Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tag et smugkig, hvis du tør! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tag et smugkig, hvis du tør!

2 deltagere

Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 16:14

Alle kender vel til kedsomheden ;D.. og jeg ville spørge ALLE.. dem der nu kigger direkte, om man er interesseret i et emne og spændende plot!! Jeg har ikke været så meget i gang med min karakter, hvilket jeg godt kunne tænke mig! Er åben for alle idéer, udover at Adrien ikke må dø!

Men ellers hvis I ikke selv har en idé til at starte med, har jeg skam nogle som måske kan diskuteres:

§ Herre & mester.

Adrien søger efter en som måske er lidt stærkere end Adrien, eller en som kan tage magten over ham. Han vil gerne ende med at blive lidt mere voldelig end han er i forvejen, da han er noget af en forsigtig vampyr, i forhold til andre og dog. Han kan godt skade andre på et vis niveau og samtidig være en smule ondskabsfuld. Men alt hvad dette indebærer vil han gerne blive bedre til. Lige meget om det bliver en kvinde eller en mand, Adrien kunne derudover også godt tænke sig et forhold til denne person som gerne vil belære ham.

§ En elsker/inde og kærlighed.

Selvom Adrien er en vampyr, søger han efter en som han kan sige han er "forelsket" i, hvor han ved at følelserne er 100% gengældt. Typisk nok, Adrien er stadigvæk jomfru, men ved da hvordan man skruer charmen på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 16:17

Jeg vil gerne... Adria er ondskaben selv, så hun kunne vel godt belære ham en smule. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 16:22

..Kan jeg så lokke dig til at oprette emnet? (; - Adria, kan da prøve at overbevise ham med at hun er ondskaben selv. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Autumn Lør 12 Nov 2011 - 16:23

Jeg keder mig også. xD Så hvorfor ikke prøve at stable et dejligt emne op. Hvis altså du har lyst til at møde min Autumn. :3 Hun er lidt speciel..
- Tror ikke ligefrem at nogle af plotene passer til hende dog. Men der kan stadig skabes spænding..?
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 16:24

Altså vil gerne emne :)
men ved TYDELIGT at hun ikke kan være hen herre eller mester, i andet en skuespil/mimer/klovne kunster så ved ikke om du vil elskerinde eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 16:25

Jo, hvis du fortæller hvor det skal være. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 16:40

Autumn: Vi kan godt prøve at finde ud af noget. :) Selvom jeg ikke lige selv kan finde på så meget andet, men så ellers kunne de mødes tilfældigt?

Ecrin Le Moore: *Tænke tænke*.. du er jo et menneske, måske vi kunne mødes og Adrien fik lov til at bide Ecrin?

Adria: Et mørkt sted? .. Så som galeanstalten måske? Eller et gammel værtshus?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Evangeline Lør 12 Nov 2011 - 16:43

Jeg vil gerne emne med dig (:

Evange er dog i et forhold, og hun er egner sig vidst ikke til at være denne "mester", som Adrien søger. Hun er en del svagere end ham, er jeg sikker på.

Men jeg er åben overfor næsten alt, så hvis du har lyst, kan vi sikkert sagtens finde ud af noget (:
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Autumn Lør 12 Nov 2011 - 16:44

Kan de sagtens. :3 Men ellers kan man prøve noget med krælighed. Så ulykkeligt. Q_Q Men altså Autumn har ikke rigtigt tilladt sig den slags. Der vil kunne være en god spænding i det dog ved jeg ikke hvor godt det ville være. (hun kender godt til den lille evne hun besidder).
Hmhh. Ellers kan vi altid bare tage og se hvordan det kan gå for dem at møde hinanden. n_n Er med på lidt af hver. Mangler spænding i Autumn's liv..
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 16:44

Okay, jeg går igang med det samme. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 16:47

Evangeline: Ellers nogle idéer så? :) Som jeg har skrevet tidligere.. har jeg ikke rigtigt selv nogle idéer til plots nemlig..

Autumn: De kan jo prøve også se hvad der sker... umiddelbart, kan det jo være at skaden ikke ville ende så stor nu når Adrien også er et dødt organisme...

Adria: Lyder godt :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Autumn Lør 12 Nov 2011 - 16:51

Ja måske. :3 Der sker jo ikke rigtigt nogen skade som sådan. Man føler bare at ens energi bliver suget ud hvilket kan være ubehageligt og man bliver lidt svagere. Det er kun stødene er det enenste der kan gøre ondt..
Men du bliver nok den der laver emne. n_n Nu har du fået en anden til at lave dit andet emne så du har vel nok tid. b___b
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 17:27

Hmm det kan vi da godt tænke over :)
sry mit net røg lige, så det blev til dette sene svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Evangeline Lør 12 Nov 2011 - 17:34

Skriv en PM.. så kan vi snakke videre om plottet:D
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 18:53

Pm'er vi om plottet så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 19:29

Hey, I'd like to!
Jeg ved ikke med nogle af plottene, og hvis de allerede er taget, så er det ikke vildt fedt at have to elskerinder. Eller.. Jo, det kunne være et sjovt plot.
Og lederrollen, jaeh. It could be her, men jeg er ikke sikker på, at hun kunne være magtfuld nok. Hun har ikke magt, men hun føler sig bestemt lidt hævet over andre. Sådan.. c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 16:48

jeg er frisk vis du laver, og vi kan sagtens finde op et plot

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tag et smugkig, hvis du tør! Empty Sv: Tag et smugkig, hvis du tør!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum