Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]

Go down

bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  Empty bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 21:31

har alt for meget krea lige nu! og er nød til at ha nogle emner NU så pleazzzz skriv her ! jeg vil gerne lave emnet ! men så skal du sige hvor ! x] og kom nu hvis jeg skal kunne bruge min krea skal der altså være mindst 5 linjer! og okay jeg har ikke nok krea til at skrive 40 linjer! men det må du gerne! mine indlæg bliver bare ikke lige så lange! og så skal der slf være spænding! og meget af den! elsker mord! og i emner er jeg nok ikke den du kommer til at føre lange samtaler med! men der kommer nu nok en god kamp ud af det! er klar på stort set alt!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  Empty Sv: bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 21:45

elloooooooo!!! *ser sig omkring * ingen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  Empty Sv: bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 22:15

ej kom nu men'sker ! x]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]  Empty Sv: bliver oversvømmet af krea! red mig ! x]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum