Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let It Rain EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let It Rain EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let It Rain EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let It Rain EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let It Rain EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let It Rain EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let It Rain EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let It Rain EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let It Rain EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let It Rain EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let It Rain

Go down

Let It Rain Empty Let It Rain

Indlæg af Gæst Man 30 Jan 2012 - 20:22

Tid:Midnat
Sted:Søen, og omkring den
Vejr:Regn, regn og atter regn, koldt generalt
Omgivelser:En bro, søen, nogle få dyr der render rundt, en masse træer, få vandpytter, enkle små vandhuller, bænke, borde, få blomster
Påklædning:En knælang sort kjole uden stropper, en hvid vinterjakke med pelskrave, ankel sorte stiletter, og en glimmer sølv skuldertaske over skulderen




*Hmm hvad laver jeg her, jeg husker kun jeg vandrede lidt rundt*tænkte hun for sig selv, og gik lidt videre. Hun havde ikke været her før, måske havde hun men så kunne hun ikke huske det. Kvinden hed Roslie og havde ikke meget at lave, der var ingen man kunne holde selskab med, der var generalt kun dyr og dem gad hun ikke snakke med. "Hmm gav vide om det passer"sagde hun stille og tænkende mens hun begyndte at gå hen mod kanten af søen.Hun satte sig på knæ og begyndte at kigge på sit spejlbilled i vandet, hun havde en gylden kæde i den ene hånd, kæden hang lidt frit for hendes hånd var ikke lukket rundt om den, så der var sagtens nogen der kunen stjæle den hvis de gad og fik lyst. Langsomt sukkede hun dybt efter nogle timer hvor hun bare havde siddet der og kigget på sit spejlbilled"Jeg ligner alt for meget min mor, men det er min far som jeg får øje på"sagde hun stille, lidt trist.

*Glemmer det ej far..Hævn det skal jeg nok få*tænkte hun for sig selv, og hørte små piv lyde , hun vendte sig hurtigt om, og helt uden at vide det var hun løbet hurigt hen til lyden hun greb fat rundt om det der lavede lyden, men gav lidt slip igen da hun så hvad det var"Åh det var bare dig der lavede den lyd ikk"sagde hun kærligt og nussede lidt om den perlemor farvet kanin de rnu var i hendes fangst. Nu hang den gyldne kæde løst rundt om hendes håndlæd. Hun valgte af gå hen mod søens kant igen og satte sig ned på en bænk, hvorefter hun kælede lidt videre for kaninen. "Du er virkelig nuttet, hvis ikke det var for at du var et dyr så havde jeg sikkert bidt dig, af ren refleks"sagde hun sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let It Rain Empty Sv: Let It Rain

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jan 2012 - 17:57

Oh undskyld" Løb det fra en ung mand længere inde fra søen. Nero, som var navnet på ham, rettede et venligt smil imod den unge dame, han helt bevidst havde gået ind i. Hun gav sig ikke tid til at stoppe op, eller at glo på ham for den sags skyld, hvilke var en stor fejl fra hendes side. Gad vide hvornår hun mon lage mærke til, at hendes pung fra venstre jakkelomme manglede?
Søen var et overraskende let sted at stjæle fra folk. Der var aldrig rigtig nogen, som lag mærke til noget, før at det var for sent. Et held for den unge lommetyv, der på nuværende tidspunkt, allerede havde fået stjålet to punge.
Tilfreds med hans lille sejer, gik han videre. Selvfølgelig var der andre måder at skaffe penge på, men arbejde var ikke nemme at skaffe, med det temperament Nero havde, og han var ikke typen som tiggede. Så lavt ville han ikke synke. Så hellere stjæle og lade folk tro, at han var en helt normal ung mand. Eller.. helt normal var han jo heller ikke, I hver fald ikke under fuldmånens lys, men den historie var til en anden gang.

Det var da hans gylden-grønne øjne faldt på en ung kvinde, der nok var lidt ældre end ham selv. En form for... guldkæde hang løst rundt om hendes håndled. Den må da være nogle penge værd. Et smil brede sig på Neros smalle blege læber.. endnu et offer. Med lydløse, dog normale, skridt gik Nero tættere på den unge kvinde, der stod med ryggen til ham. Folk som altid, havde ikke lagt mærke til da han fik nuppet guldkæden af hendes håndled. Han var meget forsigtig og ikke desto mindre hurtig, så hun burde ikke have lagt mærke til noget.

// Ikke det mest... spændende svar fra min side, men skal nok rette om på det ved næste indlæg xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum