Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

+6
Chase
Angelie
Malakel the Vanquished
Nick
Sookie
Manda
10 deltagere

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:11

Nu ved jeg ikke lige, om det her emne hører til her, men det er en idé, bare ikke direkte til siden, mere noget irl :D

Jeg tænkte bare, at når det engang bliver bedre vejr, til forår eller sommer, at så kunne man holde et komsammen for medlemmerne på siden ? :3 Hvor man så fx kunne klæde sig ud som sin karakter, eller bare som en af dem, hvis nu man har flere :D Man behøver ikke spille dem, det er mere for at sige, "Det er mig, der er bag Harley" fx, det ville bare være et hyggemøde, ikke noget med at rende og rollespille xD

Feedback på idéen ? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:14

Woah! God idé!! :D *Hig'five*
Jeg ville selv ikke havde særlig mange problemer med at klæde mig ud osm en af mine chars ^^'
Men jeg er posetiv omkring det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Manda Lør 4 Dec 2010 - 22:17

Det havde jeg nok...xD Men det lyder nu sjovt alligevel! :P
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:20

Fed idé!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:31

Super fed ide, men hvad med den lille detalje at der måske er ret mange kilometer i mellem os? Anyway jeg synes det er en fed ide og vil gerne deltage hvis det altså er i nærheden (København) :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:35

Ahr! KBH vil ikke lige frem være det bedste for mig =____= Bor på Jylland!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:36

Jah... det var da en fin idé... *Skammer sig over at ha' lavet sin karakter så høj, når man selv er vildt lav >___>* xD

*Rækker hånden op* Og... jeg bor også på Sjælland... *Stiller sig hen ved siden af Jane* x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:45

Haha :D *Klapper Rionne på skulderen og peger for sjov fingre af Natalie*
Distancen er et problem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Sookie Lør 4 Dec 2010 - 22:46

Hm.. Lyder VILDT godt!(:
Selvom at jeg nok er lidt.. *Blush* Ung? I hvert fald i forhold til mange andre, her på siden. n__n
Men alligevel.. Jeg er stadig ung og frisk! Som sagt;
"Hellere lille og vågen.. End stor og doven..!" ^__^
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:52

hvor gammel er du da?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:53

Er selv ret ung men selv har lille mig ingen problem med det :D 14 år styre! [Af og til..]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 23:11

Hey.. Fed ide! Jeg behøves ikke engang et kostume!



Fml

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Sookie Lør 4 Dec 2010 - 23:21

Godt Natalie!..(:
Jep.. Det er så min alder.. Hverken mere eller mindre end 14..:) (Okay.. Jeg har nu fødselsdag i sommerferien.. Så er jo over 14!xD)
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 23:22

Er vild med ideen.. Men jeg har masser af problemer:

Han er højere end irl mig
Kortere og sort hår
Jeg er en pige irl xD....


Ellers en feeed ide ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Sookie Lør 4 Dec 2010 - 23:25

Du er på den KoOta!:)
Hm.. Det bliver svært.. Men mon dog, at vi ikke kan få dig pyntet op!xD *Finder saks.. Hårspray.. Og en masse andre nødvendige ting..* ^__^
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 23:26

Alderen er også et lille problem.. Er 15 irl men han er 18 xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Sookie Lør 4 Dec 2010 - 23:30

Hm.. Min er lige omvendt..(:
Jeg er 14.. Og min karakter er 17.! Dog ligner jeg selv en på de 16-17 år.. Ved ikke hvorfor ?! Men der gør jeg..
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 23:33

Jeg har også et midnre problem med aldern =___=
Mine chars kigger mellem 17-15 år.. Jeg er selv 14 MEN! jeg ligner kræft i heleved en på 12.. xD Håhå! Dog kun på højden.. [156 cm, Babé]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 23:37

Min er.. Omkring.. De.. 1000 og et eller andet? Den ligner et monster? Og jeg har slet ikke samme former som VLad? Stadigt ville jeg kunne klæde mig ud som ham? Jeg har set en kvinde to gange min størelse, klæde sig ud som Songoku, eller hvordan pokker det nu staves.. Det handler ikke om størelse eller alder venner.. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Sookie Lør 4 Dec 2010 - 23:45

Jah.. We know!..(:
Men alligevel.. Det er sygt at være ung!:( Hm.. Er 170!.xD Fedt siger jeg bare lige!!
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 23:46

Man må skaffe sig en paryk og finde noget bandage til barmen! Så er den der vist og så et par 4-5 cm. høje sko, så er højden på plads! ^^ (irl: 174. url: 179)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 23:49

Det er ca min livvide... Im not complainting.. Hm hm hm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 23:53

øh kontakt linser, en masse hårspray, noget af det der spray farve og noget sort tøj så skulle den være hjemme (1,75 yeah :D9

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 23:56

I'm feeling kinda... Small?? Q______Q

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Sookie Lør 4 Dec 2010 - 23:59

Ikke være ked af det N.! Jeg skal nok.. Skrumpe lidt for dig!:) Undskyld.. Det lød lidt sjovt i længden.!
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum