Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What is going to happen? - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What is going to happen? - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What is going to happen? - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What is going to happen? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What is going to happen? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What is going to happen? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What is going to happen? - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What is going to happen? - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What is going to happen? - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What is going to happen? - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What is going to happen?

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 17:17

Hun var nu kommet tæt på dem og hviskede koldt "uhm gider i lige, uhm nej glemt det. Jeg er bare ikke vant til sådan noget med røre" hendes tone blev igen varmt, da hun sagde det sidste, men så lidt koldt ud nu. Hvorfor røre de hinanden, hun havde jo slet set det før. Self må de holde meget sammen, men så tæt..

//Helt i orden, venter bare spændt på noget spænde ^^ gøre hvad du vil så emnet kan blive virkelig sjovt ;D//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 17:23

Subaru åbnede hurtigt øjnene da han hørte at det irreterede hende at de var så tætte. "Virkelig?" Spurgte han med det lille smil plantet på sine smalle læber. Han lod sin tunge glide langsomt over Kamuis håndryg og rettede sig så op og så på hende. "Hvad mener du?" Spurgte han dumt og lagde hovedet lidt på skrå mens han så på hende.

Det så slet ikke ud til at irretere Kamui det mindste. Han var vist vandt til den slags behandling?

//Yay :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 17:27

Hun holde vejret lidt og mærkede noget vildt inde i hende. Hun havde lyst til at skille dem ad, men hun kunne da ikke plande sig i deres sager. Hun blev stille, da hun så Subaru slikkede Kamui's hånd. Der overdriv han og en kæmpe vrede steg i hende. Hun trak den usynlige ting. Som om hun tog den ud i det blå. Hun gjorede klar til at går til angreb, det hun havde i hånden var en stor Le.

//Ha ha du er på spanden lige nu XP//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 17:33

Subaru smilte stadig. "Vil du straffe mig, fordi jeg rør ved min bror?" spurgte han og lænede sig op af Kamui. "Du kan godt selv se problemet i det...ikke?" spurgte han med et smil som ikke sagde noget.

Kamui studerede leen uden at blande sig i samtalen. Så bare på, mens han vidste at det ikke ville udvikle sig til noget stort.

//Uuuhh xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 17:35

Hun var helt væk, en anden havde styrret hende "faktisk ja" sagde hun blidt og gik i mod dem og sprang op i luften med armene hevet så hun var klar til at lave et jorskælv *Jord* tænkte hun og ramte fortorvet.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 17:47

Kamui trak Subaru væk fra hende uden så meget som en lyd.
"Ting Chan..." sagde han så roligt og så på hende med sit tomme blik. Hans blik mødte hendes og han rakte en hånd frem mod hende.

//Hmmm... -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 17:50

Hun ramte forstorvet da hun hørte en sige hendes navn. Hun lande blødt på forstorvet med leen og så forskrækket ud og så på de to drenge "Tilgiv mig. Jeg kunne ikke styre mig, da da du slikkede" hun stammede og kunne ikke sige noget som helst. Hun så ned "jeg er bare ikke vant til at se sådan noget. Jeg har glemt alt om det"

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 17:57

Kamui gik stille hen imod hende med Subaru hængende på sig.
"Jeg er vandt til den slags" mumlede Kamui og så på sin bror ud af øjenkrogen. "Han midster tit besindelsen, og så er jeg nød til at være der."

Subaru havde stadig sine fingre flættet ind i Kamuis.
Igen så han helt fredelig ud...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 18:00

hun så på ham "jeg vil bare huske alt det med Kærlighed igen. Hvad det menes og det" sagde hun og mærkede at hun blev jo dummere og dummere. Hende som ikke en gang har prøvet det før..? Gad vide hvordan det føltes.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 18:07

Kamui smilte lidt til hende, men igen forsvandt det hurtigt.
"Sådan en køn pige som dig, skal nok finde kærligheden" smilte han og løftede hendes hoved en anelse ved at sætte en kold, marmor hvid finger under hendes hage.

Subaru trak Kamuis hånd væk fra hende ved at hive i ham. Hvis hun ville have én måtte hun for fanden finde sin egen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 18:18

Hun så væk, det var nu for meget. Der var en der rørte hende.
//skal spise,sees kommer igen//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 18:20

//Skal logge :(//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 23:05

Kamui så ned på Subaru og lagde en hånd på hans kind.
"Slap af, Subaru" Mumlede han varmt og blidt til ham. Han lagde hovedet en smule på skrå, mens et lille varmt smil tegnede sig på hans læber.

Subaru lænede sig op af ham uden at sige noget. Han så på Ting Chan, med et blik der tydeligt sagde "Han er min!"
Det værste i verdenen var når folk rørte hans Kamui! Ingen skulle få lov til det, udover ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 14:35

Hun så på Subaru og vidste med det samme han hadet hende "Subaru, det er ikke min skyld..! Uhm jeg håber på du ikke er sur på mig" sagde hun undskyldne og bukkede. Hun så lidt på Kamui, of forstod ikke hvorfor han rørte hende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 10:12

Subaru svarede hende ikke, men så kun væk.
Kamui smilte lidt mens han så ned på sin bror. "Det er okay..." sagde han roligt. Hans smil forsvandt da han løftede blikket og så på Ting Chan igen.
"Han er bare jaloux..." sagde han. "Det sjældent at det sker."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 21:44

Hun så med store øjne. Jaloux, hvad mon det var. Hun tænkte så det knagede lidt. Ordet 'Jaloux' var som bekendt. Hun lukkede øjnene og kunne huske hvad det bedtyd og så trist på Kamui og Subaru "Ej det må du virkelig undskylde, men jeg gjorede jo ingenting Subaru" sagde hun og bukkede undskyldne "Tilgiv mig" sagde hun men så på Kamui, hun gjorede jo ingenting, det var jo Kamui som rørte hende. Faktisk løftede han kun i hendes hage...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

What is going to happen? - Page 2 Empty Sv: What is going to happen?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum