Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Opdateringer - Alle bedes kigge! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Opdateringer - Alle bedes kigge!

2 deltagere

Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Jay Wu Man 21 Feb 2011 - 13:15

Kærer brugere på Vie La Mort.
Det er sådan at adminsne har snakket sammen omkring følgende opdateringer på siden. Det er ikke sådan at vi lukker den ned, men blot vil informere jer om hvilke ting der ikke længere vil være mulige.

Det er blevet lavet sådan at nedestående racer ikke længere er mulige for brugerne, pågrund af at man har fundet ud af at der kan være tale om powerplay inden for racen i helhed, men også af andre årsager..

  • Dødsengle – Dette er blevet valgt fordi at man har fundet ud af at disse former for engle er hvad man kan kalde i VLM’s verden i en form for notebooks idé. En dødsengle kan finde en bog frem og ganske enkelt skrive navnet som det vil dræbe i det. Dermed er denne race forbudt for at man skal undgå powerplay. Det vil med andre ord, være en figur der vil kunne blive brugt i særlige tilfælde af admins, men det sker kun hvis der skal ske noget på siden som er højst nødvendigt at lige den spillende character gør! Derfor vil alle engle som er dødsengle, bedes om at skifte deres dødsengle status til normal engel, eller melde sig ind i djævle gruppen hvor de kan blive kaldt for ’de faldende engle’. Vil man forblive i engle racen skal man skrive til admins om at få det ændret.

  • Alfer / feer – Alfer og feer er blevet fjernet, eller bliver da de ikke har nogen form for jordisk chance i denne her barske verden, jo de kan, måske være der… som bipersoner, men er ikke længere en spilbar figur i dette RPG.

  • Undeads – bliver lavet om til spøgelser igen, da vi ikke rigtig ser nogen grund til at have en flok zombier, da de jo i grunden lige som alferne er en birolle. Derfor er alle dem som er inden for undeads spøgelser eller ånder.

  • Hjælpeadmins – er blevet lavet om til Guiders. Da der ikke længere er brug for nogen til at sætte farve ind og den slags da der også er gået lidt klud og kage i det med gruppe opdateringerne for admin graden og hjælpe graden. Og de to admins klarer sig meget godt alene. Derfor vil vi dog stadig gerne have at i kan søge til hjælp hos nogle hvis det nu skulle være at ingen af adminsne var på. Men nu er i også blevet rigtig gode til at skrive inde i spørgsmål og idéer hvis i har problemer. Ros til jer.

  • Dæmoner – Vi har ikke fjernet denne race pågrund af at det er et kæmpehit! Virkelig! Men vi vil dog skærer lidt ned på deres evner, da de er utrolig magtfulde, og det hurtigt kan gå hen og blive for powerplayed.
    Derfor er vi kommet på en løsning!
    ¤ Admin grads dæmoner, dæmoner der bliver brugt i ekstreme tilfælde for at få spil i gang, er dem, som kan mere eller mindre ligne en form for drage. Dette vil sige at hvis der skulle være en admin dæmon ville det være en med horn, skæl, og pigge op langs rygrad o.s.v. tænk en blanding mellem drage og menneske. Dæmonen ville have utrolig styrke, muligvis flyve, men det kommer an på racen. Denne dæmon ville kunne udholde mere, men ikke være udødelig. Og som tidligere beskrevet ved dødsenglene, vil det være sådan at så snart planen omkring brugen af denne race, er over så vil det frygtindgydende monster forsvinde igen.

    ¤ Alm. Bruger grads dæmoner, er hvor dæmonen har en meget begrænset evne, de har ikke den samme styrke som admin graden, de er faktisk alt andet end admin graden. Er man usikker på sine evner, skal man kontakte adminsne for at hører om dette er iorden at have.


Udover alt dette, er der også ved at blive lavet en tillæggende side til Vie La Mort hvor der kommer omkring baggrunds historien for hele landet.


Sidst rettet af Clash Tirs 22 Feb 2011 - 6:59, rettet 1 gang
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 13:18

*Klapper i sine små fede hænder*


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Jay Wu Man 21 Feb 2011 - 13:23

Hvad klapper du dog over Oo?
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 13:44

Spændende! :] og meget godt skrevet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Jay Wu Man 21 Feb 2011 - 13:55

Tak tak Heath ^^
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 17:06

At i lytter? o.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Jay Wu Man 21 Feb 2011 - 17:22

o.o... self?
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Zankuji Man 21 Feb 2011 - 22:24

hey syns det godt skrevet men jeg er jo dæmon her og det og men jeg har været her har jeg ikke været den store forbruger i kamp og det men jeg må sige Vie la mort er ved at være meget forvirrende i laver om hele tiden og nu er jeg i tvivl hvor står jeg henne i alt det med dæmoner og gøre. Og har nu været her over et halvt år nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 22:48

*falder om* NEIIIIIIIIIIIII !!!!! I kan da ikke slette dødsenglen !!!!!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Jay Wu Tirs 22 Feb 2011 - 6:50

Zankuji; Så længe din char ikke går hen og minder mere eller mindre om en drage af en eller anden form, og har store overmægte styrker og kræfter, så er din character ikke andet end tommel op. Og hvad jeg kan læse ud fra det der står på din fact boks, og på din profil vil jeg mene at du ikke har overtrådt det. Men! Vi bliver nød til at gøre boksen lidt mindre for folk, da der er nød til at blive begrænsninger på tingene.

Daianna; Er jeg desværre bange for, da den er for over almægtig. Hvordan vil du have det hvis en dødsengel i dit emne bare tog en bog frem og begyndte at skrive dit navn i det og du så var død? Hvor mange tror du ikke vil gå hen og udnytte denne her form for information i kamp imod en anden. Det giver et urimeligt spil blandt brugere og et utroligt stort ego for personen bag ved, hvis jeg ikke tager meget fejl. Derfor.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 17:36

Kunne man så ikke bar forbyde lige den ting ? Det går jo ind over powerplay så det er jo ikke tilladt ... At gøre netop dette , desuden kan man jo se at folk behærsker sig her inde !
Håber at i vil genoverveje det ! Elsker den race...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 9:25

Det var da det mest lortede argument jeg har hørt længe: "Jeg kan lide den" Det er da latterligt. Undskyld sproget, men tag dig lige sammen.

Angående Zankujis svar, så var det lidt svært at tyde grundet absolut ingen grammatisk indeling. Men! Jeg tror jeg kan svare noget i retning af: "Altså, eftersom du er Djævel er du. A) Loyal overfor Lucifer. B) Sejler din egen sø." Fælles er at du er ... En djævel? Hvad mere er der at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 11:28

Dødsenglen vil ikke længere kunne bruges (:
der imod, kan du sætte din race som falden engle, hvilket en dødsengel er! men, du er altså i den forstand en djævel, da du ikke længere tjener guds ordre. - Der ud over er en dødsengel powerplay.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdateringer - Alle bedes kigge! Empty Sv: Opdateringer - Alle bedes kigge!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum