Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
whats going on... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
whats going on... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
whats going on... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
whats going on... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
whats going on... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
whats going on... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
whats going on... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
whats going on... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
whats going on... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
whats going on... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

whats going on...

Go down

whats going on... Empty whats going on...

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 14:24

S_De strip-tease
T_00.00
O_en masse mænd der sad og kiggede på stripper
P_sorte bukser og sort t-shirt
V_regn udenfor

Er forbeholdt til Kurumi

Zankuji sad på De strip-tease og kiggede på strip show og sad og drak lidt af en drink han havde i hænderne og kiggede på scenen med et smil og ventede på at der kom nogen der var lidt mere spænde at se på end dem der allerrede var der *de liner amatøre i mine øjne*tænkte han og kiggede rundt i stedet og op på scenen hvor der blev strippet han ventede på en med talent. *kom nu med et talentfuld en i stedet for dem der ikke har det*tænkte han og kiggede op på senen. Lige nu var denne såkaldte scene tom da der ikke var flere som skulle på før om et par timer og alt sådan noget halløj.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 14:55

Kurumi kom ind på De strip-tease, men det kun fordi at det regnet udenfor, ellers ville aldrig komme sådan et sted. Hun slog sin paraply sammen og så sig omkring der sad en masse mænd, hun rystet lidt da hun ikke kunne forstå hvordan mænd kunne, få sig selv til at se på kvinder der smider tøjet. Hun gik videre ind for ikke bare at stå i døren så man ikke kunne komme ind. *Hvordan kan disse kvinder få sig selv til at arbejde sådan et sted her?* Tænkte hun mens hun gik, hun så rund og rystede lide igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 15:32

Han kiggede rundt og så at der var kommet en eller anden ny person ind af døren som vist var en kvinde ville han mene men det skulle han nok finde ud af på en eller anden måde. Han rejste sig op og gik roligt hen mod denne her person som var kommet ind og fornemmede at personen ikke var en helt normal person men det gjorde ikke noget for ham, der skulle jo være plads til alle i denne verden "hej"sagde han roligt og så på person og så nu helt klart at det var en kvinde og ikke det modsatte køn.
Han så på hende og slappede bare af og ventede på at hun svarede hvis hun da havde tænkt sig at gøre det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 15:58

Hun stoppede op da der var en der snakkede til hende. Hun så på personen, det var en ung mand, hun kunne fornemme at han ikke var et menneske. Hun så på ham men svarede ham ikke, hendes ansigt viste ingen følser mens hun så på ham. Hun så hurtigt rundt en gang og så så på den unge manden. "Hej" sagde hun stille og en lille smule koldt. Hun havde aldrig se denne unge mand før, men det var der nok en grund til. Hun holdet jo sig, for det meste i skyggen, hvor folk ikke kunne se hende.
Hun havde ikke taget sine øjne væk fra den unge mand, hun stirrede næsten på ham uden nogen grund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 16:29

Han kiggede på hende og slappede bare af "hvad laver sådan en flot kvinde som dig her på et sted som dette"spurgte han roligt og blev ikke påvirket af hendes kolde måde at snakke på da han havde prøvet det så tit.
Han ville bare være venlig overfor hende så hun ikke var alene her inde da folk godt kunne være nogen dumme folk når de var fulde og sådan noget, selvom han ikke på noget tvivlede på at hun ikke kunne klare sig selv da hun ikke var et helt normalt menneske og sådan noget.
Han slappede bare af mens han ventede på at hun skulle svare på det han spurgte om og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 17:03

"Det regner udenfor og jeg gider ikke have at mit tøj bliver vådt" sagde hun koldt mens hun så på ham. "Det der kan du godt droppe! Mange mænd har prøvet..." Sagde hun koldt "Forgæves...." Sagde hun lidt efter med et lille smil, men det forsvandt hurtigt igen. Hun så på ham mens hun sagde: "Jeg behøves vist ikke spøger om hvad du laver her vel?"
Hun rystede lidt da hun så rundt igen, disse mænd der var her, havde vist fået for meget at drikke.
"Hvem er du?" Spurgte hun koldt da hun så på ham igen da hun jo ikke viste hvem han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 17:08

Han kiggede på hende og slappede bare af "okay ja det til at forstå du ikke vil"sagde han roligt og så bare på hende da hun snakkede vider og sagde ikke noget til det hun sagde.
Han så på hende "mig jeg hedder Zankuji hvad med dig selv hvem er du"sagde han roligt og havde ingen ide om hvem hun var da han ikke havde set hende før hun var vist ny her i byen og alt det, han så på hende og var bare roligt overfor hende og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 17:34

"Jeg er Kurumi..... Kanazawa Suzuki Kurumi" Sagde hun mens hun så på ham. Hun var rat ny i byen og kendt ikke det så godt end til videre men det skulle komme med tiden. *Hvordan kan være så rolig?* Tænkte hun mens hun så på ham "Hvad er du for et væsen?" Spurgte hun hurtigt næsten uden hun selv viste det, "for du er ikke et menneske det er let at se eller mærke" sagde hun lidt efter mens hun stadig så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 17:59

Han så på hende og slappede bare af "mig være rolig tja ja er dæmon hvad med dig du må jo også være et eller andet væsen da du ikke virker til at være menneske"sagde han stille og roligt.
Han kiggede på hende og smilte roligt "tror bare ikke det smart og stå her og snakke om sådan noget her med mennesker omkring os"sagde han roligt og slappede bare stille og roligt af og ventede på svar fra hende af og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 18:17

"Jeg er skam heller ikke menneske mere" Sagde hun og så på ham, "jeg har ikke været menneske i de sidste 1982 år" sagde hun lidt efter, hun viste godt at det var lidt dumt at sige, til en man lige havde mødt.
Hun tænkte lidt over hvad det var Zankuji lige havde sagt inden hun sagde: "Det kan du have rat i..." Hun så lidt rundt "så lad os sidde os ned og snakke" sagde hun lidt efter og gik mod et frit bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 18:32

Han kiggede på hende "hold da op det var længe"sagde han stille og roligt og så på hende med et smil, han hørte på hvad hun sådan ellers sagde til ham om at sidde ned et eller andet sted. Han nikkede stille og roligt og gik så hen og fandt et sted til dem hvor de kunne sidde i ro og hvor folk ikke kunne se dem hvis der nu skete noget som man ikke ville forvente som menneske og sådan noget.
Han kiggede på hende og slappede bare stille og roligt af og viste ikke hvad de skulle snakke om lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 18:52

"Det ved jeg" sagde hun og så på ham "men jeg er jo også vampyr, så man vender sig til det" sagde hun lidt efter. Hun sagde ikke noget da de havde sat sig ned. Hun viste ikke helt hvad hun skulle sige, og hun så bare på ham.
*Sulten* tænkte hun pluslig og tog sig til sin mave, det var længe siden hun havde fået noget blod. Hun på lidt ned og kunne ikke tænke på andet end sin sult.
Hun rystede lidt på hovedet og så på ham igen,hun så faktisk på hans hals, hun rystede igen på hovedet og så så på hans ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 19:36

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "når du er vampyr så må du jo være sulten tit eller hvordan ligger det"spurgte han stille og roligt og viste ikke hvad hun ville svare på det spørgsmål og sådan noget. Han kiggede på hende med et smil på sine læber "altså du kan snakke frit her folk kan ikke høre dig da det er sådan nogle vip pladser jeg fik fat i lige nu og her.
Han sad og kiggede på hende da der ikke sådan var andet og kigge på lige nu og her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 22:23

Hun så på ham "hvorfor spørge du om det?" Spurgte hun. "Lad vær med at spørger om det du gøre mig bare mere sulten!" Sagde hun og så surt på ham. Hun så ned lidt efter for ikke at se på Zankuji, hun ville ikke se på hans smil.
Hun kunne mærke at hun blev mere og mere sulten nu, for hun kunne ikke få sig selv til at se op igen. "Og hvordan fik du så fat i dette VIP ting ting?" Spurgte hun uden at se op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 22:48

Han så på hende "jeg har været her en del gange så kender lidt folk der skaffede mig det"sagde han stille og roligt og kiggede på hende "ov det må du undskylde det var ikke min mening at gøre mod dig"sagde han roligt og havde ikke i sine tanker at gøre hende sulten og alt det.
Han så på hende og kiggede så lidt rundt også på hende igen og håbede ikke hun var alt sur på ham over det han havde sagt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 23:14

"Det vil sige at du godt kan lide at se på kvinder der smider tøjet?" Sagde hun og så på ham. Det skulle ikke havde gjort da hun bare bliv mere sulten, hun så hurtigt rundt og fandt sig et bytte.
"Vil du havde mig undskyldt et øjeblik?" Sagde hun ind hun rejste sig og gik over til en eller anden mand, som hun fik lokket med udenfor.
Der gik 10-20 minutter inden hun kom ind igen, genemen blødt og en rød glød i øjnene. Hun gik over til Zankuji igen mens hun slikket sig om munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Søn 29 Jan 2012 - 23:22

Han nikkede før hun forsvandt og så på hende da hun kom tilbage "nej endeligt ikke jeg er model fotograf og vil se om jeg kan skaffe de kvinder der arbejder her en anden fremtid end den her"sagde han og håbede på at hun forstod hvad han mente med det.
Han så på hende med et smil "var det godt få noget spise"spurgte han stille og roligt og slappede bare af og viste ikke hvad hun ville svare på han lige havde sagt om mad og det hun lige havde været ude og lave nu her. Han så på hende med et smil og ventede bare på at hende svar ville komme mod ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 23:36

Hun så på ham "det vil sige du en af de der, der er gode?" sagde hun. Hun kom til at smile da han spurgte og det var godt at få noget at spise, selv om det ikke var meningen. "Ja det var det" sagde hun med et smil der ikke burde være der.
Hun holdt sig for munde så man ikke kunne se hun smilede, ind til det forsvandt så tog hun hånden væk igen.
"Mit tøj er vådt" sagde lidt efter da hun ikke kunne lide at det var det. "Mit hår er også vådt" sagde hun lidt efter og så på ham.
"Hvorfor skal det regne?" Spurgte hun faktisk sig selv om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Man 30 Jan 2012 - 7:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "ja det kan man godt sige jeg er"sagde han stille og roligt og så på hende at hun smilte for en gangs skyld. Han så på hende stille da hun begyndte at snakke igen "ja okay det træls at det regner"sagde han og kiggede på hende *hvor blev hendes smil af det så så godt ud til hende*tænkte han for sig selv og viste ikke hvad hun ville sige lige nu og her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 19:36

Hun så på ham mens hendes øjnene begyndt at blive mørke igen. "Hvad er det du tænker på?" Spurgte hun mens hun så på ham, "hvis det er hvor mit smil blev af? Det er ikke normalt for en vampyr, at smil." Sagde hun lidt efter og så rundt en gange for at se på noget andet end Zankuji, men det fik hende til at ryste lidt da disse mænd var fulde. Hun havde jo se fulde mænd før, men hun syndes at der var noget der gjorde, at hun ikke kunne lide dette her sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Zankuji Lør 4 Feb 2012 - 20:03

Han kiggede på hende og slappede stille og roligt af "altså nogen kan godt lide at smile selv vampyre"sagde han, stille og roligt og så på hende med et stille smil "men hvad med dig hvor er du endeligt fra"spurgte han, stille og roligt og slappede bare stille og roligt af og havde bare lyst til at vide lidt om hende i stedet for at de bare var stille og sagde ikke en lyd til hinanden eller noget som helst.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 20:49

"Men.... Lige meget" Sagde hun og så på ham. "Det komme an på om, du mener hvor jeg oprindeligt komme fra, for hvis det er det så er jeg fra Nihon," sagde hun, "men hvis det ikke er det så er det forskellidt."
Hun så stadig på ham og underet sig over hvordan han kunne være så rolig."Hvordan kan du være så rolig?" Spurgte hun mens hun så på ham, uden at smile eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

whats going on... Empty Sv: whats going on...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum