Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Novelle.. krea stop! Hjælp o.o EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Novelle.. krea stop! Hjælp o.o

Go down

Novelle.. krea stop! Hjælp o.o Empty Novelle.. krea stop! Hjælp o.o

Indlæg af Gæst Tors 11 Mar 2010 - 22:14

Okay jeg er gået fuldstændig krea vild o.o men jeg vil gerne lige vise jeg denne novelle jeg har skrevet på nogle dage, men lige nu er jeg lidt død i hvad jeg skal skrive videre, hvad der skal ske med hende o.s.v så jeg tænkt på om i ikke ville hjælpe mig?? :D ville være virkelig dejligt med noget hjælp. ^^


Hun kiggede ned af sig selv, blodet løb langsomt ned af hendes knoer og gjorde hendes hånd ulækker og klisteret af blodet, hun sukkede og vente langsomt hoved og kiggede ind i det spejl hun lige havde knust, hvorfor skulle hun se sådan ud? Hvad var der galt med hende? Hun kunne mærke hvordan tårerne igen ophobede sig i hendes øjne, hun rystede irriteret på hoved ”Ikke nu, bare ikke nu” men der var intet at gøre langsomt gled de ned af hendes kinder og dannede et sort spor efter hendes make-up. Pigen stod i BH og sine slim jeans der var sorte og bare træ, blodet dryppede langsomt ned på gulvet, hun sagde ikke engang noget til da hun kom til at træde på et af de glas der var faldet ned på gulvet og langsomt dannede der sig en blodpøl rundt nede på jorden, hendes skikkelse var meget tynd havde hun altid været, lige så hvid som marmor, hendes ansigt var lille og kantet som om det var hugget ud i sten, hun var ikke den kønneste og hendes sorte hår hang slatten ned af hendes skuldre, i den ene siden var det dog meget uprofessionelt klippet så det hang i underlige stumper. Det havde været en af hendes flip hun nogen gange fik, når hun hadet sig selv, hun havde siddet inde i sin seng med en saks i hånden, det havde været lige efter hun havde fået at vide at hun skulle flyttes igen, hun kunne ikke bo hos sin mor mere der igen var taget på stoffer. Hvorfor!? Hun havde jo lovet!? Det havde slået klik og hun var bare begyndt at klippe alt det hun kunne få fat i. Hun rykkede tætter på spejlet hendes ellers så flotte øjne var helt blanke og der var store sorte rande neden under dem, hun snøftede lidt og kiggede ned på den beskidte håndvask og det vide pulver der lå i indpakningen, hun tog sit kort op at lommen og formede det langsomt til en lang strimle og fandt der efter en halvtredsser frem og sniffede den langsomt, da hele pakken var sniffede hostede hun lidt og kastede lidt med hoved den ene vej og snøftede igen mens hun kørte sin finger inden under den. Langsomt kom der et lille smil frem på hendes mund og hun faldt ned på numsen og kunne mærke hvordan hele verden begyndte at spinde for hende, hun elskede det her sus, det sus der fik hende til at glemme alle dem som gjorde hende ondt, stoppede hendes tanke gang på hvordan hun var blevet skubbet rundt i skole. Hun kiggede letter forvirret rundt mens hendes smil på læben blev mere og mere sindssygt at kigge på, ikke noget kønt smil, på en ikke særlig køn pige. Eller jo det havde været en køn pige, en pige med flot langsomt nøddebrunt hår der var så tykt at alle havde været misundelige på dens form, nu var det slasket fedtet og ikke særlig kønt, glansen var forsvundet ligesom den glans hun havde haft over sig selv. Hun prøvede at komme op af stå men kunne ikke og faldt tilbage på sin numse som blev efter fuldt af et grin, et grin der ikke stoppede men bare blev ved, grinet var ikke særlig rart lige som smilet, alt var forkert ved hende, hun var ikke længere den pige jeg engang havde mødt, ikke den pige jeg troede skulle være min.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum