Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
new job, alll right - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
new job, alll right - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
new job, alll right - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
new job, alll right - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
new job, alll right - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
new job, alll right - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
new job, alll right - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
new job, alll right - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
new job, alll right - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
new job, alll right - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

new job, alll right

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 9:52

Hun kunne kun grine over hans barnlighed over at hun skulle fortælle historie "Very well" sagde hun stille og bed sig i læben mens hun tænkte over hvor hun skulle starte "Det var den gang hvor alle levede i fred, englene sang om aften og folk kom langvejs fra for at hører dem, alferne var små og altid glade sammen med Asparane, alt åndede fred og harmoni, hvis man havde brug for hjælp eller et vist råd tog man til elverne, de viste altid et godt råd omkring hvad man skulle gøre, hvordan man skulle gøre og hvad der ville være rigtigt at gøre, de var dem man kaldte det vise folk, eller rettere lyselverne, der var også mørkelverne, opholde for sig selv, og var den underlige del af alle væsner, men dog kom de frem når det var månens aften, den aften hvor månen havde været fuld 3 gange og havde været synlig, der var vi alle samlet, mennesker og væsner og havde en fantastisk tid.. jeg savner stadig de små alfer, de var de bedste balledmager, de viste altid hvordan man skulle have det sjovt, jeg savner elverne og dværgenes evige skænderiger omkring ting, faktisk var det kun dværgene som kunne få elverne op i flint" små lo hun og rystede på hoved "Alt åndede fred ind til, at kongen døde og sønnen skulle overtage, han havde altid hadet væsenerne og havde allerede sat sin plan igang bag sin fars ryk, flere tusinde væsener blev slagte brutalt for ingen ting, familier blev splittet op og mange flygtede fra landet, de få som blev tilbage var nød til at blande sig ind i mængden for ikke også at blive halshugget eller myrdet på åben gade, han fik folk til at hade væsner og siden den dag har vi måtte leve i mørket af mennesker" hun sukkede og kiggede lidt på ham for at se hans reaktion på det hele "væsenerne er stadig sure, vil stadig have hævn, så jeg går ud fra det kun er et spørgsmål om tid for de lægger planer om at skulle overtage det som de mener er deres" hun kiggede lidt frem og tilbage mens hun bed sig i læben og tænkte lidt over tingene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 10:07

Nero lyttede og han var alt for over spændt, han smilte stort og følte næsten han hørte til i historien, hans øjne blev dog fyldt med skræk da hun nåede til prinsen, han blev vred, det var tydeligt, og hans ene ring lyste op, han stak den i lommen, men hans magiske kraft gav stadig udslag omkring ham som en aura, den var fyldt med vrede men sekundter efter forsvandt den, han røg tilbage i sædet, og han stønnede af smerte, hans hånd røg om der hvor hans vinge ville være kommet, og han så næsten beedende på hende, "jeg brækkede den igår!" han regnede med hun vidste hvad han talte om.
Han stønnede og prøvede at slappe af, han hadede prinsen, men vidste ikke om det var fair at dømme menneskerne for 1 mands valg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:32

Hun kiggede med store øjne da han lige pludselig skriftede sin aura så hurtigt, fra spændt og glad til sur og rasende. Rasende over at væsenerne var blevet myrdet af kongens søn, hun måtte indrømme at hun havde det på samme måde, hun hadet ham for at have ødelagt det som hun havde elsket i sin tid. Hun bed sug lidt i læben og kiggede så på ham med hævet øjenbryn og nikkede over det han sagde, ja hun fik fat i hvad han mente omkring at den var brækket "kan du ikke selv heale den eller?" spurgte hun stille og lagde hoved på skrå og bed sig i læben, hun fik ham til at sidde mellem hendes ben så hun sad bag ham og han sad foran hende, hun tog sin taske hvor hun havde noget cream i det. "Jeg har noget som jeg kan smørere på, det vil tage noget af smerten du har i ryggen.. hvis du vil lade mig gøre det?" spurgte hun stille inden hun ville smører det på hans ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:36

Nero smilte og lod hende bare gøre det, "jo men den er ikke helt rask endnu, jeg er jo ikke så dygtig endnu, og det er svært at slikke sine sår der!" han havde kæmpet med at få spyttet om på vingen, men det var da lykkes, ihvertfald nogenlunde, "tak Faithel," han sukkede dejligt da hun var færdig med at smøre hans ene skulderblad ind, og han tog sit tøj ordenligt på igen, og tog en tår af sin drink, "jeg overlever, den skulle være klar om et par dage, det overlever jeg nok skal du se!" han smilte venligt til hende og var glad igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 23:15

Hun nikkede som at hun godt måtte smører det på hans skulder og begyndte langsomt at smører det ind "Hmm. forståeligt Nero" grinede hun stille og blev ved med at smører ind til at hun havde fået smurt det godt nok ind at det ville have nogen form for virkning og lod ham derefter få lov til at tage sit tøj på igen "jeg er ikke et øjeblik i tvivle om at du ikke skulle overleve det" grinede hun lidt og smilede skævt til ham "Hvem har ikke kunne overleve en brækket vinge? Lidt lige som at brække en arm dog vi kan bare ikke få nogen behandling nu om dage, så jo det gør lidt ondt, men det er ikke noget du dør af" hun tog sin drink og kiggede lidt rundt inden hendes øjne igen faldt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 8:27

Nero smilte og kiggede venligt på hende, hans øjne var varme og han kiggede ind i hendes øjne, "vi har heller ikke brug for den ligeså meget som andre har!" han rejste kiggede roligt på hende og smilte, "min vinge er ret vigtig Faith, jeg kan jo ikke flyve uden den, hvordan skulle jeg kunne klare min tilværelse uden at mærke luften under mig, og den befriende følelse af at svæve under solen, jeg er jo ny, den slags følelser er jo nye for mig, jeg bliver jo afhængig af den følelse!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 12:23

Hun rystede på hoved "Nej har vi ikke, vi er allerede døde" sagde hun stille, mange mente at engle slet ikke kunne dø efter de var blevet en engel, men nej hvor håbede hun det ikke var sandt hun ville gerne dø hvis hun kunne selvom at hun havde en mand hun elskede nu selvom at hendes liv for første gang i meget lang tid så ud til at blive lykkelig, håbede hun stadig at hun ville dø en dag, og ikke skulle blive ved med at gå på denne jord. Hun kunne altid opsøge en vampyr, de ville ikke kunne stå for hende blod eller måske mere en ny vampyr skulle hun gå til da de fleste erfarende vampyrer godt kunne holde igen med at drikke alt blodet med mindre at de var en som var forelsket, og i så fald skulle hun opsøge Heath, han boede vist nok stadig her omkring, hun viste bare ikke hvor mere. Hun kiggede lidt på ham "Hmm.. noget om det, men stadig jeg er ret sikker på at du snart er oppe og flyve igen" sagde hun og nikkede mens hun smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:26

Nero smilede venligt til Faith og drak roligt sin drik, "det kan jeg kun give dig ret i, vi er dem der fik endnu en chance, de heldige der ellers skulle være forsvundet!" han smilede til hende og tænkte ikke så meget over hvor langt et liv han ville få, det var ikke den slags ting der strejfede hans tanker, han var mere koncentreret på hans nye evner, og ikke så meget på at han måske ville se dem omkring ham gå i gravene af alder, mens han for altid ville være ung som han var der, at han for altid skulle svæve over menneskene enten som dødsgud eller beskytter mod de selv samme dødsguder han selv kunne blive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Gæst Tors 25 Mar 2010 - 11:26

Hun nikkede og viste ikke helt om hun kunne lide tanken om at hun havde fået en anden chance "Hmm.. heldige og heldige" sagde hun stille og smilede skævt til ham "det kommer jo an på hvordan man ser på det, jeg må indrømme at jeg faktisk havde glædet mig til at gå i døden, og så at vågne op igen.. ja.." hun rystede på hoved og drak mere af sin drink, faktisk drak hun alt af det og rystede lidt på hoved, måske hun skulle få en ny? Men hun var ikke rigtig i humør til at skulle rejse sig, eller faktisk drikke mere lige nu. Men sådan var det jo, nogen gange så havde man jo også lov til at være doven. Hun lagde sig tilbage i sædet og kiggede lidt på ham "Fortæl mig lidt omkring dig selv?" bad hun og viste faktisk ikke engang hvorfor hun spurgte, for når man spurgte om det, så kom man ofte tilbage med det sammen spørgsmål til hende, at hun skulle fortælle om sig selv. Og hvilket hun ikke var særlig glad for, men man behøvede jo ikke fortælle alt som sagt. Et lille smil spillede på hendes læber mens hun ventede på at han ville svare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new job, alll right - Page 2 Empty Sv: new job, alll right

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum