Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Pigen nobody knows? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Pigen nobody knows? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Pigen nobody knows? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Pigen nobody knows? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Pigen nobody knows? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Pigen nobody knows? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Pigen nobody knows? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Pigen nobody knows? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Pigen nobody knows? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Pigen nobody knows? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Pigen nobody knows?

Go down

Pigen nobody knows? Empty Pigen nobody knows?

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 15:21

Annabel Chimera's Puppetmaster Faith Jável
- Wait, that isn't right!? O.o
- Faith Jável, and Annabel Chimera's Puppetmaster Elisabeth Hartl

Pigen nobody knows? Anigif-1

Fakta!

Jamen jamen, hej alle sammen :]
Eftersom at min krea er rimlig død for det sidste, tænkte jeg at jeg ville lave noget andet på siden, bare for at vise jeg stadig var i live.
Mange af jer ved, at jeg er puppetmaster over Faith og Annabel. Hvilket gør mig admin af denne side, og starter. Men men, nok om det! Fordi jeg er lige som jer alle sammen, en der elsker at spille rollespil, og elsker at skrive :D
Når min krea altså virker >_<

Når, men mere omkring the girl
Mit navn er Elisabeth Hartl, og hvis man vil finde mig på Facebook er det : Elisabeth Teddy Hartl. Dog betyder det ikke, jeg acceptere alle, hvis man ikke giver en grund til hvorfor man har ansøgt x3

Jeg er 18 år, fyldte jeg for præcis en måned siden i dag 8D.. så kan i jo selv gætte hvornår min fødselsdag er.

Jeg bor alene sammen med min mor, men har dog en halv lillebror som bor sammen med sin mor, og min far n__n'

Jeg bor på bornholm, men regner med at flytte til Ishøj næste år, hvis alt går som håbet på. (Ved at ret mange af mine venner vil blive glade for det, og forventer jeg kommer på besøg så x3)

I min fritid elsker jeg at stene computer, og eftersom jeg ikke går i skole mere, så bruger jeg stor set alt min tid foran den xD.. Jeg laver meget tit Hjemmesider, som man kan finde rundt omkring i 'at være kreativ'. Der ud over, elsker jeg også at tegne, og hvis man vil se nogle af de tegninger jeg har lavet kan man klikke på linket:
http://www.vielamort.com/t4593-erhm-hoster-tegninger-lavet-af-izz :D

Men det var vidst alt for nu n_n..
Hvis man har flere spørgsmål, så spørg da endelig 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum