Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 7:54

Nu er der efterhånden sket en hel del her inde på Vie La Mort. Mange nye forandringer er trådt i kraft og vi spiller nu i en helt ny verden, med slaver, jægere og intet sted at kunne kalde sit eget. Vores hersker er ond og brutal, men så er spørgsmålet bare: Ved I det??

Hvis i ved det, hvorfor sker der så ikke noget? Hvordan kan det så være at i bare fortsætter jeres små lege med ”far, mor og børn” når nu i ved at verden altså ikke er så sikker mere? Er det fordi i ikke gider? Fordi i ikke orker at gå ind og læse om alle de ting som sker omkring jeres karakterer på Vie? Hvorfor sker der ikke noget?!
Di Admins og Di hjælpe admins har sat event på event i gang og der er da også nogle få som deltager men resten sidder bare tilbage og venter på…. Venter på hvad?? Hvad er det i venter på Di Morga? Hvad er det, alle jer bag karaktererne sidder og nøler efter?
Jeg har gået med disse spørgsmål længe men har ikke sagt noget da det jo på sin vis ikke kommer mig ved.. men på den anden side så gør det altså, for det at i bare sidder og fortsætter i samme bane som i altid har gjort og ikke tager hensyn til alt det arbejde som vores Admins har lagt i siden og alt det der er sket.. ØDELÆGGER fuldstændig pointen og spillet for alle os andre som gerne vil spille på de forandringer som er indtruffet efter at Ma’lakel er kommet til magten.
Det er frustrerende og dybt skuffende at alle dem som ikke deltager kun ser ud til at have ”mig, mig, mig” I hovedet når de tænker på hvad og hvordan de vil spille. ”hvis det ikke kommer min karakter til gode så vil jeg altså ikke”-mentaliteten er ved at dræbe det hele! Ved at kvæle alt det som Faith, Clash, Ma’lakel, Ahngel og Kilia har arbejdet på at få op at stå! Det er respektløst og det er demotiverende!
Kan i da ikke se at i langsomt dræber spillet på siden? Fordi at det bliver for ensformigt!

Hvis i ikke ved det: hvorfor gør i så ikke det?!
Er I blinde? Døve måske? Og hvis det er tilfældet, hva laver i så her inde?? Der har været bannere, opslag, annoncer og reklamer for alt det der er sket og kommer til at ske og alligevel ANER i ikke hvad der sker omkring jer? Come on! Kom nu ind i kampen venner! I er vel for fanden da ikke helt tabt bag en vogn… eller hvad? Er det fordi at det er for meget at læse? Hvad er det der gør at i bare lade fuldstændig være med at spille på alt det gode som Admins har smidt til os?! Hva er der i vejen med jer?!

Jeg synes at det er nedværdigende at når folk prøver at sætte noget i gang, som for eksempel Lucas og hans Vampyr emne, så vil folk gerne være med, men I har mere travlt med at snakke om jer selv og få fokus over på jeres karakter end på at spille på det som emnet egentlig handlede om!

Nu er det ikke for at disse nogle men jeg tager bare et eksempel på noget som overhovedet ikke havde nogen relevans for det emne som fx dette citater:

Sophia: ”Erhem.. Jeg bedte selv om at komme ind til racen og fik mig så en far som ville lære mig mere om tingene... Men vi så bare ikke hinanden så meget som planlagt..."

Hva skulle det til for? Hvorfor var det relevant? Var der overhovedet NOGEN som havde spurgt til noget som kunne havde det her svar som interesse?? NEJ! Så hvad laver det der?? C’mon people… tag jer nu lige lidt sammen! Det der er jo fuldstændig og aldeles taktløst! Jeg ved godt at alle ikke er lige gode til det der med at Rp’e og poste,,, men det betyder ikke at man skal poste sådan noget ligegyldigt pis inde i et emne som egentlig havde meget potentiale og kunne have haft historisk betydning for hele Vie La Mort.. men det virker som om at i alle sammen (med undtagelse af nogle få) bare er fuldstændig og aldeles ligeglade med hvad der foregår om ørene på jer! Og det er usmageligt og uacceptabelt at I ikke i det mindste prøver at indrette jer efter den nye verden vi spiller i! og det er endnu mere uacceptabelt at i går ind i et emne som kunne have været stort, og splitter det af ved ikke at samle jer om det det hele handler om! Dem som gik med ind i emnet… hah! Der var jo stort set ingen, INGEN der gjorde NOGET SOM HELST for at det skulle kunne komme op at køre (igen med undtagelse af de få som rent faktisk gjorde noget) I sad bare og ventede på at nogle andre skulle få det til at ske, og så er det, mine damer og herre at der bare ikke kommer til at ske noget!
I bliver nød til at tage jer selv lidt sammen og stramme tøjlerne! For ellers så dør Vie La Mort altså. Så kommer der ikke flere plots, ingen events, ingen nye spændende udfordringer som I kan få lov at spille på.
Men det er måske også det i vil? Have en død side hvor der bare sker det samme dag ud og dag ind. Hvor alle emnerne ligner hinanden og hvor der stort set ingen variationer er i dagligdagen??
Kom nu for helvede da ind i kampen venner… I har for fanden da vel en lille smule forstand i hovedet.. eller hvad?

Det kan godt være at jeg fornærmer nogen nu. Men det er altså sådan at jeg oplever tingene.. og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste.
Jeg er ikke en Admin, og jeg får da sikkert også at vide at jeg ikke har ret til at udtale mig sådan her. Men I er altså nogle sløve pader! Hele bundet! Og det er så meget for dårligt at INGEN AF JER gør noget aktivt for at støtte op omkring de ting som vores kære Admins laver og arrangere for jer!

SÅ VÅGN NU OP FOR SATAN!!
Og se så at få taget jer lidt sammen!
I dør ikke af det… det vil jeg næsten love jer -_-”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 10:19

Det er vildt fedt at der faktisk er nogle der kan se det! Altså, hvis man nu hentyder til det der citat, så har du jo egentlig ret i at det var en liggyldighed der skulle få opmærksomheden på spillerens karakter: Ikke for at træde på det, men jeg ser sådan på det at ALT hvad Daktarian lige har skrevet, er fuldstændig korrekt antaget.

Hvor spillergejsten er henne? Tjaaa, jeg må sige jeg har kigget en del her og der, men endnu har et emne omhandlende fuldstændigt det kaotiske land vi befinder os i... Ikke ladet sig vise endnu, nogle kommer sikkert da de lige er startet, nogle kommer bare aldrig til at indleve sig i det.. Jeg ved ikke, men jeg vil helt og holdent give Daktarian ret i det.. Det er respektløst at pisse på de events og spændende plots der er blevet arrangeret, endda for vores skyld!

Men som sagt, jeg støtter hvad han siger 100 %. Lad dog gejsten til at indleve sig i de forfærdelige ting der sker, stige til nye højder, så Vie La Mort endnu engang bliver spændende at rpg'e i! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 10:48

Det er nok ikke alle som vil deltage i det.. med at der er kommet slaver.. jægere.. og en nye hersker.. vi skal tænke på at mange har forskellige meninger som skal tages i kræft og accepteres..

jeg er fx en af de personer som ikke går ind for herskeren, Malakel eller modstandsbevægelsen, Heath går sin egen vej og skaber sine egne fjender, og jeg vil personligt sige at det er i orden hvis man går meget op i sin karakter, hvis man ikke gjorde det, ville nogen så alligevel emne med en? Det tror jeg ikke... folk vil jo gerne vide lidt om ens karakter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 10:57

Må ærligt indrømme at jeg tabte lysten til at fortsætte mit oprør, grundet den manglende lyst fra alle andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 10:59

<3
Daktarian, tak! Hvor blev jeg glad da jeg læste emnet, jeg er så enig, og har også selv tænkt på hvor irriterende det er, at der er så meget karakterfokus vs. Plotfokus. (Jeg havde bare overhovedet ikke nosserne til at skrive det offenligt. Respekt til dig.)
Jeg mener at det er et rigtigt godt initiativ fra spillernes side, at man vælger at skabe små plots, som man selv kan udvikle sig og spille på, men det er bare desværre også tit at de ikke stemmer så overens med stemningen, historien, plottet og følelserne i Vie la Mort. Men jeg er rigtig glad for at der endelig er en der har taget sig tid til at sætte sig ned og påpege det, uden at lægge skjul på meningerne. Det er lidt hårdt skrevet, men det er jo sandt alt sammen-. (Hvis man spørger mig).
Jeg tænker at selve spillerplotsne og Vie-plotsne bare lige skal spores ind på den samme bane, hvilket vil sige, at spillerplotsne sagtens kan køre, hvis man bare husker hvor man er, og hvad der sker i området. Fair nok at lave sine egne plots, forfatterfriheden længe leve, men alting er bare ikke 100% frit, som f.eks. stedet og historien bag.
Men selvfølgelig skal man have lov til at ytre sig og udvikle sig som karakter, ellers bliver det jo ikke sjovt, man skal nok bare lige huske tiderne.

- Amylia

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 11:00

Og det er ikke spor sjovt at begynde et oprør, som Lucas, hvis ingen andre har lysten eller gejsten til at GIDE rode sin karakter i lidt snavs, fordi den risikere at blive en (smule) skadet.. ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Scars Søn 16 Jan 2011 - 11:42

Jeg er desværre tilbøjelig til at give dig ret, jeg lavede selv en ny modatands bevægelse med en tidligere karakter (Samuel hvis nogen kan huske ham), men jeg oplevede også en forfærdelig blødsødenhed, man er sgu nød til at ofre lidt for at komme nogen vejen.

Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 11:44

Nemlig, men jeg siger ikke at i SKAL have brækkede ribben eller afskåret arme/ben, jeg beder jer bare komme ind i kampen og få lidt snavs mellem neglene ^^' Helt ærligt, hvad sjov er der i en kaos by med beboere der ikke tør kæmpe?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Scars Søn 16 Jan 2011 - 11:50

JA!... So here we go again XD Er der nogen der vil være med til at vælte Mala af pinden, hvis det sker åbner det og en hel ny mulighed for borgerkrig når man ikke kan finde ud af hvem der så skal styre.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 12:16

Yaaah.. jeg har selv prøvet at få folk igang, da jeg selv lavede min oprørsgruppe da Zane var på magten (Til dem som måske ikke var på siden på det tidspunkt)..

Og jeg er også træt af, at så mange folk fravælger at sige, at dette som sker på siden rager ikke mig, jeg gør bare som det passer mig Oo der er kun få som der egentlig sådan virkelig går op i det, og det er selvfølgelig virkelig kedeligt..

Så thumps up for dit indlæg.. Så hvis vi bare kunne få det ud til alle her på siden, ville vi straks for en meget federe side, med et plots der faktisk holder. Og selvfølgelig burde vi admins måske tage hånd omkring det. Men så igen, hvor mange ville lytte til os, når vi sender en fællesbesked ud til alle, at nu er det sådan og sådan... >.< bare næsten ingen.. eller det er min opfattelse af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 12:30

- Jeg har også på fornemmelsen at selve dette emne ikke engang er noget som størstedelen af sidens brugere kigger på Jeg tænker at de flest eikke rigtig interesserer sig på sådan et plan, at de gider tage sig sammen og kigge under nyheder osv. Så måske ville er fælles besked til brugerne være en god idé? Over PM igennem en admin eller lign. ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 14:23

Tusind tak for alt jeres respons. Jeg er glad for at se at jeg ikke er den eneste som synes at det er for galt.

Hvad angår Karakter frihed, så ja, den er der da og man skal kunne udvikle sin karakter, men selv hvis man går sine egne vejne, er man nød til at spille på og tage hensyn til alle de nye foranstaltninger som er indtruffet i den verden ens karakter lever i.

Amylia:
Det er en rigtig god ide og jeg har også tænkt over en fælles besked over PM. jeg sad faktisk det meste af natten i går, og tidlig morgen for at tilføje alle til den samme besked. men min browser crashede og så skulle jeg starte forfra.. på det tidspunkt var klokken 07.30 så jeg orkede ikke at starte forfra. men ja, jeg tror også at stoørstedelen ikke får læst dette, så når jeg regner med, inden for nærmeste tid at smide det rundt til alle de andre medlemmer.

Når det så er sagt, så vil jeg lige gøre opmærksom på at når jeg gør det, så er der nogen af jer som har skrevet her inde som jo også vil få den, men det er kun fordi at der er så mange medlemmer og det er svært at huske hvem der har været inde at læse og ikke. så det håber jeg at folk vil have lidt overbærenhed med.

Faith:
- jeg kan virkelig godt forstå det og det er da også derfor at jeg lavede dette indlæg. for jeg synes virkelig bare ikke at det er iorden længere.

Lucas:
- selvfølgelig gjorde du det. det ville jeg også havde gjort, hvis det havde været mig. Det var demotiverende og frustrærende at læse de andres posts. Men jeg synes at du skal vide at det var en fed ide, og at det havde stor potentiale. Thumbs up for that, man!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 16 Jan 2011 - 18:35

*Løber ind fra sidelinjen, og svinger armene omkring Dak!!*

Man, hvor er jeg lettet!
- Jeg er virkelig glad for at det her kom ud i luften. Faktisk har jeg gået og troet at det hele var min skyld, at der ikke var særlig meget spil omkring det som vi havde lavet, og tænkt over om jeg er en for sød hersker, om jeg gør noget galt.. om det er mig der burde forbedre noget!
Og det er en lettelse at se at det ikke er mig der er kedelig og ubrugelig. Jeg ved godt at jeg afviser nogle, og ikke svare på nogle emner, men det er simpelthen udelukkende på grund af det du siger: folk fanger ikke at Ma'lakel ikke er en hygge onkel, der vil sludre i parken. Han dræber altså engle hvis han kommer tæt på dem :/ Og behandler resten udover sin egen rase som affald.
Det er virkelig frustrerende at spille bad guy, når der slet ingen modstand er!

Scars: - Jeg er ked af at du gik fra Samuel xD for mig, Vlad og Lucinde var faktisk i gang med at lave noget der netop omhandlede Samuel. No hard feelings, and i totally get why you dumped him since no one took it all seriously.

Udover det vil jeg gerne sige:
SÅ KOM DOG FOR HELVEDE MED LIDT MODSTAND!!!
- Jeg mener, det her er jo det ultimative happy-land for onde karakterer, eller egoistiske neutrale personer. Der må da være nogle gode personer på Vie der har lyst til at ændre på tingene, og som ikke bare siger:
,, Jeg vil ikke indblandes, jeg har mine egne problemer!" <-- det er en træls attitude..
Man kan heller ikke idag sige: jeg benægter at der findes en penge krise, jeg benægter at SU'en bliver vold meget skæret ned, det findes ikke i min verden.
Spørgsmål, hvis en baby bliver flænset foran fjæset på dig, vil du ligeså sætte klapper for øjnene?! ... Og bare lade som ingenting.
Det er dybt frustrerende at der er nogle der ikke vil spille på at der altså ikke er noget der hedder en biograf tur mere! Det hedder: bevæg dig ud af dit hjem, og du kan se en film hvor imps og andre dæmoner konstant hopper ind foran skærmen, du kan blive vold tævet med et bat af en eller anden psykotisk bande, eller du kan være heldig at gemme dig i skyggerne godt nok, til at ingen vil lægge mærke til dig.
Det er sådan vores samfund fungere... der er ingen lov, ingen tryghed, der er intet! Med mindre du er medlem af en bande, eller en organisation der kan passe på dig, og de fleste af disse ville være under Ma'lakel, med mindre der er nogle der vil sige ,, STOP!" og danne sig en gruppe der forsvare hinanden.
Der er åben krig i Di Morga by.. >__>.. stedet er lovløs for gods sake. Der kan komme en slave jæger anytime, og banke dig bevidstløs og næste gang du vågner er du nøgen, og lænket i et bur, og skal sælges til højest bydende!
- Jeg går bare og venter på at folk banker i bordet og siger: Nej tak!

Så kom nu!.. Try to kick my fucking ass Dx!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 18:43

Jeg vil nu sige at Kimmy slet ikke er kommet i gang med spillet og derfor kan jeg jo ikke gøre noget ved det, men lige så snart Kimmy kommer ind i spillet skal hun nok se på det hele :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 19:24

Jeg har lige læst det igennem og jeg er helt enlig med dig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Jay Wu Man 17 Jan 2011 - 6:41

Og efter at have læst det hele igennem, sætter jeg mig ned på mine grædende knæ og griner som en sindssyg med tårerne ned af øjnene!

HOLD KÆFT HVOR ER DET GODT?!
Selvom jeg ikke selv er så meget på trods for jeg er admin, har det måske også lidt at gøre med at jeg tænker, at brugerne er kinda ligeglade, og jeg i hvertfald.. har oplevet at skulle skrive med mange af de samme personer hvor der bare ikke skete en skid, jeg sad der og ventede på et eller andet, en fact der gjorde jeg kunne slå imod denne anden character, smadre den, voldtage hvad fanden der ellers var at gøre. Men Clash er neutral, derfor går han stadig ikke ind for modstands bevægelse, men på den anden side op imod selveste Lucifer. OG DER! mine kærer venner, kan der skabes et allerhelveds godt plot for hele Di Morga!

Se det for jer! : DI MORGA PÅ SIN GANG MOD DOMMEDAG, JORDSKÆLV, TRUENDE ORKANER, TORNADOER, TOTAL ØDELÆGGELSE!

Jeg ville have snakket med de andre admins om det, men jeg syntes på en måde slet ikke der var noget at snakke om da de fleste bare er kold i røven over for det og tænker; *underlig stemme* Naah, jeg lister op i det her træ... også sker der mig ikke noget...!

Det er sjusk! og det er ikke engang ordet, ja jeg er os fandens doven, men på trods af det laver jeg os noget, og selvom jeg sådan set kun sørger for layouts så har det også en vigtig betydning! Og selv igennem det har jeg fundet utrolig mange gode idéer som også skal tages op, men så igen, hvor sjovt vil det være at tage det op når ingen gider?!


Vi kunne lige så godt sætte Vie La Mort på en ferie, og kun halvdelen af brugerne ville opdage hvorfor, da de tjekker, facebook, nyhederne, gossip og kan kontakte adminsne men resten af halvdelen klør sig bare i røven og tænker, "Hov sa... der er sket noget, det må være en fejl det må jeg sq ordne vi skriver til admins og siger der er fejl på siden..." MEN NEJ! I ER DOVNE UTILGIVELIGE SLØVPADDER DER ØDELÆGGER VORES VÆRK! ET VÆRK DER SNART HAR STÅET PÅ I ET ÅR! OG DET HAR STÅET PÅ LÆNGE DET HER!
Det er lige før jeg har lyst til at lægge emnet ind på Nyhedder så alle kan se det, men hvad pokker nytter det når folk bare går siden igennem med spoleren og ned til chatten, eller går ind og ser hvilke emner der er blevet besvaret. SJUSK SJUSK SJUSK!!!! Jeg kan ikke komme på et bedre ord, jeg er skuffet til det inderste over jeres sløvhed, skuffet over i ødelægger et værk der har taget så lang tid for alle dem som rent faktisk har sat sig ind i denne side!
HVIS JEG IKKE KAN SIGE DET BEDRE SELV HAVDE JEG FANDME TAGET SAMME STILLING SOM HAM!
Det er så dybt skuffende, utilgiveligt at i bare klør jer i røven når vi lægger en masse idéer ind, at i bare siger som feks. en af de andre brugere der kritiserede den franske hær, yea fair nok det må han godt, men at i holder jer væk pågrund af det og slet ikke træder i kraft er nok det der er mest skuffende! DER VAR UTROLIG få der gik med ind til det. Ja jeg havde nogle emner med Avery, men jeg vil fandme os sige at det var nogle sjuskede emner, det var nogen gange som om min modstander levede i et paradis og slet ikke fornemmede den truende tilstedeværelse den var havnet i. SJUSK siger jeg jer, og jeg kan blive ved med at sige det, for det kraftdemde for dårligt at vores planer skal ødelægges af nogle sløvpadder der ikke gider at læse de ting vi skriver, det kunne jo være at man var med til at gøre noget stort, med til at ændre noget, men nej man sidder tilbage og tænker, det er ikke mig der skal gøre noget, min character skal leve i et paradis og ikke have nogen problemer alt omkring ham kan rende ham jeg vil bare have ham en luder...
også er der bare intet spil overhovedet! traveligt, fuldstændig alt ødelæggende som i er!
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Man 17 Jan 2011 - 6:57

*dør* .__o'..
Jamen velkommen tilbage til Clash da? xD *klapper nervøst...* ._. dont hit me...

..
Men som alle de andre..
Vi har brug for plots! Og jeg må selv sige, jeg er kommet til det punkt, hvor jeg har lyst til at smide alle dem ud, som egentlig bare er her, fordi de vil emne med nogle bestemte personer, og lade dem som faktisk virkelig går op i selve denne side med hud og sjæl og vil være en del af den lige meget hvad.
Jeg husker tydelige episoder hvor at der var en som sagde at hun elskede Vie La mort mere end noget andet, og hun brugte hver dag på den. Men hun nægtede at være med til vores kæmpe plot omkring franskmændende, og sagde at det var noget lort og what not. Så sidder man og tænker, hvis man virkelig elskede Vie La Mort så meget, ville man da også være med til de plots som bliver skabt, som gør Vie til det som det er >.>
og ja, måske er der folk som er neutrale og måske er der folk som er imod eller med Ma'lakel. Men der er jo også beviser for, at folk opdigter historier som slet ikke eksistere på selve di morga, og folk som der skaber deres egne historier som var de stadig på Potterskolen!? ALTSÅ HALLO!? Hvad sker der lige? JEG ved virkelig ikke hvordan at vi skal få banket ind i hovederne på folk at vi vil have det som Vie La Mort oprindelig handlede om.. NEMLIG Her er ingen sikre! OG at der så senere hen er kommet nye 'regler' og at der er kommet en ny hersker, må folk bare se som et stort spændende plot. Og jeg synes det er MEGA synd for Lucas at han skulle gøre så meget ud af det, og folk tilmeldte sig, men når så alt kom til alt, var der i grunden ingen som ville gøre noget ud af det..

Der ud over, er der nogle som synes at dette indlæg bliver brugt som at lege admin.. FORHELVEDE FOLK! Styr jer lige, dette er en desperat bruger, som er irriteret over at folk ikke tager jer sammen og lever jer ind i universet. Hvis man ikke har tid til at skulle sætte sig ind i historie og andet... SÅ HAR MAN IKKE TID TIL AT VÆRE PÅ SIDEN!?!? ... -.- sorry.. men jeg kan ikke se hvorfor jeg skal opsumere ting.. som folk alligevel ikke gider at sætte sig ind i, hvis de ikke engang gider at prøve at læse historien for Di Morga.. det er altså bare ris til egen røv >_>' det er min holdning til det, så har jeg altså bedre ting at tage mig til.. so sorry.

Så Denne bruger her, som nogle folk åbenbart ser som prøver at 'lege' admin.. så skal man vide at der står nok hele hjælpeadmin/admin staten bag ham.. så desværre guys: Lyt og lær ik'?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Man 17 Jan 2011 - 10:03

Sådan dak. Du gør det som for siden op. Jeg ville gerne gøre det men mine forældre holder mig nede. Jeg får ikke chancen til at kunne lave det der skal til men vil prøve at lave meget mere nu når jeg også er i skole.

vie skal op med det samme og vis nogen gad at læse det jeg har lavet under kreativitet så finder i ud af hvad jeg har gået og puklet med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Man 17 Jan 2011 - 17:46

..... Puklet........
Puklet med hvad.. om jeg må spørger? >_______>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Man 17 Jan 2011 - 17:49

tjek den der at være kreativ under plots og emner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Man 17 Jan 2011 - 18:02

er det den der hedder a topic for a vampire?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Man 17 Jan 2011 - 18:03

nej under at være kreativ

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Man 17 Jan 2011 - 18:44

Her kan jeg ihvertfald tilfredsstille et par stykker!

- Da samuel åbenbart gav op, besluttede jeg mig for at tage chancen, så kan her sige: Der er et "lille" oprør på vej

Ellers kan jeg godt forstå at Admin'sne går grædende på knæ for Daktarian, da det må være himmelsk med en bruger, der rent faktisk fortæller at Gejsten skal løftes og hierakiet skal der modstand på, sig dog fra! :D Giv jeres karakter snavs under neglende & skab en hel masse spændende plots som vil få os andre til at græde af ren lykke! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Man 17 Jan 2011 - 19:55

som tidligere ejer af Samuel må jeg sige han ikke gav op, men det var andre der gav ham og den gode sag op, jeg orkede ikke at blive ved med at prøve så jeg sente Samuel i glemmekassen... men skulle han blive nødvendig at få tilbage kan han vel genopstå... han blev jo aldrig dræbt o0

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum