneske form, han var kun få centimeter fra hendes skarpe negle. "HAHAHA hvad jeg vil dig... vi leger da HAHAHA" han vred sig og så ned på de lange negle "HIHIHI" han grinede på en fjollet og mere tosset måde. "Du har helt sikkert været dagens bedste jagt" han vred sig for at komme fri, men kunne ikke slippe løs. Han var kun få centimeter fra Infinity og fik en lys idé, ud af det blå slog Spike et hurtigt slag med en knyttet næve ud efter Infinity´s hoved i håb om at hun ville slippe ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 22:36

Hun havde set slaget komme fordi hva ville han dog ellers gøre i denne situation, dog havde hun ikke regnet med at det ville være så kraftigt som det nu var da hun endelig blev ram, strøg de lange skarpe baber agtige negle ned af hals brystkasse og hendes hale slap, i det hun stille besvimede foran ham. Hendes grønne glinsende dådyr øjne lukkede sig langsomt i det hun så SPike han stadig stod op og så blev alt ellers sort. Hun ku ikke tåle slag generaldt og især ikke efter at Angel var væk fordi det var en del af hendes styrke, der nu var væk....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum