Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 20:52

s~kirkegården
t~00:00
v~mørkt, koldt og tåget
o~gravsten, træer og buske
p~http://farm2.static.flickr.com/1179/4727842479_b8506a3020.jpg

______________________

Kirkegården var mørkelagt endnu engang og det var midnat, hvilket var det dummeste tidspunkt at våge sig der ud, men der var en der var ligeglad, hendes navn var Amaya og hun var vandt til at være sådanne uhyggelige steder. Hun var jo trods alt zombie. Hun havde længe gået i mørket og ikke vidst det ene eller det andet om sig selv, udover at hun kom fra et børnehjem, hun blev adopteret og der blev lavet forsøg på hende, og derfor endte hun sådan som hun er nu. Hendes sorte hår sad perfekt som altid, hendes kjole var smurt ind i blod fra et menneske hun lige havde ' snakket' med. Hun satte sig ved en grav og så undrende på den " Ta.. Ga... Shi?" sagde hun undrende og sp på det armbånd hun havde på hvor der stod " Amaya Tagashi". Hun tog en kniv frem som var fyldt med blod og slikkede blodet af den og smilte ondskabsfuldt for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Man 7 Feb 2011 - 21:03

Gabriel var ud af går sin normal aften tur, det var om aften han havde det bedst med af tur, godt nok kun men så også møde vampyr og varulv, hvis det er fuldmåne som det ikke ser ud til af være, han var på vej ud til kirke gård, han synes af havde set et eller andet ind i by smutte hele ud af, så han havde valg af følge efter, bare ikke i sammen tempo, det virke til af være en zombie men han var ikke hele sikke, han gik ind på kirke gård, låm stå åben så han kom lydløs ind, han har sort stof bukser på og en blod rød skjorten, igen lang læder jakke eller hat på den her gang, han kiggede kort rundt og synes af ser noget, som han rolig begynde af går over mod person som han kun ser da han kom lidt tætter på.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 21:13

Amaya vendte sig mod lyden og fik øje på en skikkelse der var på vej over mod hende, så vidt hun kunne se var det en mand med lang jakke og hat, men hvem gik i sådan noget? Hun tænkte lidt over det og kunne kun tænke på en der gik sådan. Gabriel. Han var den dæmon der adopterede hende og gjorde hende til det hun var nu. Hun så igen på gravstenen og betragtede den længe, som om hun aldrig havde set sådan en før, men nu hvor hendes efternavn stod der på, var det endnu mere skræmmende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Man 7 Feb 2011 - 21:20

han gik nærme på på person, som vise sig af være en kvinde, han stopper op når meter fra kvinde, jo det var en zombie, han synes af havde ser kvinde før men hvor, var det ikke den kvinde han havde adopterede, jo det var det hvis, "Amaya er det dig" spurgte han og kiggede på hende, han var rimelig sikke på af det var hende, så havde det virke på hende, ud man behøve af bruge magic, bare med nogen forskellig stoffe fra jorden og helvede er nok, det havde han ikke regn med det havde, det er fire dag side eller så noegt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 21:33

Hun vendte sig igen om mod ham " Jamen er det ikke Gabriel" sagde hun koldt og grinte meget pigeagtigt og slikkede fortsat kniven ren for blod. Hun rejste sig op og så på ham med et smil " Så ses vi igen" sagde hun og lagde sine arme over kors. hun havde stadig kniven i den ene hånd som var mega blodig efter den dejlige ' leg' med det menneske hun havde mødt på vejen her ud. Hun strøg en hårlok om bag øret og lod sine arme hænge ned af hendes sider imens hun stadig så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Man 7 Feb 2011 - 21:42

han kiggede på hende, jo det var hende og det tyder på af hun kan husk ham, "ja det gør vi, tror sgu ikke du kom til liv igen" sagde han og kiggede på hende, det ser ud til af hun har spist, han gik tætter på hende, han rakte en hånd frem, han var klar til af tag den til sig, hvis hun prøve på noget, han havde tænke sig af undersøg hende ved af kig og drej hendes hoved let, det han kun ser nu var der ikke noget galt, selvfølgelig skulle han tager sig af hende, nu hvor hun er i liv godt nok som en zombie men bedre ingenting, så skulle han nok gør så meget for hende som han nu kan.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 22:24

Hun nikkede " jep et menneske, der er jo ikke andet " sagde hun og smilte koldt og så sig over skulderen " Ohh forresten.. Ved du hvem de er? " sagde hun og pegede på den gravsten hun sad ved før han kom " Der står Tagashi, hvilket der også gør på mit armbånd" sagde hun og kiggede igen på ham. Hun så han havde rækket en hånd frem, hun tog imod den og så på ham med et undrende blik " er der noget galt?" spurgte hun og så forvirret på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Man 7 Feb 2011 - 22:29

han nikke kort og kiggede kort på hende ind han tog rolig fak i hendes hage, hvor han drej lad hendes hoved og undersøg hendes hals på begge side og så hende øjne og kort hende tænder, "nej der er ikke noget galt, så jeg kan ser, ud over du ikke er et menneske mere, men det var nu heller ikke mener med af du skulle være det" sagde han kort og gab slip på hende, hvorefter han slikke blod væk fra side finger, som han havde få på finger efter af tag fat i hende, "det er din grav men underlig er hul er dække til" sagde han og kiggede kort på hendes grav, hvorefter af rette blikke mod hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 22:33

Hun så på ham med et blidt smil idet han tog om hendes hage " Du har nu altid været så rolig Gabriel" sagde hun og lagde sin hånd på hans et kort øjeblik. Hun slikkede sin hånd for bl.od og tørrede resten af i sin kjole og så på graven " Min grav? Men ja det er da underligt hvorfor den er dækket til" sagde hun og så på ham med et blidt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Man 7 Feb 2011 - 22:41

"ja hvorfor skulle jeg ikke være det" spurgte han og kiggede kort på hende, han gik forbi hende og kiggede ned på grav, han sat sig ned i huk og lad en hånd på jorden på grav, "det bliv dække til igår om morgen eller så noget, vil jeg mener" sagde han og tog lidt jorden op i hånd og mærke på det, jo han mener det sammen, han kan bare ikke sætte tid på hvornår det var igår, han rejse sig op og kiggede kort rundt, "hvordan har du det" spurgte han og kiggede på hende og sat sig på gravsten.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 22:52

Hun smilte " Jeg hørte fra min kusine at du havde tendens til at være hård" sagde hun og så på ham med et smil, men tog sig ikke rigtigt af hvad hendes kusine sagde, efter hendes mening var alle mennesker hårde imod hende, men det var sikkert fordi hun var et menneske at hun syntes det. Hun så på sin grav og så på ham " Jeg har det skam fint efter det måltid jeg fik inden du kom og hvis jeg ikke tager helt fejl har jeg noget til dig her" sagde hun og hev en lille flaske med blod op fra hende bh " jeg regnede med du gerne ville have noget som du plejer" sagde hun og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Man 7 Feb 2011 - 23:02

"hvem er så din kusine" spurgte han og kiggede på hende, hvem kun det være, han har en dele slave, han kiggede på hende da hun fandt noget frem fra bh, han tog imod flaske, "din kusine hedder vel ikke Nika" spurgte han og kiggede på hende, han åben flaske og tøm flaske i en mund fuld, det var menneske blod, ikke det bedst, måske forbi man kan smage lidt zombie, "jo det vil jeg gerne selvom det ikke var det bedst, man kan få fat i" sagde han.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 23:12

Hun nikkede " jo Nika er min kusine" sagde hun med et smil på læben og så på ham " Jeg ved skam godt menneske blod ikke ligefrem er det bedste, men der var det eneste jeg sådan lige kunne finde" sagde hun og så på ham med et skævt smil og satte sig på sin gravsten og slikkede sine hænder nogenlunde rene for blod og gik helt tæt på ham " hmm du har aldrig været den der klagede" sagde hun og gav ham et blidt kys på kinden og gik derefter væk igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Man 7 Feb 2011 - 23:21

han nikke kort på hoved som tegn på af han havde hørt hende, "nej det gør jeg normal ikke" sagde han og kiggede ned på hende, han gik let rundt og kiggede på de andre gravsten, "hvad har Nika ellers fortale dig om mig" spurgte han og kiggede kort på hende, efter et stykke tid sat han sig ned på en grav over foran hende og kiggede kort på hende, han rette kort på sin hat og kiggede kort op på himmel.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 9:38

hun så på ham med et smil " hun siger så meget, men mest at du ikke vil have andre drenge rør hende, men okay det er forståeligt" sagde hun og grinte koldt " Jeg advarer dig Gabriel. Nika skal holdes i kort snor, hun har det med at være underlig mange gange og få blackouts og glemme hvem der er hendes herre. Det vil du vel ikke have sker vel?" sagde hun og aede hans kind og gik igen væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 9:44

"okay, har hun et problem med det, af jeg ikke vil af det" spurgte han og kiggede på hende, han gjort ikke noget ved hendes berør, "det ved jeg godt af hun skal, og det ved jeg sgu godt af hun kan, så bliver hun en hele anden person, og jeg tror af jeg kan helbred hende fra det men ikke sikke" sagde han og kiggede kort på hende, ind han rejse sig op og kiggede kort rundt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 9:47

Hun så på ham " Jeg ved det ikke Gabriel, men sådan som hun får det til at lyde er det helt vildt irriterende for hende" sagde hun og så på ham " Hvordan vil du helbrede hende?" sagde hun så kort efter og stillede sig foran ham med et blidt smil på læben, det var ikke fordi hun med sin gode vilje snakkede om Nika. Nika havde altid været ond over for hende, men hun fandt aldrig ud af hvorfor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 9:54

"det kan være hun lære noget ud af det, af hun ikke kan få alt hvad hun peger på, som det virker til af hun gør" sagde han og kiggede på hende, han lo kort og kiggede kort op på måne, "ja det gab du godt af vide lille Amaya men det holder jeg dog for mig selv, indtil jeg har afprøve det, han knæk kort sin nakke og kiggede kort på hende, "så er du vel klar til af flytte ind igen hos mig og prøve af har så normal en dag som mulig, med min hjælp" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 10:00

Hun så på ham og derefter væk " Ja selvfølgelig vil jeg vide hvad du vil gøre ved min irriterende kusine" sagde hun og smilte koldt til ham. Hun strøg en sort tor hår væk fra hendes ansigt og så derefter igen på ham " jeg er mere end klar" sagde hun og så imod skoven " så skal jeg endelig give slip på det faldefærdige skur" sagde hun med et smil på læben og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 10:03

"du kan måske hjælp mig men første når vi er hjem hos mig" sagde han og smiler kold igen, det her skulle nok bliv sjov af ser hendes og især Nika ansigt udtryk når hun ser hvad han havde tænke sig, "okay, noget du skal har med der fra" spurgte han og kiggede kort mod skov men rette blikke mod hende, så må han ser hvordan hun tager sig til hans tjener.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 10:08

Hun tænkte et kort øjeblik " næh der er intet der ude" sagde hun og så på ham " Hvad mener du med der er noget jeg kan gøre? skal jeg være din tjener?" sagde hun og lagde sine arme over kors, for hvis der var noget hun ikke ville så var det at være en tjener, for hun hadede at gøre alt det som de andre ikke ville, men okay, hun var trods alt død, så hun kunne holde til lidt af hvert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 10:16

"okay, så behøve vi ikke af tager der ud" sagde han og kiggede på hende, han grine kort af hende, af det næste hun sagde, "nej du skal ikke være min tjener, jeg har adoptere dig og har gjort dig skade noget i forvej" sagde han og rejse sig op og gik over til hende, hvorefter han kort kysser hende i hår, "men skal tag af sted" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 10:23

Hun rødmede svagt, dog var hun normalt ikke den type der rødmede, men han kunne få hende til det " Godt så. Ja lad os komme afsted* sagde hun og smilte blidt til ham og strøg igen en tot hår væk fra hendes ansigt og ventede på de begyndte at gå væk fra kirkegården og hjem til ham, hvor alting startede, men kunne hun huske stedet så godt som til at starte med? Det fandt hun jo nok ud af når de kom hjem til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 10:29

han smiler kort af hende, en zombie der rødmede, var nok første gang han så det men nu var hun heller ikke en hele normal zombie, han nikke kort til det hun sagde, hvorefter han ligger en hånd på hendes skulde, hvorefter de forsvinde, han brugt sin magic teleport, få dem der ikke rigtig havde prøve af rejse på det her måde, føler det som af man rejse gennem tid og rum på ind tid, få sek efter stå de i en næste en hal, med flere dør og to trappe der følge oven på, begge trappe følge væg dejlig pæn med tæppe, det mærkelig var bare af der ingen dør er. "så er vi hjem" så han og fjern hånd fra hendes skulder.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 10:38

Hun så sig omkring og huskede det hele " Alt er jo som før" sagde hun og så på ham. der var intet der havde ændret sig overhovedet, eller ikke hvad det så ud til ihvertfald, men de ting der var i diverse rum kunne have blevet flyttet, men der fandt hun jo nok ud af på et tidspunkt. " Nå hvad var det så jeg kunne hjælpe dig med Gabriel" spurgte hun og så på ham med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum