Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 17:57

S~Skoven
T~14:00
V~Solskin og 22 grader
O~Skov og Vinira
P~Som profilbilledet

________________________

Skoven var forholdsvis stille, bortset fra de mange dyr der piblede rundt i skoven på denne tid. " HVAD FUCK LAVER JEG HER!" sagde Vinira og så sig forvirret rundt. Endnu en af de dage hvor Vinira ikke kunne huske en skid fra dagen før, havde hun været i byen? Nårh ja hun var i byen med Sylvya og blev mega fuld og på vejen hjem faldt hun omkuld i skoven og sov indtil dagen efter. Hun rejste sig op fra jorden og børstede diverse blade og kviste af sig for at se nogenlunde normal ud, men hendes hår var ikke til at rede. Vinira begyndte at gå mod bjergene, men kunne høre noget pusle i det fjerne, hun var ikke ligefrem den der var mest tryg, men hun gik henholdvis stille stadig væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:00

Cricker var inde i skoven for at se om der skete noget interessant. Han var gået en vej hvor der var masser af buske, og da han endelig kom ud og fik fjernet diverse grene og kviste fra sig selv så han at der stod en pige foran ham. "Øhh.. Hej" Sagde han bare og kiggede på hende imens at han smilede venligt. Han vidste jo ikke om hun kunne finde på at gå til angreb. Han kiggede på hende for at se om han kunne gætte hvilken race hun var, men han var fuldstændig blank og stod bare der og kiggede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:03

Vinira så på ham " Uhm .. øøh Hej" sagde hun og gik nogle skridt tilbage, hun ville være på den sikre side at han ikke kunne røre hende, hvilket sikkert bare ville gå galt ligesom igår, men det så nu meget sjovt ud. Men denne person hun stod overfor var lige som hende, dog ikke ild dæmon, men dæmon var han.. Uden tvivl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:05

Cricker kiggede på hende da hun tog nogle skridt bagud. "Bare rolig, jeg gør dig ikke noget" Sagde han og smilede til hende, som for at vise at der ikke skete noget. Han kiggede kort op på himlen. Det var dejligt med noget sol og varme. Han kiggede derefter på hende igen. han stod bare og så.. Ja nok lidt dum ud. "Såeh, hvad laver du herude?" Spurgte han efter lidt tid. Cricker synes at det havde været lidt akavet med den stilhed der havde været imellem dem, så han kunne lige så godt spørge om noget for at få en samtale i gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:08

Vinira kløede sig i håret " øhm jeg var på vej hjem igår, da jeg kolapsede" sagde hun og grinte lavt " Hvad med dig selv" spurgte hun nysgerrigt, som om hun aldrig havde set en person i skoven. Han var sikkert bare ude at gå eller så boede han i skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:16

Han kiggede på hende med et hævet øjenbryn. "Kollapsede?" Gentog han efter hende og kiggede på hende. "Jamen er du okay?" Spurgte han lidt efter. Det kunne jo være at hun var kommet til skade i faldet eller sådan noget. Cricker smilede stadig lidt til hende, som han altid havde gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:21

Vinira bed sig let i underlæben " Jep kolapsede og jeg er helt okay nu" sagde hun og smilte blidt. " Ser du jeg var i byen igår og blev fuld og så da jeg kom til skoven nåede jeg ikke længere og faldt så i søvn" sagde hun og grinte lidt af sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:22

Cricker grinede en smule. "Nåå, ja okay på den måde" Sagde han og rystede stille på hovedet. "Mit navn er forresten Cricker" Sagde han og kiggede stadig på hende med et samme gamle og venlige smil. Han rakte dog ikke hånden ud for at trykke hendes. "Hvad er dit?" Spurgte han så lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:27

Vinira nikede kort og grinte svagt " Mit navn er Vinira" sagde hun stille og så på ham med store øjne " Vent lige lidt, Havde du ikke en bror der hed Azazel, men han blev myrdet?" smurgte hun med en undrende stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:02

Cricker kiggede på hende da hun nævnte hans bror. "Øhh, jo men hvor ved du det fra?" Spurgte han, og var blevet lidt mistænksom. Hvor vidste hun det fra? Eller havde hun mon noget med det at gøre. Cricker kiggede på hende med et hævet øjenbryn, og prøvede at skjule hans mistroiske blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 11:40

Vinira så på ham med et svagt smil " Hvor jeg ved det fra?" sagde hun stille " Tja lad mig sige din bror og jeg var tæt" sagde hun og fniste svagt. Ja Azazel og Vinira var meget tæt og havde faktisk kommet sammen for mange mange år siden, men da han blev myrdet var der noget inde i Vinira der også blev myrdet. Som om at hun mistede en del af sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 11:48

Cricker smilede til hende. "Ahh på den måde" Sagde han og rystede smilende på hovedet. Cricker kunne godt huske at hans bror havde været sammen med en, men han havde aldrig fået af vide hvad det var hun hed, men det havde jo så åbenbart være Vinira. "Såeh, savner du ham så?" Spurgte han. Selvfølgelig gjorde hun da det, men han skulle jo spørge om et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

when nightmares comes 2 life // Cricker-privat// Empty Sv: when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum