Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Død og Genopstå... hvor er grænsen?! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:39

Hej alle sammen.

Jeg har læst at Velarian har valgt at stoppe, og i modsætning til admin vil jeg gerne sige at jeg er fuldstændig enig i at tingene her inde virker som om de er løbet løbsk. Der er ingen tids periode, man aner ikke hvor og hvornår tingene sker, der er ingen tidslinje så man ved hvor og hvorfor man ved hvad og så videre.
Jeg snakkede selv med personen bag Velarian da jeg kender ham godt RL, og jeg synes at der er nogle ting herinde der er for underlige. Jeg snakkede med Admin på et tidligere tidspunkt og der så de ud til at være indforstået med at nogle ting er for over-power. Som fx at bruge kræfter der ikke står i mini evne, at mennesker kan læse tanker og at folk har det med at glemme visse regler.
Jeg er led og ked af at høre at Zann har fået lov til at leve igen, eftersom Zane retfærdigvis døde (Tuder som en knust fan-girl), efter at have brugt en stor del af sine kræfter. Det er ikke særlig realistisk, eller særlig sjovt som spiller at spille med én man ved bare kan genopstå når han man vil. Det snakkede jeg også med Zann om i PM, hvor jeg tror vi nok kom frem til at han accepterede sin død. Jeg har på ingen måde nægtet ham at komme tilbage med en ny sej karakter, der hvem ved måske er bedere end Zann? Men jeg synes sku' bare at den der med at man kan genopstå når man vil imens en anden karakter forbliver død, den ødelægger lidt spillet. Man kan få en masse epic emner ud af karakteres død, som fx hvad ville Kajika sige til Zann var død, ville hun evt gå dark side? Eller ville hun begræde hans død i år og forblive single indtil hun døde af alderdom eller andet? Hvem ville tage ledelsen nu hvor Zane er død? Hvem bliver den næste dæmon prins efter Zann? (En karakter som personen bag Zann måske kunne spille? Epic karakter koncept!).
Det jeg prøver at sige er, at karakter drab ikke altid kun er en dårlig ting, og det synes jeg folk skal være åbne over for. Vi knytter os til vores karakterer, selvfølgelig gør vi det, men det hjælper ikke at holde på dem så der ikke kan komme nyt godt spille stof ind!
Jeg synes vi alle burde ligesom acceptere det når en karakter dør og sige; jamen i det mindste fik han en epic død. Hvad skal jeg nu lave? Hmm.. jeg har altid gerne ville lave en Elver!
Jeg kører selv et forum og er admit i et engelsk et, og det med karakter drab er altid synd for spillerne, men det kan give gode ting til spillet. Jeg håber jeg i forstår hvad det er jeg prøver at sige, og at Zann virkelig vil overveje om han vil lade sin karakter leve eller ej. Det er træls og synd, men det kan åbne op for en masse gode ting, som Admins sikkert også vil være interessede i kan komme ind i spillet, da det ikke har et main plot som jeg ved Zane prøvede at skabe men mislykkedes da der er for lidt respekt for hinandens kræfter og grænser, det samme med regler som admins sikkert har knoklet for at lave.

For det andet vil jeg gerne sige at synes PM's som: ”så hvordan er det så at såre mange personer?” , som Zann har skrevet til mig er barnligt og umodent! Jeg synes ikke vi skal gå så lavt bare fordi nogle synes det er fedt at dø og genopstå, igen og igen og igen... det giver ingen mening overhovedet! Jeg ville ikke såre nogle, jeg prøver at fortælle folk noget om hvor der går en grænse for at det er sjovt at spille og ikke er sjovt at spille med en anden.
Med det vil jeg også sige at jeg synes folk skal vente på hinanden i emner hvor der er flere, det er kun høfligt, og hvis man synes der går for lang tid må man PM personen og spørge om ham eller hun har glemt det, og ikke bar gå ud fra. For det er irreterende at være den der står tilbage og ikke har nået at svare på noget af det der sker.

Skriv hvis i har en mening, god eller dårlig, det er et fedt, jeg vil bare gerne vide hvad i synes om mit uddrag?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:52

haha er det så nu jeg skal komme ind og brokke mig og sige HEY!!! DU NÆVNTE MIT NAVN FY FY :D


og ej brokker mig ikke men Zann ville ikke af med sin karakter fordi han var så glad for den
ville han stoppe på siden og det min skyld fordi jeg fik ham til at ændre mening og skrive
til Faith om der ikke var en løsning hvor på han kunne komme tilbage så O.O


Sorry!!! ! :'( Straf mig men WAUW nu når du siger det KUNNE DET være mega fede!!!
Plots der kunne ha kommet ud af den død :D!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:59

Jeg forstår dig udenmærket! Og jeg er virkelig glad for at du skriver så meget og du faktisk skriver uden at du nærmest turer os med at du nu vi slette dig. Jeg vil med det samme lave en tidslinje for at vise hvor vi er henne i verden, altså med hensyn hvordan vi lever også videre.
Og som jeg kan læse ud fra det du skriver vil jeg så også sige at Zann skal dø så. I må forstå at da Zann skrev til mig fik han det til at lyde som om at han døde uden at han havde noget at sige til det, at det bare skete sådan uden at det var blevet aftalt. Hvis han accepterer det vil jeg så sige at jeg føler mig en smugle udnyttet af Zann. Og mener også at han nu skal dø, hvis han så ikke vil komme tilbage fordi at han dødede på grund af noget som han faktisk rent faktisk valgte er det så ikke længere mit problem. Men i det giver jeg jer ret, og jeg må sige jeg er ked af at der har været sådan en stor misforståelse.

Jeg vil så også sige at alle mennesker med evner er blevet bedt om at slette deres evne i en pm og de har vist også gjort det. Jeg har ikke fået tjekket alle. Og jeg har jo også skrevet at det med over power burde stoppe. Men jeg kan jo ikke se alting, og vil gerne have at medlemmerne hjælper mig med at stoppe over power ved at de selv siger til personen at du skal altså lige styre dig her for det der virker bare for urealistisk, og hvis de så brokker sig over det, så kom til os admins og vi vil tage fat i personen.

Og jeg er synes det er et virkelig uddrag som du kommer med, og at du skriver så meget giver mig en meget bedre forståelse for hvad der er sket. Og jeg må sige at jeg sætter stor pris at du har skrevet det som du har hvor du holder dig objektivt og ikke anklagere nogen for noget men bare giver gode råd. Og det er det som jeg havde ønsket Velarian havde skrevet i stedet for at det var latterligt. Det ville jeg jeg havde acceptere og taget hånd om med det samme som det første at tage en stort snak med Zann omkring det og sige at jeg ikke findet det rigtig den måde som han kun har fortalt en halv sandhed til mig som jeg så må erkende han har. Og jeg må også erkende at jeg burde have tjekket emnet og skrevet til jer andre som havde været med i det. Men det gjorde jeg ikke da jeg måske var en smugle for doven til det da jeg har ret mange andre ting jeg skal tage mig af, da jeg har eksamen her om 2 uger. Men jeg vil sige at der skal gribes ind omkring det med over powering og jeg giver dig også ret i at en karakters død faktisk kan skabe noget dejligt role play fordi at man skal starte på nyt og der er folk der sørger over personens død. Jeg har da også prøvet at dræbe personer og give den en del af deres hukommelse til den person. Det er jo ikke ensbetydende med at man faktisk mister sin karakter helt jo?

Men nok om det, jeg vil tage bedre hånd om det frem i tiden og tage en snak med Zann omkring det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:00

haha xD ..
Jeg kan godt forstå du blev ked af det der, men jeg synes bare ikke det er rimeligt :/ .. Zane er død.. men Zann lever.. HVOR ER LOGIKKEN!!.. Arghs, der skal da være en slags balance...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:04

Som jeg har skrevet forstår jeg dig godt, og jeg vil også tage hånd om det i morgen da jeg snart skal i seng og prøve at få sovet. :/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:07

nej han ville ikke dø men altså det skete jo desværre og han syntes det var urimeligt vis han blev vækket til live vis Zane var død,... så jeg sagde han skulle lave en ny karakter men det ville han ikke :'( og syntes det var en dum ide han droppede siden når han er så over glad for den.... :S og han holdte dig ikke for Nar Faith :D heh xD


Men altså ??? o.O kan måske tag en snak med ham O.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:10

Det gjorde han jo på en måde når han ikke fortalt mig hele sandheden Kajika.
Han kom til mig og sagde at han var blevet dræbt og fik det til at lyde som om at han intet valg havde haft i det hele, han fik det til at lyde som om at det var det meste uretfærdige der var sket.. Og det er jo på en måde at holde mig for nar, han mente der sikkert ikke på den måde, men Zann bliver enden nød til at blive et spøgelse eller oprette sig en ny bruger da jeg slet ikke mener det fair som Ma'lakel også siger.. For det er det ikke! PÅ ingen måder er ret fair at Zann stadig lever mens at Zane bed i det sure æble og lød sig dø.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:12

Tusind tak Faith!

Jeg er rigtig glad for at du tager det til dig! Da det altså er en lidt alvorlig ting synes jeg, Velarian, handlede ud fra hvad han følte var rigtigt, og tror måske også han følte sig lidt uretfærdigt behandlet og vred så derfor synes jeg lidt vi skal tilgive ham. Det er noget tomult det der er sket. Og hans indlæg skabte desværre sure miner, hvilket er dårligt for en diskussion.
Anyway, for at sige det vil jeg også gerne indskude at Zann altså fik rig mulighed for at trække sig da legen var god, og selv Ma'lakel prøvede på at give ham nogle hints til at lade ham handle it, og få dem ud af kniben, men han ville slås og så må man lidt tage det outcome der kommer som det er, synes jeg.
Og lige præcis så behøver det jo ikke være enden på det hele at ens karakter dør?! Måske finder Kajika en vej til hun kan genoplive ham, eller noget i den stil. Tror Ma'lakel gerne vil finde en måde at genoplive Zane på.
Men jeg er glad for at vi forstår hinanden! Og jeg håber vi for det bedste ud af det ^__^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:13

Og Zann er for barnlig til at ville lave en ny karakter er hans sag. Tror bare han skal have en dags tid til at sluge det hele og så er han god igen, og det samme med Velarian ^__^ Det skal nok gå.


Sidst rettet af Ma'lakel the Vanquished Tirs 4 Maj 2010 - 22:15, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:14

"Live and let die" Var en god film, men virker ikke helt her.
Hvis nogen rent faktisk ofrer deres eget liv for at dræbe en anden, må man forvente at medspilleren også dør. Dog vil jeg også lige nævne, at jeg heller ikke mener, at Zane's selvmordsbombe-angreb er helt efter reglerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:15

Ja okay kan jeg godt forstå, men jeg vil stadig holde fast i at han skulle være kommet til os admins i stedet for at ligge den nyhed ud :]

Men jeg giver dig helt ret i hvad du siger og jeg snakker med Zann om det i morgen at han må vælge mellem at lave en ny eller blive et spøgelse ^^
Og det håber jeg så sandelig også :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:15

SLEMME SLEMME Malakel ! ikke genoplive onde! ZANE O.O

og Seeee nu Malakel! nu har du plantede de mest fede plots i mit hoved vis
Zann havde lavet en ny karakter og åååårh! MAN JEG BLEVET EN PLOTNAKOMAN!!! arggggggh!
*løber rundt i cirkler og skriger*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:17

Nej, det er lidt rigtigt Pitch, men at Zann genopstod igen og igen efter han allerede var blevet dræbt tre gange er sku heller ikke ok :/.. først af Velarian, så af Ma'lakel og til sidst af Zane..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:18

Haha xD.. *kysser Kajika på panden Off-Game som Anne-Dorthe ikke som Ma'lakel, og smiler sødt med lidt djævle smil!*.. Du er så nuttet nogle gange :P.. og se selv?!
Er det ikke dejligt med plots og nye ideer xD?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:19

Og tak endnu engang Faith ^__^*thumbs up!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:21

Det er bare helt i orden ^^ er bare glad for at vi endelige fik det hele på plads hvor det hele hører til :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:22

Kigger på Ma´lakel/A.D og besvimer på stedet med hjerte banken (mere ud over det sædvanlige) og Rødmer :3 MEGA! RØDMER X'3 Hjææææææælp*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:24

Helt enig med dig, Mal, Zann var en tøsedreng, og Zane var episk, om end ikke helt efter reglerne.
Nu må vi se, ny Zann eller spøgelses-Zann? Kun tiden vil vise...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:29

Godt vi er enige ^__^!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:31

*Griber Kajika og gør hende til min djævle mage og tager hende til min drømme verden hvor Zane stadig lever og jeg fortsat er hans tro familiar xD Der kysser jeg Kajika igen og igen og igen, indtil hun ikke kan lade være med at mysse igen!* x3!!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:31

Goodie ^^ så er sagen lukket :D
Og jeg vil bare sige at jeg tager altså mod kritik bare ikke den slags kritik som Vel kom med, men jeg forstår nu at han var vred og det gik en smugle over gevind med hensyn til hans jeg smutter..
Men hvis der er mere vi skal snakke om så send mig endelig en pm eller mere i dette emne og jeg vil gøre det bedre :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:36

*Laver hornør!*.. Som De ønsker Åh-Mighty ADMIM! ;D ..
Lets create a good forum together! ^_^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:38

haha nemlig! xD i morgen er der lavet en reklame omkring det her og nogle regler vil blive strammet op, plus en tidslinje ^^ så kan vi få lidt mere styr på tingene :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:38

*Griber fat i Jorden og køre neglene hen af Gulvet og skriger"HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!" og Kigger mod Ma´lakel og besvimer fordi han kysser mig x'3*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:46

Årh.. blir helt rørt nu... Folk ku lide Zane som skurk T_T :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og Genopstå... hvor er grænsen?! Empty Sv: Død og Genopstå... hvor er grænsen?!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum