Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:14

Alle mænd bedes nedlægge jeres objekter og gøre jeg klar på at der angribes!!
- Dette er IKKE en øvelse!

Alle sammen, lyt! Dette er ikke en øvelse, vi bliver angrebet af den Franske special styrke, alle bedes hevende jer, nedlægge alle jeres ting, alle det i laver (emner) og gøre jer klar til, at vi nu er i krig! Dette er nu eller aldrig, eller vil i alle sammen opgive Di Morga, og give det tilbage til Frankrig! Jeg vil i hvert fald ikke, jeg vil aldrig opgive Di Morga til nogen som ikke ejer det!! Vi borger har væres rettigheder! Og ingen skal bestemme over os, det er slemt nok at vi har en som Ma'lakel der synes han har ret til at kalde sig konge! Så vil i kæmpe, eller stikke halen mellem benene!?

Ja, det var så Faith der talte, det er sandt nok, så er det store plot igang, og Frankrig har sendt sine bedste styrke ud for at kræve Di Morga tilbage til Frankrig. Dette kan vi ikke tillade!
- Det hele kommer til at foregå sådan, at alle nuværende emner bliver stillet på standby, og ingen skal skrive i disse emner, før at hele edvent slutter Tirsdag den 21 december, så alle folk kan få lov til at smide disse Franskmænd ud.

De øverstekommanderene i special styrken bliver styrret af os admins på siden, og det er også kun os der lige i starten smider nogle emner op som i kan deltage i. Husk dette er et plot for alle! Så ingen private emner, overhoved i denne periode, alle er velkommen til at være med! Så håber i alle vil tage godt imod dette, der er nemlig desværre ikke så meget at gøre. Ingen kan følge sig sikre nu! Alle må stå sammen for at overleve.

Selve plottet starter url den 23 december, for at få noget mere episk i det hele. Hvordan det hele opstod? Følg med her:

”Avery Damie!!” råbte en ældre mand, på de 46 år, der stod foroverbøjet over nogle gamle kort og papiret som han havde fundet i bunkeren længere nede i jorden. Dette var noget der ikke var blevet set før, manden lod langsomt fingrene glide igennem hans skæg, mens han ventede på at den anden general ville få fingeren ud og komme her ind. Den ældre mand, hvis navn var Fernando De Montecher, kiggede på den høje spinkel mand som snublede ind af døren, mens at han var i gang med at få bukserne rigtig på, og t-shirten stoppet ned i bukserne ”nok er du general Damie, men du skal fandeme ikke tro at jeg står mig til bage for sådan en lille lommel som dig! Hører du mig.” Avery kiggede blot på manden og stillede sig over ved bordet, hvor de mange papirer lå. ”pas du hellere på hvad du siger Fernando, du er gammel og jeg kunne meget hurtigt overtage din plads.” han anstrengte sig for ikke at falde ind i et af sine raseri anfald, hvilket han havde tildens til, når det kom til Fernando, han hadet denne mand, kunne ikke udstå ham, men ikke desto mere var de tvunget til at arbejde sammen, hvilket jo også gik meget godt når de så endelig var ude i marken. Han fnøs lidt, mens at han lod den gamle man tale, kiggede ned på de mange underlige tegninger, over en by hvis navn var Di Morga. Det der nok fangede hans øjne mest var, selve det som Di Morga indeholdt, guld, olie, kul, diamanter, alt det som de manglede nu. Olien især, ”hvad fuck er dette?” sagde han med en fin fransk accent, mens at han intet forstod, blikket blev rettet mod manden, som lod fingrene glide igennem hans skæg. Hvis der var noget som der kendetegnede denne mand, så var det at han var pinlig ren, han lå altid tilbage, godt med gele i, eller det skulle man tro. Hans tøj sad pænt og nydeligt, hvilket ikke var noget man kunne sige for den anden herre, som gik under navnet Avery. Han var sjusket i hvert fald lige nu, men det var hans fridag, og faktisk burde her general Fernando slet ikke have tilkaldt ham her. Mændene betragtede kortene i stilhed, ind til at Montecher smækkede den store knytnæve i bordet ”Det kan ikke passe, dette må være et land der findes, men hvorfor kender vi ikke til det!? Vi må straks tilkalde styrken vi må underrette, ministeriet og tage af sted med det samme.” Damian kiggede på Fernando som var han syg i låget, han havde forstillet sig denne dag stille og roligt, med tøsen som lå inde i hans seng, måske se lidt tv, ringe til sin anden kæreste der hjemme, sige alt var vel, også tage træne lidt? Hvorfor skulle den idiot også spolere hans ambitioner evig og altid? Og at hans døtre nu også skulle involveres man måtte da sige at det var hans heldige dag i dag.
Da alle menneskerne var samlet, var der tre mænd, og tre kvinder. Alexandré, oberstløjtnant. Joy Franciés Everglot, generalløjtnant og utrolig stor ekspertise inde for våben. Bedste til at skaffe nye våben til, og lave våben, hendes søster Amelia Everglot, kaptajn af specialstyrke 15 og sprængstofekspert, begge var 23 år, døtre til Fernando De Montecher. Og sidst men ikke mindst var der Aderlaide, som var Oberst-kommandør. Ikke en man skulle løbe om hjørner med. Der ud over havde vi de to generaler, Avery Damien, 25 år og Fernando De Montecher 46 år, ham der styrede hele showet, selvom at Avery havde en del og skulle have sagt.
”hvorfor fanden er vi her?” sagde kvinden hvis navn gik under Aderlaide, mens at en lyd af tyggegummi som blev tygget imod hendes tænder, hun kiggede lidt på de andre, og trak på skuldrene over at Joy sendt hende ’blikket’, hvor hun dog hadet dette sted, det var så indelukket, hun ville hellere ud og fyre nogle skud af, dræbe nogle mennesker, desværre var det ikke længere som det havde været, og man havde stort set ikke brug for denne styrke mere, selvom at de var de bedste af de bedste ”har vi så et job eller hvad, hvad fanden sker der for jer? Har katten spidst jeres tunger eller hvad?” hun pustede sig en smugle op og trådte frem på gulvet og kiggede lidt rundt, da Fernando rømmede sig ”vi har fået et job..” folk rettede hurtigt blikket mod ham, det havde været næsten over et år siden, at de havde været ude arbejde i feltet sammen, og hvad man kunne se på de fleste ansigter, var det noget der behagede dem, militærlivet på den rigtige side, var noget af det mest røvsyge for dem, de var trænet til specielstyrken som var blevet lukket ned for nogle år siden efterhånden, men det hente da at de blev tilkaldt. ”hvad er det så?” sagde Joy med en fin og tøset stemme, hun trådte langsomt frem med sine højestilletter og var en af dem som i den grad ikke lignede en der burde være her, når man kiggede på hendes søster, skulle man nærmest tro, at de slet ikke var det, hvis det ikke var fordi at deres ansigts træk var så ens som de var. Alle rettede igen deres blikke mod Fernando selvom at de for en kort stund havde været rettet mod den platinblonde kvinde. ”Vi skal til Di morga, som ligger ved grænsen mellem Frankrig og Spanien, vores opgave er at gøre dette land til fransk igen, på den ene eller den anden måde.” smilende trådte langsomt frem, da de alle sammen viste at de slet ikke gad tænke på at skulle forhandle, dette var allerede krig for dem, og Di morga kunne vente sig en overraskelse. Den morgen den 23 december, drog de af sted, nu skulle Di morga få sin undergang imøde.

Der er ingen vej tilbage! Nu er der KRIG!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:15

Husk! Alle emner bliver nedlagt i perioden den 16 december til den 21 december. Så ingen besvarelser i dine gamle emner! Nu er der kun krigsemner! Alt bliver genoptaget igen efter den 21 december.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:18

Der bliver vel lagt links herop? I denne tråd? Plus er disse emner åbne for alle?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:20

Jamen det er den 16. December? Vil det så sige, at vi ikke må svare i de plots vi er igang med, eller er det noget I lukker ned?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:21

Emnerne er igang med at blive lavet nu, der vil stå Speciel emne på de fleste af dem så man ved det er dem.

og disse emner er selvfølgelig også åbne for alle :)

og i bedes om ikke at svare i emner eller plots i er igang med nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:22

Then stop now? O__o?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:24

i de fleste bedes rettes til ALLE! xD

Og en komplet liste i den her tråd ville være lovely

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:31

Huha!

May god have mercy upon my enemies... for i will not!
Time to do battle! forward my Dark legions!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:34

Come and fight us, small chickens. >=D ..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:39

Årh nej... Ikk sådan noget igen....-.- Nu har jeg INTET at lave indtil da

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:41

Keela der bliver oprettet emner, som har noget med 'emnet' at gøre. Så du har skam meget at lave :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:43

Nej det har jeg ikk, fordi gider ikk rigtigt sådan noget dér

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:46

Så du vil holde dig fra det, huh? Men det er ellers mega skægt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 20:48

Nemmerlig, det vil jeg. ^^
Har aldrig fundet krig eller kamp skægt, Keela er jo en figur der minder om sin bruger. SÅ det er derfor jeg ikk vil være med til sådan noget. Det er spild af god tid irl og url i mine øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 0:21

Bare en lille ting, alle må selvfølgelig gerne lave emner, så længe det har noget med krigen at gøre :) Men bare husk på ingen private emner.

Det vil sige Keela, du må gerne lave et emne, hvor du bare skriver at du gemte dig væk fra krigen, og ikke deltager.. hvis du ikke vil være med i de store emner. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 0:39

IMPOSTERS! On my feeding grounds!! An Outrage!! I shall have all of your skulls on my throne!/Chair!!

And would you Frenchies get out at night already! Dont hide around during the day! Bah!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 7:25

Gider da heller ikk gemme mig? Jeg er fuldkommen ude af den her krig, det er ikk min ting. Så jeg gemmer mig ikk eller er med, jeg står bare og glor på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 12:55

Update til folket!
Det skal, lige indskydes at det er tilladt at lave emner der er relateret til krigen.
Foreksempel:
Hvis Ma'lakel bliver såret i kamp i et emne med franskmændene, kan han godt bagefter at have trukket sig fra emnet, lave et nyt hvor han foreksempel opsøger Kilia for at blive healet, og for et emne med hende i stedet ^^.

Så underemner er tilladt for folket :)!
(Skal dog have en relevans for den nuværende belejring).

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 14:23

Mig og Eva havde begge lidt tænkt på et emne med hinanden, men for at kunne det bliver en af os nok nød til at være skadet og opsøge hinanden... Og så ømh.. Behøver man så stadig at deltage i krigsemnet for at man bliver skadet, eller o.o?
- hvor jeg vil hen med det: fx. Hvis Eva ikke gider at være i krig men gerne vil være såret for at kunne emne med mig... Kunne det så godt lade sig gøre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 14:41

selvfølgelig, så længe i husker at snakke omkring at der er krig på stedet :) det er det alting handler om lige nu ^^..
og i skal huske at emner er åbne for alle lige i øjeblikket.. da vi vil prøve at se hvordan det kommer til at foregå hvis vi havde en smugle mere frihed til at kunne joine hinandens emner :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 15:04

Husk alle sammen Frankrig har aldrig rigtig vundet en hel krig Oo! ..
Såå Vi Demand Jihad!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 15:06

Det er helt fint med mig (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Damia Fre 17 Dec 2010 - 15:09

*Damia vader elegant ind i topic og tjekker det om.. udstøder et lille suk og placere begge hænder på hofterne*
Jaja.. Så må vi hellere komme igang ikke platgris??
*stryger en finger hen over sin halskæde/medaljon*
Og lad os se om frankrig virkelig er så svag som du altid har ment (;
*kaster udfordrene med sit røde hår*
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 15:31

Ej helt ærligt? hvor er jeres kampgejst henne? Url har jeg trænet til kamp i åre vis nu (Var ikke til stede under krigen mod Ma'lakel) men ingen skal tage Di Morga fra mig! Ned med Frankrig!

Vil dog ikke stille mig op imod dem med det samme, skal lige have nogle af mine kære i sikkerhed først...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 15:47

Undskyld jeg skriver det her, men i er sgu da fucking latterlige og kan squ da ikke bestemme om man må emne eller ej bare pga nogle af jer vil have sådan et latterligt emne som ikke alle vil deltage i...
prøv engang at tænke jer om før i begynder sådan!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum