Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bloody night.. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bloody night.. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bloody night.. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bloody night.. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bloody night.. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bloody night.. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bloody night.. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bloody night.. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bloody night.. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bloody night.. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bloody night..

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

bloody night.. - Page 2 Empty Sv: bloody night..

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 7:07

Namine giki hen til ham og satte sig foran ham mens hun kort
lod sine blå øjne falde ind i hans øjne"vil du vide hvad jeg ønsker jeg ønsker
at smage dæmon blod"sagde hun stille med et tomt blik mens hun nikkede og kiggede
ned i gulvet med et smil

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 11:09

kaZu så på hende og tvang sig et smil på læben "jeg vidste du ønskede dig noget, hvis du hjælper mig først, lover jeg at give dig lidt af mit blod til gengæld" hans så forskellige øjne så op i hendes. de var mat i farven.. skinnede ikke så klart længe, som de kunne have gjort.. det var nem og se at han ikke have langt igen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 11:11

Namine satte sig foran ham mens hun kiggede på ham et venligt smil
undslap hendes læber og hun grinte lidt"hihi alle ønsker jo noget selv dig, men en aftale hvad er det jeg skal hjælpe dig med"spurgte hun undrene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 19:52

"du er engel ikke sandt, kan du så ikke helbrede folk, det plejer da noget i engle kan" han så op på hende med halv lukkede øjne og forsatte " mit sår bløder, og jeg.. jeg ønsker kun leve, for at finde HENDE.. hende, der skyld i jeg er endt her" han så sig rundt ved den sideste sætning med et blik, der ikke kunne tydes "men vil du stadig hjælpe mig?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:24

Namine kiggede på ham og strøg en hånd over hans pande men shun lod hånden glide ned over hans øjne mens hun sagde"Deus pode levar este home e fai súas feridas distante salvo novo, deixe a curar feridas e deixar a súa vida ser feliz"stille og venligt oversat betød det #Gud tag dette menneske og gør hans sår fjernt gemt igen, lad sårerne heale og lad hans liv blive lykkeligt#

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:51

han smilede stille ved ordrerne 'et lykkelig liv' hans liv vil aldrig blive lykkelig, det vidste en hvert, der kunne læse kortene om livet..
pludselig skød en smertede værre en døden igennem hans krop, han lagde armene om sin mave, mens et skrig slap hans læber.. et skrig af smerte, af glæde.. han havde vundet over døden.. for øjnene af dem helede hans sår, det var som om tiden blev spole tilbage, blodet, der lå ud over gulvet, samlede sig i en flod, der røg tilbage i kroppen på ham..det var som om det hele gik stille, men i virkeligheden gik det hurtigtere en normalt øje kunne se..
det var tilbage, var kun som et svagt aftryk i huden.. kun et aflangt ar var tilbage af rasterne, der kunne have kostede ham livet. kaZu så stille ned på sine hænder, og smilede ..
det var som at blive genfødt, uden af den ene øjenkrog kunne han se skyggerne af døden, der var på vej væk.. deres kamp var ikke slut i nu... han ventede øjne mod englen og så hende for første gang "tak" var det eneste han sagde, det eneste ord, der kunne beskrive det han følte lige nu..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 13:10

Namine s blå øjne var rettet på ham på en blid måde mens hun smillede til ham hun bukkede kun lige meget kort, og lagde en forsigtig hånd på hans kind mens hun kiggede på hans hud sårene var healet som hun havde gjort. Hun lod en finger glide igennem hendes lange lyse hår mens hun kiggede kort ned og holdte rundt om sig selv hun syntes at luften herinde i rummet var blevet alt for kold selv for en engel som hende."Det.....var så lidt..KaZu"sagde hun stille mens hendes tænder raslede mod hinandsen hun frøs vældigt meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:33

kaZu så op på hende, før han rejste sig op i sin fulde højet.. "og vil" sagde han med et skævt smil "stadig have din belønning?" han løftede stille sit håndeled op til sin blege mund. han så på hende hen over leddet på sin hånd.. han ventede kun på hendes svar..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:54

Namine rejste sig også op mens hun gik hen til kanten af scenen og satte sig ned på den, mens hendes lange lyse hår lod falde let ned over hendes skuldre, hendes hvide vinger var foldet helt ud og hun kiggede på ham emns hun lænede sig lidt tilbage hun lod albuerne støtte sig til gulvet"Jeg vil stadig have min belønning"tilføjede hun selv med et kort smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:09

"godt, det var også det svar jeg have forventede" kaZu smilede kort øjeblik kynisk.. før han stoppede.. han havde gjort på den måde, så mange gange før.. der skulle noget andet..
han trak stille en lille kniv op af indrelommen på sin frakke, der havde samme farve som hans hår.. det var altid et godt sted gemme sådan nogle ting.. han satte kniven for, så øjeblik over på englen "hvis du ikke vil se blod, vil jeg anbefalede dig, at se væk" kniven rørte i det samme hans hud og han smilede.. den kommer længer og længer ned igennem, til at et sår kom til syne i den blege hud.. blodet begyndte langsom at løbe, ned over hans arm.. hans lange kørte et kort øjeblik over huden.. "jo, det er blod." smilede han.. "kom og tag din belønning" kaZu rakte armen frem imod englen.. hvad vil hun gøre nu?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:14

Namine rejste sig fra pladsen hun sad på og gik stille hen mod ham med et lidt roligt blik hun duftede lidt til det mens hun bevægede sig ned mod blodet på hans arm og slikkede det op i sig*wow det smager godt* tænkte hun stille og slikked elidt mer hun havde aldrig smagt dæmon blod før men det var altid et af hendes store ønsker at komme til det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:35

"haha, så er det hvis godt" kaZu tog stille og rolig sin arm til sig. "men du kan slikke kniven" han rakte englen sin kniv..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:37

Namine kiggede på kniven og grinte lidt mens hun rystede på hovedet, hun smillede kort mens hendes blå øjne var rettet på ham hun kiggede på hans arm"wow dit blod er virkelig lækkert jeg vil ha mer"sagde hun kort mens hun kiggede på armen hun kunne ikke få sig selv til at løfte blikket det var nærmest sat sig fast ved hans arm"nu bider du mig vel ikke vel"spurgte hun kort

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum