Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Larm og ballade her... Malcom EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Larm og ballade her... Malcom EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Larm og ballade her... Malcom EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Larm og ballade her... Malcom EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Larm og ballade her... Malcom EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Larm og ballade her... Malcom EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Larm og ballade her... Malcom EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Larm og ballade her... Malcom EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Larm og ballade her... Malcom EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Larm og ballade her... Malcom EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Larm og ballade her... Malcom

Go down

Larm og ballade her... Malcom Empty Larm og ballade her... Malcom

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 18:28

S: Terre - Karaokebar.
T: Kl. 20:01.
O: Udefor Karaokebar. Menesker strømmer ind, imens mørket sniger sig omkring folk.
V: Himlen er mørkt, kun nogle små lys fra lygtepælene. Ingen stjerner at se på himlen.

"HEY, SÅ ER DER ÅBEN ALLE MAND" Råbte en stemme i det fjerne. Nogle unge menesker gik mod karaokebar. Måske skulle de synge. Nogle sang. Enten var det godt det de sang.. Eller var det dårlig. Ikke så langt fra hvor karaokebaren var, stod en nonne og lyttede. hun måtte indrømme nogle var gode til at synge, men hvornår gik nogle ud. En fuld ung mand gik ud, imens han råbte "Fuck man, hvor er i dårlige... Jeg kan synge bedre end jer. HYG JER TABER" Han drak lige en øl, da hans blik så mod nonnen. "Hey.. Hvad laver en brilleabe som dig her..? Du er slet ikke velkommen. Du høre jo til i kirken.." Hånede han hende, imens hun skuldrede til ham. Hun skulle til at løbe, men snublede over hendes ben. "Hahaha.. Kan du ikke tale, din lille brilleabe." Han gik hen til hende. En højt knæk lyd kunnes høre. Nonnen rettede hurtigt brillerne "Hmm barnemad.. Ingen skal bestemmer om jeg skal gå min vej.." Hånede hun ham. Faktisk lå den ungemand på jorden. Han lå i noget sort pøl. Man kunne ikek se hvad det var, for det var mørkt.

//Hvis der er stave fejl.. SÅ underskylder jeg.. Men troede jeg havde skrevet det, inden jeg spiste..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Larm og ballade her... Malcom Empty Sv: Larm og ballade her... Malcom

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 18:52

Malcom så hvordan manden opførte sig overfor nonnen, personligt havde ahn intet imod en der hånede en nonne eller sågar spyttede efter dem, men der var en grænse, det var fejt at slås mod nogen der ikke ville slå igen. Malcom fik sig en slem forskrækkelse, denne nonne var ikke bare en tjener af en eller anden gud, hun var helt bestem også en farlig kriger interasant. Malcom bevægede sig væk fra sit skjul på taget, han lignede en forretningsmand i hans gråblanke jakkesæt, så han var helt attypisk for denne del af byen og for en karaoke bar. Malcom stod bagved en aircondition tingeling og hamrede sin stok i jorden og dukkede op i gyden bagved nonnen i en ildsøjle. "Undskyld mig miss... men jeg kunne ikke lade være med at ligge mærke til deres... hvad skal man kalde det, deres måde at udtrygge dem aggresivt på", han bukkede let og holdt sin stok med begge hænder, et stort smil bredte sig på hans læber og han rykkede langsomt tættere på nonnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Larm og ballade her... Malcom Empty Sv: Larm og ballade her... Malcom

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 19:03

Hun så ikke på ham. Nææ nej.. Hendes hoved var rettet mod karaokebaren. Hun hørte en synge. Faktisk var hun helt opslugt af stemmen. Så smukt. Men hun kunne ikke lade være med at være med at rette blikke mod den fremmede "Ahh.." var det eneste ord der kom ud af hendes mund. Faktisk var hun i drille homør.. Men var denne person ikke bange..? "Hvad mener du..? Altså.. Denne mand gik bare hen til mig, men faldt.. Sådan bare pludselig.. Jeg ved ikke hvad det sorte er for noget.. Måske en vandpytte..?" sagde hun venligt imens hun betragte manden, som lå på jorden. Ok. Det var ikke en vandpytte. Det lugtede faktisk af blod.. Men hun krydsede finger på at manden var nemt at narre.. Måske..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Larm og ballade her... Malcom Empty Sv: Larm og ballade her... Malcom

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum