Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
problems yet again //Sewa-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
problems yet again //Sewa-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
problems yet again //Sewa-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
problems yet again //Sewa-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
problems yet again //Sewa-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
problems yet again //Sewa-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
problems yet again //Sewa-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
problems yet again //Sewa-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
problems yet again //Sewa-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
problems yet again //Sewa-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

problems yet again //Sewa-privat//

Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 16:03

s~diskoteket
t~23:30
v~ligegyldigt da det sker inde
o~folk der danser, snakker, drikker osv..
p~stramme sorte jeans, sort stram trøje og miliboots og så har han sine knive nede i støvlerne som ikke kan se dem

_________________________________

endnu en lang dag var ved at slutte. mange var på vej i byen, mens andre allerede var i byen. Der var mange inde på diskoteket, måske var det fordi der var weekend? tja det kunne tænkes. Mange af pigerne havde selvfølgelig deres luderagtige tøj på for at se om de kunne score en dreng der var dum nok til at falde for dem. Der var mange der prøvede den unge mand der sad ovre i et hjørne alene, men dog så han ud til at være ligeglad. Hans navn var Shiro og han var dæmon, endda mørkedæmon. Denne aften skulle nok blive sjov, for Shiro vidste hvor de havde bagrummet hvor mange af de unge gik ind for at.... JA..... Shiro har vógså været der inde, men ikke af den gund, det var for at myrde en der var lige lovlig pigeglad og mange af pigerne kom over og klagede til Shiro hver gang, så skulle han da nok gøre noget. Det var ikke fordi han var pigernes ven, de kunne jo også myrdes, voldtages eller noget lignende. Shiro så ud på alle de uvidende mennesker på dansegulvet " det her bliver sjovt" sagde han stille og mørkelagde hele diskoteket. Der var ikke fordi at strømmen gik, men fordi han brugte sine kræfter. Han kunne sagtens se. Shiro rejste sig og gik ud på dansegulvet for at lave lidt sjov med nogle af pigerne der så mest luderagtige ud. Shero tog fat en en piges hånd og trak hende med over til et bord, lænede hende forover, spredte hendes ben " Er du klar?" spurgte han lokkende og trak hendes trusser til siden. idet han åbnede sine bukser mærkede han en hånd på hans skulder, Shiro skubbe personen væk og vendte tilbage til pigen og...Ja... Da han var færdig gik han over på sin plads igen og fik lyset til at komme tilbage. han så på den pige han havde gjort det med, hun så totalt afslappet ud og så over på Shiro med et frækt smil, som om hun vidste det var ham, hvilket hun ikke gjorde, men mange ville gerne havde Shiro, men han ville ikke have dem. Det eneste der var i hans hoved var at myrde og at voldtage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 16:45

Der gruppe piger kom inden, de fniste og begyndte at gå over forbi en række bordere på den modsætte side af dansegulvet fra ham, en af borderne de gik forbi var en sofaen som gik rundt om et firekanten bord, i en af hjørne halv lå en unge pige, som ligne en som var få ung til at være herinden, især at på hendes lår sad en bamse med ansigt mod hende, En af pigerne kiggede ned på hende og lod en albuen inden i siden på sin veninde der sagde "Hvad?" pigen pege ned på Sewa og de grinede sammen "Lad os!" der øjne så snobbede på hende...
"Hey lille ven, hvad laver de her taber" veninde gentog "Taber" efter sin veninde, de grinede så hånligt... iSewa havde ikke kiggede op i nu og hendes ansigt havde været dække "Ønske mig, sagde de noget" sagde hun med en kold og rolige stemme, Pigene bliv vred "Ja Taber vi snakker til dig" der stemmer var tydelig vred..
Men sewa sukkede bære "Pas på lille frøken , leg ikke med det ukendt" nu vendt hun ansigt mod dem og de fik store øjne, og åbne mund , den før uskyldig lille pige som ligne et barn, vidste sig at være en sand skænhed med smukke dybe øjne og kyslige røde læber, hun så mere kvindelig ud end dem, da hun havde siddet som hun gjorder kunne man ikke se hendes figur.
de begyndte at gå væk fra hende og var vildt flov, et lille smil kom frem på de smukke læber og hun vendte blikkede mod bamsen igen og en mand sagde og kiggede tilfreds, hun virkede så uskyldig og nem at nar, han havde dog ikke hørte hende ord og stemme kun hendes ansigt.

//påklædning: http://sewablack.skysite.dk/?side=99&sti=skysite.dk/sewablack/billeder/446120645_c5cf2d704f.jpg //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 18:06

Shiro så sig omkring og lagde mærke til de tøser der var ovre ved en anden tøs som så temmelig ung ud han rejste sig igen og gik over til dem " Undskyld mig 2 små tøser, men i er ikke ligefrem de kønneste jeg har set iaften, men hvis i følger med kan jeg klare jeres problem" saged han og tog om de tøser der havde hakket ned på den anden " Med glæde Shiro" sagde de to tøser og tog om ham. De fulgte efter ham ind i det lokale der skete de mest frygtelige ting, voldtægter og mord, plus meget mere. Shiro var der ikke for at voldtage disse tøser, men for at hakke ned på dem som de gjorde ved hende den anden. " Lad mig se, hvor skal vi starte" sagde han og grinte koldt " Jo piger smid jeres tøj" sagde han og ventede på dem, efter lidt tid stod pigerne nøgne. Shiro trak en af hans knive og lavede et kors på deres ryg " Eij hovsa, det er jeg ked af" sagde han og slikkede kniven ren for blod, satte den på plads i hans støvler og gik ud af døren. Shiro gik over til den tøs som de havde hakket på " Nu generer de dig ikke mere" sagde han og nikkede og gik derefter over på sin plads

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 19:13

Sewa lod blikkede falde på dæmon som blandende sig, hun havde enligt klart det, men lod ham stadig... Da ham kom tilbage vendte hun ikke ansigt mod ham, "Jeg kunne godt klar dem selv sir og de gik mig ikke på" hun lod ham hørte dette inden han gik over til sin plads før...
Hun lå halv ned i sofaen, men benene oppe og bukkede så hendes bamse kunne ligge der, en ung fyr lagde hovedet over skædet og så mod hende "Hej smukke, må jeg sætte mig ved dig", Hun vendt blikkede mod den unge fyr "Sæt dem bare sir" sagde hun mens i tankerne gik *SÅ der aftensmad* hun lod og legende med bamsen hænder, men den unge mand sætte sig ved hendes ryg og lagde sit hovede over hendes... hans fejl ...
hun vendt nu øjne lige mod hans "hvad så smukke" han stank af alkohol og lagde sine læber rame hende, hun hvade dog fanget hans krop.. da han igen flyttede sig, var han klart til at tage hende med op og tag hendes uskyldighed troede han ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Tors 20 Jan 2011 - 12:12

Shiro så på pigen, men ignorerede hvad hun sagde. En ung fyr kom over til hende " dette bliver sjovt" sagde han stille for sig selv, idet der kom en kvinde over til ham " Godaften hr" sagde hun med en stille stemme og så på Shiro " Godaften" sagde han koldt og så på kvinden, som havde sat sig op af ham. * For meget parfume scorer hun mig ikke på* tænkte han idet han kunne lugte hendes parfume, men han regnede heller ikke med at score i aften. Han skulle bare have noget alkohol og så måske lidt blod, men han vidste ikke fra hvem, men denne kvinde der havde sat sig ved ham ville være fint. Shiro lagde armen om hende " hvad laver du her unge dame ?" sagde han og smilte svagt til hende " Jeg kunne bare ikke holde til at danse mere og så så jeg dig og tænkte at du m åske ville snakke" svarede kvinden tilbage * snakke... Yeah right* tænkte han og så på hende. Hvis der var noget shiro havde brug for lige nu var det blod, hvilket denne unge kvinde havde rigeligt af, men om han fik taget sig sammen ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 13:12

Sewa lod sig sætte over den fyren lår som hun havde valgt, som sin aftensmad eller noget af den, hun smilede og lod blikkede og sine læber ned mod hans hals, den fyre hun var igen med ligne en som havde stor nydelse af dette, hun havd sæt tænderne i ham og suge nu hans varme livsblod ud af ham, han vil dog ikke dø, få mange mennesker til det.
hun slap og lod sin tung glide over de to huler ihans hud så de healede, men manden var besvimmet, ikke af blodmangle men ad nydelse, han kunn vis ikke holde til det tænkt hun og kom til at små grinede
hun svinge bene over og sætte sig op, hun vendte nu blikkede rundt, da hun havde fået mad, havde hun igen energi til kroppen, "Hm" sagde hun og så mod dæmon hun havde mødt tidligere, "Lad og morer os!" sagde hun og gik hen til det bord han sad og snakke med et menneske kvinde, hun starte skuespillet "Åh, så det her jeg finder dig i armene på en fremmede kvinde, du skulle skamme dig virkelige, og så efterlader du mig derhjemme" kvinde var tydeligt overbevis at hendes ord, så hun troede på det uskyldig barn og hendes overnaturlig charmende, Menneskede flyttede sig fra ham og undskylde til Sewa og gik , da hun var gået så hun undernede efter hende "Nogle mennesker er virkelig godtroende ikke sandt" hun vendt blikke mod dæmon shiro

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2011 - 19:01

Han så på hende med et koldt smil * Forpulede kvindemenneske* tænkte han uden at tænke over hun var vampyr og måske kunne læse hans tanker " Jo.. Det er de vel" sagde han og så efter kvinden som hun havde fået til at gå. Han så på vampyren " Hvad vil du her?" sagde han og lænede sig tilbage i den sofa han sad i, det var nu ikke fordi han ikke ville have hende her, men hun havde lige fået hans måltid til at gå fra ham, hvilket ikke var det smarteste når han var i det humør han nu var i. " Hør her unge dame " sagde han og rejste sig og hamrede hånden strengt ned i bordet " Jeg er her ikke for at være sammen med et barn som dig" sagde han og begyndte at gå væk fra hende * KVINDER!* tænkte han og gik op i baren " Bartender det sædvanelige" sagde han og så efter om han nu fik det han skulle. Shiro's sædvanelige drink var blod hvilket han havde fået. " Tak" sagde han og så ud på danse gulvet og fik øje på den kvinde han han havde snakket med tidligere inden vampyren brød ind og ødelagde det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2011 - 21:42

hun små grinede, hun lagde hovedet på skrå "Barn" gentog hun og så hans vred , hun kunne ikke lad være med at more sig over ham, hun smilede så tilbage "gengæld for at tag mit måltid fra mig" sagde hun og så mod ham med et lidt skummel blik "og måske skal de passe på deres tanker!" hun bevægede sin mund så han kunne se hun sagde HR. DÆMON

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2011 - 21:57

Han så på hende " Skulle jeg? Jamen så er det jo godt jeg er imun overfor tankelæsning hva min kære" sagde han og smilte kkævt til hende, dog var det ikke med sin gode vilje han smilte til hende, men nu da det var gjort kunne han lige så godt finde et andet bytte og se om han kunne få det for sig selv, men det blev svært når man har en vampyr i røven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 16:59

Hun så mod ham med rolige øjne "Tja, så meget ved jeg dog de er sir" sagde hun til hun ikke kunne læse hans tanker "Betyder ikke jeg kan aflæse deres ansigt" hun prikkede hans kind, hun havde iskolde hænder og de fortalt hurtigt hvad hun var, en vampyr og en som bliv underholdet af andres vred og opførelse, hun gik to skridt baglæns og tog sin figner til sig igen.
"Måske skulle jeg glemme mit mad og bare hængen omkring dig i aften" sagde hun med en rolige tone, men den var tydelig at høre hvad hun var udpå. at går ham på ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

problems yet again //Sewa-privat// Empty Sv: problems yet again //Sewa-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum