Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wauw ! snart December(Spike EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wauw ! snart December(Spike EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wauw ! snart December(Spike EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wauw ! snart December(Spike EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wauw ! snart December(Spike EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wauw ! snart December(Spike EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wauw ! snart December(Spike EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wauw ! snart December(Spike EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wauw ! snart December(Spike EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wauw ! snart December(Spike EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wauw ! snart December(Spike

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 18:46

T : Nær 21:32 (Midnats åbent

S : centret med 3 tager!

O : nogle unge folk der griner og shopper og hygger, meget afslappet atmosfære og glæde

V : Sneen daler så smukt ned fra himlen, og himlen er mørk og vejret halvt lunt med kølig blæst, og sne rundt omkring at se


Akane gik stille indenfor i centret med de store hvide uldne støvler der gik til mdit på hendes ben før knæet, mens de var pelset (falsk) . Hun smilede i mens hun rettet på sin hvide lange jakke der gik til bagdelen af hende, og hun havde en smuk sort stram tshirt på inden under der gik lidt lang ned, og så jeans i skinny matriale med lidt slidte huller på lårene (meningen at det skal være sådan), og så var de lysseblå med lidt hvid blå.

Hun gik stille rundt inde i centret, med håret sat op i en smuk fransk fletning, der startede fra hendes midte af hovedbunden til slutningen af håret, (Tomb raider fletning). med de gyldne lokker på hver side af hendes ansigt så det ikke var helt stramt og kedeligt hår.
Hun smilede og strøg en hårlok i siden af ansigtet venstre side, rundt om sin finger mens hun så rundt og grinte let og kiggede rundt med de eksotiske grønne øjne og fandt et smukt armbånd og tog det op og prøvede det"Wauuuw!" hun grinte let og tog en slurk af sin Milkshake med vanilie hun havde i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:21

Spike gik rundt uden rigtig at vide havd han skulle lave, han havde ikke fået nogen ordre idag og havde på den måde en dag fri. Han så en stor bygning han ikke havde været i før men folk gik hele tiden ind og ud, så han ville prøve at gå ind, da en stor vagtmand stoppede ham, "Slaver er ikke tiladt her" Spike så på ham med uskyldige øjne, "Jamen hvordan kunne du tro jeg er slave?" vagten løftede et øjnbryn og kiggede på hans tøj. Spike var iført en sort laset trøje med billed af en håndgranat, et par lasede gamle bukser og bare meget beskidte fødder. "Du skal gå nu!" vagten blev truende og Spike gik sin vej igen. *åhh du ved ikke hvor tæt du er på at dø min ven*. Spike gik surmulende rundt om et hjørne, længere fremme var der et stilads. *hmm idé* Spike kravlede op af stiladset og kom på den måde derind. han kom ud fra et WC og så sig omkring. Hvilket mærkeligt sted... det var jo en masse butikker indendørs, tænk at man kunne lave noget så mærkeligt. Han stillede sig forand et butiksvindue til en sko butik. *Ville gerne have et par af dem der*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:30

AKane gik ikke langt fra Spike med en pose i sin hånd mens hun stille lukket øjnene og var i sin helt egen verden, med smuk musik dervar romantisk og glædeligt samt hun havde fået købt noget til sig selv og gaver og alverdesn ting og sager til sig selv os. Hun gik stille forbi Spike uden egentlig at opdage det var ham? indtil hun stille stoppede op og mærket noget ved sit hjerte og kunne næsten høre det. Hun vendte sig elegant om så håret blidt fulgte hende i den drejende dog balanceret bevægelse så det flagrede rundt med hende, og de eksotiske smarag grønne øjne betragtede nu Spike i det hun kneb øjnene sammen men gik så i en butik ikke langt der fra, hun gik stille og roede lidt i sit hår, var det ikke spike? hun havde set?. Hun sukket og gik stille ind i en lingeri butik og kiggede lidt efter rnyt undertøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:44

Spike stod og kiggede på et par helt nye sko, han var helt fikseret. En mand kom forbi og så Spike "Din stakkel du har ikke sko og det er sådan noget vejr" manden rejkte ned i lommen og gav Spike nogen penge, "Du har mere brug for dem end jeg har". Spike var måløs da manden gik, han fik ikke engang sagt tak, han stod der bare og kiggede på pengene i hans hånd. Inde i butikken var der mange fornemme mennesker og de kiggede allesammen på lille Spike som om han var en vandrene bunke møg, han lod sig ikke mærke med det, han var så vendt til det han ikke lod mærke til det mere, han hev et par sko ned fra en hylde og prøvede dem. *Passer perfekt*. Han fik købt dem og gik ud af butikken, lige i favnen på vagten. "De sagde godt der var sluppet en slave ind" han prøvede at gribe fat i Spike, men han stak af og gemte sig inde i butikken hved siden af. *Derer jo undertøj over det hele* han sad mussestille inde i en bunke undertøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:48

Akane var inde og prøve et sort sæt i silke, stramt, løftede bhen hendes bryster så de så utrolig store ud dog os tillokkende, så var silkegstrengen virkelig sexet og havde ikke 2 streger i siden men hele 3 så den sad over hende hofter os, det så vildt sexet ud.
Hun smilede og drejede lidt rundt mens hun beundret sig selv og tog det så af for at få sit eget på og så bagefter tage hen og betale.
hun hørte dog noget rumstere foran? lidt fra hende men trak på skuldrene fordi ingen fyre plejede jo at komme inde i denne butik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:08

Spike sad og gemte sig så godt han kunne, han fik øje på nogen der kom ud fra prøverummet. *Akane* han laved en pishd lyd og prøvede at få hendes opmørksomhed, men sikkerhedsvagten var også kommet ind i buttikken og kiggede efter Spike. *Akane kig nu herover* han rumsterede noget mere, men vagten så det og kom derover. Spike sprang ud af bunken af undertøj "Hej Akane! hvordan har du det... bliver nød til at løbe" Spike fik det hurtigt sagt og spænede afsted igennem centeret igen. Han gemte sig i en skraldespand og så hvordan vagten løb forbi ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:17

Akane så undrende mod stedet og så lidt af ham og tænkte*SPIKE!???* hun sukket let og grinte i det hun så ham løbe forbi hende, løb hun stille efter ham efter at ha købt og syntes at fornemme hans tilstede værelse. Hun havde 3 poser inde fra den der undertøjs forretning. Hun smilede og havde en anden pose og gik hen nær spike og sagde"Øhm ? SPike, jeg har noget tøj her der vist er din størrelse... jeg har lige købt det, tag det på og så ligner du ikke mere dig selv" det var en sort skjorte, flot og lang(ikke for lang) med hvidt slips til der blot skulle hængeløst., så var der disse lidt stramme ved bene dog slappe forøven rigtig cool rockstar agtige jeans bukser.
Hun smilede og gav ham det og trak ham hen i et hjørne ved et herre toilet og fik ham til at tage det på samt nogen sorte solbriller han ku tag på vis vagterne kom forbi igen, og så lidt gele til hans hår så det ville stå op(som på hans billede)"hva laver du egenlig her ude Spike? helt alene.." hun rødmede let fordi sidst skred han bare fra hende, efter nær at ha angrebet hende fordi han troede at hun dømte ham fordi han var slave???..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:11

Spike stod lidt med tøje i hænderne. "Dether kan jeg jo næsten ikke tage imod" et øjeblik sener stod han foran hende i ingenting og begyndte at få tøjet på, det sad lidt stramt men det så virkelig godt ud. Han lod hende putte voks i hans hår, det hele så rigtig godt ud, han havde aldrig været så pæn i sit liv, han lignede en rigtig rockstjerne. "Tak skal du have, han krammede hende, men tænkte sig så om og slap hende hurtigt igen "Undskyld" han så ned i jorden, men fik så øje på hendes andre poser og rødmede totalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:19

Hun så undrende på ham og grinte let og krammede ham så da hun sprang på ham og lukket øjnene blidt og sagde"sig ikke undskyld for et kram igen... aldrig" hun smiled eog nussede blidt hans hårtotter som hun plejede og slap ham så blidt og grinte i det hun sagde"Nu ser du rigtig lækker ud, som en snack!" hun grinte og blinkede til ham med charme i øjnene og gik så ud der fra med ham og sagde"Hey? vil du ikke shoppe med mig?" hun grinte let og sagde"Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee om ! Spike " hun grinte let og strøg nogen hårtotter væk fra den ene side af hovedet og gik stille videre mens hun ventede på svar fra spike og svang let med poserne og nynnede glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:34

Spike sto der lidt men kom så i omdrejninger, han gik hurtigt op til hende og smilede mens han fik solbrillerne på. "Hvad end shoppe er vil jeg da gerne med. *argh Spike du falder for hende... meget" Spike lagde ikke mærke til hans stemmer de var helt og aldeles glemt i bagenden af hans hoved. han syntes det var sjovt at gå rundt sammen med Akane, der var andre piger der så efter ham og blinkede til ham mens de sendte Akane onde blikke, tænk hvis de havde vidst han var en slave. Han nød virkelig at se godt ud, han kunne virkelig godt lide al opmærksomheden, men han glemte på intet tidspunkt Akane. "Tak for alt dether, jeg står virkelig i gæld til dig".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:42

Akane smilede sødt til ham og sagde"Jeg vidste du kunne få dit indre ud på dit ydre, og du fortjener det Spike, du fortjener at få opmærksomhed og folk tænker wauw når de ser dig fordi du så meget mere end blot det indre kun, du har os det ydre men skal blot lære at udnytte det, dog ændre det ikke hvem du er" hun blinkede sødt til ham og kiggede på en butik og agade"UH!" hun trak Spike med ind i en sex shop fordi hun vidste de havde smukke kjoler der var stramme og så virkelig forførende ud men de havde dog os de mest ! SMUKKESTE nat kjoler i silke.
Hun smilede og sagde"Oh du har vel ikke noget i mod at gå rundt her" der var nogen lækre håndjern med en lidt stor kæde og håndledene ville få sådan nogen bløde røde bånd om sig på 7-8 cm der skulle sørger for at det ikke gjorde ondt at få det på.
Hun grinte let og fandt en smuk hvid kjole frem der var stram og havde en åben ryg helt ned til lenden. Hun smilede og sagde"wauw den er flot" der var os smukke lolital kjoler.
hun grinte og kiggede dem let igennem og købte den hvide kjole og så en smuk sort silke kjole der gik til bagdelen, som var lidt gennemsigtig kun lidt.
Hun smilede og fik en pose og gik ud der fra og så rundt og sagde"Hmm? nogen steder du gerne vil se rundt ved?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:51

Samuel stod og kiggede lidt rundt derinde. Han tog et par af håndjernene ned og stod med dem i hånden. "Hvem kan blive holdt fanget med sådan nogen... jeg ville rykke dem fra hinanden hved en fejl?" han så hende købe tøjet og ble vigen rød i hoved. Da de kom ud derfra og spurgte om hvor han ville hen rustede han bare på skuldrene. "Jeg kender ikke dette sted... jeg hved ikke hvor og hvad man rigtigt skal gøre her" han kiggede ned i jorden han følte sig lidt som et lille barn der var helt hjælpeløst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:02

Hun grinte og gik hen til spike og hviskede ind i hans øre temmelig fræk i undertonen dog med en smule forførelse og sagde meget sødt mens hun strøg hånden hen af hans og berørte håndjernene"hey flotte?, det er jo os til når man skal ha lidt seksuel slem hygge i sengen med en dominerende ægte mand" hun smilede og mente at det kun var ægte mænd eller fyre der brugte domination i en vis grad mod kvinder eller piger., ikke ond domination men blot dominerede for at vise at han var det stærke køn og han var mand.
Hun elskede de slags. Hun betragtede Spike lidt og slap så og sagde"skal vi gå" hun grinte sødt og smilede til ham mens hendes øjne var lukket og åbnet dem så igen og grinte let mens hun gik med spike og kiggede rundt efter noget at lave?.
Hun smilede og pegede på en mande butik og gik der ind med spike og sagde til manden der hjalp kunder"vi skal finde helt nyt fancy tøj til ham her, han hedder Spike og spike bare følg med manden og prøv tøj så kan jeg se det når du færdig i prøve rummet" hun smilede kært og satte sig og sagde"det du vil ha får du skal vi sige det sådan? som et undskyld fra sidst" hun strøg håret let til siden med et smil og bed sig skånsomt i underlæben og lod tungen stryge let med tunge spidsen over hendes fyldige nænsomme bløde læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:18

Spike stod der lidt og så på manden, han så lidt for interasseret på Spike. Han skyndte sig ind og fandt en masse tøj frem til ham, det så alt sammen virkelig fedgt ud og spike gik i prøve rummet. han kunne ikke lade være med at tænke på Akane som han stod der, hun var så sød mod ham. han tog sine bukser af og opdagede han stadig havde håndjernene i lommen. han fik en idé, han stak et hoved ud af prøverummet, Akane stod et par skridt væk. Han trak hende hurtigt ind i prøve rummet og kyssede hende igen, han stoppede igen og så på hende, "Undskyld. jeg kan bare ikke lade være undskyld..." han rødmede igen "Desuden er jeg vidst kommet til at stjæle deher" han viste hende håndjernene med et brødebetynget udtryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:23

Akane kiggede stille rundt og stod der og steppede på samme sted og vippede lidt op og ned og grinte let da hun pludselig sku til at skrige? af overraskelse og et forskrækkelse i livet da han pludselig hev hende ind til sig?,
det var som om verden gik i slowmotion og hun mærket hans arm der havde fast i hende før et kys ramte hendes læber og hun rødmede i hele ansigtet. Hun så helt lammet ud og pustet så ud som om hun havde mistet alt sin luft ved det lille kys han havde givet hende da han trak hende der ind?. Hun kunne bare ikke tro han havde taget kontrollen og så trukket hende der ind og blot kysset hende uden videre. Hun var stadig helt rød i hovedet af flovhed men blev det endnu mere da hun så ned på håndjernene og fik øje på noget!?...*ARGH!!!! HAN HAR INGEN BUKSER PÅ!!!! OMG!!!!* hun vidste det var fordi han klædte om og han havde sikkert glemt det. Før hun vidste af det havde hun besvimet i lidt op til 3 sekunder og åbnede stille øjene og sagde"hva??" hun kiggede lidt rundt og så på SPike og sagde"angående håndjernene det gør intet hva de ikke ser har de ikke ondt af?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:32

Spike stod og blev helt bange da Akane faldt om, "Har du det godt, er du allright". Han smilede til hende da hun åbnede øjnene igen og lavede sjov med hans lille uopmærksomme stjæleri. Han kyssede hende igen, et dybt langt kys alt stod stille omkring ham, det var som om at det var hvad der var bedstemt han skulle gøre, der var ingen der fortalte ham hvad han skulle gøre, ingen stemmer der var inde i hoved på ham, kun et perfekt øjeblik der føltes som om det bare skulle blive ved for evigt, da han endelig trak sig havde han en hoppen i brystet som aldrig før. *hvad sker der med mig... dether er fantastisk*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:37

Hun grinte let og så undrende rundt og sagde"Hmm? stadig prøverummet , årh jeg må hellere rejse mig op og gå udenfor vi skal jo nødig ha je......" hun blev afbrudt med at sige at hun blev opdaget der inde, fordi før hun vidsate af det KYSSET !? SPIKE HENDE IGEN!. Hun mærket det stille og følte hun intet kunne gøre andet end at lade ham gøre det.
Hun måtte holde hovedet koldt, men hun tilhørte jo heller ikke nogen i nu faktisk??.
Hun så undrende på spike og da han så slap hendes læber rødmede hun i hele ansigtet og rejste sig hurtigt op og holdte sig for øjnene og sagde"spike du står i underbukser hehe... jeg må altså hellere gå ud inden ... inden manden opdager mig her inde mig dig" hun rødmede mere og gik hurtigt ud der fra og satte sig tilbage og hun havde det varmt i hele kroppen? hvorfor blev hun altid udsat for situationer hun ikke vidste hvordan hun skulle reager i?? .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:53

Spike fik hurtigt noget sit tøj på og gik ud til Akane. han så på hende med et smil, men han virkede bedrøvet. "Jeg kan virkelig godt lide dig, jeg vil gøre alt for dig". han holdt sig for munden havd havde han lige sagt til hende, han forventede nu en solid lussing, også ovenpå alle de gange han havde kysset hende, det var jo klart hun ikke ville ham på den måde. "Undskyld jeg må lige" Spike satte pænt tingene fra sig og spænede ud på wc´et og så på sig selv i spejlet. "Hvad har du gang i din skovl".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 23:06

Akane rejste sig op og så lettere overrasket ud og sagde"spike??" hun så undrende efter ham og betalte tøjet og fik en pose til ham og tog håndjernene i posen til ham med et lille smil og grin og gik så hen mod toilettet og ventet på at han sku komme ud? måske en tur på cafe ville hjælpe ham til at komme i bedre humør?, det var lidt sjovt de håndjern? han kunne knække dem men hun kunne ikke så hun ville være fanget til ham vis han havde glemt nøglen og puttet dem på hende, vis altså han ikke ville ha hun gik fra ham eller noget i den stil?.
Hun sukket let og ventede og ventede indtil han ville komme ud og sagde så"vil du med ud at spise? spike"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 23:15

Spike plaskede noget vand i hoved på sig selv og kom ud igen. "Ja det vil jeg vel gerne" sandheden var han var hved at dø af sult, han tog nogle af poserne fra hende så hun ikke skulle bære det hele selv. hun var så smuk, og hvade hun og prøvet at forføre ham tidligere da han skiftede tøj første gang, han slog tanken ud af hoved, for den eneste sandhed han kendte til var at han helt sikkert var forelsket i hende, men han havde fornemmelse af at hun ikke følte det samme for ham. "Hvad er din drøm i livet?" spørgsmålet kom ud af ingenting og Spike kunne godt se det var lidt mærkeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 23:19

AKane så undrende på SPike og fik så et smil hen af læberne og roede sig lidt i håret og tænkte"Hmm? det ved jeg faktisk ikke, jeg har vist ikke rigtig en drøm" hun rødmede let over kinderne og kiggede rundt og sagde"hmm? jeg tænkte lidt på en overgang at blive vampyr slayer selv om det er vampyr der mest tiltrækkende så der mange der har angrebet mig og det var jeg træt af men min drøm i livet..." hun stoppede lidt op og tænkte så og smilede dog derefter og sagde"skuespiller og sanger i et rock pop band"hun grinte og sagde"som japansk sangerinde det kunne være fedt!" hun smilede og kiggede undrende rundt og fandt så en cade og der kunne man bestille alt muligt, hun fortalte spike han bare kunne vælge hva han ville mens hun valgte dejlig medium gennemstigt bøf med kartoffle skiver og dejlig wiskey sovs. Hun smilede og fik os en cola ved siden af og ventet så på at spike sagde hav han ville ha fra kortet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 22:22

Spike grinede, "Jeg må sige os animagus´er er nu og ret tiltrækkende... på vores egne dyriske måde" han grinede højt det hele var ment som en joke. Han satte sig overfor Akane og så på menuen "Ehm jeg hved ikke rigtigt" Han kløede sig lidt i håret og så på hende lidt forlegent "må jeg godt bare få en rå kottelet?... du ved, ulve animagus" han smilede på en sød måde. *En rå kottelet din tosse* en af hans stemmer råbte op, men det var som om den blev dræbt af en anden tanke. *hun ser fantastisk ud... du skulle invitere hende i biografen!*. Han viftede tanken væk og koncentrede sig igen om Akane. "Hvorfor lige vampyr slayer?... altså det er frækt på en lidt sadistisk måde og det kan jeg lide, men hvorfor? du virker bare som sådan en sød pige". Han tænkte lidt over hvad han havde sagt *sådan en sød pige???* man skulle tro han var 200 år gammel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 23:03

Akane så undrende på ham og grinte let i det hun roede sig flovt i håret og så rigtig nuttet ud på den måde hun gjorde det på, men det var nu blot ren vane?. Hun smilede og sagde"tjaa? det er jeg os men det fordi jeg ikke ville angribes af vampyr mere, de var utrolig meget efter mig en overgang, altså mit blod kun" hun rødmede let og begyndte at spise af sit mad der kom og fik dem til at gi spike det han ville ha en rå kottelet.
Hun spise stille og roligt og sagde"så? Spike hvordan går det egenlig, altså sidst jeg jo så dig var du helt overblodig og sådan" hendes tanker strejfede let Gavorn og hvad han mund lavede men hun kom dog hurtigt tilbage til den virkelig verden og betragtede så spike med et smil mens hun stille tog en bid af sin bøf dog på hendes gaffle og kiggede så på spike og ventet mens hun stille sagde"aha så i er vilde hva?" hun grinte let og kunne ikke lade vær med at smile til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 15:39

Spike kastede sig over koteletten men havde nok manere til at bruge kniv og gaffel. Han fik hurtigt spist den og sad bare og ventede på at Akane blev færdig. "Jeg har faktisk og løbet en del ind i vampyre" Han tog en hånd ind under skjorten og fandt en halskæde af skarpe hjørnetænder frem han smilede til hende. "Dether er de vampyrer der prøvede at få fat i mig..." en stemme skreg af ham *vise en pige dine trofæer er du dum i hoved* andre stemmer gav den første ret og begyndte at mumle i baggrunden. En mand der sad hved et andet bord og kiggede nysgerrigt på Spikes halskæde og så nogen af de tatooveringer han havde på brystet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 17:13

Akane så undrende på dem og sagde så"Wauw hvordan har du dog fået fat i dem spike!? "! hun grinte let og berørte dem lidt og sagde"stakkels vampyr deres tænder vokser ikke særlig hurtigt ud ? efter sådan noget" hun blinkede og sagde"Nogen er vel søde mens andre er virkelig forfærdelige vampyr" hun smilede sødt og spiste så færdigt og kiggede rundt og lagde pengene på bordet til tjeneren der gik hen til dem og tog dem da de var begyndt at gå ud der fra. Hun
smilede så sødt hun nu kunne og sagde så" spike? hva har du lyst til at lave nu egenlig??+ tænkte jeg på" hun grinte let og smilede sødt til ham mens hun stille gik rundt med ham ved hans side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wauw ! snart December(Spike Empty Sv: Wauw ! snart December(Spike

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum