Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Flying to high then falling to hard :: Logan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Flying to high then falling to hard :: Logan

Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Gæst Tirs 31 Maj 2011 - 19:54

Tid : 21:32

Vejr : Regnen siver ned og laver små vandhuller dog er det meget lunt.

Omgivelser : Rolige og ingen at se i nærheden?

Sted : legepladsen.

Lyden af en piges lyse meget harmoniske stemme der langsomt nynnede en sang for sig selv, mens en gynges små knirken kunne høres, på grund af de rustne kroge der let hang oppe i det nogle lunde robuste træ der var driv våd, mens kæderne klirrede på den anden side når blæsten blidt pustede til den for at få det hele til at lyde mere uhyggeligt ved mindre man lige var den driv våde Kajika?.
klistret gennemblødt hvid trøje dog ikke gennemsigtig, halv cream sand farvet i det var den vel i stedet for helt hvid?, den hang ned om den ene skuldre og blottet den helt, mens hun bar leggins inden under, der var mønstret så hendes hud kunne ses, fordi mønstret var her og der på legginsene. Hun smilede for sig selv og havde lukket øjne og slappede af mens hun stod der på en af gyngerne og gyngede højt og lidt farligt vis man var et menneske kunne man vel godt slå sig dog var det ikke hals brækkende farligt.
Hun havde flade sorte herkules klipklapper på og hun havde lidt armbånd om venstre hånd hvor hendes håndled havde et sort tattoo mærke, horus eye , det egyptiske øje for helbredelse.
Hun havde sat sit hår op i en hestehale så hun så meget sporty ud og lignede ikke helt vildt sig selv, sådan farlig vampyr kvinde...
Dog havde hun heller ikke det helt vilde store tid til at være sig selv?, snart ville der sikkert komme flere og flere efter hende af alverdens fjender så hun havde ikke så meget andet end at gøre end at vente og se hvem der ville have en del af dusøren?..
Hun stod stille der på gyngen med bene blidt plantet og slappede af mens de tusinder små dejlige bløde regndråber ramte hendes ansigt og fik hendes hud til at ligne den var lakeret....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Logan Tirs 31 Maj 2011 - 22:02

P: http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/201/f/e/Ezio_Auditore_De_Firenze_by_sXeven.jpg billede siger det hele.

Logan kom gående igennem Di Morgas gader, der var flere større menneske grupper der flygtede for de store regnmængder der kom ned fra himlen.
Det var en af de første gange Logan havde kunne gå normalt på gaden uden at frygte for sit liv, nu var Malakel var væk.
Malakel var væk, død eller ikke var uvis, men en ting var sikkert at det var ikke Logans hånd der dræbte Malakel, selvom han ville have ønsket det. Nu var der en ny på tronen, en gammel ven eller hva man kunne kalde ham, Scars eller Alexander Lazarow, den person der gjorde hans 'søster' til en vampyr, og tog hende fra ham for altid.
Logan havde fået en helt ny stil, han var ikke længere en vampyrjager, efter hans tro ven Nathan Rodriguez var blevet dræbt på Logans bekostning, har Logan ikke haft styrken til at dræbe vampyrer, ifølge Logan var det ham der skulle have været færdig istedet for Nathan Rodriguez. Logans tøjstil var blevet ændret utroligt meget, han havde ikke længere en skudsikker vest på, den var blevet skiftet ud med en metal rustning som var skjult af hans hvide tøj, indeunder metal rustning var der en ringbrynje for øget beskyttelse. På sine arme var der to metal armskinner (en på hver arm) som faktisk var et våben, ud af dem kunne der komme et blad ( http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110222041327/assassinscreed/images/7/7b/Eerste-info-onthuld-over-assassin-s-creed-2_5_460x0.jpg ) ud som Logan brugte til at snigmyrde fjender, personer eller andre. På ryggen havde Logan sit trofaste elversværd. Logan havde fået dette sværd af en gammel død ven, en elver. På sværdet stod der med gammel elver skrift ''Vi slås for frihed'. Sammen med sværdet sad der også to knive ( http://www.council-of-elrond.com/castdb/legolas/legolas8.jpg ).
Logan trak hætten over hovedet, og lod den 'halve' kappe dække hans venstre arm.
"Logan, det ser ud til at din gamle ven Kajika er set i sektor 29c1 find hende, hun kunne jo være en nyttig brik for at få din hævn over Scars, husk hun er eftersøgt" sagde en stemme i Logans øre. Stemmen tilhørte hans gode og loyale ven, Matt O'Meyers, en teknik nørd der hjalp Logan når han var uden for. Logan havde kendt Matt siden Logan var soldat og de har være venner siden.
"Husk Nathan Rodriguez, døde på grund af mig, fordi jeg ville have hævn over vampyrer, jeg vil ikke udsætte nogle for det igen, men det skader ikke at tjekke det ud vel?" sagde Logan og satte farten op hen mod legepladsen.
Logan stoppede lidt væk fra Legepladsen og iagttog det hele, han ville se om han faktisk var udsat for mere fare end han han kunne se.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Gæst Fre 3 Jun 2011 - 18:27

Kajika stoppede stille med at gynge i det hun blot stod på gyngen mens regnen blidt sivede ned og lod hendes hår og tøj dryppe fra sig, mens hun blot stod der helt stille og iskold, som var hun nærmest gået i stå i tiden, dog kunne kæderne høres... deres ubehagelige knirken når vinden blidt pustede til dem, og vis man kiggede den anden vej eller ned et øjeblik var Kajika allerede på vej hen af mod Logans position, hun dukke dufte hans blod, det var ikke sært mennesker var så dumme blandt vampyr, de kendte dem ikke ovnlig, man kunne næsten aldrig overraske en vampyr? kun vis dens lugte sans ikke var ovnlig, eller den ikke var på jagt måske kunne man så overraske den... men det var vel yderst sjældent skønt..
Kajika altid var vand til at være på vagt, hun stolede aldrig på nogen og hun lod sig aldrig nogen sinde slippe sine overlevelses instinkter?..
Hun smilede ondt og sagde"Jamen dog Logan?, hvad laver du her ude... helt alene?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Logan Man 6 Jun 2011 - 13:25

"Kajika, hvordan går det? Hvad jeg laver? Hvad laver du så herude? Jeg er bare ude at gå" sagde Logan og knyttede hænderne så han nemt kunne udløse sine skjulte klinger som var gemt i sine armskinner.
Logan så rundt, han kunne ikke få øje på Kajika nogle steder, det eneste han vidste var at hun var tæt på. Logan brød sig ikke som situationen, ham og en vampyr der hadede ham, som Logan ikke kunne se, i princippet kunne hun komme fra alle vinkler og bide, og tømme ham for blod.
"Kajika, Kajika, Kajika hvordan var det så at være menneske? Svag og ynkelig, så vidt jeg ved er du vampyr igen, så hvis vi fjerner svag har vi havde du er nu, ynkelig jeg har mistet min respekt for dig, lige siden du blev menneske, det må jeg indrømme, af alle væsner i denne verden, har jeg dog aldrig set nogle være så dårlig til at være menneske, just in case at du glemte det, så er denne verden stadig dræb eller blive dræbt, og siden du ikke skød mig da du have chance, så vil den fejltagelse koste dig dyrt senere i livet" sagde Logan og så rundt.
Logan var fuldstændig parat til hvad der skulle ske, hvis hun bed ham, var det hellere ikke værre, Logan havde to ar på halsen efter et uheldigt måde med sin tidligere ven Noir, Scars x kone.
"Så kom frit frem, jeg kan sagtens smide mine våben hvis det er" grinte Logan, hvad han lige var var udelukkende en hån, der lå ikke andet i det, end han ville gøre Kajika totalt til grin.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 13:53

Kajika grinte bagved ham rigtig ondt og hviskede i hans øre"Årh jamen... så smid dem endelig fordi... de vil ikke gavne dig" hun havde sine lange negle presset ind mod et vis sted i hans nakke, hvor at vis det sted gik i stykker ville han dø med det samme"Rør dig og du dør... min negl er allerede halvt inde i din nakke, vis du rør dig går den direkte igennem og så dør du med det samme Logan" hun smilede ondt og sagde"Så hvorfor er du kommet her ud egenlig?, for at lede efter mig, fordi den eneste jeg kan se her der er ynkelig er dig.. du forgiver at være så stærk men... når det kommer til stykket så du blot et ynkeligt menneske der tror han er noget med alle dine små dingenoter..!" hun grinte let og hendes syle spidse hugtænder kom frem og hun hviskede i hans øre"Hva siger du til at blive vampyr og droppe alle dine små legetøjer, så lyder du os mindre dum når du sætter dig op i en kamp mod os stærkere væsner... ser du.. ingen gang døden ville have mig i nu, hvor mange gange har du måske været død Logan og så overlevet ?" hun grinte let af ham, hendes negl i mens han havde snakket havde hun som en nål blidt stukket den ind i hans nakke, et specielt sted ved hans hjerne ville den stikke mod vis han rørte på sig stadig..
"Hva vælger du? at sige undskyld eller at jeg skal gøre dig? kold eller.. måske handicappet ? var det noget" hun grinte let og tog blidt om hans brystkasse og lod fingerne glide mod hans hals og neglene voksede i det hun hviskede"I denne form kan intet gå igennem min hud.." hun smilede så han vidste det.. hun tænkte nok han havde alt muligt, men lige nu havde hun fanget ham godt og grundt, dog os kun fordi hun var så klog som hun var..

//Må man dræbe ham xD! vis det er?.. fordi du lægger altid meget op til os stærke væsner og altså... det lidt urealistisk vis en af os ikke dræber din karakter en dag...? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Logan Man 6 Jun 2011 - 14:34

//Hvorfor dræbe ham? Når du kan gøre noget der er værre? :D gør ham til en vampyr, den ting han hader allermest, det ville være et levende helvede //

Et lettere suk undslap Logan da neglen gik ind.
"Hvorfor lede efter dig? Når jeg kunne tage hævn mod Scars? har jeg måske ikke ret i at du hader ham mere end mig? Men du har måske ikke mod nok til at gøre det? For se dig lige, Du er ikke andet end en ussel vampyr, en parasit der lever ad andre væsner, det må sku være et kedeligt liv, når man ved at hvis der ikke er mennesker som er så nemme at fange, ville du måske ikke leve" sagde Logan og halv grinte. Den eneste grund til Logan grinte var fordi han havde indset at han ikke længere kunne snyde døden, nu sad han i saksen, fælden var klappet og alle de andre sætninger.
"Hvad vil du gøre? Du kan jo ikke dræbe mig, det så vi da du var menneske, du havde alle chance for at nakke mig, men gjorde det ikke, hvorfor ikke? Fordi det ikke ligger til dig bare at dræbe dit bytte, du er et rovdyr du dræber for at spise ikke bare for at dræbe" sagde Logan og lukkede øjnene.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 14:57

//Hehe så bliver hun jo din hersker ;P... men ville heller ikke dræbe ham ville blot vide om muligheden var der ^^.. men må man gøre ham til vampyr//

Hun grinte og sagde"Jah sådan var jeg men... jeg kan sagtens os dræbe for sjov lille Logan" hun smilede da hun slikkede ham op af halsen og hviskede i hans øre"Du aldrig blevet dræbt fordi du ikke ses som en fjende... du ses ikke som en ligeværdig modstander, folk ser ned på dig lille ven, derfor har de ikke dræbt dig, men du har været tæt på os alle... meget tæt.. at vi har haft lyst til at dræbe dig alligevel... du burde vise os mere respekt.." hun grinte let og hviskede i hans øre"Men nu du min" hun bed ham hårdt i halsen og tvang ham ned i knæ hårdt og sugede så til og da han var virkelig svag af blodtab og sikkert ville trække efter vejret og ville ku mærke hans hjerte gå amok fordi der manglede så meget blod ville hun sige"Jeg ikke bange for Scars.. han er min skabning.. og jeg ej bange for dig Logan.. vil du gerne dø, er du ikke bange for døden?... eller skal jeg forbande dig med at blive vampyr... dog.. mit blod er yderst specielt.. det ikke blot alle og enhver jeg gør vampyr, kun dem der er værdig får dette her blod.." hun smilede ondt og bed ham igen og hviskede i hans øre da blodet flød blidt ned af hans hals"Jeg vil forbande dig med min befrielse... et evigt liv ung men drabelig.." hun grinte ondt og sugede så det sidste blod i sig fra ham til sidste dråbe var der og så bed hun sig ellers i håndledet og så let på ham og gav ham lidt af sit blod men kun meget lidt, han skulle ikke ende med at være stærker end hende... Hun betragtede ham i mens hun havde lagt ham ned og sagde"Nu skal vi se hvor sjovt du får det når din sjæl forsvinder..." hun smilede og lod blidt sit blod dryppe ned i hans mund, det ville vække ham dog ville han være en levende død som hende selv.. kunne man vel kalde det...

//fordi det er gjordt ;P //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Logan Man 6 Jun 2011 - 19:43

Logan gispede efter vejret da Kajika satte tænderne i ham.
Aldrig før havde han oplevet så stor smerte, heller ikke da han blev bidt den første gang, heller ikke da han tog et skud i skulderen, nej, dette overgik alt hvad Logan havde været ude for.
Logan havde aldrig følt sig så svag og hjælpeløs som han gjorde da han faldt på knæ, det var nærmest uhyggeligt så meget han tænke på, 'ville han kunne klare Scars nu?' 'ville han klare et liv som vampyr?' alt for mange ting kørte igennem hovedet på ham.
Ren instinktivt begynde Logan at suge Kajikas blod til sig, han ville ikke dø, men på den anden side ville han heller ikke død, ikke før det svin til Scars var kommet væk fra tronen.
Efter Logan havde suget blodet til sig, faldt han forover og landede på jorden, der lå han i hvad føltes som timer, som vel nok bare var 2 min. vendte Logan så rundt så han lå på ryggen, alt var så skarpt, det var som om han var født på ny.
"Kajika, dit....dit" mumlede Logan mere kunne han ikke sige for han gispede efter luft, han så op på himlen, han var blevet en af dem nu, en parasit, en der levede på andre væsner. Det han hadede allermest.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 20:15

Kajika tog hårdt fat i ham og smilede ondt og sagde"Shut up" hun stak ham en knytnæve direkte ind i tendingen så han ville besvime på stedet eller ihvertfald få blackout og før han vidste af det ville han lægge på en sofa på et hotel hvor hun havde fundet blod poser fra hospitalet og langt dem...
Dog havde hun os en ung pige som gidsle, og som nyfødt vampyr ville Logan ikke kunne holde sig tilbage fra det blod der pumpede i hende, fordi han skulle ha føde og Kajikas blod var ikke nok dog.. ville de ha et dybere bånd og Logan ville måske føle sig draget til sin skaber dog.. var det normalt ved vampyr. Hun så let på ham da han lå i sofaen og hun havde lagt ham konfrontablet og lagt en våd klud over hans pande.. når han ville vågne ville han se en pige lænket til trappen og Kajika der stod og slappede fuldstændig af"Godaften Logan.. har du sovet godt" kajika var stadig driv våd og blodig det samme var Logan, dog kendte hotel ejeren Kajika så han havde ladt hende få et værelse uanset hvad, hun ville kunne holde styr på Logan lige de første par dage, så de var i en højde han ikke ville overleve vis han prøvede at komme fri og væggene var mere masive her oppe samt vinduerne os..
Netop fordi det skulle de være grundet sikkerhed og sådan.."Sulten?, der er en snack til dig der henne" dog var blod poserne gemt væk så han nærmest var nød til at dræne den stakkels pige men hun ville bevise for Logan at alle kunne være et bæst eller tvinges til at være det..."vis du ikke drikker... så dør du.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Logan Man 13 Jun 2011 - 0:02

Logan vågnede op i lokalet og så på Kajika.
"Jeg hader dig" fremstammede Logan, inden han kunne mærke hvordan sulten bankede på døren, hans tænder kom frem.
"Har du ikke en blod pose? Eller syntestik blod?" sagde Logan lavt og hæst, hun kunne da ikke mene at han skulle bide pigen, dræbe den race der betød mest for ham.
Logan rejste sig forsigtigt op og stod og valkede på benene.
Logan var nødt til at dræne hende for blod, ellers ville han dø også ville der være ingen hævn, ergo ingen død Scars. Så ville det hele være meningsløst.
Logan gik om bag hende, "undskyld" hviskede Logan ind i øret på hende før han satte tænderne i hende.
Det var bare ikke rigtigt det her, Logan kunne føle hendes varme blod flyde ned igennem hans hals, det var så forkert, og dog føltes det så rigtigt!
Logan flyttede sig og lod pigen falde til jorden, der lå hun stendød eller tæt på.
"Er du tilfreds, du har endelig gjort mig til en parasit! Jeg må leve gemt væk fra solen!" sagde Logan og så på hende, han så ned af sig selv, han var dækket i blod pigens, Kajikas og sit.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Flying to high then falling to hard :: Logan Empty Sv: Flying to high then falling to hard :: Logan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum