Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 20:36

" her er Gab godt nok " sagde Arthion. Og lukke øjen med det smamen og faldt i søven hvorfor han sov så hurtig, kunne var svære at regen ud vis man ikke viste noget vider om ham. Han hade slet ikke sover i flere dage da han hade mange ting, hans skulle har orden inde han kunne sove i fred og nu kunne han endlig sover.Og får det beder i kroppe den var svaget og tynd efter så lange tiden, uden søven og mad men nu kunne han endlig sovetr en smule i fred.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 21:30

Toshiya satte sig ude i stuen og undrede sig over hvad det lige var der egentlig skete ude i skoven, for et føltes totalt uvirkeligt for ham " Jeg overlever ikke dette" sagde han og tog sig til nakken der hvor Arthion havde bidt ham og lagde sig i sofaen og faldt temmelig hurtigt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 9:59

Arthion sov tunger. Men vånge med et sæt han kom ud på gulvet og gik hvileløs rundt, på gulvet han viste ikke hvorfor men noget i ham var retløs og bange. Og det kunne tydelig ses og mærkes på ham og han ryste endnu og tænket, på Toshiya som han hade drukken af og som hade reddet hans live 3 gange. I nat og hvorfor følde han sig så bange og forvider han fandt ham liggen på, sofan Arthion løfte han ind i sengen og lag dynen over hma så han kunne holde varmne. Arthion var bange nfor at han hade gjore Toshiya alvorlieg fortræde, ved at drikke af hans blod og det gjore Arthion bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 12:40

Da han kom ind i sengen vågnede han og så på Arthion, han så meget nærvøs og bange ud på en måde, men hvorfor? " Hvad er der galt Arthion?" spurgte Toshiya og rejste sig op og gik hen til ham og lagde armene om ham " Du skal ikke være bange, der sker ikke noget" sage han og aede blidt hans kind og smilte svagt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 13:52

" du forstår ikke. Ved at jeg drak af dig fin du en lille smule af mig ind i blodt det kan gøre dig, fortræde jeg børe ikke bide ander men efter som jeg har bruge fr blod en gang i mellem. Så blive jeg nød til det du må ikke misforstå mig du er en rigitig ven. Men den side af mig sin hele tiden hunger efter blod så blive jeg i sidet, end bare endnu en mordte " sagde Arthion og satte sig ned på gulvet. Og han holdt hænderen foran øjen og man kunne mærke at han græde en smule, for han ryste som et espeløv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:02

Han så på ham da han satte sig ned og bed sig i underlæben " Jo jeg forstår det godt" sagde han stille og satte sig ned foran Arthion og fjernede hans hænder fra hans ansigt og tørrede tårerne væk. Toshiya lænede sig ind mod han og så ham i øjnene hvorefter han lod deres læber mødes i et kys " nu ikke så bange" sagde han og aede hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:14

Arthion så svaget på ham. Og læden hovedt ind til ham uden at bide ham igen lige nu hade han bare, brug for tryghed og venskab det var nok det han saven alermest. I hele verden var en som holdt af ham og kun ville ham det godt og altid være, i nærheden af ham når han hade brug for det som han hade det lige nu. Toshiya var det for ham lige nu og hade være det i gemmen flere timer nu, og Arthion følde sig glad og rolig igen han fik et svaget rødt skær i, Sine kinder af Toshiya og hans læber mødtes i er svaget kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:51

Han så på Arthion og lagde armene om ham, hvis du har brug for blod så bider du bare" sagde han og fjernede håret fra hans hals så han kunne komme til og bide hvis det var det han ville, hvis ikke havde Toshiya blodforsyninger ude i sit køleskab, så det var ikke noget problem " Hvis du ikke vil bide mig, har jeg en anden løsning" sagde han og løftede Arthion's hoved op og så ham i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:05

" jeg trænger bare til at. Ha en ven som kan får mig til at slappe af og falde til ro efter en lange dag, Og det kan du godt og nej tak jeg har ikke lyst til blod lige nu " sagde Arthion. Og så Toshiya i øjen og smielde stille til ham han så inde i hans øjen, og følde sig glad og rolig og ikke mere bange og vred hele tiden. Det var takke være Toshiya som kunne får ham til at slappe af og falde til or igen, efter en meget lange og træten dag Arthion hade ikke være så glad længe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this love at first sight? //Arthion-privat// - Page 2 Empty Sv: Is this love at first sight? //Arthion-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum