Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
zann bang! xD =privat emne?! xD EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

zann bang! xD =privat emne?! xD

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:52

Omgivelser: Nogle få elever, som sidder nede i den anden ende af bibloteket.
Sted: Bibloteket.
Tid: Tidelig aften.
Vejr: Der regner lidt udenfor, men det er ikke slemt.
Dato: ?
Årstid: Efterår.
Påklædning: Lilly har hendes jeans, på. Der er slide mærker på dem, som godt nok var lavet da hun købte dem. Hun har også en grå hætte trøje på hvor der står. "Miss Sunshine" på. Hun har også, sorte coverse på.

Lilly stod, henne ved en af de, meget stor bogreoler. Hun rakte op efter en bog, men kunne ikke rigtigt nå den. Hun stilte sig derfor på tær, og prøvede så ige. Men dog kom hun lidt nærmere, men ikke meget. Hun kunne stadig ikke nå den. Men hun gav ikke op! Hun ville have fat i den, selvom det ikke var vigtigt. Hendes hår hang nede af ryggen på hende. Da hun let, strøg det over skuldren. Hvis man gik ind i bibloteket kunne man kun se hende bagfra. Hvor man kunne, se at hun stod på tær. Hun smilede let, og pustede så en hår tot væk igen. Hun prøvede, at læne sig frem ad, men det hjalp ikke spor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:16

Zann kom ind på biblioteket han så en gøre et unyttelig forsøg på at nå en bog han smilede han gik hen mod hende hun var den eneste på biblioteket han nåede hen til hende han bukkede ned i knæ tog fat om hendes ben og løftede hende det stykke hun manglede som var hun så let som en fjer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:25

Et lille skrig slap ud gennem hendes læber, da en pludselig bare løftede hende, op. Hun nappede bogen og vendte hurtigt blikket hen mod ham som, havde løftet hende op.. "Øhh.. Tak tror jeg?" sagde hun stille og nuttet. Hun betragtede kort ham, og bed sig let og nuttet i læben.. Hun vejede dog ikke specialt meget, men det gjorde vel heller ingen forskel, siden han virkede til at være pænt stræk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:35

Zann satte hende ned igen med et smil "Så lidt" sagde han og kiggede sig om der var en kaffe maskine i nærheden "øhh vil du ha en kop kaffe" spurte han roligt og pegede hen på kaffemaskinen med et roligt smil og så på hende "eller drikker du måske slet ikke kaffe"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:39

"Øhh.. Nej jeg drikker godt nok ikke kaffe,da jeg ikke er så glad ved for varme drikke" sagde hun og bed sig nuttet i underlæbe. Det var måske fordi hun var en sneleopard, at hun ikke kunne drikke alt for varme ting. Ømm.. Ja, det kunne da godt passe, eller i hvert fald i hendes verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:47

han smilede "hvad med vi så smutter ud og finder et sted og får en sodavand" sagde han roligt "eller en øl eller noget" han så rundt der var ingen han gik hen til en bogreol som gik næsten til loftet der var en bog øverst oppe som så gammel ud han tog fat i bogreolen og klatrede op af den som var det en leg for ham han nåede bogen han tog den og lod sig falde ned han landede perfekt på benene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:51

Lilly smilede nuttet, til ham.. "Tjo... Det kan vi vel godt" sagde hun og smilede nuttet, før hun let igen bed sig nuttet i underlæben. Hun betragtede ham dog klatre på bogreolen. Hun vidste det nu, han var ikke bare et menneske.. "Og hvilken race er du så´?" spurgte hun drillede og kørte en hånd igennem hendes bløde, dejlige brune hår. "Men det andet spørgsmål er så om du vil med ud og spise, jeg skal nok gi?" spurgte hun nuttet og bed sig igen nuttet i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:53

han så på hende med et smil "vent lidt lægger du an på mig" spurte han drillende og smilede forførende og charmerende på en gang han smilede "okay for det første er jeg trænet ninja så det der vil jeg kunne selvom jeg var et menneske for det andet ja du har ret jeg er et spøgelse lige nu altså"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:56

"nej jeg har altså en kæreste" mumlede hun nuttet og næsten utydeligt. Hun betragtede ham kort, "Neii et spøgelse, dem har jeg ellers kun mødt et af men nu to" grinede hun nuttet og tænkte kort på den gang hun mødte Ami. Han var underlig, meget barnlig og slog kolbøtter i parken, mens hun bare kunne sidde og kigge på "Og for din information er jeg en Animagus" hviskede hun nuttet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:59

Zann smilede "tja så må din kæreste passe på ikke at miste hans kæreste" sagde han drillende og smilede "jeg vil gerne spise noget med dig som venner og jeg betaler" sagde han roligt og smilede mens han åbnede bogen læste den hurtigt igennem og smed den så "intet pokkers" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 15:03

"Han behøves ikke tænke over det, for jeg elsker ham jo" sagde hun nuttet og bed sig let i underlæben. Hendes hals var dækket af et stort tørklæde, så man ikke kunne se de ar, som hun havde der. Det var endelig bare to meget utydelige huller, men stadig folk skulle ikke opdage det, når hun nu gik blandt mennesker. "Nej jeg skal nok betale " sagde hun og smilede temlig nuttet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 15:06

"nej den går ikke søde lille ven" sagde han og smilede "for det første kan jeg sagtens score dig vis jeg ville" han smilede "eller rettere forføre dig" han tænkte sig lidt om "for det andet så betaler jeg fordi jeg har flest penge og du bor ingen steder og du har 2 ar på din hals" han smilede han havde læst hendes tanker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 15:10

"Hey ikke læse mine tanker eller så ser jeg din fremtid!" mumlede hun lettere genret, og fik svagt rosa farvet kinder. "Og nej det kan du altså ikke fordi hvis man elsker nogen, skinner det igennem." Mumlede hun nuttet og legede let med en tot hår. Hun betragtede ham kort. "Ja men jeg bor jo ingen ster, men jeg har da penge til at betale med" mumlede hun lettere nuttet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 16:50

han smilede roligt "se min fremtid vis du vil" han så mod et vindue "jeg ved den ikke bliver god" hviskede han meget lavt han begyndte at gå mod udgangen uden rigtig at sige kom med eller farvel eller noget han var bare trist "desuden kan jeg ikke styre tankelæsningsevnerne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 18:46

Hun løb efter ham, "Jeg kan jo mærke om den bliver lys eller mørk" sagde hun nuttet. "Men jeg kan se dit liv går op og ned, men til sidst vil du blive lykkelig" smilede hun nuttet. Hun gav sig kort til at stire ud i luften.. Ømm.. Det var endnu et syn...? Hun bed sig hårdt i underlæben, og mærkede hvordan hun kort rystede. "Nåår.. men nu så jeg at, vi to sad oog spiste om cirka en halv time." smilede hun nuttet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 18:48

"du så noget andet" sagde han roligt og vente sig mod hende "du rystede du kan ikke bilde mig ind du så noget godt" han ventede på svar mens han stod stille og så på hende lidt han lagde hænderne i lommerne og så afventende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 18:54

"Nej jeg ryster når jeg ser syn, det er nærmest, blevet en vane" sukkede hun, for hun hadede at se ud i fremtiden. Sidst hun så noget om sig selv, lå hun blødede og skreg. Og det skete jo endelig næsten også, i hv ert fald blodet.. Hun betargtede ham kort med hendes baby blå øjne. Hendes kinder fik en svag rød farve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 18:57

Zann gik hen til hende han agede blidt hendes kind lidt før han vente sig og begyndte at gå mod udgangen igen uden et ord mere han gik ud af biblioteket og ned mod en Café i nærheden hvor han satte sig og bestilte en sandwich til dem begge og så lidt trist ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 18:59

Hun nåede lige at løber med, ham derned, men så var han gået.. Øhh.. Hvor skulle hun gå hen. Hendes kinder, havde fået den rosa´e farve igeb, og det så temlig nuttet ud. HUn gik stille ned af gaden, men kunne ikke finde der hvor han var, så hun satte sig på kantstenen, og kiggede ud over vejen. Hendes figur, på sleve kroppen, var enormt slank, men samtideig veltrænet, siden hun altid, enden løb eller vandrede rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 19:03

Zann rejste sig op han gik maks 2 minutter så havde han fundet hende "HER OVRE" råbte han til hende og gik tilbage til Café'en mens han sørgede for hun så hvor han gik hen han satte sig ned igen og smilede "hvad skete der" spurte han da hun kom derover

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 19:07

hun smielde nuttet og satte sig ned ved siden af ham.: "JEg er bare en stedspasser når det gælder Terre.<2grinede hun nuttet, før hun pustede til en elegant hår tot, som hang nede i hendes ansigt. Et smil bredte sig hen over hendes kønne læber. Hun smilede nuttet, og blinkede kært med øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 19:58

han så lidt på hende med et smil "du er ret nuttet" sagde han roligt og så hende forførende og charmerende i øjne "hvad hedder du" spurte han roligt "jeg hedder Zann Bang" han så lidt rundt med et smil deres sandwich kom og blev lagt på bordet foran dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 20:00

"Lilly Montago" sagde hun stille om smilede nuttet. Hendes mobil ringede kort. Hun hev den op af lommen," Ømm Hallo?" sagde hun kort og ventede på et svar fra dn som ringede. "Nej, ømm jeg ringer senere" mumlede hun nuttet og smilede nuttet til ham "Undskyld, blev bare lige nød til at tage den" smilede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 20:40

Zann smilede roligt "hvem var det" spurte han og så på hende igen charmerende og forførende som altid han så lidt rundt *hmm ikke en sjæl jeg kender* tænkte han roligt derefter så han på hende igen han begyndte at spise af sin sandwich

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 20:44

"nåårhh... Det va bare , sådan et sted, hvor jeg har bestildt tøj fra" grinede hun nuttet og kørte let en hånd gennemm, det bløde pjuskede hår.. Hun smilede let og kiggede på ham. "Hvorfor prøver du at være forførene?" spurgte hun og tog en bid af hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

zann bang! xD =privat emne?! xD Empty Sv: zann bang! xD =privat emne?! xD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum