Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The darkness grows
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: The darkness grows
“Neij self ikke.. Der er jo ikke grund til den, når du har levet så længe.. Du har jo også selv skrevet alt til den, som du selv siger.. Det er en utrolig bog.. Tark fordi jeg måtte se den.”
Let bed hun sig i læben.
“Skal vi ikke snakke om noget andet? Jeg vil virkelig ikke snakke om den del lige nu.. Fortæl mig om Matthew’s mor.. Hvor er hun henne?”
Stemmen var ganske stille og forsigtigtigt.
Hazel- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1018
Khá vidste ikke helt hvor han skulle starte, men hun ville jo gerne vide det. Han var bare bange for hvad hun ville synes om ham når han havde fortalt hende det. men det vat jo bare at tage chancen
Så må de være så forstående som de har været indtil nu. Matthew's mor hed Catherine. Vi mødtes en aften og det endte som det nogle gange gør mellem to mennesker og Matthew blev undfanget. Grundet mine kræfter blev Matthew født en måned efter og hun ville ikke kendes ved mig overhovedet. Jeg var et monster der besudlede hende sagde hun. Og så gav mine daværende herrer ordren til at dræbe hende og Matthew. Og det gjorde jeg....
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Hazelin så på ham mens han snakkede. Hun sagde ikke noget, da hun ikke ville afbryde ham, i stedet så hun bare på ham og lyttede. Da han var færdig bed hun sig i læben, og tog langsomt hans hænder, så ham blidt i øjnene.
“Khá.. Bare fordi du gjorde noget slemt.. Noget der stadig gør dig trist.. Betyder det ikke at du stadig er sådan.. Havde du været det, havde du aldrig inviteret mig med hjem.. Du havde aldrig hjulpet mig, eller været så rar ved mig..”
Let så hun ned i gulvet.
“At sige sådan.. Om dig.. Jeg forstår hende ikke.. Jeg ved godt man gør dumme ting, men hun har ikke ret til at kalde dig et monster”
Khá rejste sig roligt men bestemt op og gik hen til reolen hvor han gik lidt frem og tilbage imens hans fingre gled hen over nogle af bøgerne.
Nogle af de her bøger er ældre end mig. På mange måder er de som mig. Ligemeget hvad man gør er de hvad de er. Det er noget jeg har accepteret om mig selv. Tro mig deres liv vil blive lettere når de har accepteret den de er frøken Hazelin, og det vil være mig en ære at hjælpe dem. [i]
Khá tog en tilfældig bog ned fra hylden og bladrede i den og kiggede ned i den og bagefter over på Hazel
Jeg vil hjælpe dem med at være som denne bog. Fyldt med vidunderlige minder, viden, og uden skam over hvad der står på siderne. Forstår de hvad jeg mener frk Hazelin?[i]
Khaa- Master (Rank 21)
Hazelin så tænkende efter ham, mens han gik hen til reolen. Hun lod hovedet glide lidt på skrå, og ventede på at han havde fundet det han ledte efter.
"Jeg sætter virkelig pris på du vil hjælpe mig.. du må endelig ikke tro at jeg ikke sætter pris på det, jeg er bare ikke sikker på jeg er klar til det endnu.. det er noget af en rejse man skal igennem, og jeg er ikke specielt god til at acceptere mine egne fejl. Men.. måske kan du hjælpe mig en dag, og så vil jeg være glad for det, det er jeg sikker på."
Hazelin rejste sig langsomt da han kom hen til hende, og betragtede bogens sider, uden at vide hvad han tænkte på,.
"Ja.. det forstår jeg godt.. det håber jeg virkelig du kan, men jeg ville ikke sætte mig selv for højt op til det hvis jeg var dig.. jeg er umulig på det punkt"
Et svagt suk slap fra hendes læber, inden hun så ned i gulvet.
Khá gik hen til blomsten han havde fået af hende og tændte den Arkane Flamme. Blomsten brød ud i flammer, men da flammen blev væk var blomsten urørt. Khá brød nu selv ud i klare blå flammer og gik hen til hende. Da han stod helt henne ved hende lod han flammen slukkes.
Det er kun dem der kan sige de er klar. Og jeg vil ligeledes være klar til at hjælpe
Khaa- Master (Rank 21)
Hazelin fulgte ham med øjnene, idet han gik hen til blomsten. Hvad mon han havde i tankerne? Da han fik blomsten til at brænde, så hun forbavset på ham. Men virkede så lettet da den tilsyneladende havde klaret den. Da han så kom mod hende med flammer om sig, trak hun sig tøvende et enkelt skridt tilbage. Det var lige en tand for meget for hende.
“Okay.. Så er jeg klar nu”
Khá ledte hende op af en stor trappe og hen for enden af en lang gang, skubbede han to store døre op. Det lignede et stort kontor bortset fra at der var hvad mange ville kalde et pentagram på gulvet, og der var et stort skrivebord af ibenholt og der var udskæringer ligesom resten af citadellet og reoler med skriftruller. Det lignede et kontor til en magtfuld troldmand.
Det her er mine private gemakker. Her har ingen dødelig fod nogensinde trådt. Jeg har bragt dem her for at de kan være ganske tryg ved det der skal ske. Den magiske cirkel de ser på gulvet er til ritualer og lignende. Det holder magi under kontrol. Så hvad end de vælger, vil jeg love dem at der sker dem ikke noget. Og forresten jeg er glad for deres kompliment omkring min "stædighed"
Khaa- Master (Rank 21)
Da han bad hende følge efter ham, gjorde hun som han sagde, og så sig tænkende omkring mens de gik. Let bed hun sig en anelse i læben, og strøg håret om bag sit ene øre. Da de kom ind i rummet, så hun sig nysgerrigt omkring. Det var ikke nogen hemmelighed hun var nysgerrig, så hun gjorde ikke meget for at skjule det. Hendes ene hånd gled let henover skrivebordet.
“Det ikke fordi jeg vil virke mærkelig ved at rose dig hele tiden.. Men jeg er ret fascineret af dig, og du fortjener at blive sat pris på. Det vigtigt for mig du ved det Khá.. Og jeg er meget glad for du vil vise mig det her sted, det er virkelig et flot sted, og jeg håber vi kan ændre mig.. I hvert fald til den bedre mig. Jeg er fuldt ud tryg ved det du vil gøre”
Da hun trådte ind i cirklen, tog Khá hendes hænder og kiggede dybt i hendes øjne og nikkede anerkendende. Så tog han et par skridt tilbage og rakte armene i vejret. Da han rakte armene op blussede cirklen op i blå flammer, flere meter høje
HAZELIN!
Khaa- Master (Rank 21)
“Det var en ung mand, han var kommet op og skændes med en fyr om et eller andet, noget med at han havde flirtet for meget med vedkommendes kæreste. Manden der havde flirtet blev vred, og slog ham. Han fik næseblod, og da jeg fik øje på det, skete det bare.. Jeg kunne mærke lysten komme, og før jeg fik set mig om.. Var jeg over ham, fyren der havde flirtet, trådte langt væk. Som havde han set et monster. Jeg lavede mine negle om til skarpt is.. Og begyndte at snitte ham i brystkassen, til sidst havde jeg snittet så meget, at han ikke trak vejret mere.. Jeg havde blod over det hele, og sad til sidst og så direkte ned på hans lunger.”
Khá vidste udemærket godt det var risikabelt men nok var metoden ekstrem men den virkede og han stolede på hun kunne. Han lod nu flammerne hvirvle om hende. Ikke så hun blev brændt men så man kunne mærke varmen
Find dit holdepunkt. Vælg din sikre grund, hold fast i dig selv, og lad mig så se vreden du mærkede
Khaa- Master (Rank 21)
Hazelin så tøvende på ham. Men virkede så til at acceptere det, og nikkede for sig selv. Hun ledte ikke specielt længe før hun fandt følelsen. Den lå altid og lurede under overfladen. Hendes blik mødte for en stund hans, og hendes ellers så pæne blå øjne blev en anelse mørkere og mere dystre. Men denne gang havde hun nok kontrol over den, til ikke at skade ham med de is syle der var på hendes fingre.
Jeg er stolt Hazelin, over at have set den side af dem. Den skønhed der ligger i den voldsomme magt de besidder. De ting de ville kunne gøre og opnå ville være forunderlige! Men det er nok for nu
Khá lod flammerne slukkes og kiggede på hende smilende, hvorefter han ringede med en lille klokke og fandt en stol til hende så hun kunne falde til ro igen.
De har fint evnerne til den kontrol de ikke selv stoler på de har. Bevares det kræver øvelse at gøre det perfekt og det vil være mig en ære at lære det videre. Og bare for at bevise de selv var under kontrol frk? Der har aldrig været nogen form for beskyttelse i den cirkel udover den du selv troede på.
Og jeg er glad for de havde styrken
Khaa- Master (Rank 21)
“Det var.. Virkelig hårdt.. At holde fast på sig selv, på et tidspunkt, var jeg næsten sikker på jeg ville gøre dig ondt.. Men det gjorde jeg heldigvis ikke. Jeg tror du har ret.. At hvis jeg bare træner det noget mere.. Øver mig noget mere, vil det lykkes. Også nu hvor du siger at.. At der ikke var noget til at beskytte dig mod mig, så har jeg jo selv holdt igen..”
Hun smilte lidt forsigtigt til ham, og lod blikket hvile tænkende på ham.
“Tark Khá.. Jeg vil gerne lære mere..”
En udød kom ind med en sølvbakke med en kop og en dampende kande og en lille skål med sukker. Den satte bakken på bordet og bukkede for Khá, og gik forsigtigt ud igen
Jeg håber de drikker urtethe? jeg vidste ikke om de brugte sukker. Jeg fik en lidt sjov ide. Hvad siger de til at være min lærling? De er ikke bundet, og det er ikke magi jeg skal undervise dem i. Men principperne om kontrol er de samme og kan derfor hjælpe dem med at mestre deres følelser yderligere som de lige har gjort. Hvad siger de? lærling for en udød ærkemager?
Khaa- Master (Rank 21)
Hazelin så tænkende mod den der kom ind, og smilte lidt for sig selv. Tøvende så hun på kanden og bed sig i læben. Det duftede dejligt.. Og te ville uden tvivl gøre underværker lige nu.
“Det gør jeg… og nej jeg bruger ikke sukker, jeg kan bedst li det uden. Din lærling? Mener du det? Det vil jeg meget gerne.. Så kan jeg jo også komme meget mere.. Og have en grund til det, andet end at kigge i alle dine bøger.. jo tark Khá.. Det vil jeg meget gerne”
Hun så smilende på ham, og tog sine sko af, trak let benene op til sig.“
Khá gik over og satte sig i sin højryggede sorte stol ved det store skrivebord og en ny sten til hende. Den her var skæret som en lille sort drage fanget i et lille guldbur. Selve kæden var også af guld.
Den her vil være bedre til dem og den gør det samme som stenen. De må stole mere på dem selv. Det er godt de er stolt af dem selv, men potentialet har altid været der. Det vil de opdage når de kommer tættere på at mestre deres følelser. Det vil måske endda have en påvirkning af deres kræfter, da de har langt større kontrol over dem selv.
Khaa- Master (Rank 21)
Hazelin fulgte ham med øjnene som han gik hen og satte sig. Hun rejste sig ganske langsomt og gik hen til ham, da han fandt den nye halskæde frem. Den var endnu smukkere end den anden. Undrende lod hun hovedet glide lidt på skrå.
“Den er virkelig flot.. Tusind tark Khá.. Jeg skal nok prøve at være mere sikker på mig selv, det er bare svært nogle gange, fordi jeg er vant til ikke at kunne det. Men jeg vil prøve. For jeg virkelig gerne prøve at kunne kontrollere det hele fuldt ud.. Men er du sikker på det okay jeg kommer her? Hvad nu hvis du har travlt, eller har gæster? Jeg vil ikke trænge mig på”
Khá gik hen til et stort vindue og åbnede det. Det åbnede ud til slotsgården. Alle de udøde der kunne se vinduet kiggede derop og bukkede for Khá, som det var sømmeligt at gøre for sin herre
Og ja de er velkommen i mit hjem. Så længe de ikke forsøger at læse min Libro Arcanus uden jeg er der. Bogen i montren. Tænk som en helt normal person og kig så på mig. Jeg får aldrig besøg her. Hvor mange tror de selv vil besøge den udøde troldmand i det sorte slot?
Khaa- Master (Rank 21)
Hazelin fulgte tænkende med ham hen til vinduet, og stilte sig ved hans side. Hun havde ingen problemer med stedet.. Jo det trængte til lidt blomster, men det syntes hun jo alt gjorde. Så det var der ikke noget nyt i.
“Det kunne jeg ikke drømme om at gøre.. Du har jo sagt at den kan være farlig, så det vil jeg ikke gøre. Ikke uden at du er hjemme, for at fortælle mig om det er okay, det lover jeg. Hvor mange der vil besøge dig?.. Jamen.. Jeg kan da nævne en der gerne vil? Mig..”
Khá glædede sig en lille smule til at der kom nyt liv i de gamle korridorer.
Og ikke et lig han selv havde reanimeret, men et tænkede væsen der kom her af egen fri vilje. Det var en oplevelse han ikke havde prøvet før
Khaa- Master (Rank 21)
Havde Hazel selv haft valget, ville hun nok være blevet der hele tiden. Bare for at udforske stedet. Men før eller siden skulle hun hjem, ellers ville onklen jo bare komme og lede efter hende. Og det gad hun virkelig ikke. Let smilte hun til Khá. Hun var glad for at han ville hjælpe hende.
Khá var næsten opløften af hendes hengivenhed. Primært fordi den ikke var fremkaldt af frygt eller fjendtlighed. Det var måske på tide at vende en ny side i bogen der var hans liv
Jeg har brugt lang tid på at være den hårfine grænse mellem hvorfor en synder skulle straffes med døden eller noget mere passende. Mange vil mene at mine metoder var for meget "øje for øje, tand for tand" men jeg fulgte blot ordre. Jeg er bare glad for at jeg fik en ny chance således at jeg kunne blive min egen herre. De skal selvfølgelig på ingen måde frygte min fortid
Khaa- Master (Rank 21)
Hun strakte sig blidt, og lod blikket glide mod vinduet. Hun gik hen og stilte sig foran det. Betragtede lidt omgivelserne udenfor. Der var lidt noget der undrede hende ved det her sted.
“Jeg frygter dig ikke.. Jeg kan godt li din måde med ‘øje for øje, tand for tand’ det kunne mange lære noget af. Men jeg ville nok ikke blande mig i sådan noget.. Og jeg er glad for du blev din egen herre, for så fik jeg chancen for at møde dig. Og det er jeg virkelig glad for.. Må jeg spørge.. Hvorfor gror der ikke nóget i din have? Kan der ikke gro noget?”
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Alone in Darkness
» what is in the darkness ~ Dai
» Long darkness
» Darkness around me- Cricker
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline