Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 1 af 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 21:42

T: 15:07
O: Cafee med masser af mennesker
S: Eau center


Phoenix sad og kiggede ud over menneskerne der gik frem og tilbage mellem butikkerne. De råbte og skreg. en lille fyr havde tabt sin is på gulvet og havde sat sig ned og hylde op så det skar i ørende.
Phoenix jakke hang over stoleryggen på hans stol. Han sad i en kortærmet skjorte og sorte jeans. Det var meget lang tid siden han havde været ude at shoppe. *Måske skal det være idag?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 16:41

Keela gik rundt i Eau, hun skulle handle ind da der var tomt i køleskabet derhjemme og hun havde ogs fundet nogle ting hun ville have nu hun var der. Hun var blevet sulten og valgte og gå hen til en café. Hun kiggede rundt og fandt et ledigt bor. Det var ved siden af en ung herre. Hun satte sig og lagde sine par poser på gulvet ved siden af sig. Hun fik sin sorte jakke af og lagde den ned. Hun havde nogle jeans og en hvid top på. Hun kiggede på en menu før hun rejste sig og gik hen til kassen for at bestille. Hun kom kort tid efter tilbage og satte sig. Hun smilede let og ventede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 16:53

Phoenix sad tilbagelænet i sin stol og kiggede hen på den unge dame der lige havde sat sig ved bordet ved siden af ham. Han kunne tydeligt mærke sin svaghed for asiatiske piger komme op i sig. Hun så vildt cute ud, på den måde hun sad i stolen, ventende og smilende. Han kiggede ned på alle hendes poser, som stod neden for bordet, og blev en smugle overrasket. *Hvor maget kan piger da købe!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 16:57

Hun kiggede lidt rundt før blikket endte på ham der sad ved siden af. Hun kiggede undrende og derefter ned på sine poser. Hun kom til at grine lidt over ham, han kiggede rent faktisk på hendes poser med ting i. Hun kiggede dog væk igen da hun ikk ville stirre for meget. Hun strakte sig lidt og satte sig til rette igen. Hun kiggede mod kassen, det plejede altid at gå hurtigt med at få lavet maden. Men så igen, her var rimelig mange, så de havde nok også travlt. Hun flettede sine fingre ind i hinanden og trillede sine tommelfingre en smule, hun kedede sig på en måde lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 19:26

*Har hun opdaget mig? Damn!* Phoenix kiggede væk. *Venter hun på mad?* Han ventede lidt. Da der ikke skete noget oppe ved kassen overvejde han om han skulle gå hen til kvinden. *Det ville da virkelig underligt.* Han sad og diskuterede hæftigt med sig selv. Han holdte blikket væk fra kvinden og over mod alle menneskerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 20:07

Hun smilede let da hendes mad kom. Hun havde bedt om et stjerneskud da det var det hun havde lyst til. Hun tog bestikket og begyndte så småt at skære i det og tage sine bidder. Hun smilede lidt behaget, hun elskede stjerneskud og hun var ogs meget sulten så det var rigtig godt at få noget at spise. Hun fjernede dog to ting hun ikk kunne li derfra, citronen og det gule ved de få stykker æg der var det. Ellers spiste hun det hele. Hun blev færdig efter kort tid, hun spiste hurtigt men hun grisede ikk. Hun tog servietten og tørrede sine fingre og sin mund før hun satte sig lidt tilbage for at slappe lidt af inden hun skulle hjem med sine varer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 21:30

Phoenix raste sig op og gik hen til hendes bord. "Smagte maden godt?" Spurgte han hende med et smil. Han trak en stol ud og satte sig ned, på hendes terlerken. "Det ser sådan ud." Han havde aldrig spist stjerneskud før, men han kendte det godt. han spiste ikke særlig tit.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 21:37

Hun blev lidt forskrækket over ham og satte sig hurtigt op. Hun kiggede på ham og lagde hånden ved hjertet. "Årh...! Du gav mig et chok...!" grinede hun lavt. Hun kiggede roligt og nikkede let, "ja, jeg elsker virkelig stjerneskud!" smilede hun glad. Hun havde stadig et behaget udtryk i ansigtet. Hun rødmede lidt da han tilføjede kommentaren og kiggede ned. Hun smilede lidt uskyldigt da hendes blik vendte op af igen og kiggede på ham. "Undskyld, men hvem er du egentlig? Har vi mødt hinanden før?" spurgte hun let og satte sig hoved en smule på skrå. Han så nu ikk bekendt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 21:52

"Ikke hvad jeg ved, bemærkede bare dine poser, og tænkte om jeg måtte spørge dig om noget." Han smilte tilbage og syntes hun så enorm sød ud når hun rømede. "Ehm, jeg er Phoenix, det hjælper nok ikke at sige det, for jeg er jo bare en ud af mange. Og du er?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 21:55

Hun kiggede undrende på ham, "øhm... Ja det må du da godt?" smilede hun let. Hun forstod ikk hvad han tænkte på af at se på hendes poser. Hun kom dog til at grine over det da hun tænkte tilbage på der hvor han kiggede på hendes poser. Hun kiggede roligt, "Du er da den første ved navn Phoenix jeg har mødt?" smilede hun. "SÅ du er da ikk en ud af mange." sagde hun roligt. Hun smilede glad, "Jeg er Keela, Keela Uzumaki." sagde hun og rakte sin hånd. "hyggeligt at møde dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:04

Han Tryggede hutigt hans hånd. "Også hyggeligt at møde dig. Njaaah ... der er ikke mange, men der er en del. Men mit spørgsmål er nok et typsik drenge spørgsmål." Sagde han med et skævt smil. "Hvordan kan i piger/kvinder fylde så mange poser op med ... for mit vedkommende, noget man ikke har brug for. Alså ud over mad." Han vændte spændt på svaret. Det var et spørgsmål han havde rodet med i mange år, også som menneske. Men det var først nu her han endelig havde fået spurgt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:09

Hun kiggede stille på ham. Hun sukkede lidt fornærmet over det, "Undskyld, men det er ikk ligegyldige ting for os... Desuden har jeg kun tre trøje i den ene, ellers er det kun mad, ingredienser og midler til rengøring og opvask deri..." sagde hun opgivende. Hun tog forsigtigt sin jakke på, "Nogle gange har man brug for noget, der er da mange der har brug for tøj for at holde varmen. Nogen køber det fordi det er moderigtig, jeg køber det fordi jeg kan li det... Nogle gange må man gerne forkæle sig selv lidt..." sagde hun lidt surt. Han troede nok den ene pose var fyldt med tøj, men det lød lidt træls i hendes øre. Hun tog sine poser, "Jeg må nok til at komme hjem med det mad der skal på køl..." sagde hun roligt. Hun begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:17

Phoenix smilte for sig selv, og fulgte efter hende. "Skal jeg hjælpe dig? Mit spørgsmål var ikke for at fornærme, blev bare nysgerrig." *jeg må da heller tø hende lidt op, kvinder kan være meget sure* han drejede hoved en smugle så hun ikke skulle kunne se det lille smil der igen bredte sig på hans læber. Han vidste at man ikke skulle smile når piger var sure, selvom nogen så enormt søde ud, ligesom hende her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:20

Hun sukkede lavt, hun stoppede op og kiggede på ham. "Jeg ved det godt... Det har bare været en hård uge..." mumlede hun stille. Hun begyndte så småt at gå og glemte at svare ham. Hun kiggede ned og sukkede lavt. Hun rystede lidt på hovedet og stoppede op igen. Hun stod i lidt tid med hovedet nede før hun kiggede op og kiggede på ham med et stille udtryk. "Undskyld..." sagde hun stille og kiggede lidt trist. "Det skal ikk gå ud over dig at jeg er i dårligt humør... Trænger nok bare til at slappe af..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:26

"Det har vi alle sammen." Phoenix turde ikke spørge ind til hendes dårlige dag. "Måtte jeg hjælpe dig? med poserne?" Spurgte han igen. *Så hun var ikke bare fornærmet over mit spørgsmål. Pyha, kvinder er jo ikke til at finde hoved og hale i.* Selvom han ikke helt ville indrømme det for sig selv ville han gerne vide hvorfor hun havde en dårlig dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:29

Hun kiggede roligt på ham. Hun smilede en smule akavet. Hun kiggede undrende da han spurgte. "Øhm... Det?" hun kiggede på sine poser og tænkte sig lidt om. "Det må du da gerne? Men du behøver ikk hvis du ikk vil..." sagde hun roligt. Hun ville ikk have han følte sig forpligtet til at gøre der eller noget. Hun kiggede stille på ham, hun undrede sig lidt over ham. Hvorfor talte han bare sådan med hende, hun var ikk imod det. Men normalt ville man ikk gå efter en man kun lige havde set i 10 minutter på en café.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:36

Uden at kommentere hvad hun havde sagt to han to af hendes poser og ventede på hun skulle gå. Han stod og var helt væk i sine ejne tanker. *Hvorfor er det enlig jeg gør det her? Jeg har jo aldrig været personen der har kastet mig ud i sådan noget pige halløj. Som menneske jov, men det var jo normalt den gang, ikke fordi det ikke er det nu ... åh hold dog op, og se at komme vidre.*

//Har lige et spørgsmål. Da dit billed er mange/Anime er du så asiat? i historien.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:40

Hun blev lidt overrasket, han tog jo begge de poser hun havde. Hun kiggede undrende på ham, hvorfor hjalp han dog med det. Hun kom dog til at grine lidt over ham. "Du er da vist en rigtig gentleman, hva?" smilede hun opgivende. Hun fik blidt armen om hans overarm og gik med ham. Han vidste ikk hvor vejen var og hun kendte ham heller ikk så hun vidste ikk om han måske ville tage hendes varer og så løbe. Hun gik roligt med ham og kiggede lige ud for sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 8:43

Phoenix kiggede ned på sin arm og smilte. "Tjah, jeg keder mig. Hvorfor holder du fast i mig? Jeg løber ingen steder. Og, hvor skal du enlig hen med dine ting?" Han stoppede op og kiggede ned på hende. "Du har vel ikke noget problem med at jeg følger med dig vel? Du siger bare til."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 13:15

Hun kiggede roligt på ham, "Fordi så jeg ved du kan følge med... Jeg går rimelig hurtigt." smilede hun let. Hun stoppede op sammen med ham og kiggede roligt på ham, "Det må du jo selv om du vil følge med, jeg har intet imod selskab." smilede hun let og satte hovedet en smule på skrå. Han stillede mange spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 13:27

Phoenix smilte til hende. Han førte hende ud fra centret, hen til parkeringspladsen hen til en sort BMW. "Jamen du bliver nød til at finde ud af hvor vi skal hen, for jeg har ingen ideer" han gjorde sig fri fra hendes arm, lagde hendes poser om på bagsædet af bilen. Han lukkede døren og skubbede hende ind mod bil, og lagde armene på begge sider af hende, så hun ikke kunne komme ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 16:55

Hun kiggede undrende på ham. Hun så på bilen og fløjtede lidt, "Sej bil..." sagde hun og smilede let. Hun så undrende da han smed det i bagsædet. *Nårh... Det er hans...* tænkte hun for sig selv. Hun kiggede bag sig og op på ham da han skubbede hende. Hun gik lidt imod og prøvede at komme væk fra ham, men han havde nærmest armene om hende så hun ikk kunne. Hun kiggede stille, "Hvad laver du...!?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 17:12

"venter på svar." Svarede han med et drilsk smil. *Tydeligvis ikke noget hun plejer at gøre.* Han kunne mærke hun ikke var helt tryg ved det men blev stående. Hun kunne jo sagtens komme væk. *Som engel vil jeg jo aldrig gøre noget ondt ... enlig lidt underligt nu jeg tænker over det*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 17:16

Hun kiggede stille på ham, hun slog hans ene arm væk og kom væk fra ham. "Hvad vil du have svar på!?" sagde hun og gøs lidt. Hun følte ubehag når andre gjorde som han lige gjorde. Hun kiggede stille på ham, "Jeg bor ved vestdelen... Kan ikk huske adressen, men når jeg ser et sted kan jeg vejen..." sagde hun stille og kiggede på ham med et lidt utryg blik. Hun var ikk helt tryg ved ham efter det lige før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 17:26

"Det jeg spurgte om, hvor du ville hen, fordi jeg ikke havde nogle ideer." Phoenix stod stadig lænet op af bilen med den ene hånd, og kiggede på Keela. "Hvis du ikke vil må du gerne tage dine ting, det er ikke for at gøre dig bange." Han stod roligt og kiggede på hende. *Hvad gjorde jeg som hun ikke kunne lide? Måske ... kan hun bare ikke lide at jeg, okay, det er også klart.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shoppe - Keela(Privat)  Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum