Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
søden blanke vand Sean(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
søden blanke vand Sean(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
søden blanke vand Sean(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
søden blanke vand Sean(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
søden blanke vand Sean(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
søden blanke vand Sean(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
søden blanke vand Sean(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
søden blanke vand Sean(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
søden blanke vand Sean(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
søden blanke vand Sean(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

søden blanke vand Sean(privat)

Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Gæst Søn 30 Jan 2011 - 20:43

T: 23:00
O: ingen
V: nymåne
S: søen


Jasmin gik ned ved søen. Hun hade være i skoven hele dag og nu ville hun bade lidt i søen, hun lag sig tøj og håndkælde på en busk så un nemt og hurtig kunne får fat i det og får det på igen. men lige nu svømme hun rundt i vandet og vaske sig hun var noget beskidt og snavste, så hun hade brug for et bad hun sang meget stille i mens hun vaske sig i vandet. Hun var endlig ved et være ren igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty Sv: søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Gæst Søn 30 Jan 2011 - 22:16

Sean knækkede den lille gren han havde i hænderne mens han gik mellem træerne omkring søen. Han stoppede op da han hørte plasken og smed grenen væk. Han stilte sig bag nogle træer og så mod søen da han opdagede en badende skikkelse...Han smilte lidt for sig selv og lod en hånd glide gennem sit mørkebrune hår.
På havde han en mørkegrå T-shirt, nogle mørke bukser og bare fødder. Han elskede at have så meget direkte kontakt med jorden som muligt.
Han trådte frem fra sig skjul og gik hen ved siden af hendes tøj, ikke for at tage det, hvorfor vidste han faktisk ikke, han havde bare lyst til at gøre hende opmærksom på hun ikke var alene. Hun virkede...menneskelig? Men måske var der også noget andet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty Sv: søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 11:28

Jasmin hørt en gren knæke. Og så op på breden hun så forskræget ud og tik fat i sit tøj ved siden af ham, og fik det på " hvad laver de belure de mig " sagde Jasmin stille. Hun virke ret bange for ham og ville heldt ikke vendt ryggen til ham, da han virke en smule kold men på en søde måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty Sv: søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 14:44

Han trak på skuldrene
"Det er et frit sted, jeg kunne jo ikke vide om du faktisk gerne ville have man så på dig?" et åndssvagt argument, men alligevel rigtigt, man kunne aldrig vide sig sikker her omkring.
Han så på hende og smilte lidt, gad vide hvor stærk hun var? Hun virkede ikke som den stærkeste, men man kunne jo aldrig vide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty Sv: søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 16:40

" de forskræget mig bare. Ikke andet og tilgiv min hissihed jeg er ikke vred men forskræget " sadge Jasmin stille, Og kom hen til ham hun var en ret smuk pige ned langet sort hår. Hun var meget stille og ret bange for nye mennsker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty Sv: søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 16:42

"aha"svarede han og lagde armene over kors mens han så på hende.
"Okay så? Jeg ville nok have været vred...eller vent, jeg ville ikke, men det var nok den reaktion jeg ville have forventet" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty Sv: søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 16:51

" de er ikke mennske eller elver. Så de må være en Dæmon ikke sandt " sadhe Jasmin, hun rette sig rigtig op så man beder kunne se hende hun var meget anderledes. End ander piger var hun var halvt mennske og halvt elver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty Sv: søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 16:56

Han så lidt på hende og grinte så
"Hvad får dig til at tro det? Har du overvejet hvor mange andre racer der også er?" sagde han og smilte til hende, hun havde ramt rigtigt, men alligevel, et heldigt gæt? Han var ikke sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty Sv: søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 17:05

" vis de hade være en vampyr. Hade de overfaldt mig og hade bidt mig og det gjore de ikke, så de må være en dæmon " sagde Jasmin stille hun gik hen til søen for at drikke. Af den kolde og klar vand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søden blanke vand Sean(privat) Empty Sv: søden blanke vand Sean(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum