Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et møde med Vampyren// Noir privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et møde med Vampyren// Noir privat//

Go down

et møde med Vampyren// Noir privat// Empty et møde med Vampyren// Noir privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 14:56

sted:i udkanten af skoven ved den store sø for foden af bjergene.
Tid: 19:28
omgivelser: den store sø ved skovkanten
vejr: overskyet men stadig varmt som om det ligger op til storm måske

Det var varmt og Riku sad ved søens bred med sin ene fod i vandnet og den anden på breden. Riku sad og kigget ude over vandet og tilbage in i skoven som om han kigget efter noget eller nogen * hvor bliver denne person af jeg skulle ha fat jeg kan ikke lig at vente og hvis den idiot ikke talte sand om det ville være har så ved jeg ikke hvad jeg gør ved ham * Riku mumlet et par bande ord og forsatte med at kigget rundt. Riku sad og kigget rundt og ned på sin hånd som var forbundnet efter uheldet i kampen mod en dæmon. han ved ikke hvad der var sket med hans hånd for han kan kun huske en exsplusion og da han vågnet var hans hånd for bundnet. han kunne mærke at hånden føltes mærkelig og ikke ondt. *nej jeg må holde focus tag dig sammen Riku*. Riku forsatte med at kigge rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med Vampyren// Noir privat// Empty Sv: et møde med Vampyren// Noir privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 17:21

Noir havde taget håndklæde med og var iført stramme hvide jeans der sad tæt ind til hende samt havde hun en bikini på i det hun stille gik ned af mod søen fordi den var klar og smuk stor og frodig med vandfald, der elskede hun skam at bade når det blev godt værd, hun mærkede en smule vind men det ville det sikkert lade solen titte frem, dog havde hun allerede en plan vis solen kom så hun ikke brændte op hendes forlovelses ring jo men den ville beskytte hende dog ville solen stadig ikke føles så dejlig mod hendes hud desværre.
Hun bed tænderne let sammen i det hun kunne dufte en Aspara og det første der skete var hun gik ned i knæ og sulten i hende steg drastisk!.
Hun så rundt og tænkte hvem hvad og hvor det kom fra!.
Hun ville dog ikke bide men se hvem det var der var dum nok til at være ude så sent og så her når man var Aspara helt alene så duften var virkelig fristende!.
Hun gik stille hen af mod søen i det hun opdagede Riku og sagde"hvem er du og hvad laver du her??..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med Vampyren// Noir privat// Empty Sv: et møde med Vampyren// Noir privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 17:36

Riku kigget hen på Pigen og rejse sig op " ahh det var da også på tide " han smilte og grinde lidt " mit Navn er Riku og jeg er her af en særlig grund ser du min mester Barishan vil meget gerne snakke med dem lille Dame og jeg blev bed finde og kontagte dem " RIku kigget på hende og smilte *ha Barishan det navn giver mig kvalme * tænkte han " ser du min mester er lige kommet tilbage og han ønsker at snakke med dem og jeg skulle give dig en besked " Riku går han til søen igen og begynder at rode i sin taske " den skaulle være her et sted" .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med Vampyren// Noir privat// Empty Sv: et møde med Vampyren// Noir privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum