Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The beauty of life C: EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The beauty of life C: EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The beauty of life C: EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The beauty of life C: EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The beauty of life C: EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The beauty of life C: EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The beauty of life C: EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The beauty of life C: EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The beauty of life C: EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The beauty of life C: EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The beauty of life C:

Go down

The beauty of life C: Empty The beauty of life C:

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 17:00

Info: Havnen, klokken var 15:52 og solen kæmpede med at brænde gemmen skyerne. Himlen var lettere grå, og havde et blåt og lidt lysende skær over sig. Det var en smule koldt, og vinden rev lidt i håret.

Salvidor sad på en bænk, tæt ved kanten af havnen og nød udsigten, trods at himlen var grå, og egentlig så lidt trist ud. Han havde taget sit kamera med sig, og med stroppen om halsen og kameraet i hænderne, sad han nu og tog billeder af havnen. Som han normalt sagde ''man kan ikke ta' for mange billeder''. Da vejret ikke just var varmt havde han taget sin jakke på, og spændt den helt op i halsen. Han havde også sin hue på, og på sine hænder et par sorte fingervanter. Det er altid lidt koldere når man kommer ud til vandet. Der plejer det at blæse mere, og det gjorde det også her, dog ikke syrligt meget.
Han lod blikket glide rundt, inden han så ned på kameraet. Så slog han over så han kunne se de billeder han havde taget. Det blev bare til en hurtig gemmen tjek, da der var for mange billeder til han gad se dem alle ordenligt igennem. Et tilfreds smil faldt over de smalle læber, inden han rejste sig. Så lod han blikket, med det charmerende glimt, glide ud over vandet. En smule søgende efter noget han kunne tage et billede af. Da han ikke så noget spændende, vendte han sig og gå lidt vider ned af havnen. Det kunne også være han bare skulle gå hjem til sin lejlighed igen. Han tænkte lidt over hvad han mon skulle lave, mens han forsat ned af havnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beauty of life C: Empty Sv: The beauty of life C:

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 17:47

Zafira gik sammen med sin elskede lille pelstot hund Cookie hen ad en grussti. Stieen var tæt på havnen, og mens hun gik på stieen kunne hun op til flere gange få øjnene på havnen, og vandet. Zafira havde en hvid top på, en blomsteret hvid top udenover, et par sorte skinny jeans på. På fødderne sad der et par sorte stiletter. Hun kiggede lidt rundt i omgivelserne-Det var virkelig sjælendt at hun var hernede, der var så smukt og roligt. Vejret var til at oversue og havnen var så smuk at se på.Det lange sorte hår hang løst, og flagrede kun lidt i takt med hendes fodtrin. Hun endte med at gå lidt rundt om havnen men stoppede op flere gange fordi Cookie hendes djelige pelstot som hun tit kaldte ham, fordi han var så blød og sommetider pjusket. Hun havde haft Cookie i lang tid og elskede ham, hun elskede generalt dyr, bortset fra edderkopper ellers havde hun det fint nok med andre dyr. Hun gik videre med Cookie som var i den røde snor, hun kunne dufte noget, og fornemme noget-´Rettere sagt nogen, og vidste ikke hvem der mon ville være hernede udover hende.

Efter at hun havde gået lidt videre fik hun øje på ngoet, en person. Øjnene var rettet på ham, og før hun kunne gå hen imod ham havde Cookie allerede løbet hen mod ham."Åh neij... Cookie!!"råbte hun efter ham, og skyndte sig at løbe efter ham. Det var sjældent at Cookie løb fra hende, hun plejede at holde styr på ham. I løbet kunne hendes stiletter høres. "Cookie!"råbte hun efter ham og kunne lige skimme Cookie og personen, det så ud til at Cookie ville løbe ud i havnen det måtte ikke ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beauty of life C: Empty Sv: The beauty of life C:

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 19:45

Vinden blæser lugten af fisk og havvand ind over havnen, og det får Salvidor til at rynke på næsten. Lugten er ikke den han foretrækker at lugte, men det var til at holde ud, da Sal ikke er så pivet. Kameraet bankede lidt mod maven nu og da. En gang i mellem tog han også et billede. Sal lavede et kast med hovedet fordi vinden havde gjort hans hår helt forkert. Da det ikke hjalp, tog han hånden op og kørte den gennem håret så det kom til sidde ordenligt. Han så sig lidt op, og fik så øje på en lille hund komme løbende mod ham. Eller.. Lille og lille. Ikke hvalp størrelse, men eller ikke sårn en monster hund. En lille smil fløj over Sal læber, og han tog sit kamera og tog en ordenlig dynge billeder af den, mens den kom løbende. Så blev der da i hvert fald et par stykke der blev gode C: Han så op da han hørte en pige råbe, og så mod hunden der bare løb vider. Løfter en bryn. Pifter så af hunden og sætter mig på hug, i håb op det tager dens opmærksom fra havnen. Har et skævt smil på læberne fordi.. Det er sundt og smile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beauty of life C: Empty Sv: The beauty of life C:

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 19:54

Zafira betragtede personen lidt inden hun tog Cookie op i favnen"Det beklager jeg virkelig meget normalt plejer han ikke at løbe fra mig"sagde hun med en venlig stemme, og et smil på læben. Cookie kiggede på hende og hun kiggede på ham"du er godt nok en stædig lille pelstot er du"grinte hun mildt, og rækte så en hånd frem mod ham"Zafira Monteiro men kald mig Zaifra"sagde hun mens hun ventede på at han enten tog imod hendes hånd eller præsenterede ham selv.

Så fik hun øje på kameraet og lyste lidt op, for kameraer elskede hun også, at tage billeder af naturen og smukke, unikke ting var noget hun elskede"Jeg ser de har et kamera så de kan godt lide at tage billeder"sagde hun med en nysgerrig stemme, der dog var meget venlig. Måske havde denne person taget et billed af Cookie hendes bitte pelstot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beauty of life C: Empty Sv: The beauty of life C:

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 21:09

Da pigen kom hen og tog pigen op, rejste Salvidor sig op og så på pigen. Han nikkede lidt til det, pigen sagde " Det er helt okay, han var nok bare nysgerrig " Salvidor slog blikket lidt rundt, tænkende. Så bed han sig lidt i læben, inden han så på hendes hånd. Smiler lidt genert, med et venligt glimt i øjnene. Så tog han blidt hendes hånd " Zafira, jeg hedder Salvidor Kosovill, men bare kald mig Sal " han nikkede kort, og så hendes lidt i øjnene inden han slog det genert væk. Derefter tog hans sin hånd til sig igen. Salvidor betragtede så hunden lidt " Hvad hedder din hund? " Spurgte han så nysgerrig.
Da hun fik øje på kameraet, trak Salvidor på skulderne og så lidt på det " Jear.. Elsker at tage billeder " Han nikkede lidt med et skrævt smil, indne jeg lod blikket falde et øjeblik på Zafira, og så lidt rundt på havnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beauty of life C: Empty Sv: The beauty of life C:

Indlæg af Gæst Tirs 10 Apr 2012 - 8:43

Zafira nikkede til det han sagde, for Cookie var meget nysgerrig. "Det er rigtigt Cookie er meget nysgerrig og han fik nok lige øje på dig og tænkte du lignede en der ville lege eller noget andet"sagde hun med en venlig stemme, og et smil. Hun nussede om Cookie der sad der med de søde runde øjne og stirrede forvirret mellem Zafira, og denne person ved navnet Salvidor som hun bare skulle kalde Sal."Hvad laver du hernede ved havnen"spurgte hun med blikket på ham og lidt ud på havnen. Hun kunne enlig spørger sig selv om det samme, hvad hun lavede hernede. Hun fandt Sal meget interessant måske var det på grund af hans kamera, eller måske var det bare hans udseende der fangede hende.

"Åh min hund den hedder Cookie og er hankøn"svarede hun mens hun gav Cookie et lille kys på hovedet. Det var et sjovt navn til en hund, Cookie som oversat betød småkage. Nu var Cookie jo kær og pjusket og sød som en småkage så mon ikke det gik. Zafira kiggede på hans kamera"jeg kan selv godt lig at tage billeder, af spændende ting og sager, men tror også mest det er fordi jeg er model, så der får jeg lov til at arbejde med kameraer når jeg selv skal være fotograf"sagde hun og smillede bredt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beauty of life C: Empty Sv: The beauty of life C:

Indlæg af Gæst Tirs 10 Apr 2012 - 9:47

Savidor nikkede lidt til det der blev sagt, og havde det lille skævt, og genert smil på læberne. Han trak kort på skulderne " Ja, det kan vi jo nok ikke finde ud af. Jeg kan i hvert fald ikke snakke med hunde " Sagde han med et skævt smil. Salvidor så lidt på hunden. Den var faktisk ret sød, og så ret dejlig blød ud! Den ville han ikke ha noget i mod at eje. Han så kort rundt på havnen og tænkte lidt, inden han så på Zafira igen " Ik rigtig noget, er bare ude og tage lidt billeder. " Sagde han med et lille træk på skulderne, og så ned på sit kamera, og så igen på Zafira.
Vinden tog lidt irriterende i Salvidors hår, og noget af det fløj ind foran hans øjne. Det syntes han var pænt træls, så derfor tog han hånden og op førte det væk fra øjnene. Så så han lidt på hunden, mens han lyttede til navnet " Det er et fint navn. " Sagde han oprigtig, mens han betragtede hunden lidt igen. Så lod han blikket glide lidt op på Zafira. Betragtede hende lidt. Da hun sagde, at hun også kunne li at tage billede brød et lidt bredere smil over hans læber. Han nikkede lidt " Jeg elsker at tage billeder, og jeg har gjort det i en del år. Det er meget sjovt, synes jeg " Han smilede lidt og så lidt rundt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beauty of life C: Empty Sv: The beauty of life C:

Indlæg af Gæst Tirs 10 Apr 2012 - 14:48

Zafira smillede bredt og nussede lidt om Cookie der selv havde set kameraet lidt og skulle næsten lige til at snuppe ud efter det."Cookie kan godt lig kameraer åbenbart"sagde hun og kunne ikke lade vær med at sende Sal et smil.´Det var nu lidt sødt at Cookie kunne det, nu havde den jo også løbet hen mod Sal, og hun var glad for han ikke havde noget imod at Cookie gjorde det. Zafira lyttede til det han sagde og kiggede på havnen og hen på ham igen"Må jeg se nogle af dine billeder du fik taget"spurgte hun med en venlig stemme.

Hun betragtede ham lidt inden hun lod blikket flakke lidt rundt omkring ved havnen"så har vi noget tilfælles jeg kan også godt lig at tage billeder, har bare ikk taget mit kamera med"sagde hun og sukkede lidt. Hun sendte ham et lille bredt smil, og blikket gik mellem Cookie og Sal"Vil du røre ham, du må gerne han bider kun folk han ikke kan lig"sagde hun med en rar stemme, og nussede Cookie bag ørerne lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beauty of life C: Empty Sv: The beauty of life C:

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum