Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med

Go down

Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med Empty Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med

Indlæg af Gæst Tors 4 Aug 2011 - 17:16

Jeg er desværre ikke så ferm, med masser af farvestrålende bogstaver og specielle skrifttyper.. Men tilgengæld, så ynder jeg en vis glæde indenfor fantasiens levevej; at skabe, via ord, sætninger og selvfølgelig, beskrivelser.

Jeg er så ganske ny, at som en starter, vil jeg nøjes med at accepterer én, og kun en, at skrive med, in-game. Det vil sige, at det bliver først til mølle, hvis man da har en god grund, til at kunne opfylde de enkle på forhånd fremsatte regler, lige om et mellemrum, 1 punktum og 2 tryk på enter-knappen.

Normen krav:
- Minimum 5 linjer, eller så går emnet muligvis død, uacceptabelt hurtigt. (Dette gælder normal skærmbredde)
- Underhold ikke kun mig, men også digselv, når du skal skabe et mesterværk af et svar. Det vil sige; skriv ikke, hvis du er nedtrykt eller på nogen måde har skriveforhindring.. Fortæl mig hellere situationen over en såkaldt PM, og så finder vi ud af det, uden at nogen bliver tvære eller muligvis sure. Glæde giver suveræne svar, uanset om man er ordblind, har stavebesvær eller er top-professionel forfatter(ske), så giver et dårligt humør, et elendigt svar.
- Tidsfristen indenfor at svare, bliver hos os begge, præcis 3 uger fra sidste svars dato. Så er der masser af tid, til at gennemgå sit mulige svar, ændre og forbedrer det, og ingen behøver at føle sig stresset, eller igen, i et dårligt humør. Overskrides den nyeste deadline, sender modparten en PM til skrivepartneren, og derefter diskuttere om der behøves længere tid, eller om emnet helt skal lukkes. Det gælder jo om at tage hensyn.

Karakter krav:
- Navnet kan for min skyld være Helsinki den Kagefrådende. Bare overhold sidens regl, indenfor navne-bestemmelse, så går det jo allerede som smurt i olie.
- Kønnet er igen, fuldkommen ligemeget; det gælder skam også Transseksuelle eller Intetkøns... (Hvis i er intetkøn.. Så har i en kreativitet, jeg må bukke for.. Seriøst. Det ville være så awesome en mulighed, at skrive med en "den")
- Racen, som mange siger det, er fuldkommen frit. Bare hold sidens game-regler, til glæde for alle, så kan det for min skyld være halv kinøjser og halv dværg. (Hvilket også ville være ret så spændende et individ at skrive med, bare for lige at kommenterer det xD)
- Vær forstået med hvordan din karakter er. Hvis jeg skriver, at Nirén prikker din karakter i øjnene.. Hvis han så er et væsen, menneske for eksempel, der har behov for sit syn, så leg ikke pludselig varulv og skriv, at han brugte sin lugtesans: Kend racen og kend personligheden... Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme hvordan du lader din karakter reagere, overhovedet ikke, jeg beder bare pænt om lidt realistisme, i de emner, jeg nu engang får deltaget i. Især PowerPlay tolerer jeg ikke, og hvis det kommer, hvor i ikke selv vil ændre det, så er Nirén hurtigere væk, end at du kan sige "hvorfor?". Det er måske strengt, men igen, ønsker realisme.

Der er sådan set ikke andet.. Skriv, hvis i efter en lang "tale", stadig føler jer friske på et emne. Men husk det nu; kun én kommer igennem, og det er den første til at skrive.
(Det skal lige understreges, at stavningen bare skal være læselig; jeg emner mere end gerne med ordblinde eller stavebesværede, bare jeg kan læse det, og i holder overstående ønsker).

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med Empty Sv: Elementært mine nye fælles-rpg'ere.. Jeg søger da en at skabe historie med

Indlæg af Gæst Tors 4 Aug 2011 - 19:23

mig mig mig :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum