Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 22:15

Tid; 21.00
Sted; Sombre.
Vejr; Mørkt... nærmest dunkelt.
Omgivelser; Ingen?

Moka kom gående ind i parken, hun havde sin sædvanlige lidt tynde røde kjole på, sit hår hængende og for en gangs skyld ingen sko (Dem havde hun tabt) hun sukkede og satte sig på en bænk midt i parken *Hvorfor er jeg her nu?... der er jo igen* tænkte hun for sig sig selv, hun bed sig lidt i læben og kiggede rundt, hun håbede lidt at der kom nogen hun kunne snakke med, det meste af hendes liv havde hun holdt sig for sig selv, det var først nu her hun var begyndt at se andre mennesker/væsner, hun sukkede lidt opgivende og kiggede ned i jorden så halvdelen af hendes ansigt blev skjult af hendes hår.


Sidst rettet af Moka Man 21 Nov 2011 - 19:45, rettet i alt 4 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 10:18

Langsomt gående hen af stien kom en ung mand. Hans røde jakke gav en underlig form for aura og energi som om den var levende. Den unge mand virkede heller ikke særlig normal. Han var stille og så bare ligeud for sig og ville egentlig ikke se på nogen. Han gik forbi et ungt par hvor fyren kom til at ramme ham med skulderen hvorefter den unge mand vente sig mod ham og gav ham et slag i maven så manden i det unge par faldt sammen af smerte samt kvinden skreg. Den unge mand vendte ryggen til dem og gik videre. Dog havde kvinden set hans ansigt og ringede efter politiet. Næsten alle kendte ham. Hans navn var Zann. Han gik hen til en bænk hvor en kvinde sad han kunne fornemme den blodige aura som kom fra vampyrer. Han smilede roligt og satte sig ved siden af denne kvinde. Langsomt tog han sin røde jakke af og svang den rundt så den havde vrangen ud så den var sort i stedet for. Da politiet var tæt på tog han pludselig fat i kvinden tvang hende hen til ham og dækkede dem begge med sin jakke så politiet bare troede det var et par og gik videre forbi. Deres ansigter var få centimeter fra hinanden under jakken og Zann så på hende roligt med et lidt mystisk smil.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 11:43

Moka så da manden slog den anden mand i maven "hvad har han gang i?" mumlede hun for sig selv lige inde ham som havde slået manden satte sig på bænken ved siden af hende, det gav er sæt i hende da tvang hende hen til ham da han havde dækket dem med jakke. Kiggede hun på ham med let rynkede øjnbryn "hva laver du!?" spurgte hun med en lidt skinger stemme, hun var ikke så tryg ved manden, hun havde jo lige set ham slå en anden p.g.a. et uheld...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 11:55

Efter noget tid så han hende i øjnene og smilede forførende "jeg sørger bare for jeg ikke bliver arresteret og du skal hjælpe mig eller osse sååå" han løftede lidt på sin jakke så hans pistol kom frem ved hans læn mens han så på hende smilende "er det forstået?" spurgte han koldt og så hende bare i øjnene lidt "det meget enkel du skal bare lades som om du er forelsket i mig mens vi går ud af parken når vi kommer ud får du en valgfri ting alt det kan være en sten til en bil jeg er ligeglad du skal bare gøre mig den ting først" hviskede han blidt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 12:02

Hun så bare på ham "sådan nogen som dig burde blive arresteret" sagde hun sammen bidt, da hun så pistolen sank hun en klump og nikkede stille "en skam jeg ikke er særlig god til skuespil" mumlede hun og så koldt på ham, fnøs da han sagde at når de kom ud af parken kunne hun få en valgfri ting "som om jeg ville have noget af en som dig!" nærmest spyttede hun i hovedet på ham hun kiggede mistroisk på ham "det tror jeg ikke" sagde hun koldt til ham, og rejste sig for at gå mens hun bed sig i læben *det her kan godt gå rigtig galt* tænkte hun nervøst for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 15:15

Han greb fat om hendes hals da hun nærmest spyttede ham i hovedet "skal du være næsvis?" spurgte han hårdt og smilede ondt "er du slet ikke bange? Jeg mener ved du ikke hvem jeg er?" spurgte han roligt mens han havde hårdt fat om hendes hals tog han en avis op med sin frie hånd forsiden var en efterlysning af en ung mand på nogle 20 rød læder jakke som var anklaget for 20 mord 50 voldtægt og 5 kidnapninger "tror du virkelig det en god idé at spytte mig i hovedet" spurgte han ondt og greb fat i hendes gabe så hun blev tvunget til at åbne munden før han spyttede ned i munden på hende bare for at give hende kvalme
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 15:19

da han greb fat om halsen på hende sank en klump, kæmpede for at holde sin facade oppe "Jeg er ligeglad med hvem du er" sagde hun koldt men med lidt skælvende stemme, da hun så avisen kiggede hun ned lidt men kiggede så koldt på ham igen "Og!?" spurgte hun koldt og hårdt, da han spyttede hende ned i munden skar hun en grimasse men sagde ikke noget, kiggede bare koldt på ham "Gider du slippe mig!?" spurgte hun koldt. Hu tog fat om hans hånd og prøvede at vride den op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 16:53

Zann smilede roligt ondt "så man spiller hård" sagde han før han rejste sig og trak sin pistol og hev hende i håret med sig mens han sigtede mod hendes nakke så vis hun gjorde noget skulle han bare lige trykke på aftrækkeren så ville det sige bang og så Ville hun være så godt som død. Langsomt hev han hende med ud af parken undgik så godt som muligt politiet men ved porten var der dog 2 han løftede sin pistol fældede hende så hun ville falde ned mod jorden trak sin anden skød 4 skud i brystet på dem hver og satte pistolerne væk igen og hev hende op igen og med sig ud af parken forbi de døde kroppe men af en grund var der intet blod det var som om alt deres blod var fordampet
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 17:05

Hendes stemme skælvede lidt da hun sagde "Hvorfor gør du det her!?" hun kiggede på ham, og da han hev hende i håret med sig gik hun modvilligt med, det var blandt andet på grund af den pistol han havde mod hendes nakke, hun bed sig i læben, da hun landede på jorden ømmede hun sig lidt, og fik tåre i øjnene da hun så betjentene falde døde om, hun rystede på på hovedet hun prøvede at gøre modstand da han igen trak hende med sig men uden held.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 18:47

Han hev hende roligt ud af parken mens han sigtede rundt med sin pistol flere politibetjente kom og han fyrede skud af igen med sin pistol de faldt om som ingenting. Han hev hende med ind i en mørk gyde hvor han hev hende op af væggen og løftede op i hendes kjole og tog fat i hendes trusser som han hev ned hårdt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 18:55

Hver gang han skød en ny betjent fik hun flere tåre i øjnene "Stop det" sagde hun med skælvende stemme og en tåre løbende ned af kinden.
Da han hev hende op af vægen prøvede hun med besvær at skubbe ham væk "nej... la,lad mig være" sagde hun med tåre løbende ned af kinderne mens hun panisk gjorde alt for at få ham væk fra sig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 19:40

Han smilede ondt mens han hev hendes trusser så hårdt at de røg i stykker før han kastede dem ned på jorden og hev hende op på væggen før han med sin frie hånd åbnede sin lynlås eller rettere pishul og spredte hendes ben ved at presse sig ind så hendes ben blev spredt mens han havde fat i hendes lår så hun ikke havde noget valg end nærmest at sidde og vente før han lod sin lem's hoved røre hendes underliv "hva så?" hviskede han blidt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 19:44

Hun prøvede stadig at skubbe ham væk "nej, lad være" sagde hun med små tåre løbende ned af af kinderne, da han løftede hende op af vægen prøvede hun igen at skubbe ham væk, men stadig uden held "D,Du må ikke" sagde hun let grædende *Hvorfor sked jeg ikke bare lige da han kom* tænkte hun trist mens hun kiggede på ham med tårende trillende ned af hendes kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 19:49

Efter lidt tid hvor han bare holdte hende der så på hende roligt "der er intet du kan sige som kan få mig til at lade være du har ikke rigtig noget andet valg end at acceptere det" sagde han før han pressede den dybt ind i hende og med det samme begyndte at rykke hårdt i hende mens han nød det meget før han smækkede hende på røven mens han gjorde det
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 19:52

Hun græd da han sagde det "Du må ikke" sagde hun grædende, hun bed sig hårdt i læben da han den ind i hende "Du, må ikke" sagde hun grædende mens han rykkede i hende, hun bed sig i læben for ikke at hulke mens han gjorde det, hun prøvede stadig at komme fri af ham selvom det self. ikke rigtig hjalp hende noget mere, men hun ville ikke bare give op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 19:59

Han nød det meget mens han blev ved hårdt i et stykke tid før han tvang hende ned på knæ og lænet fremad helt ned til jorden "kys jorden din modbydelige lille mær" sagde han før han tvang hendes hoved lidt hen og stillede foden ovenpå så han kunne holde hende nede mens han rykkede videre hårdt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 20:14

Hun græd stille "du må ikke" sagde hun stadig grædende, da han tvang hende ned på knæ over jorden græd hun stadig "Nej.. nej..." sagde hun og prøvede at skubbe sig væk fra ham, nåde det ikke før han placerede sin fod ovenpå gav hun op og lod bare tårende trille ned af kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 20:34

Han grinte roligt og rykkede videre i hende hårdt "kys jorden sagde jeg" sagde han hårdt før han stillede sin fod ved siden af hendes ansigt "kys min sko vask den ren eller jeg presser den herind i" sagde han hårdt og pressede en finger ind i hendes røv for at vise hende hvad han mente
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 20:38

Hun rystede på hovedet "nej.." sagde hun grædende, hun kiggede på hans sko men gjorde det ikke, græd bare "Du.. må ikke" sagde hun og hulkede lidt, hun bed sig i læben da han pressede en finger ind i hendes røv og flere tåre løb fra hendes øjenkroge...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 20:40

Han smilede fortsat før han løftede sin lem ud af hendes underliv før han med en voldsom og hård råstyrke fik sin lem pressede ind i hendes røv men ikke bare en smule ind nej helt ind til roden før han løftede hende op og stå bøget fremad så hun blev nød til at støtte sig til væggen hvorefter han begyndte at rykke i hende langsomt til at starte med men kort efter hurtigt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 20:47

Et mindre skrig slap over hendes læber da han voldsomt pressede den ind i hendes røv "Stop.. please stop" sagde hun grædende, hun støttede sig op af vægen men græd stadig "Du må ikke" sagde hun grædende, hun prøvede igen at komme fri af ham, men fordi hun stod mellem vægen og ham gik det bare ikke særlig godt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 21:09

Han rykkede videre i hende hårdt med lukkede øjne og tog hende på brystet før han pressede hende lidt så hendes ansigt var imod væggen mens han blev ved i hendes røv hårdt "du nyder det" sagde han og smækkede hendes røv hårdt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 21:11

Hun prøvede med besvær at skubbe sig væk fra vægen igen "stop" sagde hun bedende mens tåre flere tåre bare løb over hendes kinder, hun bed sig hårdt i læben da han sagde at hun nød det, hun rystede på hovedet så godt hun nu kunne "Nej...stop" sagde hun grædende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 22:14

Pludselig tog han fat i hendes lår og løftede hende op og lænede hende ind mod væggen hvorefter han blev ved hårdt "vil du gerne ha jeg stopper? Det betyder bare jeg bliver nød til at gøre det et andet sted på dig" hviskede han blidt med et ondt smil
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX Empty Sv: Hvad laver jeg her ude nu? ~ Zann (Privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 22:18

Hun græd stadig da han løftede hende ind mod vægen "Du.. du må ikke" sagde hun med skælvende stemme, hun rystede på hovedet "St,stop... du... du må ikke" sagde hun grædende mens hun prøvede at komme fri af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum