Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The darkness grows - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The darkness grows - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The darkness grows - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The darkness grows - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The darkness grows - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The darkness grows - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The darkness grows - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The darkness grows - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The darkness grows - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The darkness grows - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The darkness grows

2 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

The darkness grows - Page 4 Empty Sv: The darkness grows

Indlæg af Khaa Ons 12 Sep 2012 - 21:50

der gror ikke noget fordi jeg bestemmer det. Fjendtlighed har der været masser af og døden er trods alt et domæne jeg behersker og derfor kan stole på. Livet har jeg ikke kunne stole på. Det har bragt mig sorg, smerte, frygt og vrede. Matthew's værelse er det eneste liv inden for mine vægge ud over dem Hazel.

Khá stillede sig hen ved siden af hende og kiggede ud på sin slotsgård. Han så på hvad han havde skabt

Kontrol bringer mig vel sindsro. Jeg håber de forstår mig når jeg siger at jeg finder ro i den rene skønhed i døden. Livet kan sagtens være smukt, men der er noget poetisk over at ingen er hævet over døden
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Antal indlæg : 3299

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Hazel Tors 13 Sep 2012 - 18:56

“Så du vil ikke have noget til at gro? En skam.. Din have ville virkelig være smuk. Men jeg kan godt forstå hvad du mener.. Du kan stole på mig Khá?.. Jeg går ingen steder. Eller jo når jeg går hjem, men jeg kommer tilbage igen. Så længe du giver mig lov til det vel og mærke”

Hazelin holdt langsomt om hans arm da han kom hen til hende, og fulgte igen hans blik udenfor. Hun forstod godt hvad han mente. Det var flot det han havde skabt, på sin egen unikke måde.

“Jeg forstår det udmærket.. Undskyld jeg spurgte det var ikke min mening at lyde ond eller noget”

Langsomt slap hun hans hånd, og gik tøvende hen til blomsten som hun strøg over bladene.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1018

Indlæg af Khaa Man 1 Okt 2012 - 16:25

Det er en god måde at afspejle mit væsen for mange. De dømmer alligevel på udseende oftest. Det er ligeledes en måde at forsvare mig selv på, for folk der frygter mig blot ved synet af mig kommer ikke her, og dem der ser udover mit udøde ydre er oftest velkommen selvom mange har lidt en frygtelig skæbne her

Khá tænkte tilbage på nogle af de frygtelige bedrifter han havde gjort igennem de mange år. Mange havde forsøgt at besejre ham for hans skatte, og mange følte sig forfærdet over ham og ville bare have ham væk. Og selvfølgelig de mange der skulle straffes.

Men nu skal de se hvorfor ting ikke gror her selvom jeg skulle få lyst til det

Khá tog blomsten ud af hendes hånd og holdte den blidt og langsomt visnede den imellem hans fingre

Stedet her afspejler mig og ligeledes min forbandelse, så det er forfriskende med et par øjne der ser udover det ydre
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Antal indlæg : 3299

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner