Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Whats that, whats that, looking over here, please! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Whats that, whats that, looking over here, please!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:17

,,Beautiful Surgery
Fuck The Rest, We The Best!

Death to your heart.. or just believe?"



Oh.. sikke en ære, tak Gæst fordi du tog et smugkig, mi'am!


...Loading...

Der er ikke så meget mere at sige andet end at jeg leder/søger efter nogen der har lyst til at emne samt finde på et spændende plot. Nu ville jeg lige prøve at oprette sådan et emne og havde håbet inderst inde at folk kunne være så flinke at gøre noget for mig :>
Af utrolige informationer vil jeg da også være lidt kreativ en gang imellem.

KOMMENDE PLOTS IDÈER DER KAN UDVIKLES

1. Gregory leder efter en elsker/elskerinder som han kan få et awesome forhold til, mens at de ikke just hele tiden tænker på smex.

2. Gregory vil gerne have en træner, fordi han gerne vil lære at slås, han har svage knogler i håndledene hvor han bruger bandager hele sit liv, da det ikke kan heles.

Kreativiteten er ikke ligefrem så stor. :>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:49

Jeg kunne godt tænke mig et emne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:13

Jamen... jeg vil da gerne være med på det plot der med elskerinden? jeg skal nok lave emnet hvis det er ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:29

Rogue: Har sendt PM til dig.

Altena: Okay, vi kan prøve at se med tiden hvad der kan ske :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:32

Jeg vil da gerne være hans træner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:37

Fair nok Arthur! :) Skal de have kendt hinanden ? Eller skal de bare aftales om at mødes så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:46

Det kunne være fedt hvis de havde nået at stifte bekendtskab inden Arthur udvandrede fra Helvede med sine trolde :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:48

Well.. skulle jeg lave det så eller er du helst fri? ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 14:27

Altena: Du må gerne oprette emnet.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:53

Jeg er da frisk på et emne ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 16:42

Super Klara :D Skal der ske noget i emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:01

Uhm.. Klara er mega provokerende overfor de fleste drenge.. Så måske kunne hun irritere Gregory til det yderste og han så ikke finder sig i det og der evt kommer til at ske hende noget?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:11

Jeg er frisk på et emne~ Men at finde på plots er vist ikke min stærke side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:19

Klara: Det lyder som en fin nok idé^^' Gregory er bare ikke helt den onde type, så der skal egentlig meget til for at irritere ham xD

Diego: Okay.. de kunne bare mødes tilfældigt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:22

Haha jamen det lyder fint ^^ Det er satme første gang jeg møde en djævel der er sød :o

- Men hun kunne være mega fuld og så prøver hun at ligge an på ham ? Og det irriterer ham til sidst?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:23

Ja, det lyder helt fint.
Ville du have noget imod, hvis Diego bed ham? For han vil forsøge at forfører Gregory til at give ham blod ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:26

Klara: Det kan vi godt sige, kunne jeg lokke dig til at oprette emnet? ^^

Diego: Hvis han kan lide blod fra en djævel.. så tjo.. så kan han nok få lov til det o.o xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:27

Kan du da godt ^^

- Nogle idéer til hvor :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:36

Han har aldrig drukket blod fra en djævel før >.<
Kan jeg lokke dig til at lave emnet?~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:38

Klara: Hmm.... xD ved søen? o.o (kan ikke rigtig finde et bedre sted) xD

Diego: Okay så :o) .. Hvor skal det være henne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:40

Haha deal ^^ Har den kære djævel det bedst med mørke? eller er det ligemeget^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:43

Du vælger bare et random sted ;3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:48

Klara: Det er lige meget xD

Diego: Så prøver jeg at fiske et emne sammen :.3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:49

Fint fint ^^ Opretter efter det emne jeg er ved at lave nu :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 18:50

Dejligt~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Whats that, whats that, looking over here, please! Empty Sv: Whats that, whats that, looking over here, please!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum