Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Here I'm - Kajika De Volkan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Here I'm - Kajika De Volkan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Here I'm - Kajika De Volkan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Here I'm - Kajika De Volkan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Here I'm - Kajika De Volkan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Here I'm - Kajika De Volkan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Here I'm - Kajika De Volkan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Here I'm - Kajika De Volkan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Here I'm - Kajika De Volkan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Here I'm - Kajika De Volkan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Here I'm - Kajika De Volkan

Go down

Here I'm - Kajika De Volkan Empty Here I'm - Kajika De Volkan

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 19:03

T: Irl
V: Koldt, regn og mørkt
O: Parken
S: Parken.


Det regnede let, da Eric var på vej hjem. For en gang skyld gik han igennem byen og parken. Ikke noget han plejede at gøre, han kunne ikke li at gå gennem byen. Han viste dog ikke helt hvorfor, men han gættede på at det havde noget med krigen. Selvom at det var overstået. Så det var ikke noget at være urolig over. Men det var bare noget som sagde at han skulle passe på. Han var fulde opmærksom på tingene omkring sig, selvom at han selv synes det var lidt latterligt. Han kiggede op, han fik lidt regn i hovedet, han kom i tanke om vand. Ikke regnvand, men rigtig vand som ved søen eller lignede. Han rystede på hovedet, han kunne virkelig ikke li vand. Han var faktisk bange for vand, men ingen vidste det sådan rigtig. Han fik øje på en bænk. Han lagde hovedet let på skrå. Han overvejret lidt at jage noget mere. Blodlugten hang ved ham. Han elskede den lugte, jaeh okay han var nu også vampyr. Han satte sig på bænken, han kiggede rundt. Han kunne ikke se nogle menneske. Han sukkede, der var bare ikke nogen her. Eller? Han satte sig ret op, og lyttede stille. Han kunne ikke rigtig hører andet end vinden, og regnen. Han rystede stille på hovedet, noget vand faldt ud af han pjusket hår som var helt vådt nu. Han tænkte lidt på bare at tag hjem lige med det samme, eller så skulle han blive her?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I'm - Kajika De Volkan Empty Sv: Here I'm - Kajika De Volkan

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 19:13

En smuk hund eller nærmere hvalp med lysebrun pels og hvid mave og poter kom løbende forbi Eric ?. Den løb stille mens de snuste her og der, den havde halsbånd om hvor der stod spot på. lidt tid efter kom en pige, iført en en sort nederdel, og corset, med tshirt inden under, løbende forbi, med hendes lange hvide jakke flagrende efter sig samt hendes smukke platin hvide hår skam os flagrende efter hende som et slør.
"Spot stop? spoooot!" hun løb efter den i det hun stoppede op og tog blidt om den da hun var nede i knæ og sagde"ej spot... rolig okay der sker dig intet? der er ingen" hun stoppede lidt i sin sætning og så rundt, vent... så hun ikke en fyr? tidligere.... ved ... ved bænken?.
Hun rystede let på hovedet og grinte i det hun samlede spot op og sagde"fjolle okay... smut så hjem med dig og hurtigt det ikke sikkert her" hun satte den ned og skar let hul i sin arm, så den var stærkere og ku løbe hurtigere dog i kort tid kun, så den ville nå uskadt hjem... dog havde hun ikke taget højde for vis nogen lugtede hendes blod.. det ku godt være hun var halv vampyr men... hun havde engle blod inden i sig når hun endelig havde fået noget at drikke? vis det var fra mennesker kun. Hun var jo halv engle... Hun smilede og blodet fik hvalpen i det den løb af sted hjem af.. Hun kiggede stille rundt og så lidt på de tandmærker hun havde lavet på sin arm efter sine hugtænder og rystede let på hovedet, mens hun satte håret op i en hestehale... så det kun var til midt på ryggen langt og ikke til hofterne. Hun så stille rundt med de isblå dådyr øjne og rømmede sig let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I'm - Kajika De Volkan Empty Sv: Here I'm - Kajika De Volkan

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 19:28

Eric lod ikke mærke til hunden der kom løbende fordi. Han havde været lidt i sine egne tanker, på vand og blod. Han rystede på hovedet, han lod først mærke til hunden da den var kommet fordi ham. Han lagde hovedet let på skrå og kiggede på den. Han plejede ikke at se hunde her ude? Eller var det bare ham. Han lod sit blik hen til pigen som kom efter hunden. Han smilte let over det, en pige som jagede sin hund. Hvor sødt. Han lade dog mærke til at hun ikke bare var en normalt pige, hun var ikke noget menneske. Hun var vampyr og noget han ikke lige kunne finde ud af. Han rejste sig op, men et snedig smil hen over læber. Han stivede dog at hun gjorde det ved sin arm. Hans øjne lyste let op nu, selvom hans hår lå hen over hans øjne. Han kunne lugte hendes blod. Så sød, han fik lyst til at smage. Han gik tættere på hende, han kiggede på hendes arm, da hun satte hendes hår op i en hestehale. Han slikkede sig om munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I'm - Kajika De Volkan Empty Sv: Here I'm - Kajika De Volkan

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 19:33

Kajika sukkede let og kiggede på den blødende arm og sagde"årh altså... jeg burde næsten lave ham om til en lille vamp dog men det for synd... men måske burde jeg os snart finde hans rigtige ejer? jeg kan ikke blive ved med at rande efter ham når han jagter egern og alt muligt andet kragl eller han flygter i frygt?" hun sukkede let i det hun kiggede rundt og så nu den unge fyr? der dog var ældre end hende selv?. Hun ku se det på ham og mærke det...*OMG.... Vampyr NEJ!* hun så på sin arm hurtigt i det hun vendte om hurtigere end nogen sinde før næsten, hun vidste nogen vampyr blev tiltrukket af hendes blod men kun mest ægte vampyr... og det værste var at ham her... han var en virkelig vampyr. han ville ku smage og lugte hendes engle blod nærmest perfekt..
Hun skyndte sig imellem træer ved parken og kiggede sig let over skuldren... hun skulle væk så hurtigt som muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I'm - Kajika De Volkan Empty Sv: Here I'm - Kajika De Volkan

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 14:12

Eric kiggede på hendes arm, han kunne nu nemt lugte hvad hun mere var. Engle. Han havde dog aldrig taget af en engles blod. Endnu. Men han vidste at han ikke burdet gøre det, han burdet lade hende være. Eller lade være med at drikke af hende, før han fik lov. ”Ja, det burde du gøre. At finde hunden ejer, måske er der nogen som svaner den,” sagde han stille. Han tog nogle skridt tilbage. Han kunne lige styrer sin lyst til hendes blod. Han var holdte op med at trække vejret. Han kiggede på hende, hun vidste godt hvad han var, det kunne han ser. Ellers ville hun nok ikke være så. Han sukkede stille med et kort smil hen over læberne. ”Bare rolig, jeg gøre ikke noget,” sagde han med en rolig undertone. Han kiggede mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I'm - Kajika De Volkan Empty Sv: Here I'm - Kajika De Volkan

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 16:04

Kajika stoppede op hurtigt i det hun dog var på vej væk fra ham og betragtede ham stille men dog varsomt og sagde"Hm du vampyr fuldblods? så hvordan kan jeg dog stole på dig?" hun gik stille hen mod ham dog med et vis afstand mellem dem mens hendes blik var rettet mod ham, hendes øjne blev langsomt normale isblå dådyr øjne igen og hun kiggede på ham i mens hun stille berørte det platinsk hvide hår af hendes egen naturlige hårfarve og sagde"jah det burde jeg nok men jeg har sat sedler op og ingen har sagt noget i nu eller kommet forbi så jeg beholder ham indtil, jeg leder ikke rigtig efter ejerne? men han søger lidt hver aften sammen med mig dog i det område jeg fandt ham" hun rødmede let og kiggede ned og sagde"Hm? tør du ikke komme tættere på? mund... det på grund af mit blod...englen i mig" hun smilede let og kiggede lumsk på ham mens hun nærmede sig ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I'm - Kajika De Volkan Empty Sv: Here I'm - Kajika De Volkan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum