Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Chatille and more - the true story! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Chatille and more - the true story! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Chatille and more - the true story! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Chatille and more - the true story! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Chatille and more - the true story! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Chatille and more - the true story! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Chatille and more - the true story! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Chatille and more - the true story! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Chatille and more - the true story! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Chatille and more - the true story! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Chatille and more - the true story!

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Chatille and more - the true story! Empty Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:12

Heeey people på Vie la Mort ! n___n Det er miiig ! 8D Som i fleste nok IKKE kender xD
Nu tænkte jeg bare lige, at når så mange andre har lavet en irl ting, så vil jeg da også :D

Let's start with the boring facts x3


Navn: Carina Viborg (I får ikke mit mellemnavn, fy bab ! O__O)
Alder: 17 - 4. November 1992 8D
Bosted: Bornholm, buhu, omg ? O_o'
Familie: Jeg ser mig selv som faderløs, fordi han bare forlod os ( mig og min storesøster) for to måneder siden, og knap nok vil gå med til, at betale min søster nogle penge hver måned for at beholde mig >_> Momse har ikke plads til mig, men vi har da stadig kontakt 8D
Dyr: Erh ja, søsters kæreste har en blanding af en schæfer og en collie, og så har søster en chihuahua ! 8D Og vi har en kat, som hedder Bent Kælling xD Og hun er graviii-id n__n
Status: Single - In love
Beskæftigelse: Går ikke i skole for tiden, for droppede ud af gym i januar, og.. ja har heller intet arbejde, for kan ikke tage mig sammen til at søge o__O' bwarh
Hobbies: At tegne, synge, skrive, danse rundt i undertøøøj xD Lægge makeup :3


Personlighed: Ærlig talt, så er det lettere at finde ud af, ved bare at skrive med mig >_< men erhm, det kan vel svinge lidt :b Men jeg er næsten altid sådan rimelig skør-crazy :3 Dog næsten aldrig overfor kedelige folk, og folk der ikke sender smileys! Kan ikke skriive med folk, der ikke sender smileys, får virkelig SPAT ! O___O
Urrhm, jeg er følsom, genert (irl, url kan jeg bare skrive løs med folk xD ), hyper, underlig, sceneskræk'et, hvis det ord findes ? xD Det gør det nu n__n Tillægsordsopfinder ftw !
Altså, i må ellers selv finde ud af det o_O
Og tilføjelse , kan være en smuuuule pervers n___n'

Udseende:
Det gider jeg faktisk ikke beskrive ? xD Og gider ikke sætte billeder ind, så i får bare links til sider, hvor der er billeder af mig :3

http://vampirebatkitten.deviantart.com/

Min DA, både med billeder af mig og nogle af mine tegninger :3

http://vampirefreaks.com/VampireBatKitten

VF, ved ikke om man kan se profiler, hvis man ikke selv er logget ind, men well, I'll try it anyways :b

Ellers så er der jo også Facebook, men hvis i tilføjer mig, så må I gerne lige sige det først, okaaaay ? :3

Btw, lige for tiden hedder jeg Mutant Ko til 'mellemnavn' på face, så kan I i hvert fald finde mig x'D


Karakterer:

Chatille - Ilddæmon - stripper - fascineret af spøgelser og efterlivet - tror på kærlighed

Libertine - ånd - er meget stille og for sig selv - kan godt lide at synge

Lyndeen - alf - kan ændre størrelse woo 8D - er meget temperamentfuld xD


Det var vist alt, eller så spørg bare, jeg bider kun hvis I kan lide det n___n <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:19

Tilføjelse til hobbies : At være kreativ ! xD - prøve på det i hvert fald o__O'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:15

n____n weee min egen lille Carina fik lavet en irl ting ting :3
meeeget underholdende må jeg sige xD og jeg troede da du skrev det der med dyr at du sagde at Mike var en blanding mellem en schæfer og en collie xD!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:19

Fedt du har deviantart! Det har jeg også! Min hedder HalloweenHolidayDoor :)
Watcher du mig, watcher jeg dig?
Btw, så er jeg også en pige irl, bare for at få det på plads xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:21

wee jeg har også deviantart profil 8D
Hedder Miuecookies o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:26

Nice. Den må jeg da lige kigge på :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:38

fedt x3 du har nogle fede ting på din selvom det ikke er særlig meget! o.o men det er stadig godt :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:41

Hehe.. jeg startede også for kort tid siden :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:47

samme x'3 men jeg havde en masse ting liggende som jeg kunne putte ind ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:59

Osse mig, men min scanner gider ikke arbejde med mig, så jeg tager et billede og maler det elektronisk. Det tager flere timer at få gjort xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:00

Oh sheet O__o''' kan jeg godt se ikke er særlig fedt xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:02

Halli hallo og LIGE et øjeblik !! >___< Ikke holde samtaler i min tråd uden miig !! D: xDD

Okay Slend, I watcher you 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:03

eeej det må du undskyld! xD
og må jeg godt begynde at kalde Mike en hund nu!? 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:09

Jeps.. så indtil da må jeg jo gøre sådan, indtil jeg finder cden til min scanner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:10

hmm har du ikke et godt kamera du kan tage billeder af dine ting med? o:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:14

Niks. Bruger normalt min mobil xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:16

Joo bare kald ham en hund, det må du om x'D

Jeg plejer at tage med mit cam, for når jeg tager med mobilen, så plejer det absolut at være om aftenen, så kommer der en stor lys plet lige midt på papiret x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:17

gør jeg også xD har lige fået en mobil med 8.1 mgp kamera :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:18

Samme x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:19

vi har jo samme mobil din nørd! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:21

:P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:23

Jeg er ingen nørd nå !!! D::

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:25

Der er ikke noget i vejen med at være liiidt nørd xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:26

Jo O.o du er faktisk xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:27

Hvorfor er JEG en nørd ? xD

Men yaa, nørder er faktisk ret søde 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chatille and more - the true story! Empty Sv: Chatille and more - the true story!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum