Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2011 - 15:54

T: 15:00
O: ingen
V: uden for skoven sloskin men ind i helt mørkt
S: skoven



Severin sad dybet inde i skoven. Han sad med sin fløjte som han sad og spille på det lød uhyggelige i mørket, fra skoven men han var ikke selv bange for at væære i mørke da han var halvt engel og halvt Dæmon. Hans mor hade være en engle og hans far hade være en Dæmon, som mange frygte da han hade står selve den store djælve nærmest da han leve. Men hun var Severin alene og uden familie da begge hans forælder var døde, da han var mindter men det gjorde ham ikke så meget nu som det hade gjorde. Får år tilbage nu han han stor og tænket af og til på dem endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty Sv: i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2011 - 16:07

Et lille egen kravelede op af hans ben og sætte sig på hans skulder med hovedet på skrå, i panden var der en sten, i en svag farve af grøn, den ligne en som var egernet, men stadig var den fri.
En latter kom oppe fra en af træerne, den var blid og rolige "Så det her du gemmer dig Xiz" sagde stemmen, stemmen var for blid og ren til at være en drengens, det var tydeligt at høre, den tilhørte en piges.
Oppe i en af egetræerne sad en blondt håret pige, med lidt beklædt tøj, hun vidste maven og det meste af sine lår, tøjret så ud til at været lavet af læder og smukke sten, pigen bære også en sten i panden, den var sammen farve som egernet, på hendes ryg bar hun en smuk og elegant bue. Pigen var utrolig smuk og sad enligt bare der og grinet af ham og egernet.

_____________________________________________
Sådan ser egernet ud:
i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) 268045_10150316454536350_545666349_9812002_1608325_n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty Sv: i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2011 - 16:19

Severin smielde både til pigen. og til egernet " så det er dit egern den er rigtig søde " sagde Severin, og satte den ned på jorden for at den ikke skulle komme til skade når den sprang. Ned fra hans skulder han hade sorthår og brune øjnen
og to farvet vinde hvide om dagen, men sort når mørke faldt på så linde han mere en dæmon. End en engle for han var havt af være så han var e rigtig blanding

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty Sv: i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2011 - 16:30

Hun sad lidt og kiggede på hans vinger "Hm, det ikke tit man ser den slags blanding" sagde hun og lod med en visdom, som lå store end hun ligne "Åh sorry" hun havde fået en vane at snakke med sig selv, hun kiggede ned på egernet som kiggede op på hende , man kunne hørte sagde nogle lyde "ÅH, Zix jeg troede du forelskede dig i drengen" egernet så op på severin og derefter på hende men lyden var denne gang hurtigere som om den råbt af hende "Rolige nu, jeg drille bare Zix" hun hoppede ned fra træet i en elegant hop og nærmede sig Severin og det egernet på hans skulder "Han er ikke min, han følger mig bare rundt" sagde hun og tog Zix af Severin skulder "Sådan" hun sætte ham på jorden og han sprang op i træet igen, mens Hun selv bliv sidden på knæ foran Severin "Smukke vinger du har"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty Sv: i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2011 - 17:00

" tak jeg her to holde. Vinger den her hvide om dage og et par sort når mørke falder på, og det er ikke så let at være en blanding af 2 fjender en engel og en dæmon. Så jeg har mine egen kampe at klar være dage men mange syndes atmine hvide vinger her, er så utrolig smukke og bløde og når jeg fælder fjer laver jeg dem. Om til en pude og i være pude kan der ver både sortog hvide fjer i " sadge Severin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty Sv: i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2011 - 17:06

"Som en due" sagde hun med lidt dril i tone , hun lod en figner gled over hans ene vinge "Du har ret de er bløde" hun små grinede og rejste sig op og så mod himlen "Er du sulten" spurgte hun og vendt blikkede mod ham igen, hun havde et blidt ansigt, men samtiden virkede hun ikke udskyldig, hun havde oplevet mange ting i levet.
Vanessë lod noget hår falde bag det ene øre, så han kunne se de spidse øre hun havde "Jeg tro i kalder mig Lys elever" sagde hun tænkende og lagde tog figner i munden, der kom ikke en lyd som Severin kunne høre, men dyrene vil kunne, lidt efter kom det sammen egernet hoppede tilbage og lagde på hendes skulder "Jeg var i gang med at lave mad"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty Sv: i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2011 - 17:14

" ja jeg er en smule sulten. Men ikke meget " sagde Severin og satt sig op af et træ han var en smule øm, i ryggen efter han hade være oppe og sloges men en varulv som hade. Brutale skubbr ham ind i et træ så Severin hade et såre i ryggen men det gjorde, slet ikke ondt mere lige nu men det skulle nok komme igen med tiden. Det viste han godt at såre ikke healde sig sammen af sig selv igen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty Sv: i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2011 - 17:18

//bliver nød til at smutte kommer igen sener . :)///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty Sv: i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2011 - 17:20

// okay //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i skovens mørke dyb Vanessé(Privat) Empty Sv: i skovens mørke dyb Vanessé(Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum