Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 15:32

EMNE!!

..You know. KEDER MIG SÅ *BIIP* MEGET!! >.<
Ville rigtigt havde ventet lidt med emne men guuud jeg kan ikke vente med at komme igang på denne side(I don't care if the side is goin down). Er sådan lidt ny men ikke til at skrive rp. Har jeg gjort i noget med 2 år nu. xD Så ikke vær afraid, mates!

Jeg leder også til nogle små relationer til Beth. _Og her kan det være alt umligt mærkeligt noget. Fx:

~ En arbejdsgiver. Beth har ikke noget arbejde for tiden siden at hun endnu for penge af sin familie. Men det kunne være noget med at nogle nu tilbød hende et job. Om det så var sort eller ej.

~ En fjende. Siden at hun jo er varulv er der ingen tvivl om at hun har nogle fjender rundt omkring. Hun er ret stærk og kan sagtens bruge et godt slagsmål eller sådan noget.

~ En ven eller veninde. En der før i tiden havde været en barndoms ven eller en ny der kommer. En hun vil kunne snakke med og holde sig tæt knyttet til. En hun kan stole på.

~ Kærlighed er en stor del af hendes liv men hun har oplevet den et par gange hvor den gik i l-o-r-t. Samt kunne en elsker også være noget.

Men alt det der med plots må vi vel selv finde ud af sammen. xD sådan helt præcis. Kan godt lide at jeg ved hvad der sådan sker. Så jeg er sikker på vores emne ikke går i BAH! Og jeg leder kun efter 2 og 2 emner. Ellers bliver jeg fanme stresset.

Krav har jeg skam også lidt af.:
- Skriv mere en 10 linjer
- Vær kreativ i hvad du skriver. Beskriv tingene omkring.
- Respektere hvis jeg bare pludselig sige jeg er ude af emnet. Spørg mig roligt hvorfor og bliv ikke sur.
- Følg kravene så gør jeg det nemlig også! :3

Det var vel det. Tak fordi du ville læse det og sådan. Jeg skal nok lave emnet men hvis jeg allerede har mange igang vil jeg have lov til at bede dig om det. ^^

Peace out Bethanie Kia Annabelle Shoplé.<3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 17:36

Ingen??? D: *snøft snøft*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 18:36

Jeg vil gerne!! owo
.. Er bare i tvivl om hvad der sådan lige er bedst at vælge, når det er din karakter er en varulv og min er en dæmon .-.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 18:51

Yay. Lyder godt! :3
Men kan godt se problemet. Men det er jo ikke kun dem du kan de der oppe. Bare lad din hjerne arbejde og kom med et forslag hvis det er. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 19:08

Hmm.. *tænker...* well... it dosn't help so much.. TT___TT
...
De kunne både være fjender og elskere?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 19:11

JA! n_n Kan jeg faktisk godt se for mig.
Noget med at de starter med at være fjender og sådan..? Oo
Eller ser du mere mod det modsatte??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 19:18

Tja, jeg havde nu tænkt mig at de skulle starte med at være fjender, på deres første måde hvor der er fuldmåne også går det sin gang, bare at din lille varulve karakter ikke går hen og dræber min karakter fuldstændigt o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 19:22

Igen. Det er jeg med på. ;]
Og bare rolig. Skal nok lade være med at dræbe din stakkels dæmon. ^^ Kan jo være noget med at han stopper hende inden. Eller sådan noget BAH

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 19:31

Haha, ja ;). Men ville du oprette emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 19:33

Kan jeg sagtens. ^^ Starter på emnet nu. Vær' klar med kreativiteten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 20:24

Så er emnet lavet. Undskyld det blev sådan lidt langt hvis det er. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD) Empty Sv: Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum