Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort the final battle  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort the final battle  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort the final battle  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort the final battle  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort the final battle  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort the final battle  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort the final battle  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort the final battle  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort the final battle  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort the final battle  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort the final battle

+7
Aubrei
Malakel the Vanquished
Towa
Manda
Ahngel
Dean
Abraham Borzakov
11 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Vie La Mort the final battle

Indlæg af Abraham Borzakov Fre 20 Jul 2012 - 6:37

Goddag alle sexede forfatterspirere derude bag skærmene!

Jeg har som postuleret mange gange før læst jeres svar igennem i Del Erfaring-postet, og lige nu er klokken ikke så forfærdeligt mange, måske er det søvnmanglen og den dræbende sygdom, der taler, men jeg har virkelig virkelig meget lyst til at møde jer. Møde jer alle sammen. (Især fordi jeg vil dø lykkelig, hahah)

Mange af stederne læste jeg ord som depression og bitterhed og jeg fik en fornemmelse af at mange har, ligesom jeg selv, oplevet en indadvendt trykken for ørene. Jeg mener, den der følelse af at have så meget nok i sig selv og sit eget univers, sin egen lille hemmelighed, sin egen Liam og... iha. I er så skide smukke.

Jeg har virkelig lyst til at slikke indersiden af jeres øjenlåg over en kop kaffe i en tilfældig by. Eller varm kakao. Eller en sodavandsis. Biograftur. Et eller andet. Liam kan sgu lide det hele. Ikke desto mindre flytter jeg til England d. 1. september, så jeg vil se jeres kønne ansigter i august! Århus? Odense? København? (Det her minder om en Nik & Jay sang, kan I også høre det?) Personligt er jeg villig til at besøge alle tre byer bare for at møde nogle af jer.

Fem grunde, der ikke er acceptable for afslag:
Jeg har ingen penge. Man kan umuligt bo så langt væk fra Århus/Odense/København, at det koster mere end 150 kroner. Fedt for jeres forældre, bedsteforældre, venner, børn, saml pant, et eller andet!
Jeg er på Kreta. Ingen rejser til fucking Kreta eller er på anden form for ferie, når de skal mødes med seje Vie La Mort mennesker.
Jeg må ikke for mine forældre. Tal med dem, vis dem det, du viste os andre i Del-Erfaring. It fucking matters, man bliver et nyt menneske efter at have mødt mig!
Jeg er overbevist om, at du er en 54-årig falsk liderbuk. Not true! Måske nogle af de andre er det, men det kan jeg ikke stå til ansvar for. Hvis det skulle give mig lidt troværdighed, here's my fucking number and adress 23 32 79 84 - Elborg 7, Fredericia
Jeg har ikke lyst. Få lyst! Seize the day man <3

Det bliver så ufattelig akavet, hvis ingen svarer i dette indlæg. Jeg synes bare, det kunne være pisse oplysende at møde nogle af jer. Især fordi jeg snart flytter til England og Liam flytter til Schweiz. Jeg har brug for jer, peeps! Så hvad med en Final Battle? Engang i august. I Århus... Odense... eller KBH... Spam tråden her med idéer. Eller spam min indbakke. I må også gerne bare skrive, at I synes, det er en generelt dårlig idé, der lugter af polsk rastepladstoilet.

København: lørdag d. 18. august
Liam skat
Dean/Grace Trinidad/Noah Wilson kat
Towa fnat
Aubrei pat
Niriona (Det har Liam lige bestemt) nat
Alexei vat

Århus: lørdag d. 25. august
Liam buller
Malakel tuller
Ahngel muller
Manda nuller
Autumn vuller
Andrija huller
Kida snuller
(Damia)
(Tokito)

Vie La Mort the final battle  Tumblr_m6k5zohIqW1rwv61ko1_500


Sidst rettet af Liam Ons 15 Aug 2012 - 19:21, rettet i alt 9 gange
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Dean Fre 20 Jul 2012 - 12:33

Du skriver bare putte :b. Jeg er altid frisk xD
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Ahngel Fre 20 Jul 2012 - 12:42

Det er lidt unlikely fra min side desværre for jeg bor rent faktisk så langt væk at det kommer til at koste leveren ud af en fattig student. :P ...
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 12:53

min SU rækker sku ikke helt til det... Lige købt nu computer og kommer også til at buge 90% af næste måneds SU.

Ville gerne, men kan sku ikke lige... Og nej, mine forældre har heller ikke råd til at sponsorere. Min SU er mere end hvad min mor har til overs når skat er trukket fra... Men ville dog gerne :/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Manda Fre 20 Jul 2012 - 12:53

Det lyder lidt sjovt at du vil møde folk herinde fra, især fordi du skriver alle :P Jeg mener, du emner nok ikk engang med halvdelen af medlemmerne, men hvis du kan få andre til det, så kan jeg da godt se det interessante i at skulle møde andre medlemmer som jeg selv emner med xD
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Towa Fre 20 Jul 2012 - 13:46

Fuck yeah! Vi laver et VLM-Event! (Y)

Vie La Mort the final battle  Tumblr_m15qpkAanT1r436ox
Towa
Towa
Competent (Rank 10)

Bosted : Han bor hos sin løbetræner.

Antal indlæg : 361


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 13:51

Liam = En eller anden dude der er lidt små panisk <3

Hvis jeg skulle melde afbud, vil det lyde sådan cirka: Jeg tør ikke. Mere eller mindre. Hvorfor tør jeg ikke? Jo, ser man på Liam og hvad han laver når han læser indlæg ... det er heftige sager, lidt for heftigt for mig, for hvad gør han ikke når jeg kommer ;-)

Det lyder som en pisse fed idé! Jeg vil gerne hvis det er i Århus. Ved ikke om jeg kan i kbh, da har lidt travlt i August måned, men skal muligvis tæt forbi, så hvis det ligger tæt op af der, så kunne det være jeg tør. I Odense ved jeg sgu ikke rigtig lige. For at være ærlig har jeg aldrig været i Odense O.O ... i hvert fald ikke af hvad jeg selv husker og min hukommelse er ikke meget bedre end en guldfisk når det kommer til byer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Malakel the Vanquished Fre 20 Jul 2012 - 15:08

Århus, say when and where, dude.. og jeg slæber Ahngel med i en felt-taske - han har intet at skulle sige i den sag.

Jeg vil dog gerne understrege at jeg er et asocialt fuck-hoved der ikke er særlig god til for mange mennesker :P.. så hvis det bliver en Event, så tror jeg at jeg springer over. Men hygge-nygge på en eller anden cafe i Århus.. Where can I sign up? <3

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Aubrei Fre 20 Jul 2012 - 15:52

Haha, vi kan vist hurtigt blive enige om, at ikke alle kan komme.
Da halvdelen af oz bor på sjælland, og den anden i Jylland. Det er altid en smule trist, men det må vi nok leve med ^^'

Personligt kan jeg kun komme til Kbh, af den simple grund at jeg ikke kender noget som helst til Odense, og jeg har simpelthen ikke råd til at tage til Århus. Jeg holder meget af alle mennesker herinde, (kan self kun snakke om dem jeg har mødt), men jeg kan desværre kun komme til Kbh.

Så bliver der noget der, er jeg frisk!^^
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Towa Fre 20 Jul 2012 - 15:53

Hvis der er nogen som kommer fra KBH, så tag mig lige med, for jeg tør ikke at køre i tog alene.
Towa
Towa
Competent (Rank 10)

Bosted : Han bor hos sin løbetræner.

Antal indlæg : 361


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Abraham Borzakov Man 23 Jul 2012 - 16:25

Jeg ELSKER, at der er ingen af jer, som har lyst til at tage til Odense <3

Men som sagt er jeg villig til både at rejse til Århus og København og være med begge steder. Det kunne være smukt, hvis vi alle kunne mødes ét sted, men som Aubrei skriver, så er det jo så godt som umuligt. Men jaja!

Jeg tænker, at vi ikke bliver forfærdeligt mange, når vi er delt op mellem to byer, men det er bestemt også det, jeg finder hyggeligst! Så finder vi en dejlig café med god ro og orden og drikker cola/te/kaffe/øl/varm kakao/whatever og snakker og har det skide fedt <3333333 *Falder ned fra sofaen af glæde*

Det der med tog (Towa), så kunne man jo vælge et tog, som flere hoppede på hen ad vejen. Altså hvis jeg kører fra Fredericia 10:34 i et Lyn-tog, som stopper i Odense, hvor nogle af jer så joinede mig resten af vejen...

Sign up!

Kan folk ikke skrive med store fede bogstaver i deres forgangne indlæg eller i et nyt hvilken by, de gerne vil deltage i? Så skriver jeg jeres brugernavne i hovedindlægget under henholdsvis Århus eller København (eller Odense, hvis nogen kender den by). Hvis I nu er rigtig seje, skriver I begge byer, fordi I er skide ivrige efter at møde fucking alle <3
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Ahngel Man 23 Jul 2012 - 22:59

Å R H U S - If anything :P
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Manda Tirs 24 Jul 2012 - 0:14

ÅRHUS
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Towa Tirs 24 Jul 2012 - 0:55

KØBENHAVN!!!
Towa
Towa
Competent (Rank 10)

Bosted : Han bor hos sin løbetræner.

Antal indlæg : 361


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jul 2012 - 3:05

Ej, altså. Jeg vil jo gerne med. Men. Hvis jeg så også skal til USA d. 13. august - som er en mandag - har jeg jo ikke råd noget andet. Overhovedet.

Hvorfor kan I ikke bare komme til Næstved, altså?<\3
Sur fucking endetarm..

Nå, men....
God fornøjelse smæxer mennesker!
- og I andre ikke-mennesker.


Sidst rettet af Feather Tirs 24 Jul 2012 - 3:07, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : miscalculation)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 24 Jul 2012 - 10:54

DATOER

Skriv gerne hvilke datoer I absolut ikke kan.
Personligt kan jeg IKKE fra d. 26. august og frem. Jeg skal bruge de sidste dage i Danmark sammen med min nærmeste familie og helst ikke rejse landet rundt.

Det kunne være fedt, hvis vi (Dem, der har lyst) kunne tage i byen om aftenen så fredag/lørdag-dage ville klart falde bedst i min smag!

Jeg skal til sjælland i sammenhæng med et band, der hedder Impalers, som spiller d. 17. på Ungdomshuset i København og i Roskilde d. 18. så det er klart mine forslag til Københavner-datoen.

Hvis I har lyst og er til thrash metal, kunne I jo evt. tage med til koncerten, det bliver feee!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Tokito Tirs 24 Jul 2012 - 16:10

Er altså enig med Feather. TAG TIL NÆSTVED! Bum.
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Autumn Tirs 24 Jul 2012 - 16:19

Uuh! :3 jeg bliver da helt tiltrukket til faktisk at også deltage i alt det der hurlumhej! Men jeg skal dog have nogle datoer fastlagt før jeg kan sige om jeg kommer helt 100.. Jeg skal noget mellem den 31. juli og 5. august... Bare så det vides. xDDD

ÅRHUS!
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 24 Jul 2012 - 17:11

Fuck Næstved.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Tokito Tirs 24 Jul 2012 - 17:13

Fuck Liam.
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 24 Jul 2012 - 17:14

Se. Hvis du nu tog til Århus eller København kunne det rent faktisk arrangeres at fucke Liam!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Tokito Tirs 24 Jul 2012 - 17:31

Tempting.
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 24 Jul 2012 - 17:41

I know. Det er min numse, der blandt andet lokker Andrija. Min numse lokker mange sjæle.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 25 Jul 2012 - 20:42

Jeg er enig, fuck næstved kom til Aalborg hvis vi sku tage nogensteder hen.. Stakkels jyder heroppe skal ned i det farlige sønderjylland, eller hvor fanden Århus nu ligger.

ÅRHUS !

Bare giv mig en dato, et sted, så pakker jeg sælen og dukker op.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Tokito Ons 25 Jul 2012 - 21:05

Århus ligger da i det nordlige, gør det ikke? o.o
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort the final battle  Empty Sv: Vie La Mort the final battle

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum