Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
new job, alll right EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
new job, alll right EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
new job, alll right EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
new job, alll right EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
new job, alll right EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
new job, alll right EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
new job, alll right EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
new job, alll right EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
new job, alll right EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
new job, alll right EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

new job, alll right

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

new job, alll right Empty new job, alll right

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 20:58

sted: inden i "the host club"
omgivelser: indenfor med et par kvinder, samt et par host!
tid: 10 om aftenen
vejr: koldt, med en bidende vind, ingen stjerner.
dato: 16 marts 2010.

Nero sad henne i et hjørne, han sad i noget ganske pænt tøj, nogle pæne bukser, og sko der passede godt til, begge i sort, han havde en hvid t-shirt på der sad stramt på ham, og ud over den en skjorte/jakke som var sort og åben, han sad med en enkel kvinde i samtale, forførte hende, han smigrede hende, som det nu engang var hans jov, han fik betaling for at få damerne der kom til stedet til at føle sig godt tilpas, om det var smiger, the, kaffe, eller massage, endda strip de ville have, skulle han give dem det, der var kun en ting man ikke kunne købe ham til på jobbet, Sex, han var ikke sådan, og det havde han gjort klart, men det var også et fåtal af kvinder der kom for det, de fleste kom som led i en veninde aften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:21

Faith var iført sort tøj som dækkede hele hendes krop, og for øjnene havde hun nogle solbriller da man nu kunne se de mange blå mærker hun havde fået under overgrebet. Og de var ikke små, faktisk utrolig støre, hun bandede let over at man meget tydelig kunne se at hendes flænge hun havde fået hen over læben selvom hun havde prøvet at dække det med et meget stort lag make-up. Selvom at hun havde dækket hendes krop til gjorde det hende dog ikke mindre attraktiv, da hun havde nogle stramme læder lignende jeans på som sad helt ind til hendes slanke ben, og en tæt siddende trøje med rulle kræve. Hun viste ikke hvor hun gik eller hvor hun var på vej hen, hun gik bare, som var blevet en af hendes vaner på denne tid af dagen eller aften. Hun kiggede lidt frem for sig og kunne hører musik da hun kom tættere på fandt hun så ud af hvor musikken kom fra, 'the host clup' Hun smilede lidt frem for sig, det var jo sådan at dette var det modsatte af hvad hun lavet, næsten dag, hun udførte bare ikke nogen form for service at give mændende sex og alt det andet, hun strippede bare. Hun trak luften helt ned til lungerne og bandede igen over for sig selv da hun var nød til at støtte sig til den mur hun stod ved da det havde gjort utrolig ondt, og måtte huske sig selv på at hun havde to brækket ribben. Hun smilede dog lidt efter og begyndte at gå derover, kunne da være meget sjovt at se hvad det nu var for noget, og hvor meget anderledes det egentlig var i forhold til 'de strip-tease'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:26

Nero blev færdig med sin kunde, og sad roligt og ventede på den næste kom, han smilte til et par kvinder der gik forbi ham med en af hans kollegaer, han smilte venligt til dem, og manden smilte igen, før han smuttede.
Ude ved døren, var der en af dem der styrede hvem der kom og gik, der så Faith komme, og han bukkede let for hende, og kiggede venligt på hende, "godaften og velkommen til the host club, er der noget specielt du søger?" han holdt en finger op for at give hende tid til at svare, mens han tog imod en anden kvinde der kom, han lod hende ind da hun sagde hun bare ville kigge, hvorefter han vendte sig mod Faith igen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:36

Hun kiggede lidt rundt og havde slet ikke set Nero for han stod foran hende, hun hævede det ene øjenbryn "Nero.." sagde hun stille og viste intet tegn på overraskelse selvom hun dog var det. Hun fik et lille smil frem men beholde de sorte solbriller på mens hun kiggede lidt rundt og rystede på hoved "Nej.. jeg kom egentlig bare tilfældig forbi og tænkte jeg ville se hvordan det gik med mine mandlige kollager" hun trak lidt på skuldrene, man kunne vel et eller andet sted jo godt kalde dem kollager kunne man ikke? Eller ikke, kunne i grunde da også være ligemeget, hip som hap som man nu engang sagde. Hun fugtede langsomt sine læber "Så.. jeg gør ud fra du arbejder her?" smålo hun da det jo i grunden et ret dårligt spørgsmål da det jo var åbenlys men man kunne jo aldrig være sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:45

Nero smilte venligt til hende, men hans smil forsvandt og han så bekymret på hende, "kom!" han så på hende, og førte hende en smule hastigt indenfor ned til en sofa, den han plejede at bruge, han smilte til hende og førte hende roligt ned i den, "undskyld, men jeg kunne ikke spørge dig derude, hvad er der dog sket med dig?" han så utroligt på hende og rakte let ud mod det sted hendes læber var flækket, men stoppede så, han var i tvivl om han måtte heale dem, det var en magi, han var blevet ganske god til efter hånden, han kunne bare ikke rigtig bruge den på andre måder end 1 endnu!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 22:01

Hun sagde ikke noget til at han sagde kom men fulgte bare med ham da han trak hende væk fra de andre, folk kiggede lidt mærkeligt på dem da det jo ikke var normalt at mændende skulle trække pigerne ind i rummene, men mere omvendt fordi de var så krævende omkring at de fleste ville have det her og nu. Hun satte sig stille ned og sukkede mens hun bed sig i læben, og uden at ville det træk hun sig væk fra hans berøringer men hun kunne bare sådan set ikke klare at have folk tæt på hende, og da slet ikke efter hvad der var sket for hende. Hun tog en dyb indånding og smilede stille "Ikke.. ikke det store" sagde hun stille og valgte at tage hendes solbrille af da hun ellers ikke ville kun se noget da de var inden for. Da hun tog dem af afslørede det stører skader på hendes ansigt, som der ikke havde været synlige for "ikk.. det store" gentog hun igen og viste ikke helt om hun skulle sige det eller ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 22:06

Nero så på hende og sukkede, "dit fjols, troede det var mig der skulle være den hjælpeløse engel!" han kiggede på hende og sukkede stille, "tumpe!" det var ikke så højt, og han så trist på hende, "må jeg heale det jeg kan?" han så på hende og ventede roligt på hun skulle svare ham, han ville ikke kysse hende før han fik lov, hans magi var altid gennem et medium, og det enneste medium han kunne bruge lige i starten var spyt, ikke det mest lækre, at spytte på sår og den slags, men han kunne nemt dele mundsavl med hende hvis han måtte kysse hende! "inden du svare, min healende magi er gennem munden!" han så en smule undskyldende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 9:01

Hun trak på skuldrene "Af at være hjælpeløs engel og blive voldtaget er det samme... så ja.. så er jeg vel mere hjælpeløs end hvad du er." hun trak på skuldrene og kiggede neutralt rundt som om det ikke var noget at snakke om, som om det da også kunne være lige meget at hun var blevet overgrebet at en anden mand gennem vold havde tvunget sig tæt ind på hende, nej der havde hun været hjælpeløs, der havde hun været så bange for at gøre noget at hun bare havde ladet ham gøre det han ville gøre og derved lade hende være i fred. Hun var faktisk lidt undret over at hun kunne få sig selv til at gå igennem gyderne stadig, men hun skulle jo til sit arbejde. Hun hævede det ene øjenbryn og rystede så på hoved "Jeg.. vil hellere lade det være som det er, få mig til at minde mig om at jeg ikke er usårbar, og at jeg faktisk godt kan få knubs, ellers ville jeg for længe siden havde fået fjernet dem her, hun trak op i sit arme som viste en hel række af hvide ar og nogle der stadig havde skorpe på. Hun trak vejret dybt ned i lungerne "Men.. ellers.. tak for tilbudet.. tror jeg nok" hun fandt det dog lidt underligt at det var igennem spyt, hvordan healede han så sig selv? Hun bed sig i læben og sagde ikke noget til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 9:20

Nero så trist på hende og satte sig ned, han sagde ikke noget, men kiggede bare på hende, "tumpe!" han sagde ikke mere og satte sig ned ved siden af hende, han så på loftet, og sukkede, han ville gerne hjælpe Faith, men hun ville åbenbart ikke hjælpes, og han gad ikke anstrenge sig for hendes skyld, han var ikke helt igennem goodi goodi.
Hans blik faldt på hende og forblev der, "det går ganske godt her for dine mandlige kollegaer tak!" han smilte og valgte bevidst at skifte emne, han ville helst ikke træde i hendes sår for længe, det var der ingen grund til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:40

Hun rystede lidt på hoved af ham "jamen tak da Nero" sagde hun stille "det er da også det en vær pige har lyst til at hører efter at de er blevet seksuelt overgrebet at de er tumper" Hun kløede sig på kinden og kiggede på de mange damer som gik rundt, hun sukkede og rystede på hoved "Måske var det også bare bedst hvis jeg gik, du har jo meget mere travlt med alle dine kunder" sagde hun og nikkede lidt "Og jeg er da glad for at det går godt her nede, og ønsker jeg alt held og lykke med butikken" hun smilede skævt til ham og rejste sig så op og gjorde sig klar til at gå ved at putte hendes solbriller på og trak lidt op i kraven mens hun bed sig i læben "vi ses vel Nero.." sagde hun stille og nikkede til ham inden hun ville begynde at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:44

Nero så på hende og stillede sig i vejen, "undskyld, det var ikke sådan ment!" han så undskyldende på hende og ventede roligt, [b"lige nu er du ligeså meget kunde som de andre, det er indtil du forlader stedet, men hvis du vil det, er det ikke noget jeg skal stoppe dig i Faithel,"[/b] han så venligt på hende og ventede på hendes svar, han mente stadig hun var en tumpe, hvorfor ikke heale sine sår, der var ingen grund til at gå rundt og ligne en klump hakkekød med former, han sukkede og tænkte lidt over om han skulle finde ud af hvem der havde gjordt det og så slå ham ihjel, han var jo en dødens engel så det med at myrde burde ikke være et problem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 11:58

Hun betragtede ham lidt og trak på skuldrene "men det gjorde stadig ondt at hører" sagde hun så og løftede det ene øjenbryn, hun var jo som sådan ingen kunde, ingen betalende kunde i hvert fald. Hun tog en dyb indånding og satte sig ned igen og kiggede på ham "Nå... hvordan går det hellers? Fandt du den person som du skulle være sammen med, den person som skulle hjælpe dig gennem din oplæring til at være en dødsengel?" spurgte hun så for at tale om noget andet, hun kigge alle mulige andre steder end lige ham, ind til hun langsomt vente hoved igen og betragtede ham og sukkede, hun kunne jo altid opsøge en vampyr for at få healet sine sår, uden at det skulle være gennem spyt, da det nok liige var overgrænsen for hende, hun kendte jo Heath, så hvorfor ikke? Hun bed sig i læben og viste ikke helt, ellers kunne hun jo også altid spørger Seth, men hun synes hun havde spurgt alt for meget af ham, og nu havde tingene også taget en helt anden drejning af tingene. Da hun jo ville tage afsted her fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 12:14

Nero nikkede da hun sagde det, og han sukkede, "sket er sket, og det kan ikke laves om!" han så på hende og ventede roligt, han sukkede og rørte let ved sit ar, "ja og nej, jeg fandt en der ville træne mig, men han vil først når jeg har lært noget mere, hvilket ikke giver nogen mening, og så har jeg mødt en anden, den jeg bor hos, men hun er ikke meget værd, hun aner ikke meget mere om det end jeg gør, men hun er sød nok!" sukkede og kiggede på hende, han sukkede og holdt sig roligt for sit bilde øje, "undskyld Faith, det var ikke meningen det skulle såre dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 12:26

Hun rynkede brynene og nikkede "ja... det giver ikke helt mening nej.. du kan jo ikke lærer mere hvis han ikke hjælper dig" hun sukkede og tog en dyb indånding "Men nogen gange så kan man bare sin evne, andre finder den først efter flere år, og især dem der ingen hjælp for er langsomme med at få evnen under kontrol" hun smilede stille og bed sig i læben og kiggede igen lidt rundt "Sød nok?" spurgte hun og vente sit hoved mod ham igen, "Kun sød nok" et lille smil kom frem på hendes læber og viste ikke helt om hun kun skulle tro på at hun var sød nok, hun hævede dog igen hende øjenbryn da han snakkede om at han var ked af at han sårede hende "Hvorfor tror du at du har såret mig? Du har bare gjort mig lettere irriteret, thats all" Sagde hun til sidst og følte sig egentlig ikke særlig såret når det kom til stykket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 13:46

Nero nikkede til det hun sagde og svarede ikke lige med det samme, han sukkede og lænte sig tilbage mod sofaen, han så på hende da hun snakkede om Yuuki og han rødmede svagt da hun spurgte ham, "måske en smule mere end 'sød nok'! han kiggede væk og hans nakke var ganske rød, han ville helst ikke snakke for meget om Yuuki, det var svært nok at passe sit job uden at hans kunder også snakkede om hende, han sukkede og kiggede på hende, [b]"jeg er glad for du ikke er såret," han smilte venligt til hende, og kiggede roligt på hendes solbriller, "okay da hun er ekstrem sød!" han rødmede utrolig meget og kiggede kort væk fra Faith.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 15:08

Hun grinede mere og rystede på hoved, det var da tydeligt at han var helt væk i pigen "det er da altid noget at du har fundet en som ikke er lige som mig, går jeg ud fra, som ikke frastøder sig, selvom hun tiltrækker dig" hun blinkede med det ene øje og kiggede igen ud på de andre mens hun bed sig lidt i læben og trak på skuldrene over om han skulle have såret hende, faktisk viste hun slet ikke hvor det var kommet fra, måske havde hun virket ked af det afterall? Hun viste ikke helt og ville hellere ikke tanker mere over det, og lod derfor også vær. Hun rynkede dog lidt brynene mens hun faldt ind på et andet emne, hun burde som sagt egentlig tage til hospitalet, men hun havde dog ikke den store lyst, dog skulle det jo ske på et eller andet tidspunkt, om hun så havde lyst eller ej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 15:37

Han smilte en lille smule nervøst til hende og sukkede, "det er gener Faith, jeg kunne sikkert elske en zombie hvis de da findes, jeg føler af ren natur at jeg ikke burde være sammen med dig, men samtidig tiltrækker du mig, ligesom de 2 andre engle gør," han sukkede og kiggede på sin hånd, "det er ikke dig som person jeg ikke kan lide, jovist du virker en smule negativ, men alt i alt er du da til at snakke med, så det er jo en god ting!" han smilte venligt til hende, og lukkede stille sine øjne, "min stemme er desuden væk!" han syntes selv det var en god ting, han havde haft en stemme i hans hoved der sagde hvad der var meningen og ikke var, og den var endelig væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 15:54

Hun hævede det ene øjenbryn "Bare for jeg er engel betyder ikke jeg føgler nogen form for tiltrækning af dem, faktisk ville jeg mere sige at jeg afskyr engle end noget andet i denne verden" sagde hun og kiggede stadig ud på de andre folk, hun viste godt at det kom bag på mange at hun ikke kunne klare engel, og hun ligefrem hadet dem, var der ingen der kunne forstå, men hun var jo som hun var, og hun havde valgt den vej hun nu engang havde valgt, og hvis hun havde lyst til at hade andre engel uden at kende dem, var det jo i grunde hendes eget valg!? Og det skulle ingen få lov til at andre på hende, hun var som hun var så kunne folk tage det de så eller lader vær, hun gad ikke være nogen hun ikke var, så hellere være den hun var også få rigtige venner ud fra det i stedet for at leve på en løgn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 16:01

Nero så på hende, "det var så lige det modsatte jeg lige forklarede, jeg er ligeglad med hvem der er hvad, så længe de er til at være sammen med, så er det godt nok for mig!" han så på loftet men kiggede kort efter på hende, "du kan virkelig ikke lide engle var?!" det var mere en konstratering end et spørgsmål, men det betød ikke at Nero stadig ikke var nysgerrig, hvorfor hadede hun mon sin egen race, det var få personer der gjorde det, men Nero udelukkede ikke muligheden, det betød vel Faith også hadede ham! han tænkte kort over det og smilte lidt af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 16:41

Hun trak igen på skuldrene "Sådan er vi jo alle så forskellige" sagde hun stille og vente igen hoved mod ham "Og ja.." sagde hun stille "har så ment ingen grund til at gøre det, men det er jo ligesom at de hvide hader de sorte fordi man er bange for det man ikke kan forklare" hun trak lidt på skuldrene "så i reglen er jeg måske mere bange for andre engle end jeg hader dem, men frygten har efter hånden forvandlet sig til had i stedet for frygt" hun smilede stille "der er så mange ting man kan hade og frygte, og folk er for gode til at gøre det til en og sammen ting, og dette er jeg også.. som sagt, bare fordi man er engel er det ikke fordi man er perfekt.. som mange folk ville mene, og jeg er langt fra perfekt" hun små lo lidt og kløede sig stadig i nakken mens hun blev ved med at kigge på ham og tog ikke sine øjne væk mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 17:01

Nero smilte og hilste på en kollega der kom gående forbi dem, han smilte til Faith igen, og kiggede på baren, "vil du have noget at drikke, det er på min regning!" han så spørgende på hende, og rejste sig roligt op for at vente på hendes svar, han vidste at han ihvertfald havde brug for en drik, smerten i hans ryg var utrolig stor når han sad ned for meget, han forbandede da også den brækkede vinge, den kunne nok godt bruges, men den gjorde stadig ekstremt ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 8:44

Hun nikkede og smilede skævt, jo en drink ville faktisk være ret godt, hvis ikke rigtig dejligt "En isbjørn" sagde hun som svar på hvilken drink hun ville have, hun kiggede dog lidt bekymret på ham, han lignede en som var ret så meget i smerte, hvilket hun dog ikke kunne lide at se. Kunne godt være hun virkelig ikke forstod ham, men stadig, hun kunne godt være bekymret for sine nære venner. Hvis man nu kunne kalde det det, de var i hvert fald de eneste venner hun havde, så det var jo ret svært at lade vær med at tænke over hvad det var der kunne være galt med dem, hvad der var deres problem. Egentlig bekymrede hun sig bare for meget når det kom til stykket, hvilket nok ikke var noget der lignede hende, altså sådan at bekymre sig for andre. Faktisk var hun ret kold i røven når det kom til stykket, nok også derfor at hun lagde sin ryg tilbage i sofaen og ventede på at han ville komme tilbage uden at kommentere på at han så ud som om der var noget galt, hvis han ville snakke om det, ville han nok sige det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 8:55

Nero gik roligt op i baren, kom ned med en isbjørn, og en ganske almindelig rom og cola, han satte isbjørnen foran Faith, og satte sig ned, mens han ganske roligt drak lidt af sin egen drik.
Hans stønnede af lindring da alkoholden tog sit første tag, han var nem at drikke under gulvet, og den varme fornemmelse spredte sig gennem hans krop, det var dejligt mod hans ryg, og han smilte, han var langtfra fuld, men det gjorde stadig godt, "hvor mange forskellige racer findes der, jeg har kun mødt dem som os to! og en enkel dæmon," han så spørgende på hende, og var virkelig nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 9:11

Hun tog glædeligt mod sin isbjørn og drak lidt af den, hvis der var noget hun ikke var, så var det svag drikker. Faktisk så drak hun alt for meget, man kunne sige at da hun havde vendet sig så meget til at drikke sig fuld vær weekend, var hun mere eller mindre immun overfor alkohol. Hun lagde hoved lidt på skrå da han virkede som om det var en lettelse for ham at han fik noget af drikke, men trak så bare på skuldrene af det, hun kiggede ned i hendes drink og tog endnu en slurk "Hmm.." sagde hun stille og smilede skævt til ham, det var jo tydeligt at han ikke havde været der den tid hvor der havde været feer og alle de andre væsner, hvor hun savnede den tid hvor de bare kunne være dem uden at de skulle skjule det "Der er mange, eller rettere der var mange" sagde hun stille og smilede sorgmodigt, faktisk var det den tid hun savnede mest "Faktisk fører det helt tilbage til historien af dette sted, af selve byen Di Morgan.. ser du.. det var ikke altid sådan at det var menneskerne der dominerede dette sted" sagde hun stille og kiggede op på ham for at se om han skulle være interesseret i at hører selve historien "Men hvis du ville være interesseret i at hører den, vil jeg da med glæde fortælle dig den" hun var en god fortæller, faktisk havde hun været den der fortælte historier i den tid når englene forsamlede sig, der havde hun ikke hadet dem, der havde hun elsket at være sammen med folk der var lige som hende, men nu, efter hvad der var sket så kunne hun ikke klare tanker om det mere. Men alligevel, tanken om at kunne få lov til at fortælle igen, vakte en glæde i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 9:42

Nero lyttede til det hun sagde og smilte, "jeg ville meget gerne høre historien!" han så venligt på hende og smilte til hende, han kiggede omkring og der var ikke nogen der ville høre dem, han satte sig tættere på hende, og lænte sig mod hende så deres snak ikke behøvede være høj nok til andre kunne høre den, "Faithel, fortæl historien!" han så spændt på hende, og glædede sig til at lære om hans historie, han ville vide mere om de magiske væsner, han ville vide hvem de var, hvad de kunne, og hvordan det havde været engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum