Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lonelyness in the Rain(Zann bang) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 21:53

Tid :: 23:21

sted :: Kirkegården og skoven

Omgivelser :: ingen at se overhovedet andet end de stille grave

dato :: irl

Vejr :: Regnen pisker ned selv om vejret er lunt og dejligt, og himlen er mørke blå



Kajika sad helt for sig selv mens hun betragtede himlens smukke farver den ahvde fået og så på sin forlovelses ring og sukkede stille i det hun sagde"jeg savner dig Zann" hun så ned i jorden og lod sin finger stille køre rundt nede det smukke jord og sagde"gid du var ved min side lige nu" hun sad der helt våd og gennem blødt af regnen med det hvide hår nede i ansigtet og man kunne se de sorte vinger der prøvede at holde sig over hende så hun ikke blev våd med det hjalp ikke


Sidst rettet af Kajika Man 3 Maj 2010 - 21:57, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 21:56

//Slettet//


Sidst rettet af Ta'kill Man 3 Maj 2010 - 22:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 21:59

Zann kom gående hen mod hende da han nåede hende fløj hans vinger ud og overdækkede hende så hun kom ind til ham og kyssede hende så hun kunne mærke hvem det var mens hans vinger fløj over dem og beskyttede dem mod regnen mens de kyssede tog Zann rundt om hende og tog hende på røven "jeg er tilbage skat" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:06

kajika så stille på ham men før han nået kysset satte hun hånden for hans mund og sagde"HVEM! ER DU!!!" hun så på ham overraskende og gik tilbage mod hans vinger og hendes hjerte hamrede og hun så på ham forskrækkede og sagde"hør her.... jeg er en forlovede pige..... så.... så du skal ikke prøve på noget ellers ellers???.... øøøhmmm får jeg ?? øøøhm en advokat efter dig" hun rødmede mega fordi hun ville ikke slå nogen mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:11

Zann så på hende "skat det er mig Zann" sagde han meget trist over at hun ikk kunne kende ham hans vinger gik væk og han vente sig for at gå han gik alene meget trist afsted mens regnen gennemblødte ham han gik bare afsted som om han ventede på hun stoppede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:15

kajika så stille på ham og sagde"Zann??" hun tog sig for munden og løb efter ham muderet plaskede op af hendes lange smukke ben eller ikke så lange fordi hun var jo kun 1,64 men stadig, hun råbte"ZANN!!!! vent! skat" hun så på ham da han vente siden til Sprang hun på ham så de røg ned på den mudret jord og så ham i øjnene og kyssede ham blidt i det hun mærkede hans læber vidste hun med det samme det var ham og så ham i øjnene, hun begyndte stille at mærke tårene trille ned og sagde"skat undskyld jeg kunne ikke se det var dig du så forandret og det hvide hår og alt skat.... eller næsten alt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:22

han smilte "jeg er en halv halv nu" han kyssede hende på munden drejede rundt så hun lå nederst og tog hende på underlivet "men min lyster er ikk ændret" hviskede han ind i hendes øre og slikkede hende på siden af hovedet mens han hev hendes tøj af så hun var nøgen hev hende op og stå og satte vingerne om dem så der ingen kunne se dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:26

kajika rødmede mega og tørte stille sine tåre væk og sagde"skat dog .... syntes du ikke dette er for hurtigt" hun tog sit tøj og tog det stille og roligt på igen mens hun holdte øjen kontakt med Zann og sagde"Skat du har været død og lige kommet tilbage og ligner en drøm og så det første du vil have er ?? sex fjolle" hun grinte sødt og kyssede ahm blidt på læberne som deres første kys og rødmede let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:33

han rystede på hovedet og tog hendes tøj af hende ved et knips og vingerne om dem "nej jeg vil ikk ha sex skat men se din fantastiske krop og en grund til virkelig have dig tæt" sagde han og holdt hende tæt ind til sig med et smil og kyssede hende på munden mens han nød hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:37

kajika over rødmede over han bare kunne knipse hendes tøj væk nu og så ham stille i øjnene og sagde"skat dog!!!" hun grinte sødt og lagde armene om ham og så ham i øjnene meget lidenskabeligt med et venligt blik og de blanke øjne glimtede nærmest mens regnen faldt over dem helt magisk og dansede sig ned af deres kroppe eller hans men os lidt hendes når de kom igennem vingernes fjer skjold, hun rødmede og sagde"jeg har savnet dig så meget elskede"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:39

"og jeg har savnet dig så utroligt meget osse min elskede skat" sagde han og kyssede hende på munden mens han nød det og agede hende på ryggen "du ser vidunderlig ud" sagde han og fjernede sine vinger for oven så regnen gjorder dem begge gennemblødt og smilte meget stort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:42

kajika grinte og sagde"Skat jeg var næsten lige blevet tør din frækkert" hun rødmede meget og så på sin forlovelses ring og sagde"har du din forlovelses ring min elskede ???" manden skulle jo faktisk os ha en forlovelses ring vis det var rigtigt så man kunne se de hørte sammen og når hun skulle giftes med ham skulle han os ha en ring måske ikke lige den samme men stadig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:50

ZAnn kyssede hende på munden mens han tog hende på røven og nød begge dele hans vinger rykkede sig sådan at hendes krop var skygget men at regnen gjorder hende stadig gennemblødt og meget sexet "skat du er fantastisk" hviskede han og kyssede hende en gang til "jeg elsker dig" hviskede han han tog sin hånd frem for hende en ring magen til hendes med en sort sten istedet for lilla var på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 22:54

hun smilede glad og kyssede ham lykkeligt i det hun sagde"du kan vist godt tåle regn nu min elskede hva men hvad var du halv af skat?? halv hvad??" hun kiggede undrende på ham i det hun stille kyssede ham igen og over rødmede, mens hun så på ham og strøg sin pege finger over hans brystkasse og slikkede sig langsomt om læberne i det hun smilede kært og uskyldigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 23:00

han smilte og hviskede "halv engel halv Dæmon" han kyssede hende på munden og bed sig fat i hendes overlæbe før han slap hende igen og så hende i øjne med et smil "jeg elsker dig Kajika og ja jeg kan tåle vand nu for jeg kan næsten alt nu" han grinte lidt blinkede og de lå nu meget tæt sammen begge nøgne i et telt ligesom Velarian byggede dem med Zanns vinger som dyner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 23:02

hun så på ham og strøg ham blidt over kinden og sagde"hvor er du dog smuk elskede og dine wauw...... ! jeg mener virkelig dine vinger og din krop du blevet så utrolig smuk elskede og jeg så glad for du bare overhovedet overlevede ???.... tænk vis du ikke var genopstået min elskede" hun rødmede da de lå nøgen og sagde"dine vinger er meget bløde skat" hun havde stadig slået sine sorte vinger ud og så på ham med blide intense øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 23:10

"du er den smukke her" sagde han og smilte mens han puttede sig ind til hende "du er den smukkeste pige i hele verdenen og dine vinger er meget smukkere" han agede hende på kinden mens han lagde sit hovede på hendes skulder "jeg elsker dig og jeg er virkelig glad for du virkelig har valgt mig som den du skal giftes med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 23:17

kajika rødmede meget og så stille på ham i det hun strøg ham over håret og sagde"Det jeg virkelig os elskede og du lige min type og faktisk ikke for sød eller for ond du tilpas du det bedste der er sket for mig nogen sinde elskede og denne gang skal du ikke dø igen eller forlade mig okay" hun rødmede let og kyssede ham blidt på panden mens hun stille pillede ved hans vinger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 23:38

han smilte "nu har jeg ingen undskyldning for at blive væk" sagde han og fik vingerne til at lave et lille hop så hun fik et chok mens han smågrinte og agede hende på ryggen "jeg elsker dig skat og du er den smukkeste i hele verdenen" han kyssede hende på kinden før han lukkede øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 23:43

kajika betragtede stille Zann mens hun smilede ud over hele ansigtet og betragtede det kønne ansigt og kunne ikke fatte at han virkelig var hendes fyr, hendes fyr der var så utrolig smuk dejlig og fræk og stærk så vidunderligt han var. kajika kyssede let Zann mens hun strøg fingeren hen af hans kindben og kyssede ekstra dejligt med ham så deres læber nærmest føltes som om de var elektriske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 23:51

Zann smilte og holdt kysset imens han nød det i fulde drag *tænk hun er min og min alene* tænkte han og så på hende med et smil "jeg elsker dig skat og jeg vil aldrig forlade dig igen" han tog hende på røven mens han klemte lidt på den lukkede han træt øjne og faldt langsomt i søvn men klemte stadig på hendes røv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 0:05

kajika så på den trætte Zann og strøg ham over håret langsomt og meegt blidt i det han var faldet i søvn og fjernede blidt hans hånd og lagde den over sig med sin over ham og så på ham med et kært smil i det hun kyssede ham blidt på panden og sagde"jeg elsker dig min skat"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 0:17

Zanns vinger puttede sig lidt tættere til dem så de ikk frøs mens Kajika med et 'uheld' blev skubbet helt hen til Zann så de lå op af hinanden Zann lagde sig på ryggen og vingerne skubbede Kajika ind til ham med hans arm under hendes hovede som en pude og tæt om dem så de ikk frøs mens Zann sov tungt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 15:12

kajika over rødmede da hun lå helt tæt på af ham og betragtede sin smukke fyr mens hun strøg ham over kinden med blide strøg og kyssede ham hen af halsen let og ville nyde ham i al evighed, hun vidste ikke hvad hun dog skulle gør uden ham, men hun ville nok græde sig selv ned i ensomhed eller være evigt fortabt i onde fyres klør der bare ville rør hende ondt og seksuelt mens hun intet kunne gør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 16:12

Zann agede hende på ryggen mens vingerne holdte om dem som en dyne mens Zann kyssede hende over hele ansigtet i søvne og mumlede ting som 'elsker dig Kajika og vil så gerne have dig til min kone' og 'Kajika Bang det lyder nu meget godt' osv. mens han kyssede videre over hele hendes ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum