Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
midt om dagen? ~ Cricker (Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 16:31

Tid; 12.00
Sted; Terre's gågader.
Vejr; Overskyet.
Omgivelser; En masse mennesker/racer.

Moka kom gående ned af Terre's gågader... hun var her normalt kun om aftenen/natten da det jo var mørkt der... men i dag havde et var godt overskyet så hun mente at hun godt kunne gå ud, dog holdt hun sig der hvor der var mindst sol når der endelig var lidt. Efter et par timer kom der mere sol så hun søgte i læ ved et af husene, hun sukkede lidt *Hvorfor ventede jeg ikke bare?* tænkte hun lettere irriteret...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 18:18

Cricker stod oppe på et af husenes tage og kiggede sig omkring for at se om der skete noget interessant, men det gjorde der tilsyneladende ikke, så han satte sig ned for at slappe lidt af. Han kiggede op på solen og smilede for sig selv, gad vide hvad han skulle lave i dag? Der var sol, dog nogle skyer, men det var ikke så slemt. Det så ikke ud til at blive regn. Han kiggede ned på gågaden igen. Han så at der var en pige der stod i skyggen. Nærmest som om at hun ikke ville begive sig ud i solen, hvilket Cricker synes var lidt mærkeligt. Medmindre at hun var vampyr, men nogle vampyrer kunne da godt tåle solen. Åbenbart ikke denne, så han besluttede sig for at hjælpe lidt. Han hævede hånden så der kom nogle grå skyer som dækkede for solen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 18:23

Moka stod nede ved husene da der kom nogle flere grå skyer... som om nogen havde dannet dem, hun kiggede lidt rundt og fik øje på en dreng på en af husende, det var egentlig ikke fordi hun ikke kunne tåle solen... hun blev bare svag af den hvis hun var i den for længe af gangen, og det havde hun ikke den vildeste lyst til. hun bed sig lidt i læben inden hun lavede nogle små op mellem to bygninger inden hun kom op på tagende, hun kom på kort til over til drengen "Hej..." sagde hun en smule tøvende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 8:09

Cricker kiggede på hende imens at hun kom hoppende over til ham og sagde hej. Han smilede let. "Hej." Sagde han. "Jeg gik ud fra at du måske behøvede lidt hjælp til at komme rundt omkring?" Sagde han og kiggede ned på gaden igen. Det var ikke fordi at det så ud til at folk synes at det var mærkeligt at der stod to mennesker oppe på et tag og snakkede sammen. Nu var folk jo også lidt mere vant til dæmoner og den slags her i Di Morga end de var de fleste andre steder, hvilket Cricker var temmelig glad for. Han kiggede over på pigen igen og smilede stadig en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 20:41

hun smilte og rødmede lidt "ehm.. ja... jeg skulle nok have ventet til i nat med at gå ud" sagde hun smilende, hun kiggede ned på gaden lidt, hun fik øje på en skikkelse hun kendte og tog et skridt bagud, rystede så på hovedet og kiggede smilende på drengen igen "forresten, jeg hedder Moka" sagde hun smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 21:47

Cricker nikkede. "En vampyr? Nu er du vel ikke lige pludselig ude efter at bide mig eller sådan noget?" Spurgte han og grinede en smule. Han kiggede ned samtidig med at hun gjorde, men kunne ikke se nogen han kendte. Og dog lagde han godt mærke til at hun gik et skridt tilbage. "Er der noget galt?" Spurgte han og kiggede igen hurtigt ned for at se om det mon kunne være nogen der kiggede herop. Men det så egentlig ikke sådan ud. Cricker trak på skuldrene og kiggede over på Moka igen. "Cricker." Sagde han smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 21:51

Moka smilte "Nej altså, du fejlbedømmer mig fuldstændig, sådan er jeg ikke" sagde hun smilende, hun kiggede ned igen *Godt, han er væk* tænkte hun lettet "ehm... så bare en jeg har haft lidt problemer med" sagde hun, og af ren vane sørgede hun for at hendes hår dækkede godt for hendes nakke, hun nikkede smilende da han sagde sit navn, hun kiggede op på himlen lidt, men så tilbage på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:42

"Så... Du bider ikke folk eller hvad er det du mener?" Spurgte han letter forvirret, men han forstod det hurtigt. Han havde jo fået af vide at der var nogle vampyrer der drak blod fra dyr eller sådan noget. Han kom til at grine en smule ved en tanke han fik, men kiggede hurtigt på hende igen. "Er han efter dig eller?" Spurgte han. Det kunne godt være at hun var vampyr og at Cricker havde en dårlig fortid med vampyrer, men det var jo ikke fordi at hun havde gjort ham noget, så han ville da gerne hjælpe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:46

Hun sukkede "Nej jeg bider ikke folk.. jeg lever af dyreblod" sagde hun og satte sig ned ved siden af ham, da han spurgte om ham hun havde set var efter hende kiggede hun trist ned i jorden "Det kan man godt sige ja" sagde hun, flyttede lidt på sit hår så han kunne se starten på et ar hun havde "Han gav mig et ar her fra..." sagde hun og pegede på sin nakke "... Og her til..." sagde hun og viste ham et sted på hendes ryg lidt over hendes røv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Nov 2011 - 9:54

Cricker nikkede. "Ja det har jeg hørt at nogle vampyrer gør. Jeg er bare glad for at der ikke er nogen der har overfaldt mig." Sagde han og grinede en smule. Han kiggede på hende da hun fortalte hvem han var. "Men hvorfor er han efter dig? Er det noget jeg skal tage mig af?" Spurgte han og kiggede derned igen. Hvorfor vidste han ikke. Han vidste jo ikke hvordan han så ud overhovedet, så det var jo ikke fordi at han kunne hjælpe med at finde ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Nov 2011 - 9:57

Hun nikkede smilende, men sagde så "Je ved det ikke, jeg tror bare… jeg er 'det tilfældige offer' " sagde hun og så på ham mens hun bed sig lidt i læben, hun kiggede lidt undrende på ham da han så ned på gaden igen men sagde ikke noget til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Nov 2011 - 23:35

Han hævede øjenbrynet imens at han kiggede på hende. "Det der tilfældige offer? Så han er faktisk efter dig, men du ved ikke selv helt hvorfor? Eller er der noget jeg har misforstået?" Spurgte han lidt efter og satte sig ned på taget imens at han kiggede ned på gaden for at se om der var nogle interessante mennesker, men det så egentlig ikke sådan ud. Cricker kiggede op på himlen for at være sikker på at hans skyer blev hængende. Der var nok nogen der synes at det var træls at der lige pludselig kom mørke skyer ud af ingenting og skyggede for solen, men lige nu var der nødvendigt. Cricker kiggede over på Moka igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Nov 2011 - 23:39

Hun nikkede stille "Jeg ved ikke hvorfor han er efter mig" sagde hun stille og kiggede ned på gaden med et lidt tomt blik hun bed sig i læben og holdt lige nogle tåre tilbage, hun så op på himlen "Tak for det med skyerne" sagde hun med et lille smil og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midt om dagen? ~ Cricker (Privat) Empty Sv: midt om dagen? ~ Cricker (Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum