Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Right or Wrong? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Right or Wrong? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Right or Wrong? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Right or Wrong? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Right or Wrong? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Right or Wrong? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Right or Wrong? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Right or Wrong? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Right or Wrong? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Right or Wrong? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Right or Wrong?

Go down

Right or Wrong? Empty Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Ons 13 Jul 2011 - 21:18

Hy!

peepz, nu er jeg her igen! Jeg leder blot, efter plot(det var meningen, det sku' rime).

Det er nu I skal slå til!

Når chancen byder sig, til at få indflydelse på Asias liv, og sågar - hendes liv! Så er det, i skal slå til - BAM! Bare sådan, dér!

Hvad jeg søger, er skam simpelt. Det kan være alt mellem himmel og jord, men eksempeler skal I da få. Der er, følgende 'roller' at vælge for netop din karakter!

  • Fjende: siger sig selv, hun mangler en fjende der an sætte hendes fjerlette liv i perspektiv. Måske en, fra hendes fortid? Hvem ved..
  • Stalker: En eller flere personer der forfølger hvert eneste af hendes træk, måske en der er besat af hende forelsket i hende, eller er ude på hævn, men som hun ikke kender noget som helst til - dog, må i selv finde grundlag på for hævnen.
  • En elsker: En, som er der for hende til at tilfredsstille de.. kødelige lyster. Intet andet - endnu.
  • En god ven/inde: En, hun kan betro sig til og fortælle nogle af sine hemmeligheder.
  • En bror: hun egentligt aldrig har vids, var hendes bror, men blot en ven.
  • Kontakter: Folk, som hun bare.. ja, kender men som hverken er ven eller fjende og som hun, måske, kan føre sammen med andre folk eller, bliv blandet ind i noget drama-halløj med. Vi kan nok finde ud af, noget.
  • Skaber: En vampyr, sandsynligvis Daeva, eller blandet af Nosferatu og Daeva, der skænke hende udødelighedens og skønhedens velsignelser - måske, fordi vedkommende er virkelig ond, eller fordi hun lokker vedkommende til det, ved at friste med sit blod.
  • Far til barn: race, er nææste ligemeget - hun skal blot kunne overleve, selvom barnet gerne må være et problembarn(exempelvis djævel, eller dæmon). Hvordan, barnet blev undfanget kunne evt være ved en voldtægt, eller ved en uheldig nat med elskeren? det kan vi nok finde ud af.
Er det noget for dig? Lyder det, som om det er dig, jeg skal bruge? Kunne det være interessant for jer?

SÅ MELD JER!

Forresten, er der nogen der har hørt sangen Råbe Under Vand? For så ønsker jeg også, et plot der minder om sangen :) Bare fo at se, hvordan det ville være ^__^

Sincerely -
Asia

Noter:
-Profilen er ved at blive lavet, hvis I vil hjælpe må i skam gerne :)
-Din characters billede + navn + link + relation, vil komme i MIN profil under Journalen Som er det sidste punkt i min fil - dog, først når profilen er færdig.
-Asia er endnu jomfru, altså ikke i stjernetegnet, så elskeren skal være erfaren.

-Fjenden på må IKKE dræbe Asia, dog må fjenden og Skaberen godt være den samme char.
-Broren skal have en LOGISK sammenhæng, og være biologisk beslægtet med hende - begge hendes forældre, har nemlig udstødt hende så broren skal trodse/have trodset disse.
-Stalkeren vil også blive nævnt i profilen, men! som en OOC(Out of Character).
-Elskeren SKAL ligne/være en mandlig bruger der ligner/har
Gaspard Ulliel pr. Avatar.


Sidst rettet af Asia Søn 17 Jul 2011 - 14:03, rettet i alt 5 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Ons 13 Jul 2011 - 22:49

Gary melder sig gerne som en god ven ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Ons 13 Jul 2011 - 22:52

I guess he does, then :) Sooeh, hvordan finder vi ud af.. sagerne? Skal de blot mødes, eller.. har du noget.. øøhm, ønske? Eller forlsag - jeg er åben for alt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Angelin Tors 14 Jul 2011 - 10:05

Det med veninde, ville nok også passe bedst til Angelin^^
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Tors 14 Jul 2011 - 10:24

Hmm^^ der er masser af muligheder... jeg er nok enten med til elsker eller som en fjende ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Tors 14 Jul 2011 - 13:49

Angelin: Nice nok, så har jeg både en ven OG en veninde til Asia <3
Men som sagt, skulle jeg lige svare i det andet emne, dér <3

Mr. Angelic: Sejt! Så.. må det nok blive fjenden :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Tors 14 Jul 2011 - 13:59

Fint nok^^ hvad skal de komme op at toppes over? Og vil du oprette emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Tors 14 Jul 2011 - 14:07

Øøøøhm, fortæl mig lidt om din karakter så kan eg måske finde på noget :)
Kan jeg godt, men så må du vente - jeg regner nemlig også med at jeg skulle lave Angelins og mit, hvis jeg ikke tager fejl. og selv, hvis jeg ikke skal skal jeg stadig have svaret i det andet.. dog min kreativitet sover stadig x.x

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Tors 14 Jul 2011 - 14:16

Tjek min profil.. og læs den igennem. Orker/gider ikke at skrive det en gang til også skrive det hele her inde.. =___O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Tors 14 Jul 2011 - 14:23

Øøøh.... jeg beklager, men.. jeg får ikke ret meget personlighed ud af din profil? x.x'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Fre 15 Jul 2011 - 2:59

Er der andre, der kunne være intresserede i, at have del i hendes liv? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Gæst Søn 17 Jul 2011 - 14:00

Asia skrev:
Hy!

peepz, nu er jeg her igen! Jeg leder blot, efter plot(det var meningen, det sku' rime).

Det er nu I skal slå til!

Når chancen byder sig, til at få indflydelse på Asias liv, og sågar - hendes liv! Så er det, i skal slå til - BAM! Bare sådan, dér!

Hvad jeg søger, er skam simpelt. Det kan være alt mellem himmel og jord, men eksempeler skal I da få. Der er, følgende 'roller' at vælge for netop din karakter!

  • Fjende: siger sig selv, hun mangler en fjende der an sætte hendes fjerlette liv i perspektiv. Måske en, fra hendes fortid? Hvem ved..
  • Stalker: En eller flere personer der forfølger hvert eneste af hendes træk, måske en der er besat af hende forelsket i hende, eller er ude på hævn, men som hun ikke kender noget som helst til - dog, må i selv finde grundlag på for hævnen.
  • En elsker: En, som er der for hende til at tilfredsstille de.. kødelige lyster. Intet andet - endnu.
  • En god ven/inde: En, hun kan betro sig til og fortælle nogle af sine hemmeligheder.
  • En bror: hun egentligt aldrig har vids, var hendes bror, men blot en ven.
  • Kontakter: Folk, som hun bare.. ja, kender men som hverken er ven eller fjende og som hun, måske, kan føre sammen med andre folk eller, bliv blandet ind i noget drama-halløj med. Vi kan nok finde ud af, noget.
  • Skaber: En vampyr, sandsynligvis Daeva, eller blandet af Nosferatu og Daeva, der skænke hende udødelighedens og skønhedens velsignelser - måske, fordi vedkommende er virkelig ond, eller fordi hun lokker vedkommende til det, ved at friste med sit blod.
  • Far til barn: race, er nææste ligemeget - hun skal blot kunne overleve, selvom barnet gerne må være et problembarn(exempelvis djævel, eller dæmon). Hvordan, barnet blev undfanget kunne evt være ved en voldtægt, eller ved en uheldig nat med elskeren? det kan vi nok finde ud af.
Er det noget for dig? Lyder det, som om det er dig, jeg skal bruge? Kunne det være interessant for jer?

SÅ MELD JER!

Forresten, er der nogen der har hørt sangen Råbe Under Vand? For så ønsker jeg også, et plot der minder om sangen :) Bare fo at se, hvordan det ville være ^__^

Sincerely -
Asia

Noter:
-Profilen er ved at blive lavet, hvis I vil hjælpe må i skam gerne :)
-Din characters billede + navn + link + relation, vil komme i MIN profil under Journalen Som er det sidste punkt i min fil - dog, først når profilen er færdig.
-Asia er endnu jomfru, altså ikke i stjernetegnet, så elskeren skal være erfaren.

-Fjenden på må IKKE dræbe Asia, dog må fjenden og Skaberen godt være den samme char.
-Broren skal have en LOGISK sammenhæng, og være biologisk beslægtet med hende - begge hendes forældre, har nemlig udstødt hende så broren skal trodse/have trodset disse.
-Stalkeren vil også blive nævnt i profilen, men! som en OOC(Out of Character).
-Elskeren SKAL ligne/være en mandlig bruger der ligner/har
Gaspard Ulliel pr. Avatar.


Opdatering; Skaber-plot er optaget. Derfor er det overstreget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Right or Wrong? Empty Sv: Right or Wrong?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum