Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske en hyggelig dag - Aleshya EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske en hyggelig dag - Aleshya

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Søn 9 Okt 2011 - 20:22

Tid: 13
Sted: center
Vejr: lidt kold men skyfri
Omgivelser:en dele menneske

Gabriel sad ind på en lille cafe og fik en øl, han var næste to meter høj og har kul sort hår ud over pande hår som er hvidt, han har unaturlig mørke brun øjne, næster over i det sort, han var godt veltræner, det men nu kun ser af ham, han har sort løs bukser på og en mørke grå skjorten med kort ærmer, der var mange i center, folk som købe ind til køkken eller bare du efter nyt tøj, eller en af de mange anden mulig for at køb i center, der er nogen få andre i cafe men hygge snakke, Gabriel sidder for sig selv ved et to persons bord.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2011 - 21:44

Inde i centeret kom en ung dame med en sort kort kjole gående, man kunne høre hende på lang afstand takke været hendes stilletter, som gav genlyd for hvert skridt hun tog. Hun var alene, hvilket mange sikkert undrede sig over, da hun både havde udseendet og kroppen til at gå sammen med nogle, men eftersom hun ikke rigtigt kendte nogen her i byen, gik hun derfor alene. Hun stoppede op ved et butiksvindue hvor der var en udstilling af en masse kjoler, ikke fest kjoler, men mere sådanne kjoler man kunne gå i til hverdag. Hun så sig over sin skulder og lagde mærke til et kærestepar der nærmest var ved at sluge hinanden, hvilket nok var fint nok, men ligefrem at de gjorde det så ekstremt? Og så i centeret? Det var ikke lige hendes stil. Det var som om der var nogle der holdt øje med hende, men hun vidste ikke ligefrem hvem, og hvorfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Søn 9 Okt 2011 - 21:54

han kiggede efter en lyde han kun høre, da han kun ser hvad det var, vis det sig at være en pige måske kvinde, an på hendes alder, hun var alene, lidt underlig af hun er det, da hun har udseendet med sig, han tog en tår af sin øl og kiggede kort på flaske som var tøm, han stille flaske på bord og lukke kort øjne, han kiggede kort over på pige som var kommer ind for lidt side, kiggede lidt længe her da hun kiggede der over og kun ser et kæreste par som er optager af hinanden, han rejse sig op efter noget tid og går over mod hende, da det ser ud til af en mand prøve af sjæle hendes pung.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 14:54

Hun mærkede hvordan der var en der nærmede sig hende " Hvad tror du lige du laver søde skat??" sagde hun i en provokerende tone og så på denne fremmede der nu havde presset hende op at butiksvinduet og smilte koldt til hende * Ikk igen!?* tænkte hun og skubbede denne fremmede væk fra hende og trak en kniv op af hendes bh " Rør mig igen og jeg stikker dig ned!" vrissede hun og begyndte at få alles opmærksomhed, hvilket bare fik hende til at virke mere stærk på den ene og den anden måde " Enten skrider du eller så bliver du nakket.. Hvad vil du helst skattebasse?" sagde hun med en provokerende tone og gik helt op af denne mand der havde prøvet på at stjæle hendes pung.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Man 10 Okt 2011 - 17:16

han kiggede lidt på hende, da hun trak en kniv frem og peger den mod mand, som havde prøve at sjæle hende pung, han bliv stå lidt der fra da det så ud til at hun kun klar det selv, mand gik lidt væk fra hende og tog en pistol frem og peger den mod hende, "giver mig din pung og du kommer ikke til skade smukke" sagde mand og kiggede på hende, mens han sigt efter hendes hoved, gabriel gik lydløs over til mand og tog hurtig pistol fra ham, det gik så hurtig af men næste ikke vil kun ser det som et menneske, hvorefter han tog fat i hans nakke og løfte mand op i luft som han var ingenting, "jeg synes du skal giv dem en undskylde, end du kommer slem til skade" sagde han og kiggede på mand, hvorefter han gik over til et rækkeværk, og løft ud over, "jeg vil skyld mig af sige undskylde, for jeg kan ikke hold dig for evig" sagde han og kiggede ned, på etage under dem, der var næste 5 meter ned, mand som havde prøve af sjæler hende pung kiggede bange ned og kiggede over på hende, "undskylde" sagde han bange, gabriel kiggede over på hende, "modtager du undskyldning fra ham" spurgt han.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 21:08

Hun så på manden idet han trak sin pistol og sigtede mod hendes hoved. Hendes hjerte var ved at flyve ud af brystet på hende så meget det hamrede i brystet på hende. Idet denne mystiske mand dukkede op og tog pistolen fra manden der truede hende kom et koldt smil frem og dette smil blev større idet den fremmede løftede manden ud over og holdt ham fast som om han var let som en fjer. Hun gik over til denne fremmede og smilte blidt til ham " Om jeg godtager? Hmm.. Jeg ved ikke rigtigt" sagde hun og så ondt på manden der havde peget pistolen mod hende " Jeg tror jeg svarer nej" sagde hun og så ned " God tur" sagde hun og gik nogle få skridt baglæns og overvågede hvad denne fremmede ville gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Man 10 Okt 2011 - 21:14

han kiggede rolig på hende, af hun gik tætter på ham, han smiler kort kold af det hun sagde og gad slip på mand, hvorefter man høre mand skrig nogen sek end der kommer et bump lyder, da mand ram gulv på etage under dem, han rette blikke mod hende, "er du okay" spurgte han og kiggede ned på hende, da han var en dele højere end hende, han kiggede kort rundt, "det kan være af vi skal går end der kommer for mange vagter" sagde han og kiggede kort på hende, end han rolig begynde at gå mod udgang, han regn med af hun gå med, ellers høre han det nok.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 21:55

Hun så ned på mandens døde krop der lagde i centeret med et koldt smil og derefter på ham igen " ja jeg har det helt fint" sagde hun og smilte, men smilet forsvandt hurtigt da hun hørte vagternes stemmer i det fjerne " Måske har du ret" sagde hun og fulgte efter ham ud af centeret og stoppede op udenfor. Hun vendte sig om mod ham og så undrende på ham " Hvorfor valgte du at hjælpe mig?" spurgte hun og gik tæt på ham med et genert smil på læberne og en svag rødmen " Ikke fordi jeg har noget imod det.. Det er bare... Folk kender mig her i byen og hjælper mig normalt ikke" sagde hun og sukkede kort " Og det er takkeværdet min far" sagde hun og så op mod himlen med et skævt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Ons 12 Okt 2011 - 22:07

han nikke kort til af hun har det godt, han smiler svagt til det næste hun sagde og gik ud af center, "hvorfor ikke" spurgte han og kiggede ned på hende, han kiggede kort rundt og kun ser vagter ind i center, de var igang med af kiggede efter dem, men de var der ikke mere, han smiler kort kold, hvorefter den død mand rejse sig som en zombie, hvor den begynde at går efter folk for af spiser dem, så havde vagter noget af kig til i sted for dem, "jeg ved ikke hvem din far er og jeg er også ligeglad hvem han er" sagde han og kiggede kort på hende og lukke kort øjne.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 22:17

Hun så ind i centeret og smilte bredt idet manden rejste sig op igen som en zombie " Min far var krigsveteran og kunne ikke stoppe med at slås... Det er så gået videre til mig.. Derfor er der ingen der hjælper mig fordi de ved jeg kan klare mig" sagde hun og lagde mærke til at vagterne var på vej over mod dem " forbandede lorte vagter" vrissede hun og så ind på dem og gik nogle skridt tilbage idet de trak våben " Uhm.. Uhm.. Ikke for noget, men øøøhm... Jeg tror de vil skyde" sagde hun og dukkede sig idet et skud blev affyret, trods det ikke virkede. Skudet snittede hendes arm og lavede et grimt så, som blødte kraftigt, hvilket fik hende til at falde til jorden og nærmest besvime

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Ons 12 Okt 2011 - 22:32

"okay, jeg stopper heller aldrig med at kæmpe" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede over på vagter da de kom og trakkes pistoler mod dem, han griner kold af dem, da et af skud ram ham, kugle røg ud af hans arm kort efter, hvor sår heal med det sammen, end de når af ser sig om, var de død, da han havde fremme et sværd og hugge dem over i to del, hvorefter han løft hende op og teleport væk der fra, han teleport dem hjem til hans slot, hvor han bære hende ind på et af hans mange værelse, hvor han hurtig vaske blod væk og ligger en forbinder på sår, så hun ikke blod mere, hvor han lad hende lig på seng og han sidder sig ned i en lænestol ind på værelse, de ind på hans være, det var stor og havde en dobbelt seng, en kanin og flere bogreoler, to lænestole ved kanin med et rulle bord i mellem dem.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 22:38

Hun bed sig i underlæben af smerte og faldt efter kort tid i søvn efter han havde forbundet hende og vasket alt blodet væk. Hun havde på fornemmelsen at han sad ved hende inde på værelset og ganske rigtigt. Da hun vågnede så hun over på ham med et smil og satte sig op i sengen og lænede sig ind mod ham og lod hendes læber plante et kys på hans kind " Tak " sagde hun og rødmede efter hun havde kysset ham. Hun lagde sig igen ned og smilte blidt til ham " Var det dig der fik manden til at komme til live igen?" spurgte hun og grinte kort " I så fald var det fedt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Ons 12 Okt 2011 - 22:47

han sad bare og slappe af mens hun lå og sove i hans seng, han kiggede på hende, da hun våge og kyssede ham på kind, "det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler svagt af hendes spørgsmål, "ja det var mig, det var også mig som fik hos over her som vi er nu, vi er på mit slot i en anden verden" sagde han og kiggede på hende, han lukke kort øjne og slappe af, "hvis du har bruge for et bad, så er badeværelse ind af den dør" sagde han og peger på en dør, der var to dør i hans soveværelse, den en ind til badeværelse og den anden var ud til gang, men det vidste hun ikke.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 19:21

Hun så på ham med et blidt smil på læberne " tak for hjælpen" sagde hun og bed sig kort i underlæben " hvor er jeg henne? Jeg ved jeg er hjemme ved dig, men hvor er det?" spurgte hun og satte sig op, med sine ben udover sengekanten. Hendes blik rettede sig mod døren da han pegede mod den " Tak, jeg tager et om lidt" sagde hun og smilte blidt til ham idet hun rejste sig op og stillede sig tæt op af ham " Skal du ikke have noget igen?" spurgte hun og smilte blidt til ham og lod hendes hånd køre over forbindingen " du hjalp trods alt mig.. Der må være noget jeg kan gøre for dig.. Uanset hvad det er" sagde hun og rødmede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Tors 13 Okt 2011 - 19:30

"det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, "du er på mit slot, som ligger i en verden som jeg har lavet med magi" sagde han og kiggede på hende, han nikke kort til det med af hun vil tager et bad om lidt, han smiler svagt af hende, da hun stille sig tæt op af ham, "hvad har du af tilbud som tak for hjælp af mig" spurgte han og kiggede ned på hende, det var nu mere for sjov skyld han havde hjulpet hende, han sat sig ned lidt efter over ved kamin, der var godt gang i kanin, så lige hans soveværelse var der ikke kold på, som resten af hans slot, hele hans slot var store set kølelig, da han ikke fryser særlig nem.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 19:36

Hun bed sig kort i underlæben og så på ham " jeg kan tilbyde alt.. Uanset hvad" sagde hun og rødmede svagt. Hun fulgte efter ham over til kaminen og stillede sig foran den for at få varmen, ikke fordi hun frøs, men fordi hun elskede den varme som kaminen udsendte til resten af hans store soveværelse. Hun nikkede kort og smilte " Det er hvert fald meget smukt her" sagde hun og smilte blidt til ham og tog hans hånd i sin og bed sig kort i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Tors 13 Okt 2011 - 19:42

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt af det, "tak, har også brugt lang til på af laver det" sagde han og kiggede på hende, han kiggede kort underlig på hende, da hun tog hans hånd i hendes, hans hånd var kold forhold til hendes, "er du enlig sulte" spurgte han og kiggede på hende, hvis hun var, vil han få en af hans tjener her op med noget mad, han kiggede på hende og afventer på hvad hun vil, siger hun tog hans hånd i sin.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 20:11

Hun så på ham og rystede kort på hovedet " ikke rigtigt" sagde hun og smilte blidt til ham og slippede hans hånd " Var det okay jeg gik i bad?" spurgte hun og rødmede idet hun gik over til døren og tog i håndtaget, mens hun afventede hans svar. Hun lod sin ene hånd glide gennem sit lange hår og bed sig kort i underlæben og åbnede derefter døren til badeværelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Tors 13 Okt 2011 - 20:30

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "ja det er iorden af du tager i bad, det burdet lig et håndklæde ellers i skab, ellers må du kalde på mig" sagde han og kiggede på hende, "når jo, navn er Gabriel og dit er" spurgte han og kiggede på hende, han bliv sidder ved kanin og slappe af mens hun tog et bad, han rejse sig op og gik over til klædeskabe, hvor han finde en anden skjorten frem, hvor han smide den han havde på og tog den anden på, hvor han gik over og sat sig ved kanin igen.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 20:45

Hun nikkede kort til hans ord og smilte blidt til ham " Aleshya" sagde hun og rødmede kort. Hun gik ind på badeværelset og lukkede døren bag sig og begyndte at tage hendes tøj af, for derefter at gå ind under vandet , som forhåbentligt ville friske hende op efter hun blev ramt af den kugle i armen, takke værdet den betjent ved centeret. Efter noget tid kom hun ud af badet og fandt et håndklæde, tog det omkring sig og begyndte at tørre sig inden hun slyngede håndklædet omkring sig igen og gik ud til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Tors 13 Okt 2011 - 20:54

"hyggelig af møde dig Aleshya" sagde han og kiggede kort på hende, end hun forsvandt ud på badeværelse, han bare i lænestol ved kanin og slappe af i varm, han kiggede kort over på hende, da hun kom ud fra bad, "var det godt med et bad og vil du havde en ny forbinding på, så du har en red på" spurgte han og kiggede på hende, den nu havde på var jo også våd, så hun kun lige så godt få en ny og red på, så ser det heller ikke så farlig ud, da der er en del blod på den hun har på ny.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 21:24

Hun smilte blidt til ham og nikkede " det var skønt" sagde hun og smilte blidt til ham og stillede sig foran ham med et blidt smil " Tjo det vil nok være det bedste" sagde hun og så på forbindingen der var fuldkommen gennemblødt og fyldt med blod. Hun så på kaminens ild og smilte for sig selv hvor efter hun kiggede rundt i rummet og derefter på ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Tors 13 Okt 2011 - 21:28

"det var godt af du synes det" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han nikke kort til det næste hun sagde og kiggede kort ind i ild i kanin, "sidder dig ned, så skal jeg skifte den for dig" sagde han, han laver en kort hånd bevæges, hvorefter der kom en rulle forbinding frem, efter hun havde sat sig, binder han det op hun har på, da forsvandt ud i den blå luft da han havde få den gammel forbinding af, hvor på han ligger den ny forbinding over hendes sår.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Lør 15 Okt 2011 - 17:39

Hun nikkede kort over det han sagde og satte sig derefter ned i en stol ved kaminen og så på ham med et blidt smil " Hvorfor hjalp du mig?" spurgte hun og så på ham med et genert smil " Jeg syntes du skal have noget til gengæld for det.. Jeg vil gøre alt" sagde hun og bed sig blidt i underlæben, da hun vidste det var risikabelt at sige det til en dæmon og især når man var på hans domæne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Lør 15 Okt 2011 - 17:45

"for sjov skyld, det havde være en kedelig dag indtil person prøve af sjæle din pung" sagde han og kiggede kort på hende, mens han liger den ny forbinding, "som sagt, hvad vil du give mig" spurgte han og kiggede kort efter på hende, da han var bliver færdig med af lig forbinding, han læner sig tilbage i stol og lukke øjne kort, "penge og andre ting af værdi, vil jeg ikke har, da jeg selv kan få fat i det" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum